Zkušenost s koupě elektro kola v Auto Kelly
Bylo mi to nějak povědomé - a teď koukám, že ses tímhle šrotem chlubil už někdy v červnu. To jako s tím nákupem máš nějakou novou zkušenost ? Nebo se ti už povedlo "čipnout" ?
Ano mám toto kolo.....a mám už zkušenost s tímto kolem ......a reklamace kolem toho
Aha. Reklamace. Tak šup sem s tím...
Rád bych vedl diskuzi s každým co mají koupené také elektro kolo v Auto Kelly
A může se vyjadřovat i druhá strana? Tedy Autokelly?
Pokud je s tím kolem nějaký problém,tak by to snad měl být spíše problém výrobce EASY BIKE,než prodejce Auto Kelly.Už se tu psalo o úbytku kapacity baterie a korozi v motoru.Nebo když si to kolo koupím jinde,nestane se mi to?S řešením reklamace se přece každý prodejce obrací na výrobce,nebo servis.Nebo se v Auto Kelly chovají jinak?
Já nic reklamovat nemusím. Vyrobeno ca 1910 a furt drží. Tedy pláště udělal Baťa naprd, ty jsem musel dát nový. A elektrika je tam taky - dynamo.
Cena tedy byla vyšší - celých 9 tícek.
PS jestli chceš elektrokolo, co bude i jezdit a ne jen hezky opřený o kandelábr vypadat, zeptej se Jindry. Jen to nebude za pár šušní.. ono to jaksi ošidit nejde, pokud to má vydržet víc jak tejden a 50 kilometrů.
koukám na to kolo ...to je parádní kousek ...moc krasné
zdravím, tak předně to kolo stálo docela dost peněz......a před zakoupením jsem se informoval u prodejce ...Auto Kelly jaké mají zkušenosti s tímto typem elektro kol. od samého začátku co jsem koupil kolo....byl problém ..s přehazovačkou !!!! ( a stále je ) prodejce kolo poslal do Prahy a po 30 dnech přišlo vyjádření že je v pořádku.Přesto že i prodejce prohlásil že přehazovačka opravdu nefunguje jak má. Snažil se i tak kolo seřídit co to šlo. I nadále ...přehazovačka nefunguje !!!! Tet přišel nový problém na silnici došlo vylomení pedálu na kole... u padl jsem přímo pod kola auta ....ještě že byl ducha přítomný a strhl řízení jinam!!!! V krámě by bylo řečeno že jsem manipuloval se šlapkou ...přesto že jsem opravdu neměl důvod s tím něco dělat.Ale kolo bylo v Praze tak si myslím že když se kolo dávalo do dodávky ,tak odebrali levou část šlapky a při zpětném přívozu jí dali zpět jen ručně. V krámě se pak chovali že co chci ..je rodíl kolo ...za 80 000....a za 40 000 kč je toho více jak se chovali ke mě jako k zákazníkovy.....
Je jasné, že takové kolo za 40 tisíc nebude materiálově žádný zázrak a nebude mít takovou pevnost a výdrž a bude vyžadovat mnohem víc servisu a neustálou údržbu.
Jak se vylomil pedál? To se vyrval ze závitu na klice?
Musím říct ,že za svůj život jsem měl už 3 kola cena těch kol byla kolem 15 000 až 20 000 a nikdy jsem neměl takové problémy!!!! vždy jsem vyměnil řetěz a lanka , jinak nic víc. Očekával bych že zatu dobu i kola v této době budou na lepší urovni !!! Ale vidím že tomu tak není .....
Auto Kelly není zrovna levný prodejce, takže pokud chtějí dostatečně vydělat, tak se dá celkem očekávat, že i to kolo bude materiálově slabší. Hodně bude záležet na tom kde a jak se s tím kolem jezdí a jak se mu dává zabrat.
Teď koukám, že tam jsou jakési kliky LASCO EB-06 (pokud nemáš jiný model), Kelly pár prodává jako náhradní za 760 Kč. Při jejich cenové politice by jinde byly maximálně za 400 a to už těžko očekávat kdovíjaký zázrak. Přesto by k vytržení normálně nemělo dojít. Jezdí se i na levnějších šuntech a drží.
Nesmíš porovnávat kolo a elektrokolo.. Já mám silničku poskládanou s pomocí kluků ze servisu, tak aby mi vyhovovala a nestála majlant.. a jsem smířenej s tím, že ji stejně dřív nebo později rozlomím, stejně jako jakýkoli jiný silniční hliníkový rám.. Ale 100 tícek za karbidku fakt dávat nebudu. Krosku mám Meridu za 15, najeto 30000km (je po generální výměně všeho mimo rámu, rudlí a sedla) a jsem s ní taky spokojenej. Na elektrokole ovšem působí mnohem větší síly od motoru, je tedy nutné správně dimenzovat vše od rámu, pohonu, brzd... a ten samotný motor musí být také malý technický zázrak, aby to fungovalo a nevážilo metrák... Je to prostě jiná liga, když to budeš porovnávat a kupovat v cenový relaci normálního kola + cena za přestavbový bafang, koupíš šunt.
pedál se vylomil ze závitu
Kelly jsou především kšeftáci s trochu předraženýma dílama na auta. Kola prodávají, protože to teď frčí a něco z toho taky kápne. Cykloservis svůj asi nemají, žádný vztah k téhle technice, asi jen něco smluvního v Praze.
Co tak můžeš mít s přehazkou. Pokud se plynule hejbe, tak leda přihnutá patka. U devítikvaltu žádná tragedie. To v terénu občas rovnám od oka i několikrát za výlet, když se zadaří :-) A maká jak má. Jen se mrknout, jestli kladky vodítka jdou rovnoběžně s pastorky kazety. Zbytek už se doladí tahem lanka.
Případně se stav v nějakém normálním cykloservisu, tohle ti seřídí bez problému.
I kdyby zašroubovali pedál jen rukou, vyšroubovat by se za jízdy neměl, pokud jen trochu pedálama otáčíš po směru. Je na nich levý a pravý závit, tak, aby se za jízdy nemohly povolovat ani při přidřených ložiskách.
To se úplně vytrhnul závit z kliky ? Nebo se rozpadnul pedál, osička zůstala v klice ?
Pedál zůstal celí, jen došlo zlomení pedálu ze závitu
Promiň,ale co si čekal od elektrokola z auto kelly ? To, že nejsou schopni ani seřídit přehazovačku je dostatečným argumentem proč kupovat elektrokolo v odborných cyklo prodejnách kde elektrokolům rozumí a dokážou je taky opravit. Tu přehazovačku bude asi opravdu stačit jen seřídit, případně porovnat patku. V horším případě došlo k ohnutí a následnému narovnání přehazovačky, což ještě neznamená že bude dál funkční. Pak je to spíš na výměnu. A ten vytrženej pedál vzniknul buď nedostatečným dotažením, případně ho někdo namontoval křivě přes závit už při sestavování kola nebo jak si psal, při odmontování a zpětnému dotažení jen rukou, kdy se pedál postupně jizdou vytočil a pak se vytrhnul ze závitu, což se dá poměrně jednoduše oravit vyvložkováním, ale to budeš muset zajít do nějakého opravdového servisu a doufat, že už tě nic horšího nepotká.
Ano máš pravdu vše co píšeš. už mám domluvené že na kolo koukne odborník který sestavuje kola a opravuje kola...určitě dám vědět jak to dopadne. Pokud nastane řešení z jeho strany tak do toho půjdu i za cenu že ztratím nárok na záruku....dnes jsem byl na kole se projet....byla to hrůza běs...přehazovačka nešla
Ztráty záruky bych se nebál,jde jen o tu kliku. V každém případě si nech pro jistotu rovnou zkontrolovat celé kolo, hlavně co se týče dotažení všech spojů,aby zase nedošlo k něčemu podobnému. Nevím kolik máš na něm už najeto,ale na každém kole by se měla po zajetí udělat garanční prohlídka,aby se zamezilo právě takovým problémům.
Právě garanční prohlídka byla provedena...o to více mi nejde na rozum jak se to mohlo stát s tou šlapkou. dám pak vědět co a jak vše proběhlo .....dneska jsem dal podnět na ....českou obchodní inspekci.....do Plzně
Pokud ti to jako reklamaci neuznali, tak ti obchodní inspekce zatím moc nepomůže. Pokud to budeš chtít řešit jako reklamaci, tak si musíš nechat udělat znalecký posudek a pokud ti potvrdí, že to je vada materiálu, tak se znovu u prodejce domáhej reklamace a když ji odmítnou tak teprv potom ti obchodní inspekce může pomoct. Když ani tak ji neuznají, tak jedině žaloba u soudu.
Na.... obchodní inspekci....jsem vznesl pouze dotaz jaké mám možnosti s touto situací to řešit
A kdo dělal tu garančku a kolik je od té doby na tom kole najeto? Vada materiálu v tomhle případě určitě nebude důvod vytržení pedálu ze závitu. Pokud je řádně dotažený, tak se nemůže při jízdě sám vytrhnout.
Garanční prohlídka je dána po 200 km a je tam na jeto 1450 km....
Jak přesně myslíš to zlomení pedálu ze závitu?Vytržení,nebo zlomení osy?Pokud by praskla osa,tak je to nejspíš vada materiálu té osy,mohla tam být třeba bublina.Já kdysi takhle zlomil pedál na Ukrajině,na tu kvalitní ruskou štangli do smrti nezapomenu...
vytržený ze závitu
Tak to jsou potom ty spekulace,jak se tady v některých příspěvcích píše.Každý ten pedál má jiný závit,aby se ve směru šlapání pedály utahovaly a nemohlo tak dojít k něčemu takovému,co se stalo tobě.K podobnému závěru zřejmě došel i ten servis.Proto odmítá připustit,že by se pedál samovolně vyšrouboval.
Servis to má těžké a jeho nedůvěřivost je na místě. Občas ovšem s vaničkou vyleje i dítě.
Koupil jsem kdysi nové kolo s hydraulickými brzdami. Zadní brzda vždy trošku protékala. Dokud se jezdilo, tak se olej nabaloval do špíny a likvidoval se. Když kolo stálo přes zimu, tak mi to zaolejovalo kotouč. Když jsem to reklamoval, tak mi mechanik nevěřil a myslel si, že jsem to zaolejoval při mazání řetězu. Jen tak měnit celou brzdu se mu nechtělo, zvlášť když v ní žádný olej neviděl. Jen to odmastil, destičky vypálil a poslal mne domů, že mám přijet, pokud se to projeví znovu. Jelikož jsem začal na jaře jezdit, tak se to zamašťování zpomalilo a pak jsem si zničil koleno a rok nejezdil. Když na to znovu došlo, už to bylo po záruce, já se to naučil sám opravovat a nakonec jsem tu brzdu vyměnit celou sám, za své peníze a svýma rukama. Evidentně se ten mechanik mýlil a vlastně odrazoval zákazníka. Je to mechanik a ne psycholog a tak se může mýlit. Přitom to bylo ve firmě, která se tváří jako velice vstřícná a ten mechanik byl jeden z těch opravdu zkušených, klidných, znalých a vlastně i vstřícných. I tehdy jsem mu zcela rozumněl a chápal ho, proč mne s tím vyhazuje.
Ano,to jsou věci,které se těžko dokazují.A nemusí to souviset zrovna s Auto Kelly.Autor příspěvku tam psal ještě o problémech s přehazovačkou.To také nemusí souviset zrovna s Auto Kelly,ale s výrobcem toho konkrétního modelu kola.Tady by pomohlo kdyby popsal,v čem zmíněný problém spočívá a napsal typ přehazovačky.Pak by mu mohl někdo,kdo má stejnou,poradit a případně napsat,jestli se s tím problémem setkal také.
tak to jsem rád že se tet dostanu k tomu že jsem prodejce požádal o nové díly ...konkrétně celou přehazovačku v četně nového lanka + řadící páčky...bylo mi vyhověno ...nové díly se dali na kolo stejná značka jako již bylo na kole.Bohužel i poté se nic nezměnilo.Dále se pak dalo i nové devíti kolečko
a nic se nezměnilo !!!!
to vše má další pokračování...vše budu vyprávět po dalších dotazech ......Jen zatím nikdo nenapsal nějaké zkušenosti s Auto Kelly....asi jsem jediný kdo u Auto Kelly naletěl!!!!!!!
Spíše budeš jediný koho tady napadlo tam jít kupovat kolo.
To je ale potřeba napsat,co se mělo změnit.V čem je problém.Pak s tím může někdo poradit.
rozhodně odmítám že bych měl potřebu manipulovat se šlapkou od kola!!!!! před tím jsem jezdil dost dlouho abych věděl že vše bylo v pořádku...než se to poslalo do Prahy na reklamaci....už jsem to popisoval co a jak se mohlo stát ze strany prodejce který to posílal do Prahy
A co chceš tedy vědět?Jestli měl někdo druhý,kdo si koupil kolo v Auto Kelly, také povolený pedál?
měl jsem na mysli všeobecně zkušenosti od společnosti Auto Kelly.....prodej jejich kol....
To ti houby pomůže. V Kelly nakupují velkoobchodně servisáci za normální ceny díly na auta a jednotlivci předražené, nebo ze zoufalství. Kolo tam nakoupíš jako vedlejší produkt, podobně jako v Mountfieldu, nebo v Kauflandu. A že bys tady narazil na dalšího nešťastníka není vyloučené, ale asi by to byla dost velká náhoda.
Máš dvě možnosti. Buďto se s nima dohadovat a přetahovat bez valného výsledku - nebo koupit nové kliky a seřídit přehazku a jezdit.
Rozhodni si sám, co tě víc baví. V tom ti neporadíme.
Tak doufám že víš oč mi tady jde????
Rozumím, že bys chtěl nápravu od nich. Ale musíš si rozhodnout, jestli bojovat s větrnými mlýny, nebo jezdit na mopedu.
Osobně bych volil druhou variantu. Ale je to na tobě.
jde mi o to poukázat na prodejce Auto Kelly z jízdními koly ...kvalitu a také záruční věci kolem toho. Zároveň svoji zkušenost.....