reklama

Výzkum elektrokol

Dobrý den,
rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku na téma změny cestovního chování po pořízení elektrokola. Jsme studenti Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. Dotazník bude sloužit k výzkumu v rámci předmětu Metod v sociální geografii a následnému vypracovaní analýzy změn cestovního chování.
Dotazník se zaměřuje na trasy krátké dojezdové vzdálenosti - do 20 km, které lze snadno překonat i jinými typy dopravních prostředků (auto, autobus, vlak. atd.) než je elektrokolo.
Předem děkujeme za spolupráci.
Dotazník lze po rozkliknutí vyplnit zde:
https://forms.gle/MDvv4HLQGFf6J6g68

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 23.04.2019
Autor: PattyPat
  • Re: Výzkum elektrokol

         

    Vůbec nechápu, proč vám v na krátkých dojezdových vzdálenostech do 20 km, nestálo za zmínku obyčejné jízdní kolo bez motoru, přijde mi to vůči cyklistům nezdvořilé...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2019
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      "jinými typy dopravních prostředků (auto, autobus, vlak. atd.) než je elektrokolo."
      Pod atd. si můžeš i to kolo představit. Ja si tam dovedu představit i svůj inv. vozík. :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2019
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Výzkum elektrokol

             

        atd je urážka když našli místo pro auto:)

        V dotazníku mají jen dvě pohlaví :)

        Navíc jsem dnes ráno žluté , sdílené elektrokolo viděl jet po chodníku a kličkovat i po přechodu mezi chodci :(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2019
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: Výzkum elektrokol

         

    Zajimavy dotaznik.
    Do 20km za tyden:)
    Ja bezne jezdim vice nez 250km za tyden, ale pritom v dopracenakole jsou jeste stovky lidi, ktery jezdi jeste vic:)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2019
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      Inu dotazník spáchal zřejmě kvalifikovaný jedinec, který jízdní kolo pečlivě nastudoval v nějaké encyklopedii, možná ho neviděl jen na obrázku, ale i v obchodě zblízka, leč nikdy nepoužil.. ty vzdálenosti, co tam uvádí, to jsou pro mě hodnoty běžných pěších pochůzek a středních pěších výletů :)
      Původně jsem myslel, že to jsou údaje o vzdálenosti za cca hodinu :) a i to se mi zdálo málo :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2019
      Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Výzkum elektrokol

             

        To mohlo vzniknout třeba takhle: existuje průzkum GFK, podle kterého průměrný člověk využívající kolo dopravně po Praze ujede za rok 380 km. To je 7.3 km týdně. Dát na základě toho hranice 0, 5, 10, 15 a 20 pak vypadá naprosto rozumně.

        https://prahounakole.cz/2018/05/cyklopruzkum...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.04.2019
        Autor: JendaH
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          To je ovšem naprosto tristní závěr průzkumu hm, ale pamatuji si, že v prvních ročnících do práce na kole byli skutečně lidé, kterým by to pěšky mohlo vyjít i rychleji než na kole. Hlásili za den 1,5-2 km což kolikrát člověk projde vnitroblokem nebo napříč parkem kratší cestou než jet 750 metrů-1km okolo na kole....

          U mě do 1-2 km i přes den s logistikou jasně vychází lépe chůze než kolo , s koloběžkou bych klidně řekl, že 2-4 km vyjde lépe/až tak nastejno jako vzít si kolo ( logistika kolem, možnost vzít si složené do budovy, menší problém s počasím, větší tolerance v MHD).

          Ale stejně 7,3 km za týden, 1 km a pár metrů za za den, to fakt není o dopravě...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.04.2019
          Autor: újezďák
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Hm,to bych zas tak netvrdila. Do místního koloniálu to mám 800m. Nákup dám do brašen na kole a jedu. Vléct to v rukách nebo v batohu na zádech je otřesné (cca 10-15kg větší sobotní nákup). V zimě při nesjízdné silnici bylo nutno vzít kabelu na kolečkách...
            Sousedi jezdí vozem :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2019
            Autor: bara2
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Na nákup do Lidla a nejenom tam na kole jezdím(e) taky .

              Na to jsem vůůůůůbec nepomyslel, s nákladem jasná výhoda kola i nad malou koloběžkou, tedy pokud kolo má nosič :)
              Prostě jsem to bral asi úplně tupě jen jako cestu do prácem, do školy ... :(

              Ale pro velký nákup většinou jedeme vozem tak, že to připojíme k návratu " odněkud, Že bychom já nebo žena jeli autem jen k nám do Lidlam nebo na Čerňák a pak domů, to bych musel hodně pátrat v paměti kdy se něco takového stalo.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.04.2019
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Tak prrr, na kárečce dám i 60kg, což na kole ani náhodou :-D To bych musel mít nějaký pomocný motor, abych to dal do kopce zpátky. Do 12kg to nosím ve dvou kabelách.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.04.2019
              Autor: Arnošt905
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Tož až bude v akci krystal, vemu za kolo vozejk, aby bylo dost cukru na zavařování :-) :-)
                Nákup se mi zpravidla vejde do dvou brašen a nahoru ještě uvážu plnou kabelu. Je to pak sice takový vratký, ale dá se s tím dojet.
                Místní koloniál mám po rovině, velke market je na kopci, takže s nákladem jedu dolů.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.04.2019
                Autor: bara2
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Výzkum elektrokol

         

    To by mě teda zajímal obor, co studujete na UK.

    Kterej blb vymyslel, že pomocí dotazníku někde na netu může někdo získat jakákoliv relevantní data.

    Fakt to školství jde tu grund

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      Studujícím to ale určitě vyhovuje, protože tím dotazníkem zaplácne takových 10 stránek z povinných minimálních třeba 30. Je to děs a ještě k tomu tak zoufale jednoduché a povrchní otázky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2019
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Výzkum elektrokol

         

    Zkuste si do prohlížeče zadat "předmět sociální geografie"
    Zdržím se komentáře, abych svým subjektivním názorem neovlivnil názor váš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 24.04.2019
    Autor: AV
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      Tohle?
      http://www.studujgeografii.cz/index.php?str...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 24.04.2019
      Autor: PepikW
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výzkum elektrokol

             

        Snacha vystudovala jakousi Sociální ekologii.
        Prý to bylo velmi zajímavé, leč ... o sociální ekology nemají zaměstnavatelé zájem. Tak se snaží zviditelnit se účastí v podobných "projektech", časově náročných, nevalně (pokud už) odměňovaných.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 24.04.2019
        Autor: AV
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          Ty geografický obory by mě oslovily, ve spojení se sociálnem už tolik ne ...
          Je jasný, že je to takový všeobecně-nicneříkající obor a můžeš pak dělat někde na úřadě. Poptávka velká fakt asi neni.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2019
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            V Mekáči nebo Kaufáči se chytnou.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2019
            Autor: ronda
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Maj tam slovo "geografie", se chytnou na katastrálním úřadě :-) :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 25.04.2019
              Autor: bara2
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Slovo sociální v našich končinách získalo bohužel negativní konotace. Většina lidí si pod ním představí nějaké to sociálno.
            Sociální geografie čili humánní geografie je ale normální přírodovědní obor, protiváha fyzické geografie.
            Člověk a lidská společnost do toho geografického systému prostě patří a oba fenomény se vzájemně ovlivňují.
            Myslím, že tento obor bude mít budoucnost, má co do činění s demografií, urbanismem, fyzickými vlivy geografického prostředí na lidská společenstí, migraci z důvodů geografických změn...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.04.2019
            Autor: Lanna
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výzkum elektrokol

             

        "Absolventi jsou připraveni řešit komplexní problematiku v oblastech regionálního rozvoje, geodemografie, mezinárodní migrace, studia měst a metropolitních areálů, včetně problematiky územního plánování. Jsou jim vlastní principy vědecké práce, umí kriticky pracovat s odbornou literaturou, statistickými daty a mapovými podklady, jsou schopni pracovat samostatně i ve víceoborovém týmu"

        Tak to nám předvedli tím dotazníkem..... :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 24.04.2019
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          V diplomových prácích na FTVS se řešilo postavení palce při vrhu koulí ...
          Některé obory už vyzkoumaly kde co (z oboru) a jsou udržovány (teplé místečko) při "životě" výzkumy na dvě věci ...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2019
          Autor: AV
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Absolventi FTVS ale většinou místo najdou :)

            Když jsem tam chodil kvůli trenérské licenci, tak jsem si ověřil, že to je jedna ze škol, kde ještě záleží na výkonu a něco tam člověka naučí :)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2019
            Autor: újezďák
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Není žádný úplně zdravý člověk
              Všichni ti "zdraví" jsou jen nedostatečně vyšetření

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2019
              Autor: AV
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Jiné téma ?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.04.2019
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Bez trenéra jsem v jakémkoli sportu (pro mainstream) jak nahý v trní

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.04.2019
                  Autor: AV
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Co je to takové to "mainstreem"?

                    Blesk???

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.04.2019
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      ... čo bolo, to bolo! Terazky ´si majorom?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.04.2019
                      Autor: AV
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Ja su neni!

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 24.04.2019
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Výzkum elektrokol

                               

                          Su tu není ?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 24.04.2019
                          Autor: újezďák
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Výzkum elektrokol

                                 

                            Na vojne jeden východňár vždycky říkal "ja su něni debil" :o)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 24.04.2019
                            Autor: PepikW
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          Tedy stručně - pro život uměj hovno.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2019
          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Kdybys měl pravdu, zřejmě by ji syn přestal sponzorovat ...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2019
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Baba musí být hlavně tichá :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                ... a měla by utáhnout pluh!

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.04.2019
                Autor: AV
                Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Na druhou stranu, myslím, že je to úplně jedno.
            Většina lidí, které znám a mají VŠ, a nezáleží jestli vystudovala ještě za socíku či za nových poměrů, dělá něco jiného než vystudovala.

            A mnohým zaměstnavatelům to ani nevadí. Tím, že zaměstnanec vystudoval VŠ osvědčil znalost čtení a psaní a zbytek si upraví zaměstnavatel podle svého.
            Podívejte se na inzeráty. Pokud se nejedná o dělnické profese, tak se kolem dokola požaduje znalost MS Oppice, cizího jazyka a max. řidičský průkaz skupiny B. Takže jestli vystudoval Fakultu chemického inženýrství nebo Fakultu hledání syslů je v takovém případě šuma fuk.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2019
            Autor: petrp
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              No já mám pocit, že pokud chemická fabrika hledá inženýra chemie, tak v zájmu vlastního fyzického zachování ho nezamění za jakéhokoliv absolventa humanitních fakult.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2019
              Autor: Brahma
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Tak to bezesporu. Ale většina míst dnes nepožaduje nějakou "tvrdou" znalost. Referenta nákupu v plzeňském pivovaru může dělat ing. chemie stejně jako mgr. sociologie.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.04.2019
                Autor: petrp
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  A i spoustu malinko odbornějších prací zvládne po krátkém čase ten, kdo se na škole naučil vyhledávat data, pracovat s nimi a zvládá logiku. To by měly školy hlavně rozvíjet.

                  Já třeba v oboru zůstal, přesto vůbec nepotřebuju řešit vetknutý nosníky se spojitým zatížením, nebo rovnovážný diagramy železo-uhlík ...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.04.2019
                  Autor: PepikW
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Když jsem chodí do školy, můj obor neexistoval

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.04.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      ... a mosty nepadaly

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.04.2019
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Jj, dneska se to "správné" odborné zaměření VŠ vyžaduje snad už jen u doktorů a právníků.
                  Ovšem třeba na té medicíně se ale už najde i spousta "paoborů".

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.04.2019
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    to je ale kolosální blábol

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.04.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      To bys měl rozvést, takhle je to jen prudění ...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.04.2019
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Tvrdit že "správné odborné zaměření" se vyžaduje jen u doktorů (ať práv či medicíny) je zřejmě náhled pouze úředníka.

                        V mém oboru je to jasné, madam z úřadu asi neví, co je to mít "inženýrskou autorizaci" a co se požaduje, ale pojďme jinam, třeba i učitelé musí mít kvalifikaci.

                        Jen babě v pojišťovně stačí být správně aktivní....

                        V mnoha dalších profesích je "správný papír" nutností.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.04.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12
                        • Re: Výzkum elektrokol

                               

                          Možná to takhle funguje ve tvé firmě, ale jinak je vidět, že nemáš ani ponětí, jaké obory se dnes dají studovat a to nejen na VŠ a jaké zaměření studia mají lidé na různých (i odborných) pozicích. A nejde jen o náš ústav, jde třeba i o ty učitele.

                          A pokud se bavím s našimi IT kolegy, tak zrovna ti víc než školu s IT zaměřením volí získání různých odborných certifikátů.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 26.04.2019
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Výzkum elektrokol

                                 

                            S tím máš pravdu. Dneska ze škol odchází málem analfabeti bez znalostí matiky a češtiny (běžná VŠ mají problém s i/y natož maturanti). Furt do nich cpou jen memoáry a neučí je pracovat s informacemi, jak s těmi, co do nich cpou ve škole, tak i "volně" získanými. Navíc mají mladí povšechně problém s jemnou motorikou (jen mobily a myš).
                            Proto jedou ty certifikáty, kde Tě naučí potřebné pro výkon povolání.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 26.04.2019
                            Autor: Arnošt905
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              Jaký memoáry? Kdyby se kurva učili aspoň něco nazpamět, tak by neměli ty palice úplně prázdný. Nevědí nic a myslí si, že když byli někde sbírat jahody či zajeli do Karibiku na vejlet, že sežrali všechnu moudrost a budou rozdávat rozumy.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: bara2
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              Záleží z jakých škol.
                              S mými mladými hochy bys v matice nechtěl soutěžit, to ti garantuji.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Výzkum elektrokol

                                 

                            Absolventi IT oborů průmyslovek neumí nalisovat konektor RJ45...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 26.04.2019
                            Autor: Arnošt905
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              Někteří nezvládaj ani trojčenku.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: bara2
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              A absolventi stavebních průmyslovek omítnout stěnu. A nikdy neuměli.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              Když to tomu absolventovi jednou předvedeš a řekneš mu pořadí drátů, tak už to dál bude dělat podle potřeby sám a dobře. Myslím, že by se měli učit podstatnější věci, než je lisování konektorů. Pokud je umí, tak bych mu to lisování odpustil.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: Brahma
                              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Výzkum elektrokol

                                     

                                No, ale oni k tomu neumí často nastavit ani ip adresu ve win... Já jen, co k nám chodí na prázdninové praxe.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.04.2019
                                Autor: Arnošt905
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  Upřímně po tom, co jsem dostal (proti své vůli) notebook s Windows 10, tak jsem si manuální nastavení IP musel nechat ukázat, jinak bych to asi hledal do večera.

                                  Musím konstatovat, že roky používání Linuxu mě na střet s Windows 10 opravdu nepřipravily... :-(

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 29.04.2019
                                  Autor: Jrr
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Výzkum elektrokol

                                     

                                Ono je to sporné. Pamatuju, jak byli v moji dřívější práci z některých nešťastní. Teoreticky uměli technologický postup obrábění vymyslet dobře, ale vůbec neznali takové ty "učňovské" a fachmanské fígly a postupy například při upínání na mašinu. Takže buďto to dělali zdlouhavě a složitě, nebo jim to drnčelo a zas to různě složitě doháněli. Starej praktik přišel, kouknul, nějak ze zkušeností (i převzatých) si pomohl, zaimprovizoval.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.04.2019
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  Ale to je úplně přirozené, že tohle neumí. To by měl umět vyučenec. Absolvent střední školy či dokonce inženýr to neumí, umí to dál a mnohem víc teoreticky. Zase je vybaven nějakou inteligencí, takže se tohle po ukázání snadno a rychle donaučit. Stačí s tím počítat a jednou mu to ukázat.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: Brahma
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Za jednou nic moc nenaučíš (pokaždé je to trochu jiné) a dva tam nemůžeš držet, jednoho u tlačítek a druhého v montérkách. Nakonec to obvykle končí tím, že se spíš ten schopnější praktik doučí ten "počítač". Alespoň tak jsem to vídal.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Výzkum elektrokol

                                           

                                      Souhlas. Dobrej praktik bývá často i celkem chápavej, ono se i u toho dělání rukama musí přemejšlet, aby výsledek vypadal slušně. Jinak máš třeba křivej komín, trubky jak Lanna v koupelně nebo nedolíhavý okna... :-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 26.04.2019
                                      Autor: bara2
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Výzkum elektrokol

                                             

                                        Já mám křivý trubky v koupelně?

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 26.04.2019
                                        Autor: Lanna
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výzkum elektrokol

                                               

                                          To má kde kdo, buď ráda, že tam vůbec nějaký trubky máš :-))

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 26.04.2019
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Výzkum elektrokol

                                               

                                          Taky mi říkají, co si myslím :-D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 26.04.2019
                                          Autor: Arnošt905
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Výzkum elektrokol

                                     

                                A kouzelné jsou odpovědi na dotaz, odkud dostanou IP adresu :-D

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.04.2019
                                Autor: Arnošt905
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  Arnošte, ty stárneš :-)
                                  Když jsme nastoupili my, trky jsme byli pěkný telata, a sebevědomí, do teda jo

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Já se to všechno naučil praxí a studiem vlastních knížek :-D Žádnou školu na to nemám :-D

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: Arnošt905
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Výzkum elektrokol

                                           

                                      Proto všechno umíš od píky, takových moc není

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 26.04.2019
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                              • Re: Výzkum elektrokol

                                     

                                Potíž je, že nemaj zájem se to naučit. Maj představu, že s tím, co (ne)umí vystačí a dostanou čtyřicítku. Byls někdy na nějakejch přijímacích pohovorech? Neskutečné!

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.04.2019
                                Autor: bara2
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  U nás teď hledáme 2 lidi.
                                  Už ty životopisy jsou docela neskutečné...

                                  Asi z 5 nabídek byla vybraná jedna dívčina a jen jí to oznámili, tak přišla s tím, že chce úvazek 0,75 páč si bude dělat ještě doktorát. Asi by se to dalo schroupnout, kdyby to řekla na rovinu, ale do té doby o tom nepadlo ani slovo.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  double

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Výzkum elektrokol

                                 

                            Nemluvím o IT.
                            Na do autorizaci nepotřebuješ.

                            Tvrzení, že jsou to jen léka#i a právníci, kteří musí mít správné specializované vzdělání je nepravdivé a hloupé.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 26.04.2019
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Výzkum elektrokol

                                   

                              Já ale také netvrdím, že "jen lékaři a právníci.
                              Napsala jsem "...snad už jen u doktorů a právníků..." což je trošku něco jiného.
                              Tyhle dvě skupiny mě napadly jako nejzářnější příklad toho, kde je diplom z odpovídající odborné školy vyžadován, ovšem nevyloučila jsem ani možnost jiných profesí.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.04.2019
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Výzkum elektrokol

                                     

                                OK, těch oborů je o dost víc.
                                Bavíme se o tom jinde, veř mi, že kys nechtěla chodit po mostě, co spočítal absolvent fakulty humanitních studii, ale ane FEL ČVUT

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.04.2019
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  Karlův most nikdo nepočítal a jak dlouho už tady stojí. Stačí to jen dostatečně předimenzovat a dodržovat nějaké zkušenosti a je to. :)

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: Brahma
                                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Fakt máš představu, že to stavěli nějací sedláci jen tak na blint ? Nepodceňuj naše předky.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Jenže přišla velká voda + kry a most byl neprůjezdný.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: AV
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    To byla empirie, staletí se to učili a sbírali zkušenosti. Ignorovat zkušenosti znamenalo dost riskovat, ale pořád to zkoušeli, větší, vznosnější, dál.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                • Re: Výzkum elektrokol

                                       

                                  No, když se ohlédnu za Trojskou lávkou nebo Radotínským mostem nebo "třískovými" stavbami pana Rajniše, tak mi přijde, že je ouplně fuk, kdo to spočte...

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.04.2019
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Navíc tady to vypadá, že vůbec nejde o průzkum využití elektrokola na krátké vzdálenosti, ale o průzkum názorů zanícených elektrokolistů na úroveň vysokoškolského vzdělání:-))
                                    Nevím, co si z toho vezmou tady ti konkrétní studenti. Já, elektrokolo nemaje, jsem to vyplnit nemohla.
                                    Nicméně jakýkoliv student psychologie může tuto diskusi použít k prezentování názorů cykloelektrostarců na úroveň současné mladé vysokoškolské generace.
                                    A ta data taky nejsou k zahození:-))

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.04.2019
                                    Autor: Lanna
                                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                    • Re: Výzkum elektrokol

                                           

                                      Tak nevím, asi se dívám špatně - já tady vidím pouze jednoho cykloelektrostarce, jinak stabilní sestava odpůrců elektrokol. :-)))

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 27.04.2019
                                      Autor: vysočina
                                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Výzkum elektrokol

                                             

                                        Jj, a o to intenzivněji zde vrší své hodnotné postřehy, škarohlíd by řekl: "mlátí prázdnou slámu"!

                                        A venku prší, to si ještě počteme! :-D

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 27.04.2019
                                        Autor: renata68
                                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                    • Re: Výzkum elektrokol

                                           

                                      Jakýkoliv názor získaný průzkumem na netu nemá z hlediska statistického průzkumu žâdnou cenu, nebo jen tu, že si to myslí velmi úzký segment.

                                      Co k toku chceš víc vymýšlet

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 28.04.2019
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                  • Re: Výzkum elektrokol

                                         

                                    Protože víš prd :-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 28.04.2019
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              A pak se divíme, že nám schází technická inteligence, tedy celé EU.
              Zoufalí Němci si proto zvou inženýry z blízkého východu a rovníkové Afriky

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2019
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Ti jsou specializovaní na subtropy. V mírném pásmu se nechytaj´ (navíc se stali dětmi) ...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.04.2019
                Autor: AV
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          Dotazník "předvedli" studenti, nikoliv absolventi. Studenti k prezentovanému cíli teprve směřují, neboli studují/učí se a to s sebou nese i chyby, že ano. Takže by to chtělo trochu tolerance, případně věcného upozornění, v čem by se dal dotazník vylepšit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.04.2019
          Autor: Benshot
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Těhle dotazníků se tu objevuje každý rok nejmíň deset. Jak přes kopírák.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2019
            Autor: ronda
            Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Směřují, směřují. Kdyby nedosměřovali, tak jo, ale ono se platí za kus, takže v pohodě dosměřují.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2019
            Autor: bara2
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Chtělo by jim to vysvětlit, že dotazník na netu není ani malinko relevantní metoda statistického průzkumu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2019
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Proč? Tebe to trápí? :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.04.2019
              Autor: bara2
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Docela jo.
                Ber to tak. Studují za moje prachy, trk by je mohli učit něco, co má alespoň trochu smysl.

                Tohle mi je skoro jak v padesátých, kdy se snažili vyšlechtit pomeranč, co by rodil i na Urale. :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 28.04.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Tož to máš recht, že studují za naše, nejen studují... Ale ber to tak, že nám budou zase zarábat na důchod. Sice teda držkujou, jak kdyby měli dělat nějakou milost, ale věřím, že za našeho života to tak ještě zůstane. A jestli "jim" nebude nikdo dělat na důchod, tož je to "jejich" problém, třeba budou svejm děckám platit aji školný a doktora.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.04.2019
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Dodneška mi občas někdo předhodí, že jsem vystudoval za dělnické peníze. To je takový evergreen.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.04.2019
                    Autor: petrp
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      Tak pokud je to havíř v důchodě, na kterýho děláš v hypersuper ramena, že se honí za slevou a šťouchl do tebe berlí, tak asi má pravdu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 29.04.2019
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Havíře v důchodě nepotkávám, kde by se tady vzali. Tady jsou důchodci textiláci.
                        Ale výše uvedenou větu spíše slýchávám od svých +/- vrstevníků. Obvykle jako reakci na to, že si nestěžuji na současný svět.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 29.04.2019
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Tihle dělat nebudou :-)

                    Mám 3 studenty ve firmě, studují a makají, a za slušné peníze. Protože něco umí.
                    Tihle neumí ani vymyslet dotazník.
                    Rukama dělat nebudou, a na to aby dělali hlavou, nemají

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.04.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      To si s nima musej vyřídit ti tvoji tři a jim podobní, do toho se mladejm nebudu srat ;-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 29.04.2019
                      Autor: bara2
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Uvidíme, jak se s tím popasujou.
                        My jim to pískat už nebudem

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 29.04.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      Zrovna jsem o tom ráno přemýšlel, když jsem musel psát zdůvodnění, že "židle žákovská/dílenská" je použitelná v počítačové učebně.
                      Nojo, když ty taky vymyslíš program který nahradí mrak statiků s logaritmickými pravítky, tak musí vzniknout nějaká hladová zeď. :)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 30.04.2019
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Pomlč greenhorne!
                  Ty jsi studoval za prachy nás, dříve narozených. Připomínáme ti to jen minimálně ... Tak koukej makat (a nepyskuj)!

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.04.2019
                  Autor: AV
                  Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    VŠak si toho vážím a loučku rozptylu nenechám osít řepkou, i kdybych měl jít dělat kravál na Staromák

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.04.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Tohle je ironie, sžíravá satira nebo výstřižek z novin z padesátých let?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.04.2019
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Výzkum elektrokol

         

    Tak jsem si získal pár věrných přátel i na FB když jsem napsal:

    Před elekrocyklistou by měl chodit chlap s praporkem, a jak je mu nad padesát, tak i za nim.
    Ví se, že co senior to debil :-)


    Jindrich Parik tak to moje želva trpí větší inteligencí než je ta Vaše. Hezký den i Vám.


    Taký názor může mít jedině 25 letý ING.

    Kluku, ty budeš určitě větší debil než senioři, co? Ti mají alespoň zkušenosti a rozum. To tobě evidentně chybí. A ještě ti některý asi brzo nakope tu tvojí nevymáchanou hubu. Musíš být asi velký vemeno, viď?

    Tak nějak se nám vytratil smysl pro ironií a sarkasmus, ale že i u dědků....

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.04.2019
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      "Pro pravdu se lidé nejvíc zlobí ..."

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.04.2019
      Autor: AV
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Výzkum elektrokol

           

      Anonymní diskuse přes počítač takové jemné věci jako nadsázka či mírná ironie nerozvíjí. V internetové diskusi jde o to vyhrát.
      To bys mohl vědět.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.04.2019
      Autor: petrp
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výzkum elektrokol

             

        Ale no tak, dyť jsme vyrostli na četbě "mezi řádky", tak jaképak, že nejde :-)
        Ale nedostatek citu pro ironii vzniká taky u zanedbanejch jedinců, se kterýma se nikdo nebaví a nemají tak možnost určité věci pochytit...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.04.2019
        Autor: bara2
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Výzkum elektrokol

               

          To je přesně ono. Aby se člověk naučil poznávat ironii musí toho druhého vidět, mluvit s ním.

          A četbě mezi řádky se dítě také musí naučit, z nebe to samo nespadne, vím to jako dítě a vím to jako rodič.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.04.2019
          Autor: petrp
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            No vidíš, dyť to sám píšeš. Zanedbané vzdělání :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.04.2019
            Autor: bara2
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Mám pocit, že když někdo jen tak začne bez přípravy kolemjdoucím hlásat něco o debilech, tak to není zanedbané vzdělání ale přebujelé zdělání:-))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.04.2019
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                To nebylo bez přípravy ani znenadání.

                Prostě nějaký mamlas tam psal cosi o seniorech, pro které jsou elektrokola nebezpečná, protože nezvládají rychlost.

                Tak jsem celkem logicky navrhnul ten praporek...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.04.2019
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  A pak že nechápou ironii :-) :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.04.2019
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Výzkum elektrokol

                 

            Naśi salesové, tedy ti britští, se to učili a nacvičovali.

            Američan ironii nechápe a sarkasmus bere jako osobní urážku.

            Nedostatek vzdělání, četby, jiná kultura.
            V Čechách mě to překvapuje.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.04.2019
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Výzkum elektrokol

                   

              Britský smysl pro ironii a sarkasmus je ve světě pověstný.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.04.2019
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Výzkum elektrokol

                     

                Dokud budou součástí Jindrova sarkasmu a ironie slova jako debil, zloděj, parazit, leštění prdů... nedůvtipní Britové ho prostě nepochopí a nepochopí :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.04.2019
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  No nevím, jestli to také dokáže dobře překládat do angličtiny. Možná to z důvodu snadnější komunikace vynechává, což jasně vede ke zploštění jinak květnatého vyjadřování :(

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.04.2019
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Jak mluví s Britem, to nevím.
                    Ale tady mezi Čechy se musí rozhodnout, zda jeho výroky o zlodějích, lhářích, mamlasech, pitomcích...jsou ironii, sarkasmem nebo jenom českou švejkovinou:-))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.04.2019
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Výzkum elektrokol

                         

                    Brahmo,
                    Překládat z "našeho do jejich" to chce ten jazyk safra umět, ale zase naopak, překládat od nich do našeho, k tomu nestačí C2 z angličtiny.

                    Když jsme s Robertem delali knížku, nebylo to snadné a nakonec jsem pochopil, že to, čemu ty říkáš "květnatý styl" by v Anglii neprošlo.

                    Robert můj styl ovšem ctil na mých stránkách, a pohled, jak mistrovsky si poradil i pro našince obtížnými formulacemi:

                    https://www.cs-sklo.cz/ceskoslovenskesklo/25...

                    "V tak mocném zastoupení velkých Čechů ze mě tréma rázem opadá, rostu, sílím, mohutním a jsem velmi pyšný na tu svoji malou, krásnou vlast tam daleko za Kanálem, uprostřed Kontinentu, vzdálenou dva dny svižné jízdy a přesto najednou tak blízkou, vlastně na dosah ruky.
                    Zašumí bory po skalinách a v sadě zaskví se jara květ.
                    Vymlouvám se, že musím vyměnit baterii ve fotoaparátu a mizím na parkoviště, protože velcí chlapi dojetím nebrečí a už vůbec ne v Anglii."

                    Robertův překlad s mojí mohutnou přípomocí...

                    I am very proud that my small, beautiful country out there far beyond the Channel, hidden in the middle of the Continent, two days journey away by car at least, is so swiftly brought so close together, by such a dispaly of artistry, that makes Czechia feel so close by I could almost touch it with my hand through the glass. I could almost hear our National Anthem!
                    "Over inclines are waters streaming,
                    On the same hills blue forests dreaming....."
                    I am so filled with emotion that I have to find an excuse, "Please excuse me, I have to replace the battery in the camera...." and I quickly disappear into the carpark for a few minutes to compose myself. Big guys crying with emotion in public is a bit embarrassing and certainly not the thing to do in England!

                    A teď mudruj :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 03.05.2019
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      Vždycky si při rozhovorech o překladu vzpomenu, jak jsem kdysi dávno, někdy v roce 1985 četl v návodu k seriovému rozhraní přeloženém z němčiny na větu: "Nastavíme stavební dráty na 300 b." Protože to bylo moje první setkání se seriovým portem, vůbec jsem nechápal o co jde. (v originále baudrate)

                      Konec konců, název dnešní zastávky "Varnsdorf staré nádraží" také vznikl chybným překladem původního "Bahnhof Alt Warnsdorf"

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.05.2019
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Když bylo počátkem 90tých ouvej, vydělal jsem na chleba překlady norem. A s pocitem všemocnosti a dokonalosti jsem vzal i překlad manuálu na, zařízení, co posílalo internetový signál po elektrických rozvodech v baráku to se furt dělá.

                        Rozuměl jsem jen slovesům, někdy.

                        Technické překlady nemůže nikdy dělat překladatel, byť by byl z bilingualní rodiny. To musí dělat specialista, z oboru. No, naučil jsem se "kroucené dvojlinky" ale bolelo to

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.05.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Výzkum elektrokol

                           

                      Zajímavý překlad české hymny. Ostatně, co překladatel dostal v podkladech, to holt přeložil.
                      Docela bych si už po dlouhé době přála, aby modré lesy přestaly snít po stejných kopcích... a začaly něco kloudného dělat:-))

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.05.2019
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Výzkum elektrokol

                             

                        Ne, to si nagooglil, existuje anglický překlad české hymny, a do je on, Robert ani já v tom nejedeme.


                        Problém v překladu byl v tom, že když napíśu "že zašumí bory po skalinách a v sadě zaskví se jara květ" každý (snad, skoro) krajan pochopí, že cituji nârodní hymnu.

                        Angličan, a snad žádný jiný národ, kromě Slováků, tu naráżku nechytí. Ani Rob, tak jsme si to dlouho vysvětlovali a on to podal, dle mého, velmi srozumitelně, aniž by mnoho ubylo na poetice.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.05.2019
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Výzkum elektrokol

                       

                  Naposled to tady byl mamlas:-))
                  Britský břitký sarkasmus ovšem býval namířen převážně do vlastních řad. Oni si bývali tak jistí sami sebou, že si mohli dovolit dělat si až morbidní srandu sami ze sebe, ze svých národních ikon, zažitých pravd a dokonce i náboženství.
                  Známý britský výrok: Moje máma vždy pronášela, že netuší, co je to britský sarkasmus. Když pak každý týden žehlila našich dvanáct košil od předepsaných školních uniforem, pronášela zastřeným hlasem, že žehlení prostě miluje. A tak jsme i my, britské děti, pochopily, jak to s tím sarkasmem vlastně je:-))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.04.2019
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

641 cyklistů (1 přihlášený)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024