Včera jsem po opravě a úpravě elektroinstalace toto 9 let staré elektrokolo vyzkoušel na asi 15km.Původně jsem měl v úmyslu cestu kolem sídliště,nakonec jsem se ale vydal i do lesa.Chyba v elektoinstalaci byla skřípnutý a naštípnutý kabel k PAS senzoru,který způsoboval odpojování motoru.Všechno jsem přeletoval a zatavil do bužírek.Také jsem nahradil tři těžké olověné 12V baterie o celkové váze 14kg a kapacitě 14Ah, jednou li-ion 5,2Ah baterií o váze 900g.Cestou jsem jí vybil asi z poloviny.Musím napsat,že se mi líbí,jak PAS senzor na zadní kazetě okamžitě reaguje na pohyb pedálů a spouští přípomoc.Velmi praktické při rozjezdu na křižovatkách.Tohle kolo nemá žádný ovládací panel,má jen plynovou rukojeť,která ale reaguje pouze současně s pohybem pedálů.Jediné,co představuje problém,je řazení páčkou na těžší převod při současném držení plynu.To by si člověk zlomil ruku.Jinak se to kolo ovládá dobře a v porovnání s velkým kolem mně příjemně překvapilo,jak krásně vyjedu kopce i bez přípomoci tam,kde na velkém kole musím přípomoc použít.Musel jsem také nahradit krátkou sedlovou trubku novou delší za 40Kč,abych neměl při šlapání kolena pod bradou.Jinak všechno jde dobře.Jen to kolo nemá ani odpruženou vidlici,takže na lesních cestách se musí pomalu a opatrně.Díky 24" kolům se ale dobře kličkuje mezi kořeny a dírami.Myslím,že na cesty po městě,do práce a třeba do obchodu to může stačit.Navíc má takovéhle kolo výhodu,že se člověk nemusí bát ho nechat zaparkované před obchodem.Tu baterku ještě plánuji vyměnit za větší,která se do obalu pohodlně vejde,ale i s touhle malou to nějakých 30km zvládne a to na běžné cesty takovým kolem stačí.Zatím jsem tedy s výsledkem spokojen.