Dneska ráno jsem si v novinách přečetl dvě varianty jednoho článku. Jeden je z Mladé fronty, druhý z Jindřichohradeckého deníku.
Je to potvrzeno i tady: http://www.cyklotrans.cz/
Když se podívám na tu mapku, tak je zřejmé, že kdo nemá auto nebo prostě nechce výlet plánovat tak, aby se musel vrátit k autu, tak se do té centrální části Šumavy, kam vedla většina linek, bude dostávat hodně těžko.
Docela dost mě to překvapilo. Už na třech dovolených na Šumavě jsem to využíval a musím konstatovat, že to mělo docela smysl, bylo to využíváno poměrně hojně, celkem dobře se s tím dalo dostat odněkud někam, já to třeba využíval z Vimperka na Kvildu buď přímo, nebo ve spojení s vlakem do K. Huti a odtud busem z H. Vltavice na Kvildu. Pamatuju si, že po příjezdu na Kvildu tam stálo několik malých autobusů s přívěsy (Zelené autobusy NP Šumava se to myslím jmenovalo, provozovalo to tuším ČSAD Plzeň), které na tenhle spoj víceméně čekaly a zájemce vozily dál, na Bučinu, Srní, Modravu, atd. Pokud nevyjede Cyklotrans, ten zbytek asi trochu pozbyde smysl. Leda že by na to zareagoval jiný dopravce, někde z Vimperka nebo třeba Prachatic, ale tomu nic nenasvědčuje.
Je to pochopitelně o penězích. No nevím, dva miliony za sezonu.... ano, není to málo a jsou místa, kde by se asi hodily víc, ale myslím si, že zrovna pro ČEZ to není nikterak závratná suma.
Takže pokud to někdo jste zvyklí vužívat, pro letošek máte/máme smůlu...:-(.
V takovém případě když jim chybí perníze na provoz, tak nechápu proč nezvednou jízdné. Když je to tak výhodné a hodně využívané, tak si lidi zaplatí.
Když Jihočeský kraj ivestuje miliardu do letičtě, tak peníze musí chybět někde jinde.
Hmm, tak se nakonec nějak dohodli.
https://www.cyklotrans.cz/jihoceske-cyklobusy...!.html
Co já bych za to dal kdyby nejezdili u nás do Orlických a Krkonoš :-)