... a mají se nějak seřizovat a udržovat? Zatím vážný problém není, ale vůle ložisek se pomalu ale jistě zvětšují a řekl bych, že lecjaké pedály za 70Kč mají i vůli menší. V návodu psali něco jako "v případě jakýchkoli problémů s otočnými částmi se obraťte na servis". Máte zkušenosti?
tak to fakt nevim! mam je cca rok a pul a bez sebemesich problemu! jsou absolutne bezudrzbove.
Mel jsem podobne (nez jsem si poridil slehace) a ujel jsem na nich cca 7 tis. km a nepozoroval jsem zadne problemy s lozisky. Po celou dobu jsem je ani nemazal ani neserizoval, jen jsem kontroloval, asi dvakrat za tu dobu, zda jeste uvnitr nejake mazivo je. Jestli maji Tvoje pedaly vuli, tipl bych to na nejaky problem, ktery pujde seridit.
Heh, čelist pedálu se vyšoupe daleko dříve, než odejde ložisko. Pak to vaklá i s novým kufrem, takže ložiska neřeším :) Jsou to pedály na sezonu, za ty prachy proč ne!
Vule pro pohyb boty v urcitem rozsahu je naopak vitanou prednosti SPD-cek, ne? Takova pojistka pro zdrave slapani, kolena a tak. Treba zminovane slehace maji uhel pohybu tretry do stran o dost sirsi, nez u Shimana a vydavaji to pochopitelne jako jednu z prednosti sveho systemu.
Já nemyslím stranovou vůli, tu vítám s radostí, ale vůli že to cvaká i nahoru-dolů při kruhovém pohybu pedály. Hrozně mě to štve, když je to vymletý a lítá v tom takhle noha.
a to mate vymlete za sezonu jo? Kolik najezdite?
Pri doopravdy kruhovem pohybu necvaka ani kdyz je vycvachtany. Chci rici, ze pri spravnem slapani do kruhu ma noha vyvijet silu v kazdem okamziku ve smeru tecny ke kruznici, kterou opisuje pedal a podle mych pokusu toto nezpusobuje cvakani kufru v pedalu.