reklama

Motor YTW-06, 1.3kg

Zdravim.
Muslim ze jiz muzu napsat kratkou recenze na motor YTW-06.

https://xiongdamotor.en.alibaba.com/product...

Koupil jsem ten motor s malym RPM (170-220rpm od 36V), motor ma najeto asi 700km, bezi v pohode.
Do kopce pomoha skvele (na sve 36V*7A), po rovince bezi skoro na XX (rychlost 30km/h) ale nejakou 100W muze dodat, s kopce (50km/h) jiz nepomuze. Na 1kg Lipo baterce (36V 5Ah) lze najet i 20km na stupen 5, i 50km na stupen 2.

Motor ma divny zvuk i kdyz bezi na XX rychlosti, i kdyz zabira do kopce, i kdyz je vypnut, a kolo se toci. Neni to moc prijemny zvuky, QQ100 a BBS-02 ma lepsi. Ale pravdepodobne to je vlastnost pohonu, nikoliv nejaka zavada.

Muzu doporucit ten pohon pro lehkou stavbu (do 18-20kg) jako mornou pripomoc do kopce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.09.2018
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Vypadá to, že má převod na poměry nábojových motorů i dost pomala Gear Ratio: 17.5, což přijde do kopce vhod. Středové motory BBSx mají sice interní převod 1:22, ovšem v základu je proti tomu velký 46 zubový převodník, který způsobí výsledný převod spíš do rychla.
    Ten motor YTW-06 i díky ceně vypadá zajímavě, ale lidi asi odradí, že není v kompletním zapleteném kole.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.09.2018
    Autor: guwavi
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Přidám zkušenosti s tímto motorem. Mým prvním. S pomocí místního zkušeného praktika Battle-Cruisera jsem motor koupil a instaloval začátkem srpna. Za 1,5 měsíce používání mám najeto 2120km s průměrem 19,3km/hod. Do letoška jsem jezdil bez motoru, sportovně, průměry 25km a víc. Jsem sedm let v důchodu, a po sestavení elektrokola jsem začal jezdit bez větší zátěže, na pohodu. V létě jsem jezdil 80 až 120 km výlety včetně jízd s velkým převýšením v Krkonoších, např. na Vrbatovu boudu, nebo na Černou horu. Po rovinách a z kopce jsem přípomoc vypínal, do kopců jsem jel dost za své, a s připomoci 1 a 2, vyjímečně 3 z pěti možných stupňů. V dlouhých prudkých stoupáních jsem jel 7 až 10km/hod. Motor na dotek nikdy nebyl horký. Teď za horšího počasí kolo používám na kratší cesty 40 až 60km, přípomoc nevypínám, jedu z poloviny na 2, a z poloviny na 3. Nejezdím ani tak náročná stoupání. Průměr se zvedl na cca 24km/hod., a nepřijíždím unavený. Spotřeba je při této rychlosti zhruba stejná, jako při původních dvojnásobných vzdálenostech s malou připomoci. Ale průměr nad 25km bych už asi nedal. Není nic odblokované. Po rovinách a z kopce jezdím pomaleji, do stoupání rychleji, než dřív na sportovním kole bez motoru. S motorem jsem spokojený, a doufám, že mi bude ještě další km sloužit. Jen zvuk a hlasitost se mi moc nelíbí, ale je to pořád stejné. Příští sezonu bych chtěl vyšší přípomoc využívat i na dlouhých výletech tak, jak jsem si to vyzkoušel teď na podzim na výletech kratších.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2018
    Autor: lato
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

           

      A jakou u toho máte ŘJ?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.12.2018
      Autor: ZdJ
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

             

        Je tam velmi mala RJ, polovicni velikost nez 36V12A a tretina od 48V18A.
        Pokud spravne pamatuju, 11A max proud, 7A trvaly proud, 36V.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.12.2018
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

         

    Pro porovnání Bafang motor, 250W s menším převodem 1:5, má kroutící moment přitom větší, 45 Nm, než ten YTW-06 s převodem 1:17,5 a 40Nm.
    Docela zvláštní ne?
    https://www.bafang-e.com/en/components...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.09.2018
    Autor: guwavi
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

           

      Prečo by to malo byť zvláštne? Ten bafang je podstatne väčší a ťažší. Dosiahne vyšší krútiaci moment aj s menším prevodom.
      Aby mohol byť motor menší a ľahší, musí ísť do vyšších otáčok a následne to musí byť viac sprevodované.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.09.2018
      Autor: Lubo990
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

             

        Aha, tak to mě nenapadlo, že je motor větší, tak už je mi to jasnější:)
        A dalo by se zobecnit, že motor s převodem 1:17 je vhodnější pro pomalou jízdu do kopce protože motor bude mít vyšší otáčky, nežli ten Bafang s převodem 1:5, přestože ten má větší maximální točivý moment? Př. do kopce se bude kolo otáčet 60rpm, tedy motor bude mít přes 1000rpm, ale motor Bafang s převodem 1:5 pouze 300rpm, což už asi nebude stačit pro efektivní provoz a poskytnutí plnýho výkonu 250W.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2018
        Autor: guwavi
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

               

          Takto zovšeobecniť to nepôjde. Pokiaľ by boli motory identické až na prevod, tak by to platilo. Takto je tam kopec parametrov ktoré ani nevieme a majú na to vplyv.
          Porovnať motory je možné celkom jednoducho, pokiaľ sú v databáze na ebikes.ca v motor simulator. Je tam dokonca možnosť modelovať vlastný motor, avšak to predpokladá znalosť určitých parametrov ktoré bežne nie sú uvádzané. Takže jedine ak by ste si ich na motore zmerali a následne vložili do simulátora.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2018
          Autor: Lubo990
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                 

            Poznámka k simulátorům: Tento simulátor na : https://www.ebikes.ca/tools/simulator.html
            je pro HUB motory. Mám středový BBS02 a zajímala by mě charakteristika verze motoru 750 W. Domnívám se , že nemá smysl změřit parametry BBS02 a vložit do uvedeného simulátoru pro HUB motor. Nemá totiž kadenci klik jako jeden ze základních parametrů-má pouze kadenci kola. Potože účinnost motoru je silně kadencí ovlivněna, je použití tohoto simulátoru pro středové motory nevhodné-Zajímal by mě Váš názor-zda má smysl tento simulátor pro BBS02. Lepší simulátor , který by byl i pro středové motory jsem nenašel.
            Pozn:
            Cením si vašeho přehledu a potvrzuji Váš názor o trvanlivosti Lion baterií-závisí na způsobu použití. Zde často kritizovaná baterie Kinte 48V/13,4 Ah se 7A články mám 3. sezonu, najeto 23000 km za 3 roky a má ještě přes 10Ah, takže ještě rok asi vydrží.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.12.2018
            Autor: Andy5
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                   

              BBS-02 pro spravnou praci potrebuje vysoky kadence, asi 90rpm.
              Ja taki nikdy nevidel simulator pro BBS-02 motor.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.12.2018
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                     

                Já jsem našel jen tu charakteristiku motoru BBS02 36V/500W-viz https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php...
                Z ní se dá pro určitou kadenci odečíst účinnost motoru a následně pak další parametry-výkon, příkon, torzní moment, ... a tato data pak využít pro vyplnění parametrů jiného simulátoru-pro rychlost a dojezdy.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.12.2018
                Autor: Andy5
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                     

                Ještě doplnuji-mám ten BBS02-přeprogramovaný dle Karla: https://electricbike-blog.com/2015/06/26/a...
                a moje obvyklá kadence je spíš nižší kolem 65-75 RPM. ení tedy vůbec třeba trvat na té vysoké kadenci 90 RPM. Kolo mám dobře zpřevodované: vpředu 42/52 a 11 sp :11-42 nebo 11-50 vzadu. S touto mojí nízkou kadencí nemá motor problém a baterie také ne-využívám hodně šlapání, na plyn zatím prakticky nejezdím.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.12.2018
                Autor: Andy5
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                       

                  Tak maly kadenc muze zpusobit problemy s rychlym opotrebenim ozubeneho kolecka:(
                  Ale je to problem maximalne na 1000-2000kc pri 5000-10000km najezdu:)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.12.2018
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                         

                    stačí 2xročně promazat sekunndární převod u klik.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.12.2018
                    Autor: Andy5
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                           

                      Me to nestacilo:(
                      Za 5 mesicu pouzity (5000km) nove ozubene kolo slo do kose, vymenene kolo vydrzelo jen 2000km.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 11.12.2018
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                   

              Díky za sdílení vašich zkušeností s baterií.

              Ano, tenhle simulátor je pro HUB motory. Nicméně se z něj dají udělat určité závěry platné obecně pro BLDC motory. Proč vás zajímá simulátor, když jste s BBS02 a jeho provozem spokojený ?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.12.2018
              Autor: docware
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                     

                Chtěl jsem si jen ověřit v praxi , zda závěry ze simulátoru odpovídají realitě. Bohužel pro můj BBS02 750W je to složitější.
                Konzultoval jsem možnost použití uvedeného simulátoru s Justinem z Grintechu-mají ten simulátor a doporučoval změřit ty konstanty a dosadit do custom motoru. Není to sice až tak složité to změřit (multimetr a měření otáček + různá napětí) ale vzhledem k možné chybě .,není navázáno na kadenci a tedy účinnost) jsem přesvědčen, že to nemá smysl.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.12.2018
                Autor: Andy5
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

               

          Vyšší otáčky motory => vyšší účinnost => účelněji využitá kapacita baterií ?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2018
          Autor: Arnošt905
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Motor YTW-06, 1.3kg

                 

            Platí to pri jednom motore a tiež len po určitú hranicu. Medzi rôznymi motormi to takto porovnať nejde. Tiež treba rátať s tým, že vysoké otáčky treba prevodom znížiť a tam zase sú určité straty. Vždy je to o kompromisoch - váha, cena, zložitosť, spoľahlivosť, výkon, účinnosť...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.10.2018
            Autor: Lubo990
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

685 cyklistů (1 přihlášený)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024