Jsou hydry a Hydry,tak se mrkni na web obchody a víš to hned-ovšem pokud chceš zůstat u dualů,tak to bude drahý....
Přesně jak psal merida. Dualy se dělají buď pro V-čka (použitelné i pro mech. kotouče) nebo pro hydrauliku... Takže pokud budeš trvat na dualech, tak vyměníš i je. Dále si k tomu připočti nové náboje + přepletení kol (nejlépe silnějšími dráty), samozřejmě způsobem vhodným pro kotouče. Pokud na to nejsou přímo dělané úchyty na rámu, tak ještě takovou umělou bižuterii kvůli vedení hadičky...
Souhlas se vším předchozím, kromě drátů. Vozím hydry XT na FS a LX na HT a používám zeslabované dráty 2.0-1.8-2.0 od DT Swiss. Teď dokonce přeplétám HT na 2.0-1.5-2.0 DT Swiss Revolution. Drát je válcovaný za studena a má v místě zeslabení vyšší pevnost, než u závitu nebo kolena. Ještě jsem taky neviděl drát, který by prasknul uprostřed - vždy jen u kolena. Zeslabovaných drátů bych se nebál, vozím je už dost roků a nikdy mi žádný neprasknul ani na FS (neplatí pro duralové niple).
krátce a jednoduše - shimano deore 525 hydry jsou myslím dost dobrý a pořídíš to za hubičku
kolik stojí komplet těchto brzd? kola bych si sehnal zapletená určená na kotouče-líbí se mi Mavic Crossride.
V koloshopu P-1830,Z-2355Kč komplet.Poměr cena -kvalita bezkonkurenční..
bikestore 3990kč za obě, naplněné a odvzušněné. Mám meridu a délky hadic 90+130 mi stačili.
Díky hoši