Stavim elektrokolobezku a k motoru Magic Pie jsem koupil RJ Sin wave 48V 2000W http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky... bych poradit jake displeje na to pasuji,na ktere vyvody se zapojuji brzdove spinace a kde sehnad programovaci kabel.Bohuzel od prodejce neprisel zadnej navod co se kam napojuje.
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky...
Pokud jsi Štefanovi při objednávce řekl že to máš k motoru magic, tak by jsi měl mit všechny kabely označené. Já mám sin-wave jen 1500W/48V a předpokládám že zapojení bude stejné. Mohu ti poslat výkres s barevným značením kabelů a k čemu jsou připojeny. Jinak ja mám k tomu cycleanalyst a sin-wave má pro něj přímo konektor. Pokud to máš do Kokor blízko asi by stálo zato tam zajet a prodiskutovat to se Štefanem. Ovšem nenvím jak dalece funguje jelikož je po iktu.
Bobe,nedaří se mi poslat Ti obálku,Štefan je po mrtvici výrazně lepší a už funguje,mluvil jsem s ním osobně už před šesti týdny.
Mluvil jsem s nim nim ale bohuzel jsem mu rozumel tak max.pulku z toho co rikal.Oznaceny vyvody nemam neobjednal jsem brzdy ani diaplej.Brzdy mi zbyli ze ze y na kolo.Displej vim kam ale nevim jakej je kompaktibilni a jestli to pres nej jde programovat.Nevim kam pripojit rychlostni cidlo k tomu displeji.Programovaci kabel jsem taky nikde nenasel.Kupoval jsem ji zaroven s motorem ale je tam spoustu vyvodu vyvodu neoznacenych.Nektery oznaceny jsou ale stejne nevim na co jsou.Psal jsem mu meil ale zatim neodpovedel.
Tak jsem vyrobil tu kabelaz nastavil kabelaz a kebelaz hallsond a nic to nedela.Kabelaz prisla od Stefana napojena na RJ,plyn,prepinac a nejaky dvojtlacitko.Bohuzel po pripojeni baterie se jen rozsvitej ledky stavu baterie ale na plyn to nereaguje.Jak zjistit cim by to mohlo bejt?
Máš tu řj. zapnutou? Konektor s kabely (ignition) musí být propojeny. To dvojtlačítko je - červený tempomat, zelený zpátečka. Taky nemusí sedět zapojení silových kabelů k motoru a nebo hall sond.
Jo to jsem zkousel to tlacitko na plynove rukojeti.Je to tam tedy prasacky udelany od Stevana.Silove kabely ani hall sondy nejdou prehodit je to barva na barvu na to sem si daval pozor.
Dej odkaz jakou to máš plynovku, ja na své žádný vypínač nemám.
Mam tam tohle.Mam jeste koupenou s voltmetrem a klickem misto toho vypinace.Tunit to ale chci az to rozchodim original.Na tom kolebkovem prepinaci je nastaveni vykonu na 30/70/100%.
Jde o to kam to červené tlačítko je zapojené. Maš jistotu že je řj. zapnutá?
Tak problem nalezen byl ukroucenej kablik v konektoru.Nicmene to nereaguje na to tlacitko na plynove rukojeti,stale je to zapnute.To budu muset nejak vyresit,nechci to zapinat jen jisticem od baterky.
Mam to taky trvale zapnuto propojkou u řj. (na schématu úplně dole) a vše zapínám vypínačem na baterii.
Jinak bych proměřil všechny konektory, u některých to bylo špatně nakrimpováno a taky mně to nefungovalo. U toho přepínače rychlosti byl špatně připájený napájecí káblik. Zkrátka všechny spoje proměřit zda jsou funkční.
Jinak to vse projdu a omotam isolackou.Musim tomu dat trochu kulturu.Jinak je to prepinac vykonu a ne rychlosti.Naprazdno se mi toci kolo stejne rychle na vsechny polohy.
Tak že už se ti to točí?
Ano uz se toci.S tou rychlosti nevim,na prazdno se to toci furt stejne rychle.Jstli si dobre vzpominam tak Stefan rikal ze ze to prepina vykon 30/70/100%.Jestli to pojede jen 40km/h tak budu zklamanej.To by jelo i s Magic jednotkou.
Tak stebou to možná pojede rychleji. Magic jednotka dá jen 1000W ta moje sin-wave 1500W A navíc táhne i menších otáčkách což u původní jednotky moc nefungovalo. Ja jsem spokojen.
Samozřejmě že je to ovládání výkonu jinak by ta rychlost regulovat ani nešla. Obecně se tomu říká přepínač rychlosti ale každý to může nazvat podle sebe. Dnes dokonce uvádí na 3 stupeň rychlost 55km/h, to se tedy máš na co těšit.
" 1.stupeń 40%výkon a rychlost max 25km/h 2. stupeň 80% 3.stupeň 110% rychlost až 55 km/h s li-ion. .Konektor pro připojení Cycle Analistu.. Jednotka tedy nabídne vždy vyšší rychlost o 10% než běžné jednotky.Nutné dokoupit tří polohový přepínač."
Bobbob má malý priemer kolesa, preto mu to ide pomalšie...
Aktuálne zapájam túto RJ (50A verzia) na Mxus 3K Turbo 4T motor v 26" s 14s batériou a Cycle Analystom V3 tak som zvedavý ako to pôjde...
Mohl by prosim nekdo poradit jak to zapojit?Z rj.vedou ty tri barevny draty.Z motoru mam ten 3pin konektor ale matou me ty piny po obvodu.Kdyz to ustrihnu tak je v tom kolik dratu?Navic kdyz se netrefim do spravneho zapojeni nespalim neco?
Ty piny po obvodu jsou dratky k hall sondám motoru. Spálit by se nemělo nic spíše se to nebude točit a nebo se to bude točit naopak.
Takze predpokladam dobre ze ty sondy nemusim nikam zapojovat kdyz tam bude jen rucni plyn?
Konektor od motoru nie je 3pin, ale 9pin. 3 veľké piny sú fázy motora, ostatné malé piny po obvode sú hall sondy (5 pinov, jeden je nevyužitý). Máte k tomu konektoru aj protikus, či nie? Na konci jeho kábla sú tri hrubé vodiče - zelený, modrý a žltý - tie pasujú na tie hrubé na obr. s RJ. RJ má aj konektor pre hall sondy, je 6-pinový a má čierny, červený a znovu v zmysle farebného značenia fáz zelený, modrý a žltý vodič. Aby to fungovalo musia sa aj tieto pripojiť.
Zadnej propojovaci kabel jsem k tomu nedostal.Nezbejva mi nez tu koncovku ustrihnout a pokusit se to zbastlit aby to jelo.Myslel jsem ze to neni treba kdyz jsem koupil celou sadu a mel jsem zatrhnuto vse pro provoz.Prislo to pospojovany.Nasel jsem tam tenhle konektor,zadny oznaceni nema a nebyl nikam zapojen.
Chápem to správne že Vám chýba protikus do toho čierneho okrúhleho konektoru na motore? Určite to nestrihajte, ale žiadajte chýbajúci kábel s konektorom. Na jeho druhom konci má byť protikus toho hranatého konektoru k hall sondám a 3 hrubšie fázové vodiče. Tie je dobré osadiť vhodnými konektormi a protikusy dať na RJ miesto tých káblových očiek čo tam bývajú.
Nakres zapojeni jsem uz nasel.Ano nedostal jsem s tim ten kulatej protikus k motoru.Bohuzel jsem si toho vsiml az ted kdyz to zapojuju.Nicmene stejne do budoucna planuju vymenit silove vodice do motoru za silnejsi.Ocka ustrihnu a naletuju to na pevno.
Nemate prosim nekdo na prodej ten kabel nebo nevite kde ho sehnat?Stefan po jednom meilu prestal komunikovat a na crosco shopu po prvnim meilu taky.Cekat na to z ciny 1,5 mesice nechci.Jinak mi zbejva jen to ustrihnuti.
Taky jsem to ufikl, sice z jiných důvodů a to posílení silových kabelů. Zřejmě ti nezbude nic jiného. Zaráží mně ovšem že prodejce ti nedodal protikus.
Zde na fotkách výměna kabeláže
https://bob54.rajce.idnes.cz/MagicPie/
Mali by ho mať aj v E-pohone.
Takze probehla testovaci jizda.Zatah me az prekvapil.Prepinani vykonu mi prijde ze ze nefunguje na vsechny polohy to jede stejne.Je zvlastni ze i kdyz mam jistic jen 25A tak pri prudkem pridani plynu jistic nevylitne coz by mel melz je jednotka 2000W.Jinak tempomat a to zeleny tlacitko nic nedelaj.Zapojeny jsou.
Pokud to jede stejně máš to špatně zapojené. Tempomat a zpátečka pokud nereagují máš to taky špatně zapojené. Tempomat se zapíná tak že se rozjedeš, přidáváš plyn a současně zmáčkneš tl. tempomatu a hned pustíš plyn. Zpátečka funguje tak že musíš zastavit zmáčknout tl. zpátečky a mirně přidat plyn. Ale pozor ať si neublížiš. Nakonec u tebe zpátečka není nutná a tak bych ji ani nezapojoval. Barvy káblíku na řj. nemusí sedět s barvami ovládačů. Mrkni důkladně na to schéma.
Takze to dvojtlacitko vyhodim to nepotrebuju.Ten prepinac vykonu nevim jak zjistit spravne zapojeni.Hlavne je mi divny to s jisticem.Nemuze prece 25A vydrzet plnej vykon.
A jaký to máš jistič? Na 220V mi to taky nefungovalo. Nyní používám jen autopojistky v baterii 35A.
DC 125V/25A.Pouzdro a pojisky k tomu na 50A jsem nesehnal.Takhle to muzu aspon jisticem zapinat.
Áno výhoda ističa oproti poistkám je možnosť používať ho aj ako vypínač. Treba ale rátať s tým, že vždy pri jeho zapnutí sa pripoja vybité filtračné kondenzátory nemalej kapacity v RJ priamo na batériu a tak vzniká veľký prúdový ráz, v podstate na pár milisekúnd skrat. To samozrejme nerobí dobre kontaktom ani tým kondenzátorom a väčšinou ani batérii. Preto je dobré v bežnej prevádzke používať signálové zapínanie na RJ a istič vypínať len ak sa dlhšie nejazdí, alebo treba niečo opraviť a pod. Pokiaľ sa batéria pravidelne vyberá je na zváženie použitie nabíjacieho odporu s tlačidlom ktorým sa istič na pár sekúnd pred zapnutím premostí aby sa kondenzátory v RJ nabili. Ak sa batéria zapína signálovo cez BMS opaľovanie kontaktov nenastáva ale pravdepodobne sa tým nerieši prúdový náraz do kondenzátorov.
Baterii vyndavam na kazde nabijeni,jinak to ani nejde jsou to LiPol baterky.Zapinani budu muset nejak rozchodit,snad se to povede s mejma skromnejma znalostma elektroniky.Nejaka vyroba a instalace premosteni je mimo me schopnosti.
Zapojiť na nejaké tlačidlo alebo spínač jeden odpor a potom to pripojiť paralelne k ističu nie je žiadna veda, určite to nie je zložitejšie ako zapojenie zvyšku elektriny na ebajku.
Odpor 22-47 Ohm a s 2-5W. Tlačidlo/spínač na pár ampérov, nie nejaký pidi mikrospínač. Môže byť aj vypínač, len ho treba potom aj vypnúť.
Nie je zlý nápad ani ochrana proti rekuperácii do odpojenej batérie (vypnutý istič), to sa tam (paralelne k ističu) dá dióda cca 20A/100V tak aby cez ňu mohol tiecť spätne prúd do batérie.
Vyskytl se problem.Uz to normalne jezdilo ale nemel jsem zadne info o napeti baterie a voltmetr z ciny ceste neprisel.Takze jsem nandal plynovou rukojet s voltmetrem.Barvy kabliku sedej s jednotkou.Zaroven jsem chtel zfunkcnit to zapinani jednotky,nevim proc ple od Stefana to bylo preklemovano kablikem.Rukojet jsem jentak pripojil narychlo a fugovalo to a za chvilku to prestalo fungovat,motor nereagoval na plyn.Voltmetr fungoval dal.Dal jsem jinou stejnou rukojet (koupil jsem dve) a fungovalo to.Tak jsem naletoval konektory,zapojil a zase to nefungovalo.Uz jsem bezradnej a netusim v cem je problem.Je v te rukojeti neco co by mohlo tak rychle odejit?
Co bylo překlemováno? Pokud to byly kabliky označené "Ignition=zapnutí" tak je to v pořádku. Bez toho klemu nebude řj. zapnutá. Pokud to chceš zapínat asi tím klíčkem ověř zda jsou kontakty funkční a kablíky od klíčku zapoj místo toho klemu. Pozor na krimpování konektorů všechny jsem raději ještě pájel cínem.
Ano bylo to propojený jen drátkem.Zapojil jsem to přes ten klíček kterej sem prověřil že spíná.Po zapnutí klíčku se rozsvítí ten displej.Ale motor nejede,předtím při zkoušce motor jel.Takže podle toho usuzuju ze něco odešlo,bud plynová rukojeť nebo jednotka.Víc mě nenapadá.Zkusím ještě proházet ty tři dráty k plynu.Všechny konektory mám pájený.Může při špatným zapojení odejít jednotka?Jak prověřit ten plyn jestli je v pořádku?
Bobbob-jaký tam máš ovládání plynu?
Dej tu klemu zpět a změř na červeném kábliku označeném Throttle = plyn napětí proti zemi (červený kablik) mělo by tam být +5V pak to propoj s plynovkou pokud ti sedí barvy. Ja tam mám podobnou plynovku ale bez diod a tlačítka. Vyvedeny jsou jen 3 drátky, bíly je u mně signál z plynovky, černý zem a červený napájení sondy +5V. Pokud máš zdroj 5V DC tak tu plynovku proměř multimetrem. +5V na červený -5V na černý a po otočení plynovky by mělo být na výstupu (třetí drátek) (u mně je to bíly) napětí zhruba 3,5-4,5V. Pokud nic nenaměříš tak je hall šlus. Rozděláš plynovku a mrkneš co je to za hallovka. Určitě se dají za pakatel koupit náhradní hally.
Tak jsem vratil puvodni rukojet a funguje to.Kdyz k tomu pripojim tu novou (jsou pripojeny obe)tak reaguje jen ta puvodni.Mam chut zkusit vyndat tu hall sondu a zkusit ji jit do ty novy rukojeti.Hrozi ale ze ji odpalim a to bych dojezdil.Takze asi z ty novy vyndam ten voltmetr a nekam ho provizorne pridelam nez mi z ciny prijde ten objednanej.Na te nove je ten bilej dratek nahrazenej modrym jinak je to stejny.Mrzi me ze to nejde,mohl jsem mit spinani na klicek :-(.Jinak na cervenym je napeti 4,56V.Skoda ze se mi nepovedlo sehnad podle oznaceni nahradni sondu.Chtel jsem se podivat na oznaceni sondy v ty puvodni rukojeti ale nejde dobre rozdelat.Proveril jsem sondy na obou rukojetich a ta original ukazuje 0,86V naprazdno a pri plnym plynu 3,82V.Ta nova ukazuje naprazdno 2,17V a pri plnym plynu(motor se ale netoci) 2,37V.Takze v tom bude asi ten problem co?
Ty rukojeti rozdělat určitě jdou jen je třeba se dobře dívat kde začít. 2,17 a 2,37 je špětně.
Takze je vse zpatky a je to funkcni.Povedlo se mi zprovoznit i tlacitko na zapnuti jednotky.Ted trochu odbocim.Kam je nejlepsi zapojit obyc voltmetr?Moc se mi nechce ho pripojovat primo na baterku.Druhej dotaz mimo chtel bych si nechat sestavit novou baterku tak 30Ah.Musi bejt ale bms 50A to znamena asi nejake lepsi clanky aby snesly ten odber.Nebo vyjde levneji 2x 15Ah s bms 25A kde asi pujdou pouzit levnejsi clanky?
U řj. je konektor pro připojení cycleanalystu a na jednom pinu je napětí 48V. Musíš měřit :-)
Baterie používám dvě 15,4Ah, nevím jestli ti vyjdou někde vztříc a seženou 50A BMS. Pokud máš místo vol 2x 15,4Ah/48V.
https://www.e-pohon.cz/Akumulator-Li-ion-Sony...
Uz jsem to napojil na spinani jednotky.Potreboval bych baterku od nekoho postavit.Muzu mit clanky Lg nebo Samsung 2,2Ah za 25kc/kus.Nebo bych koupil z tech odkazu tady.Jakej mas dojezd?Ja se 16Ah 25km.Nevis o nekom kdo tu stavi baterky?
V rukojeti je jen hall sonda a ta snad u obou jen tak neshořela. Na barvy káblíků od plynovky bych se nespoléhal. U mně rozhodně nesedí. Viz mé schéma co jsem ti poslal.
Mě barvy seděj,červená,zelená,černá.Takze sem je propojil podle barev a na ozkoušení se motor točil.Po naletování na pevno už se netočí.To samé jsem udělal u druhé rukojeti na ozkoušení to šlo a po připájení už ne.Nejhorsí je ze už nevím jak byla zapojená ta origo rukojeť,vzal jsem z ní ty konektory a u ní neseděj ty barvy drátů
Áno je tam hall sonda a tá môže odísť celkom ľahko.
Za 10let se mně to nestalo nikdy :-)
Lebo bola správne zapojená... Zdá sa že smates to správne nemá...
Jak to teda zapojovat kdyz neseděj barvy drátů a já musím zkoušet dokud se netrefím?Jestli ta sonda odejde při špatným zapojení tak je to pěkně v prd.....
Tohle by mohla být jeho náhrada ale jistý si nejsem.
https://cz.rs-online.com/web/p/io-hallovy-sondy...
Zde je za pakatel, otázka je zda bude fungovat. Jak jsem již psal je třeba zjistit jaká je tam sonda podle toho vyhledat.
https://www.laskarduino.cz/arduino-halluv...
Sondu jsem vyndal,bohuzel je to tak maly me mi to nejde vyfotit.Je na ni 49E a pod tim 915BC nebo G.Google nic nenasel.
A co tohle Hallovo čidlo :
https://www.tme.eu/cz/details/ss49e/hallova...
https://arduino-shop.cz/arduino/7736-halluv...
Či je tam plný výkon a ako dlho je pri tak malom kolese otázne. Jazda po čerstvo zoranom poli, do 40% stúpania alebo ťahanie niečoho (niekoho) ťažkého najlepšie do kopca by to rýchlo overili :-)
Istič znesie viac ako je jeho nominálna hodnota, a to tým viac, čím kratšie to trvá.
Ešte by som upozornil na NUTNOSŤ používať v obvode DC iba ističe určené pre DC, nikdy nie AC (bežné domové na 230V). Šanca že miesto toho aby bezpečne vypli nevypnú a začnú horieť je vysoká! AC istič sa spolieha na prechod napätia nulou a tým jednoduchšie zhasnutie oblúka ktorý po rozpojení kontaktov vznikne. DC istič má zhášaciu komoru vybavenú magnetom ktorý oblúk vytlačí a tým ho preruší.
Tak se mi povedlo zprovoznit to prepinani vykonu,ja to ale obracene zapojene ale na to prdim.Jednicka je o nicem a jede to jen 20km/h,2-30km/h,3-40km/h.Stejne to podle me nejede na plnej vykon.Peru to na plno bez tuningu motoru,puvodni kabely a motor jen vlaznej.Mam jistic jen 25A a ani kdyz to peru do kopce na max tak nevypadne.Z prosteho vypoctu vychazi ze tam nejde vic jak 1200W.Kde by mohl byt problem?
Mne to príde že to ide tak ako má, MP v 16" pri 48V ide 30km/h... Takže tých 40km/h je vďaka funkcii RJ "110%". Odbery pri tak malom kolese a rýchlosti tiež nemajú prečo byť veľké a tých pár sekúnd pri rozbehu nestihne istič vyhodiť... Odporúčam nasimulovať si to na www.ebikes.ca/tools/simulator
Pre 100kg v 10% stúpaní vychádza napríklad 24km/h pri cca 22A/1kW.
Pozerám že som sa sekol s tým kolesom, mal som dať 20,5" (široká guma na 20"), to potom vychádza nachlp presne, maximálka 36,6 + 10% = cca 40km/h tak ako aj v praxi...
100kg do 10% kopca je potom 1300W/28A pri 27km/h...
I s kolobezkou mam vic jak 100kg takze by to melo ten jistic vyhazovat.Vcera jsem to rval na max po louce do kopce ze se to zastavovalo a stejne ten jistic nevypadl,takze to nemohlo bezet na maximalni vykon.Analist kupovat nehodlam abych jednou zjistil prikon.Ale fyzicky neni mozny aby to jelo na max kdyz jistic je jen 25A.
Tak to potom vyzerá že RJ nie je 50A... mám jednu tu, dokončujem jej zapojenie, som zvedavý ako to pôjde. Všimol som si že RJ má konektor pre programovanie, ale ohľadom tohto dodávateľ nič neuvádza. Napadá ma možnosť že Vaša RJ nie je správne naprogramovaná... Alebo prípadne je batéria príliš slabá aby ten prúd dala...
No jestli je spatne naprogramovana nevim ale jestli je naprogramovana nak jako byla prasacky napojena tak bych se snad ani nedivil.Kdyby nekdo vedel kde sehnat kabel a soft tak bych byl vdecnej.Baterky jsou Multistar li-po,tam by s proudem nemel neme problem.Jednotka je tahle.
Štefan je po Iktu tak asi není ještě v plné kondici. Ja u něj nakupoval před tím malérem a celkem to šlo až na krimpvání, ale to se dobře nedaří ani mě a tak to vše raději pájím. Podle délky na fotce odhaduji že to je ta 50A řj. moje měří 15cm na délku a je to 35A.
Podle stitku to je 50A.Meri asi 22cm.Mate me tam to oznaceni 60-90V.Rad bych overil to naprogramovani.Se Stefanem se ale neznam,chtelo by to nekoho kdo se s nim zna aby zjistil kde vzit kabel a jak se to nastavuje.
Se Štefanem se prý huře komunikuje tak nevím. Ja se sním taky moc dobře neznám. Viděli jsme se jen dvakrát když mně dovezl domů objednané zboží. Ale pochybuji že by někdo nastavil na té jednotce méně. Jistič rozhodně není spolehlivý ukazatel odběru. Poříď si levný ampermetr jinak se nikdy nedozvíš kolik ti tam teče A.
Ovšem to jestli máš 20A řj. nebo 35A řj. tak je rychlost stále stejna ve stejném rávku. Možná tam má Štefan chybu v popisku a ty očekáváš něco co být nemůže. Na druhou stranu 40km/h je na zabití dostatečných :-)
Staci klestovej multimetr kterej se pricvakne na silovej kabel?Jinej nenachazim vetsinou je to do 10A nebo zase nesedi napeti.Navic je tam nejaky slozity zapojeni pres nejakej bocnik.Ale jo tech 40km/h jde i kdyz by me to rychlejsi nevadilo
https://www.postavrobota.cz/Digitalni-voltmetr...
Bočník bude nutný a je to i voltmetr.
https://www.postavrobota.cz/Wattmetr-Ah-metr...
https://www.postavrobota.cz/Wattmetr-Ah-metr...
Objednal jsem tohle.Bude to fungovat?
https://a.aliexpress.com/_eOs40R
A díváš se jaký máš pokles napětí při tom plném výkonu? Ja sice jistič nemám ale při plném výkonu mám odběr 35A. Ja vážím 117kg a vozík s vybavením skoro 50kg. CA neslouží jen na jedno použití. Slouží mně už 10let a za tu dobu se mně investice vyplatila. Nejezdím na slepo :-)
Tak CA by se mi hodil ted na overeni odberu.Jinak nevim k cemu by me byl.Na stav baterky me staci voltmetr za 100kc z aliexpressu.Pokles nevim na dennim svetle bez zastineni nejde precist hodnota na voltmetru.
Nevedel by nekdo jaky na tu jednotku pasujou brzdove spinace?Mam tam na to volne jen tyto konektory jeden ma 2x pin a druhej 3x pin.Brzdy mam hydrauliku.
Nasel jsem tento na 2x pin.Bude funkcni?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web...
Pak jsem nasel tento 3x pin,tam by se musel vymenit konektor.https://www.google.com/url?sa=t&source=web...
Jednoduchšie to bude s tým 2-pin. Zrejme tam je zaliate len jazýčkové relé, tých sa dá 10ks kúpiť za dolárik-dva... A bolo by to menšie, tá "krabica" na konci kábla je zbytočne veľká. Prípadne trojvodičové riešenie používa hall sondu, tie sa dajú tiež lacno kúpiť a vyžadujú pre funkciu aj +5V ktoré sa vezme napríklad z napájania plynovky ak RJ nemá už hotový 3p konektor pre takéto riešenie. Výhodou je zase cena a veľkosť senzora. Nevýhodou potreba bastliť.
Malé neodýmové magnety sa dajú za "dolár" kúpiť v rôznych veľkostiach...
Takze kdyz koupim ten 2pin senzor tak to bude funkcni?Jeden mi staci na zadni brzdu.
Malo by to fungovať, tiež som toho názoru že senzor na jednej brzde (preferujem zadnú) stačí...