Když tohle téma tentokrát nezaložil nikdo jiný, udělám to já...
Takže kolik kilometrů jste v uplynulém roce 2018 najezdili na kole, koloběžce, tříkolce, bruslích nebo čemkoliv jiném, třeba i pěšky?
Kdo to sleduje, může připsat nastoupané metry, spálené kalorie, absolvované závody nebo jakoukoliv jinou "důležitou" statistiku nebo osobní úspěch.
Znáte to, když se člověk nepochválí sám, nikdo jiný to za něj neudělá. ;-)
Něco mi říká, že když někdo tohle vlákno založil, přidal tam hned svoje výsledky. Tys na ně zapomněl? :-)
Tak moje statistika. Není to úplně přesně, protože jsem chvíli jezdil bez tachometru, tak jsem to pak dopočítával z části podle GPS a z části odhadem (no u šrotokola je to převážně odhadem, tam tachometr nevozím, ale zase jezdím stejné trasy).
Kilometry:
Ibex 3670 km
MTB 1850 km
Šrotokolo 250 km
Koloběžka 200 km
Inline brusle 950 km
Závody:
Triatlon 7x
Kvadriatlon 3x
Cyklo časovka 1x
Cykloorienťák 2x
Orientační běh 16x
Přírodní víceboj dvojic 1x
Na kilometry to bylo letos slabé, tak jsem to kompenzoval počtem závodů... výsledky raději neřešme... :-D
Jediné číslo, které vím přesně a z hlavy, aníž bych běžela do sklepa koukat na tachometr je:
Závody: 0
:-))
Lidé jsou různí, určitě znáš jiná čísla, která jsou důležitá pro tebe...
Navíc opravdoví závodníci se mohou chlubit počtem medailí, já jen počtem závodů, kam jsem se přihlásil.
I když za úspěch v 2018 beru, že se mi povedlo 100% závodů dokončit, ani to u mě už není samozřejmostí... :-)
Taky už jsem to stihl spočítat.
V roce 2018 jsem ujel celkem 12.592km
- mtb 29" - 7452km
- cyklokroska - 2842km
- mtb 26" - 2298km
Část roku jsem vozil i cyklopočítač s výškoměrem. Na trase 8576km jsem nastoupal 49.985m. Bajkerský index nulanulanic. Máme tu zkrátka rovinu. :-(
A na výletech na těžko s brašnami to bylo loni 2135km.
Tak přidám taky nějaká čísla z opačné strany spektra :-)
Po uplynulých dvou letech, kdy jsem nejezdila skoro vůbec, se to letos mírně pozvedlo. Přesně to nesleduji, ale cca 900 km by to mělo dát.
Prakticky jen zásluhou toho, že jsem se ujala organizace LontBentu. Mimo tyto vyjížďky a pak pár slehů jsem kolo nevytáhla...
Tuším už vím, co je letošním novoročním předsevzetím...
Jako rehabilitaci na chromou nohu od plotýnek jsem aplikoval následující:
Silnice 1200km
Kroska 2850km
Veterány (nejvíce Iris rok 1920) přes 10000km (počítáno konzervativním odhadem z "motohodin" - hodina = 20 km - na známých trasách a pokud jsem měl puštěnou navigaci, tak mi to dávalo 23 za hodinu...)
Opět jsem se polepšila a oproti loňsku najela víc. Za jeden den maximálně necelých 78 na výletě do Vranovic, párkrát do Modřic a zpátky cca 50, dvakrát Bíteš taky kolem padesáti, jinak tady Údolím a přilehlými lesy až k rozhledně patnáct až třicet podle formy, nálady a počasí.
Ale jezdím zodpovědně, osmtisíc jsem nepokořila, musím si ponechat cíle na další rok, takže 7.914 naměřených a nějaký drobný s Huculem, kterej nemá měřák, ale tolikrát jsem zas u toho kontošu s vozíkem nebyla, aby to hodilo víc jak desítku :-)
S Růženkou (všechny delší trasy) celkem 4.953 km a s Arabem (hlavně v zimě) 2.961 km.
Kriplkára s motorem - 5641km
I tak to vyžadovalo značné usilí
se do káry dostat. Doufám že letos
si to taky užiji :-)
Koukám, že máš dobrej klobouk jak správnej chlap :-)
No doufám,že se budeme letos potkávat aspon stejně jako loni,mám s podporou motoru na tříkolce jen o 300 km víc
Na velké chlubení to není, ale můj osobní rekord padl.
Kroska Kellyška loni nevytáhla kolečka za hranici obce, vozila jen nákupy a nasbírala 63 km.
Horák Forsík najezdil 3457 km.
Na Jokonce minimum, tacháč na ní nemám, neodvažuji se odhadovat, tak nepočítám.
Najeto o 60 km víc než v roce 2017.
Téměř vše lowracer FatShark (řečený Šaryk) – minimum Max. Z Maxe jsem se dnes konečně odhodlal sundat spodní řízení a bude mít horní jako lowracer, tak snad mě letos bude Max bavit víc. Akorát mám krátký krk u vidle, jinak bych měl už přestrojeno. Nechce někdo komplet spodní řízení bez závad?
Tak se taky "pochlubím".
Na kole jsem vyjel celkem třikrát.
Strávil jsem na něm přes 15 hodin čistého času jízdy.
Ohromujících 225 km
A vydrápal jsem se 2.138 m vysoko (téměř přesně do čtvrtiny Everestu :-)
Letos to snad bude lepší, času bych měl mít nesrovnatelně víc.
Tohle je článek přesně do tohohle tématu:
https://decinsky.denik.cz/zpravy_region/za-rok...
Já ho tedy znám jen jako "dědka", o Forrestovi slyšim poprvé, ale třeba mu tak říkají na Litoměřicku, nebo Lounsku ...
Bydlí kousek od nás, vídám ho ráno za šera vyjíždět a večer se vracet, kolo má velký, je na něm nezaměnitelně nataženej. Jinak ho vídám nejvíc na silnicích první třídy, jak to nízkou kadencí drtí. Jen jsem si vždycky myslel, že je starší :o(
Ten musí mít zadek ze řeleza:-) Ujet za den i 220km nic není i když v 60 asi jo, jenže bolest zadku druhý den toho moc nedovolí:-) Má můj obdiv.
Hlavně musí mít železnou vůli, morál. Fyzicky ho asi už nic nebolí, tělo se přizpůsobí (to sedlo i jeho sklon je peklo - vzorem je mu asi Kulhec). Ale od pohledu bych řekl, že žije dost rychle...
Tyjo přes 50 tisíc za rok, to je fakt už výkon z jiného světa...
Jestli je mu 60, tak důchodový věk ještě nemá, ale v článku se o práci nezmiňuje. Při práci by to byl ještě jinej level než když nedělá nic jinýho než že jezdí na kole.
Já ho měl vždycky za důchodce, jezdí fakt furt. Třeba je tedy rentiér, nebo uhlobaron, ..., nebo má invalidní :o)))
Pak stojí za pozornost i tato slečna
https://www.strava.com/athletes/3922065
Ta má za loňský rok 40 743 km při chození do práce.
Šmankote, tak v kombinaci s chozením do práce, si to už vůbec představit neumím.
Docela by mě zajímalo, jak vypadá její typický den. Průměrně 111 km/den, znamená každý den věnovat cyklistice aspoň 3-4 hodiny, což v kombinaci s 8mi hodinama v práci není nemožné, ale rozhodně dost šílené. Jestli tedy nejezdí na kole v práci jako kurýr nebo tak něco?
V rámci práce na kole nejezdí, jezdí na kole do práce, tam cca 10 km, zpět to protáhne tak +/- na kilo. A ve volných dnech dělá takové věci jako že jede na oběd z Prahy do Trutnova a zpět nebo v Pátek do Ostravy a v Neděli zpět do Prahy. Jela 250km trasu Krušnoton.
Po odečtení práce a spánku to odhadem vychází, že na kole tráví 40% času kdy nepracuje nebo nespí :-)
Bejt invalidní, začínám pochybovat o smyslu toho slova :-))
No kdyby byl invalida na hlavu, tak by to současně i lecos vysvětlovalo :(
Řekni mi, co by musel mít za omezení, aby při něm byl schopný dávat takové soustavné výkony a přežívat ve zdraví na frekventovaných silnicích - a přitom nebyl schopný žádné práce.
Třeba schizofrenie?
Navíc skutečně nebýt schopen žádné práce a dostat papír na plnou invaliditu budou dvě různé věci...
To taky jsou- plnou invaliditu dostaneš při omezení 70% a víc vykonávat svou profesi, jinou práci dělat možeš i při pobírání důchodu.
....já jsem třeba byl na plném inv. důchodu od r.1992 do normál důchodu (po úraze narušená rovnováha, zlomená klíční, hrudní a roztříštěná lebeční kost, zlomený krční obratel + skolióza páteře) a jako rehabku mi felčaři doporučili jízdu na kole. Takže pokud bych měl jeho náturu(a byl sám)tak jezdím a jezdím....
Nad čím mudruješ. To může být bejvalej horník, policajt, hasič, voják... co má výsluhovej důchod a vozí se na kole.
Nebo má našetřený a prostě už nedělá a žije z úspor.
Nebo má částečnou invalidku třeba na hercnu a pomalej pravidelnej pohyb má přímo jako terapii.
Řešíš, kde na to bere čas. Kdejakej mladej do třiceti nedělá a trajdá po světě a nikdo se tomu nediví.
Prostě mě jen zajímalo jestli to dává při práci nebo jestli nedělá nic jinýho než že jezdí na kole.
Při tom nájezdu asi těžko ještě něco dělá. To by nezvládal časově, spát se musí.
No třeba tenhle Slovák https://www.strava.com/athletes/5597899 má za rok 2018 nájezd 51 tis. v čase 1760h, (má tam totální rovinu). Nicméně ta slečna viz odkaz výše dala těch svých 41 tis. za velmi podobný čas 1744h a ta pracuje.
Rekordní roční nájezd je pak 139 tis. (Amanda Cocker). Ale to je profi cyklistka a má to našmrdlané na 10 km okruhu, což musí být totální psycho.
Ale jo, mladí lidi na dobrejch silničkách klidně přes sto denně při práci můžou dát.
Když jsem jezdila, tak jsem u koní určitě tři čtyři hodiny denně strávila a chodila do práce plus dvě hodiny denně na cestování a taky to šlo. ¨
Oni na té silničce zajedou průměr přes třicet (Sagan jezdí na 250 km průměr přes čtyřicet), za tři hodiny maj stovku, nedej bože, když jezdí někde v rovinatém terénu (Polabí, Jižní Morava...). Jsem se schválně před pár dnama dívala na trasu Veselí nad Lužnicí - Velenice, výškovejch to dalo snad 150m na 60 km, to já mám po deseti kilometrech abych vůbec odjela od baráku :-)
Mě spíš zaráží, že řešíte, co dělá a jak vypadá, když má takovej nájezd? No co, prostě jezdí. A co ušetřil na kolech, který si od těch 70.let zbytečně nekupoval, za to si teď užívá :-)
A co takhle třeba restituce a prodej získaného a zděděného majetku a jeho postupné utrácení. Ani by toho nemuselo být až tak moc, stačí pár milionů k pohodlnému životu.
To ani nemusí být miliony, je mu šedesát, důchod mu dají za čtyři roky
Příklad:
odpracovanejch let od patnácti (vyučen) má habakuk, dělal v hnědouhelnejch dolech a vychází mu po přepočtech nadprůměrnej důchod aji když už nebude pracovat. Má ušetřený na povinné zdravotní 4x30 litrů, má ušetřený na inkaso 4x60 litrů, bydlí ve svým a za měsíc utratí akorát za jídlo (stejně furt jezdí na kole), tak mu klidně bude stačit, když má dneska ještě řekněme 600 tisíc a do důchodu vydrží.
Proč by se měl někde nechat buzerovat, když může jezdit po kraji, peníze si do hrobu nevezme :-)
No dobrý, jen si furt neumím představit jak bývalý horník jezdí 50tkm ročně. Nějak mně to nepasuje s obvyklým zdravotním stavem bývalých horníků, jak se to uvádí...
V dole nemusel makat se sbíječkou- stačilo dělat v údržbě ap.Mimochodem, teď mne napadl ten slovní extrém- proč u nás HORNÍK pracuje V DOLE, měl by to být DŮLNÍK nebo DOLNÍK....:-0
Platí pro něj Horní zákon, snad proto. :-)
Nebo proto, že se prokopávali do hory?
Ono to je totiž blbě... současný "horníci" jsou havíři=pracující v hoře (dole), kdežto horník byl MAJITEL (podílník) tý hory neboli dolu a Horník byl měšťanosta z Kutný Hory :) Obvykle Horník byl i horníkem :)
Jo, a navíc, pokud si platil penzijko posledních 5 let, může už odteď jít do předdůchodu (když dá ty úspory na to penzijko) a nemusí platit to zdravotní, to za něho zaplatí stát.
Není potřeba mít miliony v tomto věku abys už nemusel dělat. Já už taky nedělám, akorát teda nevydržím jezdit celej den :-)
Co kdyby se ho PepikW zeptal, když bydlí kousek od něj a hned by bylo jasno. :-)
Tak jsem se optal na "kejvavýho dědka" kolegy. Je to jednoduchý, má papíry na hlavu, už asi 20 let ...
Občas snad jezdí i na nějaký srandazávody, jako je Janovskej trhák a podobný.
Já jsem loni najel na kole 2543km. Není to žádná veliká vzdálenost, ale já jsem za to nesmírně vděčný, poněvadž na jaře to ještě vypadalo, že už s kolem budu končit. Koleno se po plavání a malých krůčcích na kole vzpamatovalo a já jsem zase schopen šlapat, sláva tomu. Většinu těch kilometrů jsem najezdil po Praze na 7km do práce a 7km zpět. Tak snad letos to už vyjde i na nějakou delší tůru, třeba do Hamburku.
Ani nevím, kde se mi to nakonec naskládalo :-), ale až taková bída to nebyla.
Celkem 5578 km, 60+ km nastoupáno.
Z toho 491 km na těžko po Izraeli a dalších 1043 km na těžko po ČR.
Závody 0 (Drtič není závod, ale pohodová vyjížďka :-))
Bohužel na "výkon" měly vlivy dvě události: zlomená (a operovaná) nožka ženy na Jarním srazu, kdy místo ježdění na kole jsem jezdil se ženou coby její osobní řidič a vůbec poskakoval kolem "domácnosti" a můj polet vzduchem v půlce září, kdy jsem zrušil kolo a docela i sebe (naštěstí tedy nic zlomeného); mimochodem, naražená stehna (svaly) mě bolí dodnes...
Hele, proč si furt ubližuješ ? Tomu se nějak říká, ne ?
Normální je na tom kole jezdit, lítal s ním jen Jan Tleskač a i s ním to špatně dopadlo. Tak se nediv.
Sou lidi co na kole i lítaj :-)
https://www.youtube.com/watch?v=1CR0QmCaMTs
https://www.youtube.com/watch?v=Kt-xvlGUKhQ
Moc hezké, jen je otázka, jak správně počítat naježděné kilometry? Pokud bysme počítali jen stav, kdy se kolo dotýká země, u tohohle blázna by to byl dost rozdíl. :-)
Najezděné kilometry je třeba najezdit, nalétané nalétat. To dá přece rozum, ne? :D
Tak v tom případě do přehledu doplňuji:
nalétáno 10 metrů
;-)
Měl sis zapnout tachometr I při preletu do Izraele, vypadalo by to číslo líp :-D
Tos mi připomněl rozhovor s jedním vlakvedoucím:
"no jo, cyklisti se chlubí, že na kole najedou tisíce kilometrů ročně, ale že bylo kolo přitom ve vlaku, to už neřeknou" :-))
4785 na kole, 5 km na seakajaku, a vůbec žádná přeprava jiným způsobem! :-)
„Závod“ (LOST in Prague) jeden.
A zhubnul jsem 26 kilo (ze 118 na 92).
To jsi pořád jen za pecí, že se nemusíš jinak přepravovat? Ani busem nebo vlakem?
Nevím jak přesně definuješ za pecí, ale naprostá většina z toho byla najeta „užitečně“, po Praze.
A jak vypadá neužitečná jízda?
Pochopil jsem to tak, že jsi po celý rok nikdy nejel nikam, jinak než na kole. Příp. na kajaku.
Tak toto je zajímavé. Já mám letos 200 km na kolobce, 1800 km na lehkole, 540 km na lowraceru, 2200 km na trekokole, asi 180 km pěšky a 27 km na kajaku. Závody žádný ponivač nesu sportovec ale přibral sem skoro deset kilo. a furt nevím jak se mi ty kila povedly nabrat, asi nějaký těžký vzduch nebo co.
Jj, těžký vzduch plný kalorií :-)
Po květnové operaci jsem zhubnul ze 118kg na 124kg :-) A fakt nevím jak to dělám.
Chtěla jsem víc než loni, ale nejen kolem živ je člověk
http://www.vrstevnice.com/odkazy2/svet/svet.html
Nicméně z toho mála času, co mi na kolo zbývá, jsem ráda i za těch 800+ km.
Sice míň jak vloni, ale víc jak předloni. Ale výlety byly jistě pěkné a vo tom to je... :-))
A to je fakt.
Čím míň mám vlastního volného času, tím pečlivěji zvažuji, kam a za jakou zajímavostí se na výlet vydám. Ať pešky či na kole.
Takže v mém případě rozhodně platí, že míň znamená víc (poznat a vidět).
:o)))
To bys mohla stihnout objet zeměkouli do důchodu :)
A co se stalo inlinům a koloběžce? :-/
Chtělo by to letos napravit... aspoň symbolicky... ;-)
Více jak 75% svého volného času jsem se rozhodla věnovat vnoučatům (chci si je užít a baví mě to), a pak mi holt zbývá čas tak akorát na nějaké to kolo, pěší výlet nebo výstavu.
Ale děťátka už začínají jezdit také na kolech i na bruslích, tak věřím, že na in-liny i kolobku zase dojde a pak se budou zkušenosti hodit :o)))
...to se jejich rodiče mají- nebo nemají, když jim necháš děti jen po 25%(doufám že je to mimo noční dobu....;-)
Psala 75% svého volného času... ne 75% veškerého času těch dětí... :-)
Tak jsem se taky spočítal a výsledek není zase až tak špatný. Najel jsem o dost víc než v roce 2017 a přitom jsem odjel o hodně víc na horském kole než doposavad v jiných letech a po dvou letech jsem se opět podíval do kosmu nebo 12 x vyjel Everest a Sněžku k tomu :-)
A takhle to vypadá v číslech :
celkem 7.486 km a 108 výškových km
4.162 km na horském, 2.034 km na treku a 1.290 na silničce. A ne vždy to šlo venku, tak jsem ještě na začátku roku odjel 1.848 km (63 hodin) na trenažéru.
Za minulý rok od 1.1.2018 do 2.9. jsem najezdil 8200km vše na Maxovi. A kdybych si toho 2.9. nezlomil oboustraně kotník L.N. bylo by mnohem víc km. Od 1.12. do 31.12. ještě 700km. Jen tak opatrně rehabilituji. Takže celkem 8900km. A když si v tomto roce nic nepodělám mohl bych těch 12000 zvládnout.
Kilometry už nějaký čas nepočítám, takže poměřování pindíků se nezúčastním. Tak alespoň touto cestou přeji všem v novém roce spokojené ježdění na čemkoliv hlavně bez pádů a úrazů.
Pokud se Ti toto téma nezdá, neměl jsi na něj reagovat a popřát někde jinde. Ani já, přesto, že kdysi polikač kilometrů, už ujetou vzdálenost příliš nasleduji. Jsou i jiní, kteří, - vlastně které, nemohou onen díl těla poměřovat, jen prostřednictvím vlákna sdělí, že momentálně mají jiné priority, a ve zbylém čase se občas svezou. Tak jako já dnes odpoledne, lehce přes třicet km, ke konci v dešti, ale i tak to byla docela příjemná projížďka. Jsou ale i jiné důvody-třeba kdo se vrací po úrazu a svou snahou povzbudí jiné, aby to nezabalili. Též Ti přeji v novém roce spokojené ježdění, hlavně bez defektů a úrazů. Abych nezapoměl-loni něco kolem tří tisíc na trojkolce a asi 10km během zkušebních jízd při vývoji/dokončování kolobrndy .
Proti tématu naprosto nic nemám. Ne, že bych byl tak stratosfericky hvězdný jezdec a přepočítával své výkony na vyjeté Everesty a objeté rovníky, ale také jsem si kdysi psal km do deníčku. Ale spíše jsem byl tedy polykač než polikač.
No jo, všiml jsem si toho pozdě. Taky tam mám "nasleduji" a ne "nesleduji" a v závěru dokonce "nezapoměl" namísto "nezapomněl". Tuštičku na opravu jsem vyplýtval na stylizaci a nevím, jak se do toho znovu dostat. Zakladatele vlákna jsem nechtěl obtěžovat. Podobní jsme si jen tím dávným psaním ujetých km. Mně nevadí, pokud má někdo radost z toho, že několikrát vyjel na Everest. Jsi hodný, žes mi dal vědět. Měj se hezky.
O.K. Podobní si sice asi vůbec nejsme, ale ani mě nevadí, když má někdo radost z toho, že vyjel několikrát imaginárně na Everest. Mimochodem koukal jsem na tvé draky. Fakt moc pěkný. Jen mi trochu není jasný ,jak se takový nějaký velký monstrum dá ukočírovat, aby to člověka neodneslo, natož malý dítě.
2018to dalo 9172km na kole DEMA Auron 29.Ale splnil jsem si cestovatelský sen nebo cíl z mládí a to je cesta Z Čech až na konec světa Lva z Rožmitálu.Symbolický začátek byl jarní sraz a prohlídka "startovního místa" Rožmitál pod Třemšínem.
A to už je slušná vyjížďka.
Vlastně bych to neměl psát, ale nemám odhad ani přibližně. Všechny computery se v průběhu roku nějak rozsypaly a tak jsem to nesledoval vůbec. Občas jsem si změřil nějakou vyjížďku, ale celkově nic. Být venku v pohybu, to je hlavní.
Tak aspoň doufám, že to bylo víc než loni, protože půl roku už zas dojíždím 25 km do práce a o víkendech jsem se taky neflákal.
Letos se to budu snažit trochu sledovat, už jenom kvůli těm Rohlíkům. Výměna oleje jednou za rok snad stačit musí, kdyby nevím co.
Na tandemu 2028. Pilot ještě možná tolik sám, neměří to. Určitě bychom zvládli bez problémů a rádi víc, ale... Jak píše výš radka - vnoučata mají přednost :-).
Tak taky něco přidám.
Tak podle tachometru prý 3512 km, 181 hodin, 18548 m up
K tomu asi 150 km koloběžka a kolem stovky na pujcenem kole.
Docela bída :-D
Ale je fakt, že od října jsem na kole seděl jednou. Letos se musím polepšit :-)
Letos budeš jezdit trolejbusem, tak nač ještě nějaké kolo? :D
Tak ono se to nevylučuje. Mám ověřeno, že koloběžka jezdí i v jedoucím vlaku, takže proč by nemohl projet trolejbus na kole?
Záludné ovšem bude počítání kilometrů, tady se bude údaj tachometru od GPS zásadně lišit... :-)
abych také přidala své čtyřčíslí, hned ráno jsem otevřela svou tabulku se zápisky, je to o dost lepší, než vloni, ale byly i mnohem více kilometrové roky, ale i tak jsem spokojená 3883km. hned jsem si připravila sešit na tento rok a vzpomínala u ostatních roků no a najednou v tom loňském ani řádka, vymazala jsem úplně všechny záznamy, takže vůbec nevím, kde a kdy jsem byla. kdy jsem měnila řetěz, pláště, nic :-(
Připravila jsi si sešit, nalinkovala řádky a ony se ti ty loňské vymazaly? Máte doma vysokou koncentraci zmizíku, nebo jsi sešitem zatopila v kamnech? :D
Data v počítači je třeba zálohovat. Když odejde disk, tak takhle v jediném okamžiku můžeš přijít o úplně všechna data.
No počkej - pokud to máš v tabulce v excelu, tak ten si dělá vlastní automatické zálohy. Pak by se dalo ještě něco najít v cache.
Zkus se zeptat u vás ajťáků, co mají na starosti počítače.
díky, už jsme se s tím nějak sžila, nevím jestli by mně neposlali někam, momnetálně nejsou schopni přijít na to, proč neodchází datovky, proč padá naše síť nebo ostatní lokality. ale pokusím se zeptat
Dělám u ISP systémový dohled, a jednou se nám ta tak začalo hroutit, že sme aj ponocovali :-D Vypínali jsme jednotlivé větve, pak připojení a nakonec vezli pc dotyčného klienta na reinstal win$. Podobně se to chová i při zavirování systémem zadních vrátek, kdy mobily a aj s eet pokladnami odesílají spam.
ztráta dat je vysvětlena u radky k neodeslaným DZ toho moc nevím, ale prý to stojí v jakési jednosměrné cestě a když chodí DZ dovnitř, mají přednost a ty ven si musí počkat. někdy je to čekání víc jak hodinu a pak je problém s přílohami, nakonec neodejde nic, zahlásí to chybu a posílá se to opakovaně. díky za účast
ačkoliv už nejsem blondýna mohu se za ní považovat. bylo mi divné, proč v horním řádku zůstala celková suma, když chybí první řádky. no a teď jsem na to přišla. ten první řádek mám zafixovaný a odrolovala jsem se někam daleko dolů a ty zápisy jsem neviděla :-)
takže vím přesně, kde jsem vloni byla
Pouze 29vrcholu boss udela navrh cyklovylet. celkem asi 20km. Cely rok 2018 nula cyklo,pouze 1x ,,29vrcholu,,.
https://29ceskevrcholu.rajce.idnes.cz/21....
No, tachometr na elektrokole mi ukazuje 5950 km, ale měl ho pujčený Honza, tak počítám že tak 200 najel on. Ale mám ten výškovej rekord 2 408, a začíná se u moře.
V kuse skoro 1200 km, pak dva kratší výpady na Město světel se startem v Karlsruhe, na to že jsem trochu mrzák dobrý.
Pak asi 30 na šlapacím Pepíkovi s vnukem, a odhrdem tak 100 na Stridě.
Letos, jestli všechno vyjde, by to mělo být o poznání lepší, chtěl bych v červnu dojet do Saint-Tropez (určitě na baterky) a v červenci dát Paříž, Brusel, Amsterodam, Brémy, Hamburg, Roztock, Berlin jako za mlada, a doufám, že budu z toho elektrooře posílen a klapne to bez baterek.
Ale taky je možný, že zdraví půjde do hajzlu a budu rád, když si pořídím motorek na Stridu.
Kilometry na elektrokole by se měly přepočítávat nějakým koeficientem. Vřdyť část energie za tebe dělá motor. :-D
Ano, to by se asi dalo, řekl bych tak polovina na rovině, protože kdyź svištíš nad 25 jedeš za svoje, a tak třetina v kopci, protože to se fakt nedá s papouškem srovnat, šmrdláš si nožkama jak na rovince.
Ale do asi není nejdůležitější, protože lecos se dá dohnat převodama. Pro mě zásadní úlevu a pomoc přinâší ten motor při rozjezdu. Psostě když stojíš a máš se rozejet, to se ho tono u těžkého kola musíš opřít fest a to pak ke konci etapy bolí v kloubech. S motorkem se rozjedeš jak z kopečka, to je safra znát.
Jinak ruce, záda a prdel jsou na tom stejně jak bez motoru.
Rány, šoky, kuří oka - vše vyléčí kolaloka.
Ruce, záda a prdel zase lehokolo. :-)))
Prdel je zvyklá, na záda by lehokolo asi bylo fajn, ale nedovedu si představit, jak bych z toho vstával, i kdyby to byla tříkolka.
Zábradlí je v tomhle lepší.
No a nasedá se tak, že se najde schůdek, aby našinec nemusel moc zvedat nožku.
Stáří je ponižující.
Naopak. Vstát ze tříkolky, tj. prakticky ze země, je větší problém. Z leha zhruba stejně jako ze židle.
Neukecáš mě, vůbec, dělá se leho s motorem?
Elektrickë tříkolky jsou běžné, ale leho jsem neviděi.
Jasně že jo. Když jde dát motor na zábradlí, proč by to nešlo na leho?
No, ne že by nešlo, jen jsem to neviděl. Ani tříkolku se středovým motorem, všichni mají hub.
Musíš tedy na evangelizaci na lehosleh.
Jak lehnu, tak nevstanu, už přemejšlím, jestli bych neměl spát jako kůň ve stoje.... :-)
A jéje, začíná stejné kolečko, jako s bicyklem bez motoru a pak se silničkou :-)
Do roka jezdíš na leháči a jseš jeho skálopevnej zastánce a propagátor ;-)
To ne fakt.
Jak jsem pochopil, z leháče bych možná vstal, ale zcela jistě neudržím balanc. Vysoká tříkolka, to mě možná čeká.
Teď jsem objednal stejný elektrokrám pro Soňu (tedy pojedu na 4 baterie sám, nebo s ní na 2 + 2, v březnu si to dovezu a dám konečně 200 i s motorem.
Navíc, příští týden už budu mít tu káru, už se nemůžu dočkat jara. Koukni na tu parádu (tu úvodní reklamu musíš přežít). Tam narvu dva Treky s Boschem jako prd.
https://youtu.be/vd_fWx70V3w
Teď jsem objevil budoucnost :-)
https://youtu.be/Uos7H4ZFA48
Živě si tě teď představuju jako chrobáčika na zádíčkách při náhlém bočním poryvu větru - jak voláš dvakrát jištěným mobilem o pomoc na kolečka, nebo alespoň s vyproštěním :-))
Jen jednou jsem nejistil mobil druhým, a den před cílem se my vysralo nabíjení a zrovna, když jsem potřeboval bejt ve spojení se Soňou která valila za mnou károu. Nervy na dranc, na to už nemám léta, vozím tři.
Co s těma mobilama pořád děláš?
Nesmíš s tím zatloukat kolíky od stanu. Na to musíš vést s sebou sekeru. Nebo dvě. Co kdybys jednu zlomil. :-D
Já vidím tvojí budocnost takto :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Uyi3MH1Jw24
To jsem moc netrefil ale tohle by mohlo být to pravé :-)
https://www.youtube.com/watch?v=QFNGdGdRfRE
Je to pěkné na pojíždění po městě, za ty prachy bych měl tovární tříkolku na solar trip, ale garáž bych tomu musel pořit.
Sem to teď čet v Babišzeitung, že prej v§bec nemáte žádný hodnoty, furt jen myslíte na konzum a cinkání zlaťáků a ne na duchovno a ty taky, furt jen prachy, prachy, místo abys těm mladejm nějak pomohol..... :-)
Bych to od nich nekupoval, ani nevěřím tomu, že to tak sviští s uváděným výkonem, ale nápad dobrej, elektrotříkolka, s vyšším posezem, volitelně zastřešená, kdyby bylo potřeba, s tím by se asi dalo putovat. Horší by to bylo s parkováním, protože takovej vehikl si na pokoj nevezmeš, a do rána ti jej ti "doktoři a inženýři" rozeberou, alespoň ve větších městech Francie na tuty.
Jezdil bych v tom do kostela, abych po kostele 75minut nečekal na vlak. Ale to si ověřím za tepla, jestli bych zatím potřeboval přídavný pohon, abych byl doma zpátky dříve než vlakem.
Před kostelem se krade nejvíc :-)
Jak se vstává z leha si už nepamatuju- svezl jsem se kdysi na jednom srazu a měl jsem strach, abych ho majiteli nepoškodil, protože jsem ho napoprvé "honil" po celém parkovišti. Z trojkolky vstávám denně, často i několikrát. Nemusíš se starat o rovnováhu, nedobrzdíš úplně do nuly a ta zbytková energie Tě "sama" postaví. Já mám ale sedadlo trochu výš-cca 350mm. U těch suprnízkých to už je asi obtížnější.
Blížíš se kamaráde ke kripl káře, taky jsem lezl před pár léty na kolo z různých obrubníků, kamenů, kdejaké vyvšeninky. Nejlépe se mně nastupovalo a sesedalo když jsem kolo opřel hodně šikmo řidítky o strom. Stáří není ponižující ale bohužel naše nemoci.
Přemýšlím, jak se proti stáří a nemocem bránit... přicházeji nepozváni, obtěžují, omezují a neustále se vrací. Asi na ně podám trestní oznámení.. za stalking a zneužití osobních údajů... když to jde u nevyžádaný pošty... :)
Ale vždyť se rozjíždíš jen dvakrát, třikrát za den. A bez té elektriky by nebylo kolo těžké.
Aby to nebylo nakonec jak s tím vozíkem s centrálou, že to rozjíždí jen samo svoji váhu :-)
Kdepak, Rondo, chlap se od kluka liší tím, že neopakuje tytéž chyby, ale dělí stále nové.
Už to mám docela vychytané, vezu všechno co potřebuju a sichruju se tak 2x místo 3x, a to dost ušetří. I s těma náhradníma bateriema se to vejde do toho vaku na záda, a dokážu se sám dostat i do vlaku, i když to musí bejt pohled....
Rozjíždíš se poměrně často, a při průjezdu městy skoro furt. Semafory, ale i obrubníčky a nájezdy všech těch chodníkových cyklostezek, za den se to pěkně nasčítá. To není že bys ráno sednul na kolo, a slez na oběd, a pak se rozjel, a jel do večeře.
To kolo samo o sobě je těžká kráva, bohužel trekové jsem s motorem co jsem chtěl nesehnal, ta motorizace váží tak 5 kilo, kolo dohromady 23,5.
Samozřejmě pak se to nabalí ještě o ty dvě baterie navíc a nabíječky, tak dalších 6 kilo balastu, ale tohle, na rozdíl od toho vozejku s centrálou se fakt vyplatí a dost výrazně to pomůže.
Samozřejmě, je to kontrast proti tomu zelenářovi co má 7 kilo a vezu si 3,5 kila zavazadel, proto věřím, že se na něj v létě vrátím.
Ty seš pěkně nevděčnej. Vozejk s centrálou se ti nevyplatil? Bez něho bys tenkrát dojel do ... však víš kam :-)
Bez něj bych na to nesednul a nevydal se vstříc nekonečným technickým problémům.
Ale popravdě, ono to fakt vezlo spíš samo sebe, to se s tímhle středovým motorem nenechá porovnat.
Technika fakt pokročila, baterie místo 6,5 kg váží 2,5, to je taky safra znát.
Rovných 3400 km kolo a cca 70 km pěší výlety, které mě až tak neberou a nebaví.