Zdravím.
Má tu niekto motor Tongsheng TSDZ2 s akceleračnou páčkou? Prosím o informáciu ako je to s rozbehom z nulovej rýchlosti, zvlášť v prudkom kopci.
Predajca (pswpower) má na stránke zvláštnu vetu "Why doesn't thumb throttle work? An you must install motor on bike, then ride ebike, the thumb throttle just works after motor run"- to vyznieva, ako by rozbeh z nuly nebol možný. Je to skutočne tak?
Uvažujem nad kúpou, budem vďačný aj za iné skúsenosti s týmto motorom.
To zalezi jestli to umi ridici jednotka.Pokud ne tak s tim nic neudelas,musi na to mit vyvedenej konektor.Tenhle motor moc lidi nema.Proc si nekoupis osvedcenej BBS01/02?
Je tam 8 pinový kábel, tzn. riadiaca jednotka komunikuje s páčkou a páčka je aj súčasťou dodávky, v tom by nemal byť problém. Až na ten ich komentár teda.
BBS02 mám, ale som po úraze, potrebujem posilovať, preto chcem motor s torzným snímačom.
Mám motor TS od EV-Bike, což je podle mě totéž. Můj display umožňuje připojit páčku, tak jsem jí za pakatel hned přikoupil. Praxe - je zbytečná, protože torzní snímač (při správně nastavené klice) ti zabere prakticky IHNED i do prudkého kopce.
Dříve jsem jezdil s PAS a bez páčky byl rozjezd do kopců velmi nepříjemný a obtížný. Tady jí používám pro rozjezd velmi málo a spíše když jsem líný - když už jí mám! Ani manželka jí nepoužívá. :-)
Dříve jsem jezdil... sa ale týka iného motora, než TS, že?
Motor TSDZ2 mám (750W/48V), accelerační páčka funguje pro rozjed z 0km/h. Běžně ji takto používám při vedení kola do prudkého kopce. Je třeba mít 8 pinový konektor od motoru k displeji... TSDZ2 mid drive motor with torque sensor throttle e-brake lever
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2018-4c-h1fm
Áno, práve tento som si tiež vybral, s tým že som uvažoval o 500 W verzii.
A ako hodnotíš spoľahlivosť toho motora? Na fórach sa spomínajú problémy s prehrievaním a deštrukcia modrého ozubeného kolieska.
Mám najeto přes 1100km dosud bez problému. Jelikož displej neukazuje příkon dokoupil jsem wattmetr PZEM-031. Při jízdě hlavně při potřebě vyššího výkonu >400W je dobré držet kadenci šlapání aspoň 60 rpm, aby se motor netrápil. Snažím se, aby motor byl na povrchu jen vlažný, protože mezi motorem a krytem je vzduchová mezera, takže teplota motoru uvnitř může být dost vyšší. Baterii mám taký od pswpower 48V/17,5Ah. Musím říct, že už je dost objemná a trochu mi komplikuje pořízení odpruženého kola - málo místa.
Mne doniesol jeden pán na opravu, ozubené koliesko už bolo menené za kovové, ale odišlo samosvorné ložisko v ňom a motor sa vnútri točil naprázdno... Po doplnení predného asi 53z taniera o podstatne menší a výmene kolieska vydržal len chvíľu a znova sa pokazil... Možno blbý kus, ale povedal by som z toho čo som sám videl a čo som čítal na fórach že je to nie celkom ideálne navrhnuté po mechanickej stránke a hlavne to má blbý soft ktorý tú mechaniku preťažuje. To sa dá vyriešiť novým softom, na ES fóre je o tom rozsiahle vlákno a vývoj stále prebieha. Ak by som ten motor chcel niekedy používať alebo predávať, určite len s tým novým softom.
Mohl bys v krátkosti shrnout, jak dosahuje ten opensource firmware lepších výsledků? Jinak originální převodník TSDZ2 má 42 zubů, tak s 53z motor asi dostával dost zabrat, což mohlo být příčinou zmíněných mechanických závad.
Vďaka FOC algoritmu RJ nereguluje prúd do motora, ale krútiaci moment a tak je mechanické namáhanie plne pod kontrolou. RJ aj motor pracujú účinnejšie, vzniká menej tepla. Obrovské množstvo nastavení umožňuje nastaviť optimálne chovanie motora a reakcie na príšľap. Miesto plynovej páčky je možné pripojiť teplotné čidlo a tým vyriešiť problém s možným prehriatím a poškodením motora. Displej ukazuje množstvo zaujímavých údajov, napríklad aj výkon jazdca vo wattoch. A to sú len veci čo ma narýchlo napadli.