Ahoj, co použít k měření voltů a amperů u ŘJ Magic 50A,abych za jizdy měl představu o stavu a odběru energie z baterky. Jistě existuje nějaky amperový mustek co by se dal zapojit a a digitalni ukazatel na řiditkách. Anebo popište jinou variantu. Diky Standa
Kolik do toho hodláš investovat?
nemám představu, ale potřeboval bych mít přehled jak na tom jsou baterky za provozu.. Dohledal jsem na netu jen panelový voltmetr do 100V ss. Prozatim aspon budu vědět kolik V mám v baterkách... ale hodil by se mi i ampermetr...
Já si loni koupil tento voltmetr - https://www.droking.com/digital-car-volt-tester... - dříve jsem používal červený LED voltmetr ale u něj v létě na přímém slunci není dobře vidět co zrovna ukazuje - http://robotstore.cz/kategorie-produktu...
dik za tip... něco podobneho jdu koupit do GM elektronik..
http://www.elektrokola-dh.cz/prislusenstvi...
To je to nejlepší co je na trhu a dává to absolutní přehled o všech elektroveličínách na elektrokole. Bohužel cena je šílená ale mně se to vyplatilo. Mám ho již 9 let a naprostá spokojenost.
:-) super.. tak o tom budu uvažovat. ...Píšou že jde připojit přímo k řidici jendotce, popř. použit bočník... jak je to s řj MAgic 50A, pujde to??
Ono to funguje s jakoukoliv řj. přes ten bočník který se zapojuje mezi řj. a bateri. Přímé zapojení do řj. je jen u vybraných řj. mezi ně ale magic nepatří, proto ten bočník. Horší že ten obchod asi nefunguje (majitel měl asi mozkovou příhodu)Zkus pohledat na alikovi a podobných stránkách možná to bude i levnější.
Zde je dostatek informací včetně schémat zapojení. https://www.google.com/search?q=Cycle+Analyst+2...
diky za podrobne info..
Já jsem se tam stavil asi před 14dny a majitel mi pomohl a poradil jak usadit motor do zadního kola a pak jsem dokoupil ještě nějaké díly, které mi scházely sedmikolecko 11-32z a další. Potom jsem se ještě díval na odolnou pneu pro elektrokola.
Tu ho maju tiež. http://eskutr.cz/cs/elektricke-skutry/310-cycle...
Tak za ty prachy ať si ho vetknou v řiť, zloději :-)
https://fasterbikes.eu/en/controller/cycle...
Proč takovou drahotu, když lze sehnat přesný wattmeter za pár korun...
https://www.aliexpress.com/item/1984947559.html
https://youtu.be/Lxv9Rozs774
Ano je to levné ale mému známemu 3 kusy shořely.
Tahat silové kabely na řidítka a pak zpět k řj. taky není nic moc dobrého. Ale jako nouzovka pro neolývající financemi to jde. Na druhou stranu mně CA slouží již desáty rok tak že ty 4000Kč se vyplatily :-)
https://em3ev.com/shop/?product_cat=ebike-display
možná--cucám si to z prstu, ale mohl byt nějaký problém s konkrétním motorem, třeba v režimu rekuperace, já jsem si odkouřil jeden wattmetr , když jsem s ním měřil--pokoušel se změřit odběr elektromotoru autobufika, jako wattmetr funguje stále, ale ukazuje nesmyslné napětí--volty.
s volnoběžnými cykloelektromotory mi ty čínské modelářské wattmetry fungují v pohodě a bez problému--několik kusu
ale vystačím si s tím, že jsou na kebelu cestou k reglu někde v brašničce---nepotřebuji nutně vidět neustále na řidítkách každou pikosekundu kolik jsem zase vysosal, nebo kolik momentálně přesně sosám---spíš to používám jako takovou kontrolu, že když mám papírově baterii třeba 20A ,měl bych vysosáno třeba 10Ah --podle wattmetru a měřák na řidítkách by už hlásil konečnou, tak už je asi něco špatně---baterie se loučí.
v každém případě je potřeba ale počítat s tím, že se snižujícím se napětí na bateriích se snižuje poměrově i dojezd---respektive se snižujícím se napětí na baterii se ve stejném terénu zvyšuje odběr.
s plně nabitou baterí ujedu 10km třeba za 2,5Ah, s více jak z poloviny vybitou ujedu stejnou vzdálenost ale už za 3 a více ampér--jak se snižuje napětí, zvedá se příkon.
Používám Speedict a jsem spokojený
obyčejná přestavba trekingového kola, 250W motor v předním kole, 36V baterie (20,4Ah) plus starší baterie, která po 8 letech dává ještě 10Ah - na celodenní výlet málo, ale jsem schopen najet okolo 50km na tuto kapacitu, tak je mi ji škoda vyhodit a vozím ji taky na nosiči. V případě potřeby přehodím dráty v jednotce a vyměním baterie.
Aktuálně mám s sebou cca 1000Wh což u mě znamená dojezd cca 150 km. Běžně jezdívám okolo 100km a tak si můžu dopřát větší přípomoc, nebo se po rovince nechám klidně svézt bez šlapání
Ještě by mi chyběla hodnota okamžité spotřeby Wh/km (počítám, že displej ukazuje průměr). Max. rychlost 89km/h vypadá zajímavě, pokud se jedná o ebajk. Mně připadá i 40km/h nebezpečně hodně:)
Ta rychlost je z kopce, a myslím, že tam musí být chyba. Jel jsem sice hodně svižně, ale že bych jel 90 kmh, to se mi nezdá.
Tohle počitadlo je super, dá se nastavit řada dalších hodnot, které se potom zobrazují na displeji telefonu přes BT.
Mimo jiné vždycky na jaře před sezonou vyjedu na bezpečném místě (kde to mám pak s kopce domů :-) baterii do vypnutí. Zjistím využitelnou kapacitu (meziroční degradaci) a podle toho se potom řídím při plánování tras v sezoně.