Jezdim nyni stredovy motor BBS01 250w kde se da poslat do motoru 36V*18A a lze to jeste zvysit na 20Amp tj. 720w spickovy vykon a v kopci je to fakt znat.
Nepotrebuji na kole vyvijet rychlost vetsi nez 25kmh ale potrebuji zvladnout nekolik kratsich useku (par stovek metru) kde je prevyseni 15-17% sam to na normalnim kole jen tak tak vyjedu. Pri jizde motoru pomaham co to jen jde (takovych 150w-200w tam poslu) Existuje nejaky motor do zadniho kola ktery by byl staveny na 'nizke otacky' a fungoval podobne jako ten muj aktualni motor BBS01 ?
Me se z dlouhodobeho pohledu zamlouva motor v zadnim kole - jsou spolehlivejsi ale zas mi tolik nepomuze v tech kopcich si myslim - dostanu vubec z motoru oznaceneho jako 250w temer 3x vetsi vykon podobne jako to umi ten stredak BBS01B ? A bouzel mam 29" kola takze to je taky spatna zprava pro pripadny motor v zadnim kole.
Zdravim.
Pokud opravdu nepotrebujete pripomoc nad 25km/h, doporucuju vyskouset zprevodovany motor v zadnim kole, ktery ma otacky do 200rpm od 36V.
Neni tech motoru hodne na trhu.
Ja mam vyskousene jen Xiongda - hlucny a lehky motor vhodny do kopcu.
V zelenem kole s tim motorem taki mam 29 kola.
Silnicne elektrokolo jede 35km/h do 5% kopce.
Xiongda je dobrý motor do kopců a prodává se ještě v silnějším provedení se dvěma převody o výkonu 250w-350w a je možno jej provozovat na 36v-48v i 52v. Když motoru v kopci klesne rychlost pod 17km/h sám si přeředí na lehčí převod a naopak jak rychlost stoupne nad tuto hranici přeřadí opět do rychla. Na opravdu velké kopce doporučují 350w 48v/201rpm a tvrdí, že táhne jak naviják. Další možností je, že je možno volit převod přímo na řiditkách a zvolit lehký převod už před kopcem a tím předejít asi 1vteřinovému hluchému místu kdy motor při změně převodů netáhne. V prodeji jsou přední 100mm i zadní ve dvou rozměrech 135/142mm. Stačí do GOOGLE napsat XIONGDA...
Další tahouni v kopcích jsou Q128H 800w/48v/201rpm a Bafang BPM2 500w/48v/201rpm. Mohu potvrdit- mám oba.
https://bmsbattery.com/ebike-kit/776-16783...
https://bmsbattery.com/ebike-kit/351-15707...
Zdravím, prosím kto by poradil a asi koĺko by to vyšlo.Uvažujem o takomto riešení do práce. http://www.zoxbikes.com/zox-4/#
Mám leho, len zadnú časť prerobiťna 2 vidlice ako na obrázku.
Momentálne by mi to trvalo 1hodinu cez 2 stupáky. Ešte to vytiahne. Ide o zrýchlenie cesty. Mám rád veci čo vyďržia, nie sypať peniaze do bateriek rok čo rok. Ďakujem
Načo to komplikovať ďalším kolesom?? Tri nestačia?
Teraz mám 2 kolesá a vzadu 5stupňový Sachs v náboji. Nechcel by som prísť o možnosť
ísť ako na obyč. prevod. Firma mení prevádzku ďalej a po 12-15 hodinách v práci je 1hodina do a 1 z práce dosť. Teraz to mám tak 30-40min jednu cestu za vlastné. Doma treba aj niečo porobiť aj sa vyspať. Po 6-dňoch je človek ako lečo.
Prečítavam to tu krížom krážom, ale zatiaľ sa mi tá elektrika zdá dosť drahá.
Ako pomocný pohon som uvažoval aj nad spal.motorom Honda len zase sprevodovanie.
Lubo, čo hovoriš na totu od Kormíkahttps://bmsbattery.com/ebike-kit/301-15723-q128... ?
Alebo iný nejaký + všetko okolo toho.
Takže vpredu to má dve kolesá? Foto by celkom pomohlo ... Na to aby som radil mám málo informácií...
Toto je bicykel a chcel by som to vzadu tak ako to má ten Zox4 na 20-ky kolesá. Ľavé koleso na reťaz a pravé elektro bez reťazového pohonu, nezávislé od seba. Pravé na pomoc v kopci, pripadne na rýchlejší presun. ĎAKUJEM
Obecné povědomí je, že do kopců jsou nejlepší středové motory.
Co se zamyslet nad jinými převody.
Ja mam prevody dobre (I v tom kopci tocim klikama tak 40rpm a motor ma po skonceni stoupani teplotu odhadem 30C), jen si rikam kolik let mi vydrzi ten BBS01B stredovy motor kdyz je to ofiko "250w" a poustim tam denne 500 az 720w ve spicce, coz je 2x az 3x vice oproti standartne uvadenemu vykonu.
40 rpm je moc malo pro BBS motory!!!
I 80rpm je docela malo pro BBS-02 motor.
Kvuli tak malemu rpm ozubeny kola osupuji se o hodne rychlej, nez pri 90-100rpm.
Tech 40rpm je kratkodobych, Ja mel za to ze optimum je 60-70rpm. Jak rikate pri 90rpm+ by me uz motor v podstate prestal pomahat (viz. zelena cara na grafu). Zatimco kdyz se budu drzet na 60-70rpm motor pomaha plnou silou - jenze proto ten motor mam aby v kritickem useku pomohl a samozrejme se tim vic opotrebovava...
Misto 46t placky vepredu mam 42t, je to pohodlnejsi pro me ucely. 36t uz neslo pouzit kvuli zhorseni offsetu retezu.
Motor má trvalý výstupný - mechanický výkon 250W (podľa výrobcu). To platí pokiaľ má motor primerané otáčky. To čo púšťate do motora je elektrický príkon, je pochopiteľne vyšší, nakoľko motor nemá 100% účinnosť. Keďže motor krátkodobo zvládne výkon/príkon väčší, riadiaca jednotka to umožňuje. V skutočnosti je to 350W motor, nie 250W, rozdiel je dosiahnutý len nastavením RJ (motor ako taký je v obidvoch verziách identický).
Ja myslim ze motor zvladne 2x vetsi zatez dlouhodobe - sila asistence zavisi na frekvenci slapani a pri maximalni asistenci PAS (keep current 100%) vidim ze pokud slapu dejme tomu 70rpm - motor pomaha ~500w , slapu 90rpm (coz je az neprijemne rychle tempo pro me) ~ motor pomaha 200-300w, kdyz si nastavim cca. 60rpm (tedy jedno otoceni klik za 1s) - vidim ze stupen asistence opravdu vyskoci na 20amp tj. 720w a je to znat. Takze svuj styl jizdy a razeni uspusobuji tak abych mel proste na motoru tech 19/20amp protoze s tim dojizdim do prace a jde tzv. o cas ne o zazitky. To je ma odpozorovana zkusenost s tim BBS01B.
Myslím, že ten střeďák by Vám měl vydržet aspoň 20.000km.Já měl BBS-2 750W a docela jsem ho zatěžoval, a vydržel mě v pohodě 13.000 km bez závady, ale pak už měl docela oběhané převody a ložiska, ale ještě na něm jezdí přítelkyně. A po mechanické stránce je to v podstatě stejný motor jako bbs-1, jen má silnější jednotku a vinutí. A jelikož i na plný výkon s tím BBS-1 pojedete na menší výkon než jsem jezdil já s tím BBS-2, tak si myslím, že Vám může ten motor dlouho a spolehlivě sloužit. Jen to chce občas přimáznout převody.
To co nevyjede středový motor tak přímy už vůbec né.
Jsem téhož názoru, nábojový převodový motor řízený PAS jsem jezdil 7 let, teď druhým rokem středový řízený torzním snímačem a jen si medím! Abych si zajistil zdolávání strmých kopečků a neztratil rychlost na rovině (nepřekračuji limit), tak jsem namontoval 8s kazetu 11-40z a mohu jezdit na střechu! :-))).
Videl jsem jednu elektromotorku s primym motorem s vahou jen motoru 20kg. Po rovince jede vice nez 100km/h, motor pri tom hladny:) Nevim, do jakeho kopce to nesmuze vjet:)
Pokud nezalezi na hmotnosti, primy motor ma sve vyhody:)
.... 100 km/hod dnes jezdí "kdejaký" skůtr :-) ...
https://electrek.co/2019/04/12/silence-s01...