Dobrý den.
Dlouhá léta jsem jezdil pouze na plyn. Bez problémů jsem udělal přes 4000 km. Pak jsem se rozhodl přidělat PAS. Koupil jsem KT LCD3, k tomu regulátor - Střídavý Dual Mode Hall Sensorless KT Series Support LED LCD. Bohužel kolo nejede. Resp. kolo se rozjede, ale zhruba při rychlosti 6-7 km/h vypne. Motor se točí (na displeji ukazuje 10W) ale nepřenese se na kolo. Regulátor bohužel nemá připojení na snímač rychlosti. Může to být tím, nebo je chybné nastavení LCD3?
Je téměř jisté, že to je nastavením parametrů na displeji LCD3. Jde o parametry P4 a C4, kdy jedna z kombinací zajištuje činnost motoru okamžitě po rozjezdu ale pouze do rychlosti 6km/hod. Zkuste si najít na internetu manuál displeje, odkaz u sebe nemohu momentálně najít.
Tak v nastavení problém není. Nastaveno P4 = 0 (okamžitá výpomoc akcelerátoru při nulové rychlosti) a C4 = 3 (postupné přidávání výkonu bez omezení).
Kolo se rozjede, po 1-2 sec. přestane motor pomáhat (na displeji trvale 10 W). Přestanu šlapat, vše padne na 0 a po šlápnutí se vše opakuje. Motor zabere a hned vypne.
Zkoušel jsem všechny varianty nastavení P4 a C4, ale výsledek je stejný. Pravděpodobně to souvisí s rychlostí, ale nevím jak.
To nesmíš pouštět s kopce, jak kdybys chtěl nastartovat náklaďák :-)
Při volném pádu máš za 2 vteřiny rychlost přes 70 km/h. I když to jen pustíš s kopce a je tam nějaký odpor vzduchu, tak stejně za dvě vteřiny už máš těch 20 km/h. A ono je to naprogramovaný, že se motor při 20 km/h vypíná...
https://03c9aaa.netsolstores.com/manuals/EBO_KT...
Domnívám se, že toto je nejnovější verze manuálu, vztahy mezi P4 a C4 jsou tam popsány odlišně od dřívějších verzí šířených i v češtině. Předpokládám, že je to tím, že u novějších verzí displeje mají hodnoty P4 a C4 poněkud odlišné významy než u starších typů.
Díky za rozumnou odpověď. Ještě jednou to zkusím prohodit ;-)
Ještě jednou se vrátím k mému dotazu. V nastavení KT LCD3 pravděpodobně problém není. Možná že závada je v hall sondách. Na motoru mám 5ti pin a v controleru pak 6ti pinový konektor.
Když stojím na místě a přidám plyn páčkou, motor zabere ale vzápětí přestane přenášet výkon na kolo. Rovněž mi displej ukazuje nesmyslnou rychlost. Při jízdě na volnoběh neukazuje žádnou.
Je možné že chyba je v hall sondách a jak to opravit?
Ještě pár nesouvislých poznámek. Nepíšete, jaký konkrétní motor je na kole a jaká ŘJ (S12S ?). Na 6-ti pinovém konektoru u ŘJ jsou obvykle 2 piny napájení, 3 piny Hall sondy a šestý pin pro snímač rychlosti, pokud máte na motorovém konektoru pouze 5 pinů tak u motoru chybí snímač rychlosti. Pro kontrolu Hall sond motoru existuje čínské udělátko např:
https://www.aliexpress.com/w/wholesale...