Uživatelé motoru TSDZ2 asi vědí, že na základním displeji VLCD5 lze vstoupit do skrytého nastavení podržením tlačítek "i" a "power" a následně mačkáním "i" se do dostat k dalším volbám. Konkrétně mě zaujala volba "A", což vyvolává asociaci s nastavením proudu v Ampérech a v mnohých návodech je to také konstatováno:
What does the A "power" setting actually do?
A = ampere, you can limit ampere current going trough your motor.
https://youtu.be/RlMZTA36elQ?t=138
Nicméně pozorováním jsem zjistil, že i když nastavím hodnotu 1 nebo dokonce 0, motor pomáhá stále dosti výrazně. Domnívám se proto, že toto nastavení neomezuje maximální proud, ale citlivost torzního senzoru. V praxi skutečně pozoruju větší živost kola při nastavení vyšších hodnot. Zkratka "A" tedy zřejmě neznamená Ampéry, ale "Assistance" (?)
Zkoušel jste někdo měřit hodnoty odebíraného proudu z baterie a pozorovat zda má vliv nastavení položky "A" na displeji?