Pořídil jsem tato kola pro mne a přítelkyni, zatím jsem je jen projel a napíšu další zkušenosti.
První dojmy jako z každé nové hračky úžasné.
Každopádně mohu vyvrátit fámu o režimu eco, ten je použitelný i do kopců, pokud má člověk něco najeto, dokonce i eco+ na rovině paráda. Jakýkoliv kopec se dá vyjet na standart(std) v kadenčním šlapání cca 90.Režimy high jsou už velmi na pohodu a extra power je odpočinek i do dnešní grapy 22% v kamení. Spotřeba baterie je přímo úměrná režimu a tomu co dáš za své. V beskydech to dává 45-55 při extrému s převýšením nad 1200m s velkou přípomocí. S nohama by to šlo lehce na 70km.
Kola měli půjčené už čtyři lidi a byli absolutně nadšení.
Chování v terénu je u Allmnt bezkonkurenční, jede to jako traktor. Dnes po dešti mokré kořeny v plné rychlosti, bahno, štěrk a bez pádu. Fullseven je na 2.4" a ten mírně zaváhá v těžkém terénu, ale zdvihy 150mm stačí na ženský půjezd terénem, který bych a hardu nejel ani omylem.
Další zkušenosti budu psát časem
Další seznámení s kolem.
Dvě horské jízdy, první s převýšením 1100m a délkou 42 km a zbytek baterie 30%. Druhá 35 km s extrémním terénem i převýšením 1400m a délkou 36km, zbytek 20%. Druhá jízda byla s dcerou 60kg a ta měla zbytek 50%
Pokravání:
Dnes 33 km a zbyly 2/10 , extrémní terén, tři pády v kamenech, jeto na high nebo extpwr
mezitím dvě cestovní jízdy lehký terén, kamínek cca 50km s pohodovým dojezdem na 10- 20% baterie. Excelentní chování kola v terénu, blbý řidič
Dobře, ale otázka je, zda jezdíš na maximální úroveň pomoci motoru, TURBO, BOOST atp., jaké bylo převýšení, jaká celková hmotnost... Samotný údaj o dojezdu km nic nevypovídá.
Včerejší trasa měla převýšení 1368m dle hodinek Garmin. Veškeré stoupání na high a cca 10% na režim extrapower. Včera jsem chtěl zkusit co největší zátěž , průměrná rychlost byla 15,6 km/h, vše mimo značené trasy. Zatím jsem se nedostal pod 1000m nastoupaných. V lehčím terénu jedu kopce do 12% na režim standart