Dobrý den, prosím o radu, koupili jsme toto kolo, použité, minimálně ježděné. Bohužel se v baterii z neznámého důvodu porouchala elektronika a oprava je velice drahá. Je kolo prodejné i bez baterie? Popř. za kolik? Nechceme to rovnou odvézt na eko dvůr :-(.
Kolo jsme měli 4 měsíce.
Je to toto:
http://ktmelektrokola.cz/index.php?str...
Díky moc za radu.
Lucie
Velice drahá oprava? Jak drahá? Pokud je něco s BMS pak to rozhodně až tak drahé neni, dokonce to může být jen pojistka.
V servise mi řekli, že články jsou ok, oprava elektroniky by byla cca 20tis. Což je pro nás bezpředmětné - kolo je pro mého 80-ti letého otce. To bude raději bez něj.
Servis a nebo vy neuvádíte pravdu, pokud jsou články v pořádku oprava se nejde do 2-3tisíc a to silně přeháním. Ani nová baterie nestojí 20tis.
Nevidim důvod proč by měl kdokoli lhát. Opravu za 2tis.bych rada uhradila. Nerozumím tomu, proto se ptám zde.
Oprava baterie v ceně max 15tis. nemůže logicky stát 20tis. Tomu snad rozumí i ditě které umí počítat. Obraťte se pro radu zde:
https://www.e-pohon.cz/Komponenty-pohonu-e-bike...
A ne na nějaký pochybný servis.
Když se koukám na obrázek toho kola, tak mi přijde, že řídicí jednotka je součástí té baterie. Není tedy závada v řídicí jednotce?
Pochybný servis je autorizovaný servis KTM v Zastávce, nova baterie Panasonic prý stojí přes 20tis.
Ja se ptala, zda je možné prodat kolo bez baterie, jestli to někdo koupi...
Pokud je tam nějaký proprietární čip aby se to bavilo s řídící jednotkou, který ti nikdo jiný nedodá, a autorizovaný servis si za to řekne 20k, tak to prostě stojí 20k.
Nebo tazatel servis špatně pochopil a je v háji elektronika nejen v baterii, ale i zbytek pohonu.
Je to horské kolo model 2013 s motorem v zadním náboji, což je dneska už úplně mimo. Ale i když bude znovu uvedení do provozu nerentabilní, tak to kolo původně stálo 75 tis. a komponenty co nejsou elektro specifické nebyly úplně shit a pokud je to ve slušném stavu, tak vidlice, přední kolo atd. bude mít nějakou hodnotu - vidle RS Revelation, Shimano SLX/XT, Ritchey, záplety DT Swiss.
Nebo naopak, vzhledem k tomu, že to má motor v náboji a baterka není integrovaná, tak stačí nové zadní kolo, sundat baterku a další blbinky související s elektrem a bude z toho fajn zimák, dojíždědlo, rekreační kolo.
Nedokážu říct cenu, ale do sběrného dvora to určitě není.
Mělo by to být toto
http://ktmelektrokola.cz/index.php?str...
Píší tam ještě něco o rekuperaci při brzdění. Netuším jak je to udělané, při předělávce na normální kolo by to chtělo ještě zkouknout brzdy.
Dobry den, Lucie. To je KTM s pohonem KTM Panasonic v zadnim naboji? Co o tom vim, tak tenhle system je zvlastni tim, ze veskera elektronika tedy vcetne ridici jednotky je v pouzdru baterie. Takze chyba nemusi byt v bms, ale v ridici jednotce. Jinak to byl vyborny system, pokud to je KTM Panasonic. Pokud by se oprava nevyplatila, tak je možnost to z kola odstrojit, sadu s motorem a baterii prodat a kolo pouzivat bez pohonu.
No myslim ze by pomohlo koupit externi RJ.Motor bude myslim standart a baterce by to mohlo byt jedno.Pripadne z ni pouzit clanky a prestavet.To by se veslo max do par tisic.
To je geniální nápad. To by mohlo být nejschůdnější východisko.
Moc děkuji všem. Zprovoznovat kolo by asi bylo pro nás neznalé složité, snad ho někdo koupi a nějak využije. Koupili jsme za 25tis a měli 4 měsíce :-(. Zkusím dat na bazos, i když nemám představu o možné prodejní ceně.
Nemáte tam niekde v okolí firmu ktorá sa zaoberá elektrifikáciou bicyklov a predajom dielov na ne? Mohli by byť schopní to rozbehať s nejakou náhradnou RJ za rozumný peniaz. Teraz na zimu im končí sezóna a tak by mohli mať čas na nejaké experimentovanie...