Sice jsem to psal asi před půlhodinou jinam, ale stejně nemám co dělat, takže:-) : jakou rychlostí jezdím po městě, od krámu ke krámu, to nevím, ale když je to někam dál, a začínám ten den od nuly, tak se to pohybuje mezi 18 - 22 km/h, podle terénu a množství kochacích, resp. fotografovacích zastávek.
To je opravdu těžké.Záleží na délce a trase.Při delších vyjížďkách těch již řečených 18-22km/h. a při kratších 20-27km/h.Záleží na tom jak se mému tělu chce :-))
Dík za vaše reakce. Chtěl jsem si zjistit jak na tom jsem. Je mi 41 a při delší trase (60 - 70 km) okolo Kladna mám průměr cca 24km/hod. a kratší trasy (15 - 25 km) cca 28.
Ještě jednou díky za vaše tipy.
No to abych se šel zahrabat, v mým věku:-))
Ty neděláš přestávky, jedeš jak vlak??:-)
Tak jak píšou ostatní-průměrná rychlost nic o kondici neřekne....pokud jezdíš po rovině a cestě tak můžeš udělat víc,ale v terénu / a nato snad horák je/ to neuděláš....Takže podle těchto údajů u své kondici nic nezjistíš,i když ti asi pozvedlo sebevědomí,že většina bikerů má průměrnou rychlost nižší :) Zkus si dát závody a hned to zjistíš....
Ja jenom, aby tu nekdo nedostal mindrak, ze je pomalej :) Tak treba u nas se urcuje prumerna rychlost podle rychlosti me zeny a je fakt ruzna. Ta rychlost. Teda kdyz jedeme spolu. A i kdyz jedu sam a muzu jet dost "rychle", ne delsi vyjizdce v poradnem terenu (mam bike, ne kross nebo silnicku) -singliky, kamenite vyjezdy, brody, bahno, poradne prevyseni, klidne udelam nekdy prumer i pod tech zminenych 18 km/h a chci videt nekoho z tech rychliku, jak dlouho by stacil jet za mnou. Ne, mluvit o prumeru nejde.
Souhlas s Vaskem,prumer ovlivnuje krome samozrejme osobni kondice,druh kola,prevyseni a charakter terenu atd,to vsichni vime,ze?takze nekdy v kopcich clovek udrzi tak tak 20,a v rovinatejsim i kolem 27,ale to uz da hodne prace,takze nevim jak odpovedet.To fakt nejde objekivne posoudit,kdo je na tom lepe se pozna trochu snad v zavodech.
Když za roky 00 až 01 vydělím roční kilometry dobou jízdy, vychází mi 20 km/hod. Potom to šlo se mnou s kopce, dostal jsem se i na 16. :-(
myslím, že průměrná rychlost nezávisí ani tak na délce výletu (pokud to není 10 km) jako spíš na kopcovitosti a směru větru. A typu kola taky samozřejmě.
Průměrná rychlost sama o sobě nic neříká. Můžeš mít rovinu a průměr s větrem v zádech 30km/h. Pak jedeš zpět proti a máš 20km/h. V terénu se jezdí určitě pomaleji než po okreskách. Třeba při některých závodech cross-country a maratonech mají nejlepší jezdci průměr i okolo 30km/h v terénu! Na druhou stranu při těžších závodech to může být i 23km/h.
No vidis, a to je rec o Cross Country, coz je nekolik okruhu (tudiz dost dobre a detailne vis, co te ceka za teren) a navic jde o zavody cca 20-40 km. Takze jde spis o sprint, na cukr dokaze jet fura lidi dost rychle, ale pri nasobku techhle vzdalenosti tezko.
Ty průměry jsem měl na mysli u maratonů v délce cca 60km. Tyto závody se jezdí nad 2 hod. a doplňovat energii musíš. Na cukr jezdí cyklokrosaři, kteří jezdí závod okolo 1 hodiny. Jak říkáš u cross-country, neviděl jsem závod,který by měřil 20km. To už by byl fakt sprint.
No jo, Jose-Antonio, a jsou i takovy. Ja myslel, ze kdyz pises o Cross Country, tak myslis Cross Country, a ne maratony, to je zas neco jinyho. Fura CC jezdcu se priznava, ze treba maraton zavodne ani nejeli. Navic maraton v delce 50-60 km byva oznacovany spis za pulmaraton, klasika byva nad 100 km.
To je pravda, ale slovo "maraton" na 60km jsem já nevymyslel a je to standartní pojmenování na tuto trasu. Určitě je lehčí přejít z CC na maratony než naopak. Třeba případ Hrušky, který na "maratonu" porazil všechny(a bylo tam i dost elitních jezdců,kteří jezdí maratony) a to je silničář. Nebo Svorada,který začal tyto závody jezdit.
když se chce tělu i mě, tak na kratších cestách (do 100 km) 27 kmH a na delších (do 160) něco malinkato nad 25 kmH, vše v průměrně kopcovitém terénu....pokud se nechce mě nebo tělu (a to většinou :o) ), tak nějak okolo 24 kmH plus mínus protivítr....a pokud se nechce mě ani tělu, tak sedim doma u televize a cpu se chipsama ;=)
Já jezdím zásadně tak, že jsem vždy o 1 km/h rychlejší než zde bude uvedená nejrychlejší průměrná rychlost a to nezávisle v terénu, cross, závodně, rovinka, s protivětrem, z kopce, do kopce a všech jiných disciplinách a mám vždy o jeden rok více, než stáří právě toho nejrychlejšího.
jsem teda silničář, průměr 30km/hod. V balíku to vyleze tak o 5km více. Hodně kopcovitej terén po silnici 28-30km/hod
Tez pouze silnicar.Jezdim okolo 30--33km/h.Zalezi ,jak se vyspim.
Ještě dost záleží na tom, jestli je to na silničce, na crossu nebo na MTB.
Já včera na MTB průměr necelých 16 km/hod. na 85 km po trase z Rakovník - Křivklát - Brdatka - Křinice - Zbečno a přes Křivoklátské lesy do Unhoště a domů, tedy silnice i terén a místy se to dost houpalo.
Když jedu s Láďou na Druhák, tak podle stavu žízně uděláme i 20 km/h.
(Jaká otázka, taková odpověď)