Prosím o radu. Je normální když musím co každý tři dny dofukovat vydlici? Jedná se o vadu?
Vydlice je R7 super.
Dík Honza
Rozhodne to neni normalni tak často dofukovat vidlici
Já myslím, že se na to vztahuje záruka. Není to normální.
Není,pokud je v záruce-REKLAMOVAT,ale kdyby jsi třeba napsal z jaké????A jak je stará,nejsme šamani:-))).Ledacos se dá zvládnout i doma.Ale třeba u Authora mi kdysi na školení jejich technik řekl,že co bych chtěl,když musí zákazník co 3 den foukat,po vidlici za tehdy docela dost-6000Kč!Je to přece levná záležitost-já to spíš nazval arogancí a neochotou nšco řešit.
OMLOVáM SE!!!!!!Přehlédl jsem ve spěchu to R7!Takže je to jasné-je nová,reklamovat.Koupil jsi si neproblematičtější vidli roku a ostatní nekřičte,je to tak.Snaha o co nejlehčí vidli a udržení nižší ceny nese "ovoce".Reklamujeme téměř všechny kusy,problémy jsou zejm. s únikem vzduchu,lockouty,přestavování zdvihu a vůle v pravé noze-dopředná i boční(vidlice za jízdy "lupe").To ovšem dovozce odmítá uznat s tím,že je třeba jezdit dokud "neklekne".
Juj, to jsou zpravy... To jsem ani nevedel, vim, ze Manitou meli furu problemu uz loni, pak delali hura akce s cenovym zvyhodnenim jako protihodnotu za starou vidli ( u R7, skoro v cele zap. Evrope pro napraveni reputace) a ted problemy pokracuji?
Znovu a znovu mne to utvrzuje v tom, že pevná vidlice je lepší. Koukám kolika starostí jsem ušetřen.
Technika posunuje dal, podle tve logiky by bylo nejspolehlivejsi chodit pesky, to by se ti na kole nemohlo pokazit uz fakt nic.
Ja jsem techhle starosti taky usetren, R7 nemam.
Vidíš to buď černě nebo bíle. Ovšem existuje i šedá. Čili jakási střední cesta. Já odpružku měl a byla nanic. Už mockrát se ukázalo, že určité směry vývoje jsou na slepé koleji. Možná, že to bude i případ vidlice, ale to ukáže čas, vše jde s mnohaletou setrvačností. uvidíme.
Je spousta vidlic,které šlapou-podívej já mám starého Blacka a bez potíží a ani letos jsme zatím s nimi neměli problém-BLACK je v podstatě stejný jako R7,ale je dělaný na vyšší životnost,čili je robustnější a tedy i těžší,ale zase ne o tolik aby jsi to neuvezl-zato vydrží víc!Dále letos nastoupili Marzzochi-konečně začali dělat cenově dostupné vidle a kvalita je na výši-dokonce už šly dolů i s váhou,platilo,že to vždy byly držáky,ale těžší.Maratony jsou fakt dobrý a za cenu kolem10000Kč i dostupné-jsou na ně díly a překvapivě dobře fungují-mají vychytaný Lockout-po zamčení se zdvih sníží asi na polovinu,tím se změní geometrie kola pro lepší jízdu třeba po silnici nebo co terén dovolí a jsou i nějaké cm na "průraz".Mezi nejlepší vidle poměr cena/výkon patří opomíjený Suntour-jsou to taky vidle,které se dají nejvíce a levně tuningovat.A že na tom něco je vidíte i v posledním VELU,kde jednoznačně porazila jak Manitou,tak Roch shox-v dané cenové kategorii.Ale to bych mohl psát do rána-takže nebojte se pružení bikeři,vývoj jde dál-je třeba jen dobře vybrat :-)))))))))))))))
Promiňte ROCK SHOX-už toho mám za ten den taky dost:-))))
Já myslím, že za 10000 je to cenově docela nedostupný, když uvážím že tu částku dám JEN za vidlici - tedy jedinou součást kola. Za tu cenu to jakési pohodlí jistě nestojí. Stačí mi rukavice, ty odtlumí dost. Navíc mi odpadají starosti o nějaké lockouty. Neustále něco takového obsluhovat by mě rychle přestalo bavit. Další věc je nechutná nestabilita s předními brašnami. Jistě, mohu ji zamknout, ale k čemu ji pak mám, že.
Tohle začíná zavánět debatou, kdy každý bude přesvědčovat o své pravdě a na papíře.
Různé jsou požadavky horských kol, kde je vidlice naprostá nutnost a celoodpružení velmi vítané a naprosto jiný je požadavek cestovatele obtíženého brašnami a jezdícího po silnici.
Smyslem debat by mohlo být rozdfělení skupin a neplést dohromady všechno.
To, co by se tady probralo ve skupině by potom nebylo od věci ověřit v akci, třeba na Unhošťských mlýnech, či podobné jiné. Každý má své priority a debata na netu toho nevyřeší tolik, jako zkouška na místě.
Nemáš úplnou pravdu. Nejde jen o pohodlí, ale i o bezpečnost při jízdě v terénu. S dobrou, správně seřízenou vidlicí je průchodnost terénem o mnoho snazší a hlavně opravdu bezpečnější. Přední kolo pak skoro úplně kopíruje terén a neodsakuje jako špatná nebo špatně seřízená. Prostě se kolo hodně zklidní, narozdíl od toho kdybys tam vlítnul s pevnou...
Samozřejmě, vidlice za 10k je už docela dost, ale pak záleží co na tom kole vyvádíš. Někdy je ta investice ale odpovídající, a to nemusíš být ani závodník... Buď jezdíš nějaké drsnější terény nebo vážíš o trochu více a tam pak není jiné zbytí než tam dát něco odolnějšího, tím pádem i dražšího...
Ty jezdíš v terénu i s brašnami...? A nechápu výraz "nechutná nestabilita". Co si pod tím mám představit...?
K diskuzi zda odpruženou vidlici nebo ne bych rád připomněl, že před časem se prodával i odpružený představec. Nejezdilo se s ním úplně špatně.
No taky jsem nepobral kam se to "stočilo"-já jsem tedy oslovoval spíše ty,kteří jezdí v terénu pro sport,nikoliv pro turistiku-na kolo s brašnami bych asi o odpružení neuvažoval vůbec a detail,začalo to u R7 a ta nestojí pár švestek,tak jsem dal tip ve stejné cenové relaci-a ještě něco-nikomu nenutím svoje názory a neodsuzuji ani turisty ani hobíky ani profíky,každý jsme na kole čím jsme a právě to kolo by nás mělo spojovat a ne rozdělovat.Když to tak čtu,ani se nedivím,že se cyklisté zdraví čím dál méně.