Ahoj, vyskočila na mě reklama na baterii k elektrokolu. Píšou tam: 48V 28Ah. Zapojeni 13S3P. Typ baterii je 18650.. Je to možné, když ta baterie je složena jen z 39článků?? Diky za názor
Ta dvojka je tam asi omylem, mělo by to být 8Ah nebo snad 9Ah :-)
Další možnost je, že je tam překlep, že to má být 13s8p, pak by to sedělo na články s kapacitou 3500mAh.
Ano taky možnost. Chtělo by to zvážit a nebo uvést jaká je váha té dotyčné baterie.
Ano, ale hlavně dotaz na dvě věci, na ho...….., blbý název tématu, žádný odkaz, na pi.. popis, až to zapadne hluboko v tématech tak to při hledání jen zdržuje- otvírat nicneříkající témata.
pro Tebe dotaz na ho..o, pro ostatní co poradili to bylo pochopitelne.. myslim, že Tva rada mi je na ho..o ... :-(
Nepochopils nic, založené témata neslouží jen autorům, nadpis má být konkrétnější a ne jen "baterie" - na co?,proč, jak? A copak ti ostatní tak poradili, jen hádali, věštili, já ti neradím ale kritizuji jak jsi to položil.
nejsem odborník na "baterie".. netušil jsem, že "musím" býti konkretnejší... z těch rad co byly zveřejněny, jsem přesvědčený o tomm, že ta reklama byla zavádějící... mimo to, dostal jsem i osobní zprávu co a jak s výběrem baterie... takže ano, příště budu konkretnější, a slušnější než Ty...
Takové údaje tam rádi píší Číňané.Bral bych to s rezervou.To by musely být skutečně články s obrovskou kapacitou,která snad ani není reálná.Sám mám na kole jednu,kde uvádějí 18Ah,je to sice 36v 10s4p,ale moc tomu nevěřím.Reálnější údaj by byl 10Ah.I když musím říci,že žádné problémy s ní nemám.Zvládá,co od ní potřebuji,takže co se na ní píše,je mi jedno.
Maximálna reálne využiteľná kapacita pri Li-Ion článkoch 18650 je cca 3400mAh. Čokoľvek viac nie je možné, také články sa nevyrábajú. V prípade čínskeho výrobku s podozrivo vysokými hodnotami na štítku / v popise je pravdepodobné, že to bude ďaleko menej.
Batéria na obrázku je viditeľne 10s4p, ak nie je z 21700 článkov tak 18Ah je určite blbosť.
Přikláním se k názoru Lubo990, že je ta kapacita nesmyslná, osobně už na několik sad baterií z číny jezdím, ale kupuji pouze baterie, kde vzhledem k ceně mi přijde reálná kapacita na článek tak maximálně 2100/ 2600ma--dnes už překonaná kapacita, tudiš lepší se zbavit skladových zásob alespon za nějaké peníze.
V reálu změřeno, že třeba baterie liitokala 4P mají skutečně kapacitu cca 10Ah, ty jiné sady, třeba 3P/13Ah jsou samozřejmě lákavější, zvlášt, když stojí v podstatě stejný peníz, ale já tomu nevěřim, navíc ty cyklo sady z číny, to nebudou žádný tvrdý články, takže nad výkony pohonu nad 250W, kdy si stejně motor ve špičkách sosne okolo 400W dostávají docela za uši.
podle mého, pokud tyto levné čínské baterie, kupovat spíš papírově nižší kapacitu, ale zapojení 4P--10Ah, na lehkou přípomoc na kratší trasy--tak max 20km, nebo 8P, pro delší trasy, kdy už se články opravdu sosají v podstatě do mrtě, na nějaké 3v na článek, sosat ale čínskou sadu cyklopohonem, i když pouze 250W motorem, to už ty články při vybití pod 2 třetiny opravdu brečí, přestávají táhnout a určitě se jim zkracuje výrazně životnost.
sosat ale čínskou sadu cyklopohonem, i když pouze 250W motorem, to už ty články při vybití pod 2 třetiny opravdu brečí, přestávají táhnout a určitě se jim zkracuje výrazně životnost.---------------------------------------------------------------------------
to bylo myšleno pro zapojení 4P, při zapojení 8p a víc už to problém není, prostě něchtít po jednom článku víc, než cca 2A