Kde vím.
https://www.e-pohon.cz/repase-akumulatoru...
Cenově se to ovšem vůbec nevyplatí.
To je možné, ale někdy je lepší než to dlouze studovat jak to udělat sám nebo shánět nějakého čičmundu, si raději připlatit.
Osobně mám s e-pohon.cz nejlepší zkušenosti i co se týká případné reklamace.
Jednoznačně je výhodnější pořídit kompletní novou baterii, vč. nabíječky...
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo-s210052
To je možná pravda.
Neuvědomil jsem si, že mám pro baterii svojí vlastní konstrukci, takže se musela nová vejít do původního pouzdra nebo spoléhat na kompatibilní rozměry. Tím jsem o nové ani nepřemýšlel.
...jj, také plný souhlas s E-pohon z Tišnova... viz můj příspěvek v "předražené repase" či tak nějak. Kdo pozřebuje, udělají i baterii na míru, používají ty nej články a Bms... takže tak????.
Bolo by rozumné napísať akú batériu máte. Až potom je možné baviť sa o tom aké riešenie je najlepšie. Lebo to čo tu ostatní radia vôbec všeobecne neplatí.
Mam tuto baterii:
https://www.mojekolo.cz/leader-fox-e-grass-29...
Zdá sa že je tam batéria 10s4p s 2600mAh článkami. Repasom s článkami s 3400mAh by sa získala pri rovnakej hmotnosti kapacita 13,6Ah. Ak je batéria pripojená len dvomi vodičmi (nekomunikuje s RJ) je možné ju vymeniť za akúkoľvek inú 36V Li-Ion batériu. Kúpou novej je možné kapacitu navýšiť ešte viac alebo prípadne čosi ušetriť. Niektoré batérie z číny nie sú zlé, ale tá cena sa vždy niekde podpíše - treba s tým radšej rátať.
Každopádne, konajte rýchlo, s batériami aj bicyklami je už teraz problém a tento rok to bude katastrofa...
dlo by tam dat
http://2020.pswpower.com/ven.php?cargo.2020-68...
nebo
shorturl.at/mnxMU
diky
Z baterie jdou 3 kabely.
No tak potom asi len repasovať. Teda bolo by dobré zistiť čo tie 3 káble sú a či teda je možné použiť inú batériu.
je tu prosím někdo kdo by mi tu repasi udělal?
https://www.bateriedoelektrokola.cz/
Já to chápu tak, že ty baterky sami skládají, máme od nich baterii. Po 4 letech stále funkční takže repasi jsme zatím nepotřebovali. Ale ono to je víceméně to samé.
Lubo:Není jen spojený + pol nabíjecí a vybíjecí větve od BMS? Zapojení:2 nabíjecí vodiče: +pol a slabý od baterky a 2 vybíjecí vodiče k motoru: + pol a tlustý vodič od baterky? Z těch 3 vodičů bude tedy 1 slabší pro nabíjení?
Tady jde o to,jak to feisty myslí s těmi třemi kabely. Kde je vidí. Jestli vycházejí ze samotné baterie,nebo z obalu baterie. Pokud tu baterii pošle někam na repasi,tak je to jedno,tam by si s tím měli poradit. Pokud by ale feisty chtěl tu baterii vyměnit za nějakou repasovanou příslušných rozměrů kus za kus,tak tam by to mohl být problém.