Zdar bajkeri, uz jsem to tu nekde cetl, ale nemuzu to najit. muzete mi prosim napsat, jakou miru mam nastavit na posuvce a jakou hodnotu pak nesmi hodota na posuvce prekrocit pri mereni ne/vytahaneho retezu. Jasne, ze je nejjednodussi skocit do bajksportu at mi to zmeri merkou, ale oni uz vetsinou v najksportu po 18 hod, kdyz jdu z prace nejsou a driv bohuzel nemuzu. Diky, Jendys
Tady máš kousek článku ve kterém je to co potřebuješ : Aby to nevypadalo tak složitě, nastavte si na svém posuvném měřidlu hodnotu 132,0 a to je také ona vzdálenost u nového řetězu. Pak už stačí, abyste šupléru zasunuli mezi články a maximálně ji roztáhli. Dejte ale pozor, aby hroty nezajely do mezery mezi kroužkem a vnitřním spojovacím dílem. To by celé měření učinilo velice nepřesným, a vy byste tak možná vyhodili úplně nový řetěz. Jestliže vám měřidlo ukáže 132,9, je řetěz zralý na výměnu. Pokud se dostanete na hodnotu 133,0 a výše, je možné, že bude již opotřebovaná i kazeta.
to je presne to, co jsem potreboval, diky moc :o)
Rádo se stalo :-)))))
si dovolím tvrdit, že 132.8 už je dávno na vyhození. Kolo silniční. Jo a na silnici jsem nikdy nepřešvihl 132.8 a měním malou placku, páč je ojetá. Novej řetěz dělá neplechu na převodníku :)
Ja mam silnici tak zhuntovanou, ze mi novej retez neveme, strili, davam tam retezy co ojedu na favousu do prace.... Jak nema minimalne 132,6 , tak strili. Asi jsem poctive vyuzival vsechny prevody, protoze to jede paradne na obou prevodnikach a na kazete taky, jen je to malicko hlucnejsi nez v novote.