http://www.angletechcycles.com/bikes/hybrid...
fusion bikes
Ale to je spíše jakýsi pololežák, ne?!?
Jaké to má výhody/nevýhody oproti normálnímu kolu a lehokolu?!?
http://www.spincyclz.com/.......to opravdu nevím ,náhodou jsem najel na tyto stránky .Asi je to tak něco mezi oběma koly :-)
Mě přijde, že z toho musí hrozně bolet záda, tak proto by mě to zajímalo. Ale zkusím tam nalistovat nějakou diskuzi nebo recenze.
kdybych zjistil přesné rozměry tak bych se pokusil něco takového sestavit ........jen tak na zkoušku..........a nebo to zkusit jen tak od oka
Je ale fakt, že na SportPrague nic takového vidět nebylo. Docela ráda bych se na tom hybridu projela - chtěla bych vyzkoušet stabilitu apod., protože tady je těžiště posunuto zcela abnormálně - alespoň pro mě klasického cyklistu...
Ahoj!
Kdysi jsem viděl obrázek návrhu dost podobného městského kola, snad od Remerxe. Sedlo je v takové výšce, že umožňuje velmi snadné nasednutí/sesednutí a i rozjezd by měl být méně problémový, než pro začátečníka na lehokole. Tím je asi uživatelsky příjemnější pro starší lidi, kterým se někdy obtížně na kolo nasedá a i při zastavování mohou mít problémy. Autora kol by asi můj názor nepotěšil (některá jsou docela "brusy"), ale jinou výhodu nevidím...
máte pravdu.....ty peníze bych za to asi nedal ........je to dost drahý experiment , ale zkusit něco takového udělat z nějakého bazarového kola by nebylo marné.....jen tak na zkoušku :-)
Znám jen z obrázků (tyhle konkrétně), na jednom hybridu s podobným posazem jsem se svezl, nic moc. Je to hybrid, to znamená, že zkombinuje lehokolo s klasikou. A pochopitelně nejen výhody ale i nevýhody. Pohodlí nic moc, pokud nedáš řídítka hodně vysoko jako na chopperu, je šlapací úhel hodně uzavřený - jako bys narážel stehny o břicho. U těch Rans Fusion navíc vyzdvihují to, že řídítka dáš hodně nízko a pak se k nim můžeš přitahovat a dobře to akceleruje a jede do kopce. To pohodlí tím ale zmizí. A že můžeš dát do pedálů víc než jen svoji hmotnost? A o kolik víc? Když se zapřu zády do sedačky tak, že v ní praští, podle některých studijí tlačím na pedál silou odpovídající dvojnásobku hmotnosti, proto se to používá jako u stíhačky forsáž, jinak si zrušíš kolena, nejsou na to stavěná. Takže te Fusiony mají výhodu oproti klasice, ale menší než lehokolo. Z části to asi kompenzují hmotností, ta moje sedačka váží víc než ta na Fusionu.
O sedadle se nebudem bavit, my lehocipedisti víme svoje:-).
Řiditelnosti bych se nebál, svezl jsem se na víc modelech od RANSu a všechny se řídily skvěle, předpokládám, že když umí geometrii lehokol, zvládnou i hybridy tak aby to příjemně jezdilo.