Řešil jsem výměnu rozpraskaného kotouče s magnety na kole s nábojovým motorem.Bylo vidět,že ten,kdo tam ten PAS senzor montoval,tak zápasil s univerzálním dílem,který jak to bývá,pasuje všude a nikam.Četl jsem tady úvahy o typu snímače a počtu magnetů.Objednal jsem tedy 12magnetový kotouč.Držák snímače byl různě zprohýbaný,jak se někdo snažil vytvořit správnou mezeru mezi snímačem a kolem s magnety.Přitom tento konkrétní typ snímače,který je upevněný zezadu se dá na příslušnou vzdálenost snadno upravit jednoduše podložením podložkami,nebo matkou.Další problém nastal,když jsem nasadil magnetický kotouč podle směru šipek,tak motor nechtěl fungovat.Vzpoměl jsem si tedy na zdejší komentáře,že tento senzor je určen na menší počet magnetů a tak jsem polovinu z 12 magnetů vyloupal.Stále to ale nefungovalo.Pak jsem čistě náhodou otočil pedály dozadu a motor se rozběhl.Došlo mi,že chyba nebyla v počtu magnetů,ale v tom,že senzor je namontovaný pod levým pedálem a polarita megnetů je opačná.Otočil jsem tedy magnetický kotouč proti směru šipek a všechno funguje jak má.I ten magnetický kotouč drží a neprotáčí se.Pokud tedy máte senzor z nějakého důvodu vlevo,je třeba na tohle myslet.Stejně tak,jako na univerzální držák senzoru,když víme,že středové osy existují různě dlouhé a potřebujete naladit příslušnou vzdálenost senzoru od kotouče,tak vybrat takový senzor,aby ta vzdálenost šla snadno upravit a nebylo třeba vyrábět celý nový držák s příslušnou hloubkou.