https://zpravy.idnes.cz/zeny-deti-rasismus-in...
Je to hrozné, jestli je to všechno pravda. Komentáře netřeba. Hrozné! Ale co s tím udělat?
Budou komunální a senátní volby, tak dát šanci Pitomiovi a jeho soukmenovcům. Takhle se chovají ti, co obdrželi maturitu od Metelesku Blesku nebo Aha. :-)))))
K nám vždycky mohly na písek děti našich bílých sousedů.
Důležité je, aby na hřišti byl záchod zdarma a dostatek toaletního papíru, výsledek je od všech podobný, je to hnědé a smrdí to...
Tohle by ho zabilo. Buďto by to zahrabal doprostřed pískoviště, nebo se protrhnul :-)
http://www.kolin.cz/Kvuli-nevycvalancum...
Omlouvám se vám všem, kdybych věděl jaký poprask způsobím, sral bych tak jak slušný gadžo na záchodě.
Za to nemůžeš. Za to můžu já, protože - abys to pochopil - ty jsem já a já jsem ty... Nechápeš? Já taky ne. Ale na to si tady asi rychle zvykneš. Pro komunikaci se zdejší komunitou (či spíše s jejími samozvanými zástupci a mluvčími) potřebuješ vzdělání v oboru psychiatrie - sociální patologie a dlouholetou praxi v psychiatrických a protialkoholních léčebnách včetně vězeňských.
Važ slova, medvěde.
Tohle opravdu není způsob, jak získat svoji registraci zpět.
Jinými slovy mám zahájit autocenzuru, abych se poslušně zařadil a nevyčníval z řady. Když budu dostatečně snášet (a raději třeba i trochu chválit) ta Radčina svinstva, odměnou mi pak bude blahosklonné navrácení mého původního nicku? Než toto, to ať mi raději zruší i tu "Vlastičku"...
Ty musíš pochopit, že nelze sedět na dvou židlích.
Musíš pochopit, že nikdo si k sobě domů opakovaně nezve hosty, kteří mu to pokaždé pomluví.
A nikdo se necpe tam, kde se mu to nelíbí a kde to v zásadě "nenávidí".
Ty možná předpokládáš, že zdejší admin a majitel tohoto serveru je manipulovatelná loutka. Nejspíš tě k tomu vede vlastní zkušenost s manipulací.
Suma sumárum. Tohle je jeho prostor a ty to respektuj. Nejsi jediný, kdo dostal banána. Každý se s tím vypořádal po svém.
Citace z článku:
"... radí, aby v takové situaci vždy...z místa konfliktu co nejrychleji odešly."
V Londýně rostou cyklostezky jako houby po dešti, ale vyskytl se jeden odporný problém. Provoz na nich je příliš rasistický a sexistický, jelikož většinu uživatelů cyklostezek tvoří bílí muži.
Londýnský komisař pro pěší turistiku a cykloturistiku Will Norman, který pracuje při kanceláři starosty Sadiqa Khana, si postěžoval: „Je zde problém s jízdou na kole a tím, že je vnímána jako způsob, jak umožnit mužům středního věku rychlejší pohyb po městě, což vůbec není objektivní.“
Potíž podle úředníků věnujícím se cyklistům je v tom, že jízdu na kole po městě využívá velmi málo žen a lidí z etnických menšin.
Černoši, Asiaté a další „etnické menšiny“ tvoří pouze 15 procent cyklistů. S ženami to není o nic lepší.
„I když vidíme růst počtu cyklistů, nevidíme tuto [požadovanou] různorodost,“ uvedl Norman.
Kancelář starosty proto připravila projekty, které mají zmíněnou různorodost prosadit. Mj. se jedná o výuku jízdy na kole, finanční příspěvky pro skupiny, které běžně nejezdí na kole, a propagaci elektrických kol. Londýně rostou cyklostezky jako houby po dešti, ale vyskytl se jeden odporný problém. Provoz na nich je příliš rasistický a sexistický, jelikož většinu uživatelů cyklostezek tvoří bílí muži.
u nás to je barevně vyvážené. Cyklostezka má kolo bílé ale přejezd pro cyklisty je i pro černé. My nejsme žádní xenofobové a rasisty.
Tak já se tedy k tomu citátu z článku vyjádřím přesněji.
Jsou místa, chvíle a lidé, kdy je nejrozumnější "z místa konfliktu co nejrychleji odejít".
A takovým místem je i tady toto. Nehodlám zde vážně řešit rasismus s tou Medvědovou loutkou cikána.
S rozumným člověkem se dá mluvit na jakékoliv, byť i kontroverzní téma. S blbem a podvodníkem lze maximálně tlachat o jeho exkrementu.
Suma sumárum:
Medvěde, jdi s tou svojí provokací do pr...do Břiství na benzinku. A vem sebou alešezapletalazesudet a všechny své další paňáci.
Můžete se tam klaňet u památníků tvého veřejného projevu ve formě velké hnědé hromady trusu.
Můžu poprosit o informaci, koho ještě považujete za "Medvěda" (tedy za mne)? Dokonce i Újezďáka, na kterého reagujete? Nebo mám snad být autorem tohoto tématu? Prohlašuji, že pokud chcete nadávat skutečnému Medvědovi, tak výhradně na adresu "Vlastičky". Pod žádným jiným jménem se tu nevyskytuju. To se může změnit jedině tehdy, pokud by mi byla "Vlastička" nějakým cenzorem zrušena.
To tady hrajete takovou debilní hru, že když někdo, koho neznáte osobně (nebo taky třeba ano a jen o tom nevíte), napíše něco, co vás dráždí, je automaticky "Medvěd"?
A někde se diverzita musí dohnat koláží :)
https://www.bbc.com/news/world-europe-45514592
Umělecké škola Emila Cohla z francouzského Lyonu chtěla jen expandovat do Spojených států, nakonec se však proslavila téměř po celém světě. O dobré reklamě ale rozhodně řeč není. Jak informovala agentura AFP, samotní studenti si všimli, že propagační fotografie školy prošla „lehkou“ úpravou – některým z nich na ni byla ztmavena pleť, jiní byli rovnou vyměněni za černochy!
:D :D
Ať si řeknete co chcete, ale do morgů se u nás jen lijou prachy na výkrm, telefony a drogy bez toho, aby se s nimi nějak pracovalo, aby se vzdělávali, aby se jim jako jediné rostoucí populaci ta naše ekonomika celá jednou s nějakou budoucností předala coby naprosto dominantnímu etniku.
To je výhled co? :-D
Pracují s něma jen neziskovky, které nejsou na povel, které nepochlebují a neklečí na kolenou s obdivem v očích před libovolnou vládou u nás, natož před hrabišem a pitomiou. Jen ony se starají o jejich analfabetismus (doučování dětí a jejich docházka do škol) a nějakým kulturním, pracovním a jiným základům společnosti, které "my na úrovni" bereme jako samozřejmost.
Ta cikánská nevzdělanost a nemakačenkost je naší ztracenou budoucností, kterou si my sami jejich doposavadní "bílí" "sponzoři" poklusem budujeme. Oni nejsou ztotožnění s tímto státem, jako my nejsme ztotožněni s nimi jako sousedy. Ta naše protiemigrantskost je daná jen naší nesnášenlivostí, kterou v nás ta rudá pakáž po desetiletí poctivě budovala hned v návaznosti na nacismu. A přitom máme stejnou moderní minulost i současnost, jim i nám se rozpadla rodinná společenství/klany. My to nezvládli a oni taky ne. My hledáme svoji identitu a oni taky, nehledáme ji společně. Osobně v tom vidím možný průser v budoucnu.
Kulturnost národa je u nás silně omezená a cikánům to vyčítáme. :-D
To jen tak, když už tu ze sebe medvěde děláš totálního vola. Neznáš historii tohoto konfliktu, jako ani já, že, a máš přitom furt k tomu co řict chytrého...
My totiž jen čekáme, až se asimilují, nemají v našich očích jinou možnost, protože jsou jen zbytečný problém navíc. Ale co pro to děláme? Jen je uplácíme.
Nejsem spasitel a neznám budoucnost ani řešení.
Jen to řekni na rovinu, že čekáte na příležitost abyste od nás měli pokoj a mohli nás někam vyštvat, ta příležitost se současným posilováním nacionalistických stran teď přichází.
Medvěde měl jsem pro Tebe pochopení, protože si stejně postižený jako můj otec. Otec mi už zemřel a vlastníma rukama jsem ho vkládal do hrobu. Ale byl tu mezi Vámi rozdíl, on si schízu léčil...
Ten Tvůj oblíbený nacionalismus nebo jiná náhražka je průvodním jevem hledání spasitelů v současné době. Je to jen důsledek nejistoty lidí současné doby na severní polokouli, výsledek nenalezení vlastní hodnoty v době libovolné pravdy relativismu bez mantinelů. Snahy alespoň někam patřit, být někým, a třeba jen někým a mít tak dané mantinely. Jen né člověkem, který si všechno musí sám v hlavě pořád znovu a znovu poskládat a navíc být nad věcí s úsměvem :-D Není to otázka inteligence.
Jakého spasitele máš Ty? :-D
Medvěde podle všeho potřebuješ něco úplně jiného, než tady blbě vystupovat jako někdo jiný.
O tom že existuje rasismus se přesvědčuji pokaždé když vytáhnu paty z naší dědiny, třeba do okresního města kde mne lidi neznají. Koukat na ty pohledy bych vám nepřál. Doma se s projevy rasismu nesetkávám, sousedé si na můj ksicht časem zvykli.
Další, co má vlčí mlhu před očima... Nějakej "Sotola ze Sudet" opravdu nejsem já. Takže když už jsme u těch hrobů, pláčeš na naprosto nesprávném. Takže než začneš na potkání rozdávat diagnózy o nějaké schizofrenii, zamysli se nad zdejší kolektivní paranoiou.
Co se věcí v článku popisovaných týče. Ať už se staly, tak jak popsáno, či jinak.
My všichni dospělí víme, že lidé jsou hodní a zlí. Moudří a hloupí...Není to věc barvy pleti, národa, národnosti, náboženství. Je tomu tak všude, nezáleží na tom, zda jsi bílej, černej, žlutej, bloňdatej či fialově puntikatej. Všude na světě je to stejné.
To zlo v člověku je jeho vlastní nevyrovnanost, vlastní nespokojenost sám se sebou, vlastní neštěstí, vlastní frustrace ventilovaná a vykřičená směrem ven, směrem ke svému okolí, nejlépe k těm nejslabším a nejzranitelnějším.
Neštěstí nastává, když tou frustrací ze sebe sama začne trpět skupina lidí, celý národ, třeba...
Paní Čechová z článku má teď velmi nelehký úkol. Bude smutná, hodně smutná, možná si sama sobě bude klást otázku, zda udělala dobře, že ty děti na tento zlý svět přivedla...a to je fakt velmi těžké dilema. A co je ještě těžší, ona to nesmí dát těm dětem najevo. Musí být silná, musí svým dětem umět vysvětlit, že jsou lidé hodní a zlí a že ty děti se budou v životě potkávat s oběma skupinami. Musí jim dát lásku a podporu. Musí jim umět vysvětlit, že být zlým je slabost vlastního já, neschopnost se sám se sebou smířit a že je sice mnohem těžší, ale mnohem důležitější, mít kompas ve svém srdci a kotvu připravenou k přistání.
Brouzdat se sračkama některým evidentně přináší uspokojení.
Je-li sraček málo, sami další ochotně příserou, ovšem drží se přitom za nos, a okázale upozorňují na ten puch.
Šotolo, proč by nemohlo být nějaké hřiště jenom pro bílé? Neříkám že každé hřiště, ale pamatuji někdejší socialistické akce Z, kde v podstatě vykonávali občané veřejné práce zdarma sobě. Nedělali to proto aby se tam roztahovali Cikáni nebo arabští vetřelci.
Postavilo se na těch akcích nespočet veřejně prospěšných zařízení. Já sám jsem se několika podobných akcí Z osobně účastnil. Každý dělal co uměl, kdo uměl zednickou, ten stavěl zdi anebo betonoval, kdo neuměl, tem míchal maltu nebo jezdil s kolečkama. Na takových akcích se budovala hřiště, kulturní domy, autobusové čekárny, vesnické samoobsluhy, místní koupaliště. Pracovali tam občané zdarma. Nikdy jsem neviděl na nějaké akci Z Cikána. Budovali to jenom bílí.
Když to bílí budovali, Cikán tam ani jednou nevzal lopatu aby si o lopatu opřel bradu, žádného Cikána jsem tam nikdy neviděl, tak neexistuje žádný důvod, proč by to nemohlo být bílými vybudované zařízení jen pro bílé. Budovali to bílí sobě bez nároku na odměnu, tak není problém aby takové hřiště nebylo jen pro bílé.
Měďo jdi se léčit dokud je čas:-)
První morgoš se ozval. A chodil jsi na akce Z? Viděl jsi na nějaké akci Z Cikána? Já teda ne. Ale užívat si toho co jsme zbudovali byste chtěli.
Jak vidno tobě už ani léčba nepomůže, možná ve cvokhauzu by jsi mohl mít úspěch.
Jsi takový místní debil. Pokud se mnou nesouhlasíš, tak uváděj věcné argumenty a ne ty tvoje pitomosti. Já opravdu nepovažuji za správné abyste využívali něčeho na čem jste se nepodíleli svojí prací. Užívat chcete ale pracovat nechcete a tak to bylo s vámi vždycky. Já jsem na ty někdejší zetky chodil a tak snad vím, kdo tam dělal a koho jsem tam neviděl nikdy. Žádného Cikána jsem tam opravdu neviděl ani jednou, tak neodmlouvej, pozorně čti a šoupej nohama. Tak nevím proč se na ta hřiště cpete, když jste hřiště nestavěli ani na to nepřispěli. Z čeho taky když žijete ze sociálních dávek?
Hřiště jen pro bílé sice u nás nejsou ale nejedno by mělo být. Jestli jste někde nějaké hřiště postavili, klidně si tam napište, že je jenom pro Cikány ale osobně já o žádném takovém hřišti nevím.
Sere tě moc měďo že ti nikdo neskáče na tvé rasistické projevy? Nechápu jak ze sebe můžeš dělat kašpara.
Proč mu říkáš "Méďo"? Medvěd je tu jen jeden a on to rozhodně není...
Takže to předmětné hřiště z článku jsi budoval ty v akci Z? Nebo snad ten pán, co křičel z okna na děti? Či snad přímo sám Okamura?
To asi ne. To by tam byla cedulka: Toto hřiště je jen pro Japonce!
:-))
" V jednu chvíli udělal její syn něco, co neměl, Čechová ho proto napomenula a dítě se rozbrečelo. "
Možná bys zareagovala stejně, jako "pán z okna", kdybys věděla, co tam dítě udělalo
Medvěd je bílej jako sníh, přesto se neštítí veřejně popisovat, jak kadí na benzince:-))
Uvědomuješ si jak absurdně zní věta: "Tohle hřiště je jen pro bílé"
Hřiště. Dětské hřiště. Určeno dětem na hraní. Ve veřejném prostoru.
"veřejně popisovat" - má to popisovat neveřejně?
... je to lidský, děláme to všický ...
8-)
Medvěd ti nějak ublížil, nebo JEN držíš basu?
Ano, s tvým dovolením, v tomto konktétním případě držím basu s cikány.
Považuju za zrůdné vymyslet si identitu neexistujícího cikána a pokusit se ji sem předhodit k lynčování.
A ty si o tom můžeš myslet co chceš:-))
A zrůdnost to je.
A na Medvědovo doporučení, že sem nemám lézt, když se mi to nelíbí z vysoka kašlu. On mě na provázku jako svoji loutku nevodí. Marně v to doufá.
A když se zde objevil v podobě otakárka medvědovitého, tak jsem usoudila, že se tu vyjádřím. Považuju to za potřebné a nutné.
No tak Lanno ještě jednou. Nevím kdo je ten tvůj medvěd ani nevím jestli doopravdy existuje ten váš Cikán ze Sudet. Něco jsem od něj četl, prezentuje se jako integrovaný Cikán a přitom sere na benzínce v křoví. Taky mi to nesedí ale neřeším to. Tady doopravdy může napsat kdo chce co chce a vydávat se za kohokoli. Vůbec bych se nedivil kdybys toho sudetského Cikána dělal tady ty aby jsi se měla nad kým rozhořčovat. Ty a ještě nějaká Radka. Jste si tak nápadně podobné, že jste asi opravdu jedna žena ve dvou identitách a takových jak ty Lanno je tady víc. Neřeším to. Dva nebo víc diskutérů má na jednu věc úplně stejný názor. Sluníčkářů je nespočet a máte zájem vypadat jako kdyby vás bylo víc, když vás už málokdo z našeho národa bere ale to je též váš problém a nikoli můj problém.
Ale když už jsme u toho cikánského sraní, tak kam sere nějaký rom Šotola není zas tak důležité. Cikáni tak serou běžně. Bylo o tom několik článků dohledatelných na internetu. Například ostravské Přednádraží v místní části Přívoze. Stále tam vyváželi od Cikánů splašky, stále po nich uklízeli hovna, chodili srát pod schody, když si neuměli anebo nechtěli udržovat v provozu záchod. Nakonec museli být vystěhováni z baráků v Přednádraží všichni, protože tam hrozil malér epidemie z katastrohální hygieny.
Takhle je to s Cikány běžné. V ostravské části Nová Ves taky všechno na ten způsob. Jestli serou do křoví taky tam to nevím ale pod schody tam serou běžně, musela to řešit radnice. Takže když chceš s Cikány držet basu, měla by jsi něco o tom vědět, za osvětu mi neděkuj. Nebyl jsem tam ale tyto věci jsou mediálně dost známy.
Též se koukni do zahraničí, například cikánské sídliště, košický Luník je lahůdka a to nemluvím o těch jejich cikánských osadách, tam se musí ve sračkách brodit a pak se diví občasným epidemiím.
Takže k tomu asi tolik. Chtěl jsem přijet na váš sraz ukázat že nevypadám jako medvěd ale tvoje alter Radka mne odmítla a tak nikam nepojedu. Tak drž basu s kým ti libo.
Dočetla jsem až po "Radka".
Číst dál bylo zbytečné, Medvěde:-))
Drží vás to docela dlouho. Zkuste být lepší a inteligentnější než Radka (neměl by to být problém) a neobviňujte lidi kolem sebe bez důkazů. Křivě tím obviňujete nejen mě, ale i všechny, které za mě považujete.
Jen pro jistotu, tady existuje nějaký schvalovací výbor na srazy ?
A že se mě to ještě nedoneslo ?
Inu další z pohádek ursusí babičky...
Tak to tady teda máte. Nevím jestli je to možno nazvat výbor ale máte tady na to Radku-Lannu:)
Téma Podzimní sraz -2018:
Re: Podzimní sraz - 2018
Smím přijet na Váš sraz anebo riskuji, že mne tam budete inzultovat, když jsem zde pro své názory maximálně neoblíben?
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: včera v 21:56
Autor: Otakar
Odpověď:
Re: Podzimní sraz - 2018
Prosím, byl bys tak laskav a toto téma (a sraz) nezasíral?!?
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: dnes v 06:56
Autor: radka
Ještě čekám kolik bude plusů a mínusů, podle toho se rozhodnu jestli přijet nebo radši sedět doma:)
Uff. Bledá tvář se chce účastnit válečné porady Apačů? Ale bojí se, že bude "inzultována"?
Nechť tedy bledá tvář zakope válečnou sekyru a přijede na okoleném stoji, o kterém zde dosud nikdo neslyšel.
P.S. Já na srazy nejezdím. Nikolivěk proto, že bych se bála, že budu "inzultována", ale proto, že jsou většinou v době delšího volna, a to nám bohužel vždy daleko dopředu zabukován jiný program. Pročež do organizace srazů nezasahuji.
Howgh! Domluvila jsem:-))
Kdo chce přijet, přijede. Kdo nechce, nepřijede. Pozvánky se neposílají, účast se neschvaluje.
Ani se nevede prezenční listina? :-)))
Ahá, já to téma nečtu, protože na srazy nemám zatím čas, manželka a děti mají přednost :)
Ale pochopil jsem to dobře, že jste první v dějinách kdo nanakole použil, nedávno na Krymu tak osvědčenou, hybridní taktiku v otázce účasti na srazu ?
Jste asi první kdo se kdy zeptal :)
Svým způsobem majstrštyk jak prodat křivdičku, gratuluji...
Už ráno jsem si říkala, že jsi to plácnul do srazového tématu úmyslně, aby si mohl spustit sebemrskačství.
A čím dál víc mě v tom utvrzuješ.
Že nejedeš je jen a pouze tvoje rozhodnutí - to na nikoho neházej.
Já jsem ti snad dost jasně napsal abys přijel.
Chceš to ještě jednou potvrdit, Přijeď na sraz.
Takže přestaň vymýšlet blbosti a hledat hloupé výmluvy.
Docela bych si přál, aby Otakar na ten váš sraz přijel. Ukázalo by se konečně, že to nejsem já. Ale po zkušenostech s tím Rusem (VerAetatis) a Jindrou vím, že někomu ani důkaz podaný osobní přítomností nestačí.
Je to jako s tím občanem, který nevěřil, že existují tak velká zvířata, jako jsou sloni. Když ho vzali do ZOO a postavili před živého slona, podíval se na něj a prohlásil: "Nene, takhle velká zvířata prostě nemohou existovat..." Podle mě by to stejně dopadlo i s Lannou a dalšími.
Proč sem tohle motáš, co to má společného s tím, že se zeptal jestli může přijet?
Sám projevil zájem přijet a nic mu v tom nebrání. Cokoliv jiného a jsou jen kecy.
To ti vysvětlím: Ostatní na jeho dotaz reagují, jako bych se ptal já. A protože tu někteří jedinci tvrdí, že já jsem on a obráceně, uvítal bych, kdyby tam jel a ukázalo se, že ti, kdo tohle tvrdí, jsou neskuteční debilové.
Mě je úplně jedno kdo je a kdo není kdo, ale klidně přijeďte oba a můžete i spolu.
Za Otakara mluvit nemůžu, ale já určitě nepřijedu. Co bych dělal mezi lidmi, kteří mě nenávidí?
Neděs ho, někoho za sebe poslat, aby předstíral, že to není on ale někdo jiný, to není asi nic tak složitého, ale přijet ve dvou a dělat, že se neznají je už trošky vyšší stupeň maskirkovky :)
Všimni si jak hned poplašeně reaguje a neguje možnost jeho příjezdu :)
Prostě tohle hřiště nanakole.cz není jen pro bílý, ale i pro ty co si rádi hrají v místech o kterých si myslí " že je tam všichni nenávidí". Hřiště pro člověka, který zde každých pár dní tvrdí, že sem několik příštích měsíců " ani nepáchne PROTOŽE ON NEMÁ TU POTŘEBU , POKUD HO TU NĚKDO NENASERE".
To je samo o sobě zajímavé, to nepáchnutí, protože když sem nepáchne, tak jak ví, kdo tu co o něm řekl, že ? Nemluvě o tom, že si " při soustavném sem nepáchnutí " zapisuje návštěvnost a argumentuje daty o tomto webu :)
Nevím, jestli na tohle mám reagovat, ale aspoň jednu poznámku: Ano, nasral. Když někdo zneužívá mé původní přezdívky k oslovování jiného člověka jen proto, že se mu nelíbí, to asi nebude příjemné pro nikoho.
Každý Újezďáku nežije jen pro vaše sjezdy, tak se s tím smiř. Já mám práci na rozdíl od nějakého romského pobírače dávek a kdybych neměl, tak respektuj mé představy o volném čase.
Ptal jsem se vás hypoteticky, z vašich odpovědí jsem si vytvořil svůj názor, jestli tam jet nebo cesta za to nestojí a mně ty vaše odpovědi stačí. Budete se asi muset na té vaší sešlosti pravděpodobně obejít beze mne. Vaše sluníčková společnost mne neláká. Nebude mi ani vadit, když ty moje komentáře nebudete vůbec číst.
Nemám se čím smiřovat vašnosto, nikdy jsem na žádném nebyl .
Navíc vaše tvrzení, že jste se mě hypoteticky na něco ptal, v souvislosti se setkáním nákoláků, je samo o sobě dost podivné, nic takového si skutečně nepamatuji.
Tak proč si psal, že bys docela rád přijel?
Když tě něco takového neláká a nechceš jet, je tvoje věc, nikdo tě nenutí přijet ani ti nikdo nezakazuje přijet, tak ale potom proč to plácání blbostí a volovin?
Měl ses zdržet komentáře, když o to nestojíš a ne si vymýšlet důvody proč nechceš přijet a nemusíš, že sebe dělat chudáka a hlavně troubu.
Já ti nevím... Si nedovedu představit, jak bych někoho, byť velmi dobrého přítele, o něco takového (aby mě zastoupil někde na srazu) požádala. Možná někdy v pubertě jsme takových blbostí byli schopni, ale v dospělém věku? Ty seš možná trochu mladší, ale Medvěd bude mít pomalu šedesát! To ještě není věk na demenci ale od puberty je to fakt už hodně daleko.
takový člověk se v dnešní době dá i " najmout" :)
Jenže v čí hlavě se takový nápad zrodil? V mojí ne. Už předem soudíš druhé podle svých vlastních nápadů...
A to je právě kámen úrazu: Žádný důkaz čehokoli nebude dost dobrý, protože tu vládne neuvěřitelná paranoia. Ti, kteří důkaz nebudou chtít přijmout, vždycky vymyslí způsob, jak mohli být oklamáni. Zpravidla způsob, který by dokazujícího ani ve snu nenapadl.
A zdroj té paranoie? Už je tu tradiční dělení na ty, kteří se tu nějak vzájemně znají a zúčastňují se společných srazů ("nadlidi", kteří se vzájemně vždycky podrží), a na ty, kteří jsou mimo toto "jádro" (už jenom tím jsou přece krajně podezřelí) a kteří tím pádem nemají zastání ("podlidi", kteří jsou pak často předmětem šikany).
Můj dojem je, že pro "nadlidi" platí jiná pravidla než pro "podlidi". Zkus si třeba představit, že bych já do nějaké vaší naprosto hladce probíhající technické diskuse napsal na adresu některého z diskutujících útočný příspěvek typu "Co sem lezeš, zase sis vymyslel téma, abys měl záminku sem lézt, nikdo tě tu nechce, říkal jsi, že je to tu na hovno, tak koukej zase pěkně vypadnout". Ale když něco takového napíše Radka, je všechno O.K.
Vidíš ten rozdíl? Říká se tomu dvojí metr. Nadlidi samozřejmě můžou, podlidi musí držet hubu nebo se podobným útokům jen bránit... Chceš-li být objektivní, existuje výborná metoda: Prohoď role. To by bylo křiku, kdybych já si vůči "váženým" diskutujícím dovolil to, co oni ke mně...
Zajímavé, není to tak dávno, co jste napsal na vašem webu, že diskutující zde jsou jen snobské, cáklé a zmanipulované nemyslící stádo.
Tolik křiku na vlastním webu :) a přitom je všechno ok.
Vidíte ten rozdíl, když píšete sprosté útoky na svých stránkách a nikdo vám tam na ně nereaguje, tak jste prostě typický nadčlověk a když vám na ně někdo reaguje, tak ze sebe děláte ublíženého " podčlovíčka" kterému je zde ubližováno " nadlidmi"
Je mi vás skutečně líto, sám sebe dotlačit na takovou úroveň.
Býval jste chytrýa celkem příjemný diskutér, chlap co uznal neznalost či chybu, ale je to už dávno, tak jen doufám, že se z toho, čím teď jste jednou probudíte a držím vám v tom palce.
Prostě buďte medvědem z roku 2009, člověkem s encyklopedickými znalostmi s kterým se dalo normálně mluvit a nebuďte tím, čím jste dnes.
Hodně štěstí.
Být Medvědem z roku 2009? A to si mám začít myslet, že (jste) mě tu tenkrát milovali? Bylo to tu úplně stejné jako teď. I já jsem byl stejný. Ale i kdybych nebyl - proč bych se měl vracet do stavu, ve kterém mě zdejší komunita nenáviděla, šikanovala a pronásledovala úplně stejně jako teď?
Ale jednu věc uznávám: Můj slovník vůči vybraným osobám poněkud zhrubnul. Ale není to proto, že bych byl sprostší, nýbrž proto, že jsem byl vůči lidem, kteří mě v jednom kuse uráželi, nezaslouženě zdvořilý. Důvod je jasný: Učím se... Sice pomalu, ale jistě. Formuje mě zdejší prostředí. Možná se časem dopracuju ke schopnosti lepit na hrubý pytel stejně hrubou záplatu. To je ale pořád ještě daleká cesta...
Tož aby sis někoho najal, tak nejdřív musíš vymyslet na co, ne?
Mně to fakt přijde jak pitmost, no, možná se prostě jen pohybuji v jiném světě a jinde jsou takovéto spory, fligny, najímání či domlouvání blbostí běžné. Fakt nevím, já si nedovedu představit, že bych na to měla čas, ani v minulosti, ani dnes a nepředpokládám, že se v budoucnu budu tak nudit, spíš mě děsí, že nebudu stíhat to co chci.
Já jsem vám někdy doporučoval, ať sem nelezete? Kdy? Nebo to byl zase jen nějaký diskutující, který vám leze na nervy, a tak ho prostě jen označíte za "Medvěda"? S Otakarem nemám nic společného. Snad jen to, že ho mám v přátelích.
Já jsem někomu popisoval, jak kadím na benzince? Vy jste se tady všichni (doufám, že jen někteří) už definitivně pomátli... V Bříství jsem byl jen jednou (19.2002), abych si vyfotil tamní nádhernej kostel. Kde je tam benzinka, nemám sebemenší tušení. Z dostatečně známý důvodů mě tenhle typ zařízení absolutně nezajímá.
Byl si tam v 19.2002?!?
Tak s tímhle "důkazem" sis moc nepomohl...
Inteligentní lidi používají věcné argumenty, debilové hledají překlepy. Co vám pomůže, když doplním, že jsem tam fotil kostel 19.1.2002?
No ale jak by k tomu potom přišli Korejci? Tomio přece není košer Japonec. :-)
Už zde
Medvěd hnědý ze sudet ? alda anóbrž Ursus arctos
Medvěd bílý z Prahy , ? otík tedy ursus maritimus
Tak už chybí jen ten černobílý medvěd panda, samíkxaverík , ten bručoun z Číny, kde jsi ?
A pak samozřejmě ta malá šelmička, medvídek či vlastička aneb baribal, ursus antiamerikanus :)
Jasně blbe, všechno tady píšu jenom já:)
Samozřejmě soudruhu. Píšu tady jenom já, na anticikánské demonstrace chodím jenom já, Okamuru jsem dostal do parlamentu jenom já, koukni někam na Parlamentní listy anebo na Pravý prostor, tam ty stovky komentářů taky píšu jenom já. V noci nespím, celé dny a noci píšu kamsi rasistické komentáře, Blesk,Novinky, lidovky, Na kole, idnes, stále si klikám na ně plusy, pořád jsem na nějaké demonstraci, jenom nevím jak to dělají aby nás tam nafotili tisíce, to bude jistě nějaký optický klam, když jsem všude jen já jeden, ty vole:))
No jak ty to jen stihaš, obdivuhodné.
Ono je úplně jedno, jestli to píšeš všechno zrovna ty, nebo je vás tady takových úchyláků a provokatérů víc. Je to všechno stejná stoka, stejný styl, stejný záměr ...
A vždycky se aktivita zvýší před volbami :o)
Stoka uchyláků jste vy sluníčkáři, podporovatelé parazitů, vítači vetřelců a další sorty škůdců našich českých zájmů. Takže s tou tvou stokou bych byl velmi opatrný. A před těmi volbami se vždycky zvýší aktivita kohokoli, jenže vaše aktivity se už omezují jen na vaše vzteklé hlášky a vymýšlení pitomostí, jak poslední dobou hledání nějakých sirotků v Sýrii, které byste chtěli transportovat k nám. Tak uvidíme, kolik těch sirotků vlastně najdou ale necháme se od vás překvapit, šašci jedni.
Foukáš, foukáš a ono stale nechce hořet.
Asi budeš muset zhasnout.
Ale kdepak. Všude jinde živé diskuze, stovky souhlasných komentářů, desítky plusů. Jenom tady zdechl pes. Nedaří se, no a co? Vás zajímá jen to kolo. Hlavně že se dozvíte, co se děje ve světě. Děkovat mi nemusíte, osvětu vám dělám rád. Všem děkuji, když mi někdo klikne plus:)
Hm, už spíš jenom elektrokolo :-(
A ještě medvídek kloaka!
https://www.youtube.com/watch?v=aSrLNTav1xI
Medvídek je koala. Kloaka je něco jiného. Kloaka jsi tak ty, kloako:)
Medvídek, který pořád otvírá debatu o hovne, je medvídek kloaka.
https://www.youtube.com/watch?v=J9q_oq6f19E&...
Pokud vím, tak o hovně nám tady psal nějaký Cikán ze Sudet a bylo to poučné čtení o tom jak serou Cikáni. Já myslel že ještě serou tam kde stojí ale oni už chodí srát do křoví. Překvapivé, jaký pokrok udělali za těch sedm století, co tu žijí mezi námi. Někteří z nich dokonce chodí i na záchod a tak ještě několik století a potom se mezi nás integrují úplně.
Jistě, o svém lejnu v lese psal ten samý cikán ze Sudet, co tu píše o hřišti jen pro bílé.
No jo, jen ho zblbni. To musí bejt dřina, udržet si přehled, kdo z té party co vlastně kdy hlásal a kam patří :-)
https://www.youtube.com/watch?v=X0Fz_eRGUAs
Medvěde, medvěde, zkus si sám sobě odpovědět na otázku, co vlastně chceš.
Na jedné straně si přeješ, aby tento server pošel na úbytě. Na druhé straně si zde vytvoříš početné stádo aktivních loutek, pomocí kterých navyšuješ statistické skóre.
Odpověz si sám sobě na otázku, co děláš, proč to děláš, co vlastně chceš a zda vůbec víš, co chceš.
Výsledek zkoumání svých pohnutek nám tady nepiš. Pro nás je to bezcenná informace. Pro tebe to ovšem bude zásadní zjištění. Až to sám o sobě budeš vědět a přiznáš si to, tak můžeš konečně úspěšně zahájit léčbu.
Mám vás rád a jsem rád že tady jste. Ještě kdyby někdo vymyslel léky na to vaše sluníčkářství, protože sluníčkářství, to je nemoc. Léky na ni nejsou žádné. Záchvat sluníčkářství třeba nechat proběhnout, podobně jako třeba záchvat padoucnice. Někdy se vyléčí samovolně konfrontací s realitou, jindy nepomáhá ani to. Nicméně vás mám rád a tak bych nechtěl abyste skončili. Té zábavy s vámi by byla škoda.
Vyjádříš se rovně jako čestný chlap k těm svým mnohonickům?
Já osobně nepotřebuji, aby to byl veřejný coming out, stačí, aby ses ty sám rozhodl, který ze svých nicků budeš nadále používat a ty ostaní zahoď do propadliště svého loutkového divadla. Přeci nechceš být paňáca na provázku.
Tak málo stačí, věř mi, uleví se ti.
:-))
Medděd je přeci kožoměnec a nickoměnec.
Přesněji řečeno je poslední z nickooměnců, což je rasa tvorů, jež se dokáží přeměnit z lidské podoby na nějakou zvířecí a Medděd se dokáže změnit na obrovského černého muže ze sudet, či malého motýlka otakárka, V lidské podobě je to zarostlý muž, který je mnohem vyšší, než normální cyklista a má dlouhé vousy.
Jako medvěda ho na kole ho žádný člověk nedokáže předjet , ale jako s člověkem se s ním někdy dá mluvit. V této formě je ale velmi nerudný a snadno se nechá vytočit, nemá rád některé cyklisty a nenávidí Temný Hvozd . Tráví noci sledováním návštěvnosti Temného hvozdu, pardon webu nakole.
Kladná část karmy, stále zdraví ostatní cyklisty ve Sliačské :)
Jste paranoidní kádrováci, ale to je váš problém a ne můj.
Dal jsem plus bod,protože máte pravdu , není to váš problém, vy jste problém pro ostatní, vystihl jste to přesně....
Ten chléb je tvůj, přece tvůj i můj
Hlídej, ať v hojnosti vzejde nám
Pod plachtou správnou s námi pluj
Ať nejsi sám
Pěl Vašek Neckář
Kdo to je ti "ostatní", pro které jsem problémem? Pokud mají se mnou problém, tak je moje rada jednoduchá. Tak ať tady nechodí a navštěvují jiná témata, kterých je tu nespočet. To že tady chodí za za mnou, svědčí jenom o tom, že oni tady chodí rádi, prezentovat své podle nich nejsprávnější sluníčkářské názory a pohoršit se nad mými. Nemít mne tu, stále byste kecali o tom jaké koupit kolo a kde jste byli o dovolené na vejletě. Vždyť jste rádi, že tady jsem a kdo není, klidně může chodit jinam, kde bude rád, šťasten a spokojen:)
Sám jste to řekl zde :)
https://www.nakole.cz/diskuse/25247-tohle...
Jinak výzva aťt nechodí na vaše témata na tématu, který založil jakýsi Sotolaaleszesudet svědčí o jistém problému s identitou :)
Taky jednoduchá rada. Když máte problém, řešte názory a neřešte identitu. Stejně ani já nemám šanci spolehlivě zjistit jestli Ty jsi Ty a jestli nejsi někdo jiný. Nemám šanci ani spočítat pod kolika identitami se tady Ty vyskytuješ a tak já to dle mne moudře neřeším.
Já osobně jsem přesvědčen, že to vaše neustálé řešení něčích identit je jen zástupný problém, když nemáte co dodat a co smysluplného říct k hlavnímu tématu diskuze. Tak je tady nákoláckým folklórem řešit identity místo tématu. Vaše volba a ne moje:)
Ještě jedna rada zdarma: V případě když nemáte k tématu co dodat, tak můžete mlčet přece. Kdo vás nutí reagovat? Já teda ne. Zdejší diskuze je dobrovolná, pokud to tedy nemáte zadáno nějakým stranickým úkolem anebo nejste za to od někoho placeni:)
Otakar NENÍ Medvěd. Chytrému napověz, hloupého - co? Trkni? Kopni? Profackuj? Na hysterii (včetně té paranoidní) by to poslední mohlo fungovat.
Vlastička JE Medvěd. Tento nick používám proto, že mi ten původní byl zrušen. Až mi ho obnoví, budu velmi rád zase Medvěd. Pokud mi zruší Vlastičku, objevím se tu samozřejmě zase pod jiným. Dva registrované nicky by mi ale byly k ničemu. Vždycky mi stačil jeden.
Otakara je mi líto, že musí čelit takovýmhle útokům ze strany nepoučitelných (abych nemusel napsat "hloupých", "nemocných", "postižených") lidí. Má můj obdiv, že to tak dobře snáší.
A jéje, obehraná písnička s (ne)registrovanými nicky. Tak hlavně že jsi si se všemi pěkně pokecal. Ty jsi neskutečnej sedmilhář.
Já jen nechápu, proč se zas a znovu registruješ, když jinde tvrdíš, jak sem vůbec nechceš chodit a diskutovat tady s chátrou je pod tvojí úroveň.
Zvláštní sebemrskačství.
Ano, přesně tak: Nechci sem chodit. Jenže to by tu parta paranoidních debilů nesměla zneužívat moji původní zrušenou přezdívku a označovat jí každého, kdo se jim z jakéhokoli důvodu nelíbí...
Tak ti nevim... Pred lety jsem chodival pod prezdivkou "ronda" na babettackou tlacharnu. Hooodne dlouho jsem tam uz nebyl. A jestli tam dneska pouzivaji slovo "ronda" pro oznaceni debila, tak mne to nechava uplne v klidu. Je to jen nick. Nebo ty jsi s medvedem nejak hloubeji ztotoznen, mas na nej copyright, nebo nejakou jinou vabu, ze to musis pravidelne a soustavne monitorovat ? ;-)
Jeden starej, ale místně debatně příslušnej :
Proč se Lada nepotopila, když s ní Rus naboural a spadl do řeky?
Protože sračky plavou :)
I ty s chutí přisírâš, tak nemachruj
Asi před půl rokem k nám do širší rodiny přibyl nový člen. Třináctiměsíční kouzelný klučina snědé pleti s černými kukadly.
Ta moje vzdálená příbuzná se svým mužem toužili po dítěti. Ale navzdory všemu se to nepodařilo. Jednu dobu se pokoušeli přehlušit tu touhu nadměrnou aktivitou. Vydělávali, procestovali půl světa, postavili velikou vilu...Prázdnou.
Pak se na pár let stáhli do sebe a pokusili se smířit se situací. Zvažovali všechna pro a proti, naslouchali argumentům druhých, vše si pečlivě promysleli a nakonec rodině představili nového člena.
Vše je v naprostém pořádku. A to, že opravdu jen několik málo sousedů z okolních výstavních vilek s nimi přestalo komunikovat, zatím klučík nevnímá. Až to začne vnímat, tak budou rodiče připraveni mu vysvětlit, jak to chodí v životě. lidském.
Upřímně držím palce, aby vše dopadalo podle jejich představ i za nějakých 13 až 15 let a dále. Jestli je to tak, jak naznačeno, vím ze zkušenosti několika rodin na Nechanicku (velký děcák), že první roky jsou v pohodě, ale pak se to většinou bohužel láme...
Je to otázka nalezení jejich osobní identity, kterou hledají, bo jsou vykořenění.
Kdo jsu? Proč tu žiju? Nebude někde líp? Neměli by mně "tam" víc rádi? A kdo je vlastně máma? A já mám i tátu?!
Do nás to cpali a jednalo se přitom o dítě bledých alkoholiků. :-D Nejsou problémy tam, kde ty naše rozdílné kultury žijí pospolu, což je hodně, opravdu hodně vzácné, bo se to týká jen těch, co jsou tu původem před 2. světovou válkou.
Nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko.
Vychovávat děti i vlastní krve je loterie, jejiž výsledek neznáš, ale musíš se snažit. Taky spousta rodin na tom ztroskotá a rozejde se. Protože ztroskotání gumového člunu s rodinou je dnes tak jednoduché.
Tak to jim drž palce. Ze zkušenosti známých vím, že výchova není všemocná a geny se můžou projevit.
Pro hodně lidí může být překvapení, že nějaké " projevové" geny máme všichni a geny obsahuje i většina naší potravy :)
Neznám situaci, ale znám dva páry, kterým se " dvě a kousek pětiletky nedařilo", tak adoptovali a najednou přišly vlastní děti.
To je pak, po adopci, svým způsobem jak dar, tak určité nebezpečí...
S vámi sluníčkáři opravdu nemá smysl diskutovat, vy jste všichni tak překrásně sluníčkoví. Je to snad opravdu genetické zatížení, též vzdálená příbuzná je příbuzná, pak jsou geny příbuzné.
Chytrý člověk se poučí na cizích chybách, hloupý člověk musí na těch vlastních. Málokdo ví o vydařené mezietnické adopci mezi cikány a bílými pěstouny, ani já o žádné takové adopci nevím i když připouštím, že možná někde nějaká taková existuje. Vím ale o řadě se kterými pěstouni měli fakt vážné problémy, z roztomilého cikánského dítěte vyrostl Cikán anebo typická Cikánka, ničím nevyučená, jen konzumující sociální dávky. Už v pubertě závažné problémy ve škole, adoptovaný cikánský kluk pak nakonec v kriminále ale problémy s ním byly dříve, jenom se čekalo až bude trestně zodpovědný aby jeho činy mohli řešit.
Ale každý sluníčkář je bytostně přesvědčen, že zrovna jemu se běžné problémy mezietnické adopce dnes roztomilého Cikáněte vyhnou.
A Ty Lanno víš co? Nemám času ani chuti s Tebou o tom v současnosti diskutovat, když jste všichni podělaní novým černookým sněďoučkým přírustkem do rodiny. Napiš nám jednou epilog. Až jednou to cikáňátko tím předpokládaným doktorem inženýrem fakt bude. A jestli nic, jestli jen další konzument sociálních dávek s kupou podobných potomků, ze kterých stejně nic nebude, tak nepiš nic, ušetříš tím mnoho času nejen sobě tím že se vyhneš slohovce ale taky mně tím, že to nebudu muset po Tobě číst. Ale pokud to cikáně udělá alespoň nějakou střední školu nebo se úspěšně vyučí, tak nám rozhodně napiš. Bude to pro mne první známý i když nepřímo Cikán, jehož adopce se vydařila. Tak abychom se jen dožili a zase někdy, však nezklameš a napíšeš, Ty anebo Tvoje alter Radka, natolik Tě přece znám:)
To jsou debilové, co? Na jednu stranu se tou jejich paranoidní hloupostí docela dobře bavím. Na druhou stranu mě to i docela sere. Už jen proto, že jsem (někdy) spojován s názory a formulacemi, které mi nejsou úplně vlastní.
Radka podle mě dobře ví, že nejsme jedna osoba, ale vyhovuje jí, když nás za ni někteří omezení diskutující považují. Lanna musí být buď neskutečně omezená (pokud skutečně věří, že jsme jeden a týž člověk) nebo je to opravdu Radčina kopie se všemi jejími odpornými povahovými rysy. Protože nejsem paranoidní, vypadá to (bohužel) na první možnost...
Hele, mě do toho netahej. Mě je dost šumák, za koho tě tady kdo považuje.
Vás už nemá cenu komentovat. Mluvím o Lanně, která buďto kvůli své hlouposti nebo ve zlém úmyslu nazývá Otakara (a možná ještě někoho dalšího) mojí původní přezdívkou. Kdyby toho nebylo, ani by mě nenapadlo zapojovat se do této praštěné diskuse.
Dobrá, medvěde, řekl sis o to sám, tak si pak nestěžuj.
Já už se jednou omlouvala za to, že jsem tě nazvala medvědem. To jsi byl tehdy ešusem. A ukázalo se, že ešus je medvěd. Dokonce jsi tady operoval jako ešus a na tom svým medvědím potlachu jsi jako medvěd popisoval, jak je to tu hrozné, všichni blbci, jen nějaký neznámý ešus je tam jedinej normální.
Měl by ses léčit.
Howgh
Bude těžké na tenhle příspěvek reagovat a vyhnout se zmínkám o tvých "rozlišovacích schopnostech". "Ešus" byla moje JEDINÁ tehdejší přezdívka. Ty předchozí byly administrátory smazány. Dnes je JEDINOU mou fungující přezdívkou "Vlastička".
Když mi na základě Radčiných pomluv zdejší administrátoři, majitelé webu (či jak se jejich funkce jmenuje) zrušili můj původní účet s přezdívkou "Medvěd", pokoušel jsem se opakovaně o návrat pod jinými přezdívkami (ať si kdo chce říká, co chce - v daném okamžiku vždy jen JEDINOU). Ty mi ale na základě udání byly rovněž postupně důsledně mazány. Nový účet jsem si založil vždy až poté, co mi byl starý zrušen.
Nevím sice proč, ale nick "Vlastička" mi už nikdo nesmazal, přestože pochybuju, že by zdejší udavači přestali udávat. Jsou pro to dvě možná vysvětlení: Buď majitelé webu z nějakého mně zcela neznámého důvodu rezignovali na cenzuru a nechávají všemu volný průběh, nebo jim došlo, co je Radka zač, a přestali ji na slovo poslouchat, jak tomu bylo dříve.
V okamžiku, kdy už mám legální možnost reagovat na případné invektivy, nemám důvod si zde budovat nějakou paralelní identitu. Ani v minulosti jsem tu neměl nikdy dva registrované nicky zároveň. Kdyby mi majitelé webu obnovili moji původní přezdívku, budu používat tu a "Vlastička" se může odebrat do historie.
Takže vezmi prosím na vědomí, že se tu nevyskytuju ve dvou nebo dokonce několika podobách. Kdo tvrdí opak, je u mě lhář nebo blbec, který bez důkazů obviňuje mě i další osoby (například Otakara) z něčeho, čeho se ani jeden nedopouštíme.
Nize pises docela rozumne o zobecnene a zpracovane zkusenosti. A tady se nasledne divis, kdyz byla nejmene dvakrat s tebou ucinena dvounickova zkusenost ;-)
Žádná "dvounicková zkušenost". A už vůbec ne dvojí. Jednou jsem si ze zdejších diskutujících vystřelil, ale ten nick nebyl registrován a rozhodně nesloužil k vybudování nějaké paralelní identity.
Ale rozlišuj: Těch nicků jsem měl dokonce víc než dva. Ale bylo to vynucené a hlavně POSTUPNĚ.
Ta "zkušenost" je ale na základě pomluv té odporné udavačky, nikoli na základě skutečnosti. Její opakované pomluvy se nemohly neodrazit na mé pověsti. Lidi tu nenávidí jen obraz, který tu o mně vytvořila ona.
viz PepikW nize. Minimalne dvakrat sis sam se sebou nebo o sobe hezky pokecal. A treba to byla i zamyslena srandicka, ale proste byla. To je fakt. Srandovat se da kdykoliv, i dnes nebo v budoucnu, kdo vi.... :-)
Mám dojem, že i jako "Jenya" podiskutoval sám se sebou o jazykovědě. To by musel potvrdit admin, nebo někdo kdo vidí IP. Umí někdo?
třeba pod tímhle:
https://www.nakole.cz/diskuse-nova/4074...
Za srandičky to jistě bude vydávat, ale používal to hlavně pro manipulaci
- pomluvit se, aby ho ostatní litovali (H.A.)
- připomenout se, jak je skvělý (amatér)
Moc koser nebylo ani to,ze kdyz uz musel prijit po banu s novym nickem, tak pokazde na zaprenou. Sice argumentacne pruhledne, ale pokazde kalil vodu, vydaval se za nekoho zde uplne noveho.
Dalo by se to pochopit a omluvit obavou z okamziteho banu - pokud by vzapeti nespustil svuj kolovratek a stejne se tim sam neodstrelil. Psat alespon trochu neutralneji, do dneska tu diskutoval treba esus a nikdo by netusil, kdo to vlastne je.
Ano, zpočátku na zapřenou. A víš proč? Protože kdyby to bylo jinak, neohřál by se ten nick ani několik minut. Tak efektivní byla vaše udavačská mašinerie. "Henykena" nikdo nesmazal. Už vidíš rozdíl? Nikdy nešlo o to, co píšu. Ten ban jsem dostal vždycky jen proto, že jsem byl odhalen jako Medvěd. O obsah vůbec nešlo.
Ty jsi se vždy ohalil sám svým stylem psaní, nikdo tě nemusel udávat.
"Ten ban jsem dostal vždycky jen proto, že jsem byl odhalen jako Medvěd."
A proto jsi tady po "odhalení" vždycky v pohodě psal několik týdnů. Moc si o sobě myslíš a namlouváš si nesmysly.
Lžeš tolik, až si sám věříš ;-)
Pokud jsem po "odhalení" ještě nějakou dobu psal, bylo to proto, že adminům chvíli trvalo, než se k tomu dostali. Banána jsem dostával proto, že jsem si dovolil se vzepřít a zakládal si nové účty. O obsah mých příspěvků nešlo ani v nejmenším.
Pepíku, to už opravdu přeháníš. Já vůbec netuším, kdo byl nějaký "jenya". Nevydávej svoje dojmy za skutečnost.
Přečti si znovu, co jsem napsal i tu postnutou diskusi. Jaká skutečnost?
Moje chyba neni, že kvůli tvým dlouholetým lžím musím(e) být ve střehu.
Žádné dlouholeté lži, ale dlouholeté nepodložené obviňování a pomlouvání ze strany Radky a některých dalších. Jejich obvinění a pomluvy se pro méně pozorné nebo "chytlavé" lidi staly "faktem" a pak už mě posuzovali jen podle nich. Radce se povedlo tu vytvořit obraz "Medvěda", který nemá s mou osobou vůbec nic společného. Smutné je, že si to někteří diskutující vůbec neuvědomují a bojují proti tomuto obrazu, aniž by si ověřili skutečný stav věcí.
Ale prd. Dlouholeté sebemrskačství z toho děláš akorát tak ty. Já jen vyslovila podezření, že to vypadá jako bys tehdy ten anonym psal ty, protože si dal najevo, že znáš poměrně dost detailů.
A i když dneska už z 90% pravděpodobností tuším, kdo to tehdy napsal, tak jsem na 100% přesvědčená, že jsi o té záležitosti opravdu věděl víc než se děláš. Z mého pohledu máš svědomí "křišťálově čistý, že prostě ani křišťál křišťálověji čistší být nemůže".
Jenže tobě se náramně hodí ze sebe dělat chudinku a oběť.
Tak si to nadále užívej, už je to ale dost ohraná deska.
Tady máš tu moji tehdejší omluvu, jinou už nečekej a koukej nemoralizovat, vypadá to směšně:
"Ešus se mě také obálkou ptal, proč mu říkám Medvěde. Odpovím, Ešusi, veřejně, pokud dovolíš:
Pokud jsem se spletla, moc se omlouvám, ale tvoje rétorika a argumentace mi připoměla jiného pána. Promiň, nechtěla jsem ti ublížit.
[ Zpět ]
Datum: 03.06.2012
Autor: Lanna"
Kecáš, diskutoval jsi sám se sebou i jako Amatér/Medvěd. Nebo jako Doktor H.A./Medvěd. Pamatuju, že tam jsem tě dokonce bránil, netuše že před tebou samým, od té doby si na tebe dávám pozor. Našly by se určitě i další případy z historie a dokonce se dodnes dají dohledat. Jsi prostě sprostý podvodník, manipulátor a lhář, stejně jako tvůj vzor Vladimir.
"Ahoj! Jmenuju se Honza a na vaši stránku mě upozornil můj známý při jedné z mých návštěv ČR. Jsem povoláním klinický psycholog a mám soukromou ordinaci ve Vídni. Při pročítání zdejší diskuse jsem narazil na příspěvky podepsané "Medvěd" a okamžitě mi to došlo: Ten člověk je nemocný. Ne, neděste se, nejde o nic hrozného ..........."
Hans A., Praha - Vídeň
REAGOVAT
Založeno: 22.10.07 12:07 Reakcí: 64
Autor: H.A.
"Nedělejte tu ze mě prosím nějakého nebezpečného blázna. Třebaže tu s mými názory leckdo nesouhlasí, o schopnosti mé sebekontroly tu snad nikdo nepochybuje.
REAGOVAT
Datum: 22.10.07 14:33
Autor: Medvěd
Opakuji podruhé.
Tvůj problém je velmi lehce řešitelný. Obrať se zde: https://www.nakole.cz/kontakty/
to jsou jediní lidé, kteří ti mohou tvoji původní přezdívku obnovit.
Nikdo z nás to za tebe udělat nemůže. Nikdo z nás ti nemůže registraci odebrat ani vrátit.
To musíš ty a jen ty.
Vždyť on už měl s Václavem i dohodu. Ale nedodržel, tak co s ním? Ignorovat, i když to tu zjevně těch 10, 12 let monitoruje a pravidelně se vrací?
Nebo se smířit s tím, že každá obec má holt svého "obecního blba" (normálně bych to takhle nenapsal, ale po tom co tu dneska předvedl ...)?
Ta "dohoda" měla dvě strany. Václav slíbil, že zkrotí Radku. Tento slib nedodržel. Nejspíš ani nemohl. Radka pokračovala neztenčenou měrou ve svých úchylných výpadech vůči mně. Proč bych já pak měl držet svou část dohody a vyklidit pole? Václav udělal velkou chybu, když se za Radku zaručil. Musel být hodně naivní a k tomu slepý a hluchý, pokud si myslel, že její chování dokáže změnit. Její porucha chování není léčitelná, dokonce ani ovlivnitelná.
Žádal jsem je o to už několikrát a bez úspěchu. Do zadnice nikomu nepolezu. Zatím se spokojím s tím, že budu "Vlastička" (že jde o ženské jméno, není o nic abnormálnější než používat název zvířete). Kdo bude chtít, udělá tu ze mě schizofrenika, transgendera nebo zoofila, což ovšem nebude vypovídat nic o mně, nýbrž o autorovi takových útoků, kterých jsem tady už pěkných pár přežil.
Ke "štěstí" mi bude stačit, když nebudete do své nenávisti vůči mně zatahovat další lidi jen proto, že se vám stejně jako já nelíbí oni sami nebo to, co a jak píší. Pod žádnou jinou přezdívkou tu "Vlastička" nikdy nepůsobila a ani se k tomu nechystá. Autoři takových podezření budou nutně vypadat jako debilové - tím víc, čím častěji je budou opakovat a snažit se o tom přesvědčit ostatní.
Za snahou vidět za odlišnými (nepohodlnými) názory jen JEDNU osobu se skrývá strach z toho, že by ten odlišný a nepohodlný názor mohlo sdílet víc lidí, což by mohlo narušit jejich pocit, že jsou majiteli jediné možné pravdy, kterou jsou (pod hrozbou exkomunikace a udání na policii, případně na ministerstvu pravdy) povinni sdílet i všichni ostatní.
Medvěde, neměj strach. Pan premiér už slíbil, že těch 2000 pěstounů pro ty naše opuštěné dětí začne hledat.
Uvidíme po volbách:-))
Tady bude ještě probírka mezi těmi pěstouny, protože po nás chtěl OSPOD abysme alkoholickým rodičům dělali resocializaci. Jako např. společné dovolené, našeho syna k nim na prázdniny apod., tím nás dorazily ty krávy po požadavkách, jako každoměsíční setkání s rodiči po obdržení výkrmného, bo za týden by ho už pripili a nemohli tak přijet, nebo že musíme přijet oba, abychom s nimi budovali vztahy. Dítě se jim muselo svěřit na daný čas i když z nich táhlo jak z pisoáru nebo z výčepu. Navíc OSPOĎačky přijely někdy i dvě s hubou plných vzletných myšlenek při kontrole skříní, přejíždění stolů dlaněmi, kontrole ledničky, čichání k dítěni, počítání hraček, dívání pod postel, hledání modřin na dítěti, nebo vyptávání dítěte, jestli se mu nezakazuje večerníček...
Na to musíš mít žaludek, zvlášť když víš, že v těch problémových rodinách toto nedělají. :-D
A to neberu v úvahu výslech psychologa při řazení do databáze, jako koho bychom zvolili za jiného partnera nebo jak souložíme, jako by to mělo vliv na vedení dítěte, bo vychovávat ho nesmíš...
A opravdu Chraň Bože, aby nebyl potřeba nějaký lékařský zákrok na dítěti! Jako trhání mandlí třeba, bo prokazatelně musíme být poučeni my jako pěstouni i rodiče a rodiče k tomu musí dát souhlas! To nechtějte zažít ty nemocniční tahanice a přemlouvání doktorského šimla. Neznamenáte jako pěstouni vůbec nic, jste jen hadr na holi...
Medvěde ono je to tak, že v běžné populaci je třetina dětí "problémových", u náhradní rodinné péče přes 2/3, bo mají ten start připravený rodiči... U cikáňat v náhradní rodině se podepisuje hodně to vyvrhelství v kultuře náhradní rodiny, protože oni dostanou jasně vědět, že tam "nepatří". To špatně zvládá každý, a bylo by div, kdyby se to někde neprojevilo u labilních dětí. Přátelé mají adoptované dvě cikáňata a mají problém s odsudky i oni, bo do začátku už všichní ví, jak to "skončí"...
A nevadí ti, že jsem tu o Cikánech, Romech či jak se jim teď musí, smí, může nebo nesmí říkat, nenapsal ani čárku? Přestaň se ztrapňovat a dělat ze sebe blbce. Vím, že si vy, kdo ten nesmysl pořád omíláte a oslovujete naprosto nesprávného člověka (či nesprávné lidi) mojí původní přezdívkou, připadáte jako "geniální detektivové", ale v očích někoho, kdo VÍ, jak to skutečně je, vypadáte nejen jako blbci, ale i jako špatní katolíci. Protože opakování nedokazatelného obvinění (byť ve formě hloupého oslovování nesprávné osoby nesprávným jménem) je flagrantní porušení osmého Božího přikázání "Nevydáš křivého svědectví proti bližnímu svému".
Takže pokud se považuješ za katolíka, měl by ses jít vyzpovídat a hlavně s tou pitomostí už přestat. Totéž platí pro Lannu, která se také hlásí ke katolické víře (pokud se dobře pamatuji), ale její skutky tomu naprosto neodpovídají.
Katolicismus jsem pověsil na hřebík a moji víru nehodnoť, stačí mi napsat, že su blbec, bo sem si Tě spletl s někým, kdo tu píše úplně stejně jako Ty. :-D
Tak jo. Stačí napsat, že jsi blbec, bo jsi si spletl Vlastičku s někým stejným jako on Arnošte:)
Vlastičko-Medvěde a Tebe zdravím, příteli. Mám Tě ve svých přátelích, jestli si to pamatuješ. Dlouho jsi se tady neukázal, tak jsem rád, že ještě žiješ.
A na ten sraz asi nepřijedu, neměl bych tam s těmi sluníčáři o čem mluvit, jen bychom se pohádali, ostatně tak jako tady, možná bychom se nakonec i poprali. Tak je lepší, když se perem pouze virtuálně.
Chtěl jsem jen vědět, jak by mne tam sluníčkáři snášeli, tak jsem se jich prostě zeptal. Výsledek? Dal se čekat. Nechtějí mne i když přímo to ta jejich mluvčí samozřejmě neřekla. Řeč sluníčkáře nebývá přímá. A chystají se mne tam ožrat, pak ze mne udělat milé zvířátko. To by se jim asi podařilo. Jenže chlastat s nějakými sluníčkáři, na to nemám zrovna chuť a čas.
Ale s Tebou Vlastičko bych na pivo milerád šel, možná proloženo nějakým tím panákem. Není podmínkou, jako dva inteligentní lidi si jistě dokážeme popovídat i bez chlastu při kofole. Chlast nechejme sluníčkářům. S přítelem si vždycky reálně rád popovídám. Tak Tě tady po dlouhé době vítám. Jsem rád že jsi a že žiješ. Jestli někdy na pivo, sodovku nebo vodu s bublinkama se můžeme domluvit po obálkách, tady bych to netahal. Sluníčkář nemusí vědět kam půjdeme spolu chlastat:)
Od takových mě to docela těší, vím tak, že jsu na správné straně Síly :-D
"Nevydáš křivého svědectví proti bližnímu svému"
Nejen že bys nemohl hodit kamenem, ale že tě huba nebolí tohle vůbec vyslovit.
Ty, který si vykonstruoval na mnohé hory pomluv se tady budeš ohánět přikázáním?!?
To je nehoráznost.
Já mám písemné doklady na to, že jste křivě obvinila vy mě. Včetně vaší pozdější oficiální omluvy, která mi přišla doporučenou poštou a která ještě visí na mých stránkách. Ale že bych tu já někoho z něčeho obviňoval, pravda není. Jinými slovy pomluvou je i to, že mě vy - samozřejmě opět bez důkazů - obviňujete z pomlouvání. Takže nehoráznost ano, ale z vaší strany.
Jasně, obehraná písnička.
A nedělej ze sebe neviňátko, ty lháři sedmilháři.
Na svých stránkách sis navymýšlel hory pomluv o mnohých ze zdejších diskutujících, tak ze sebe nedělej neviňátko.
Proč všichni ví, jak to skončí?
Ta genetika je totiž sviňa. Sluníčkáři rovnou jakoukoli genetiku popírají, označují za pseudovědu a podobně. Jenže ona existuje a je to věda regulérní. Genetiku běžně využívají zemědělci, chovatelé, šlechtitelé, kteří by se bez znalostí genetiky neobešli. Jen pro sluníčkáře je jakákoli genetika prostě TABU. Podle nich by se žádná genetika neměla nikde učit, studovat, zrušit výzkumné ústavy zabývající se genetikou, sluníčkářům genetika zavání fašismem a tak je pro ně sprostým slovem. Genetika fuj, všichni mají stejný životní start.
Genetika je jako to šídlo v pytli, které nelze utajit. Genetik vám řekne, že existuje koeficient dědivosti. Některé znaky mají koeficient dědivosti vyšší, těžko lze popírat že takový vzhled dítěte bývá podobný rodičům, dědí se nemoci i povahové vlastnosti, prostě se dědí toho víc než si myslíme a víc než jsme ochotni si připustit.
Taky někteří lidi, jen někteří kteří nejsou sluníčkáři i když nejsou políbeni studiem genetiky jisté genetické zákonitosti vypozorovali běžným pozorováním. Jejich zjištění vyjádřili pořekadlem "jablko nepadá daleko od stromu".
Takový člověk pak ne že ví jak to skončí. Genetika totiž není matematika. Genetické předpoklady nelze přesně vypočítat protože se genetické mechanismy projevují převážně skrytě. Genetik a nejenom genetik, taky člověk vnímavý dokáže předpokládat a to hodně důvodně, jak to skončí a většinou se nemýlí. Z Cikána prostě bude vždycky jenom Cikán, neuděláte z něj Japonce ani árijce. To nestačí hodit Roma do vápna. Rom bude prostě vždycky Cikán a musíme se s tím smířit.
Vyžaduje důslednost a pevnou ruku, jak pěstouna, pokud si nějaké to romčátko domů vezme, tak státu, protože Cikán to má prostě v genech. Využije každé benevolence, s tím nikdo nic nenadělá.
Tož tak je to Arnošte a proto tolik mezietnických adopcí dopadá tak neúspěšně. Jestli jsou v tom předsudky? Těžko říct. Asi taky ale víc vypozorování než předsudků.
Tady bych jen podoknul, že současný cigán je produkt bledých tváří, bo si ho tak "vypěstovali" od 2. světové války. Ten prvorepublikový mluvil i spisovně, samozřejmě člověk od člověka a teritoria.
A sluníčkář je ten, kdo chce, aby za něj ti druzí, řešili problémy podle jeho dobrých rad. Sluníčkář čte Sputnik a Parlamentní listy a zalívá šeříky s vyhlížením ruských tanků. Sluníčkář se těší, až budou všichni kolem taky sluníčkáři, ale nepředpokládá, že to řešení nastane teprve pak :-D Sluníčkář je z principu chytrý jak internet :-D
Kradli na poli bramboŕy a po dvorech slepice úplně jako dnes vykrádají sámošky. Jestli mluvili spisovně anebo nespisovně mi není známo, převážně mluvili po cikánsku.
Současný Cikán je produktem havlismu, kdy za nepráci začal dostávat peníze a přestal být za své skutky řádně trestán.
Pockej, pockej, neidealizuj si prvorepublikoveho Cikana. I Mikese pred nim pan Lada varoval. A vim z vypraveni pametniku, jak pred nimi zavirali baraky, kdyz se objevili za vesnici a jake to bylo nestesti, kdyz nestihli.
Před cikány varoval už Jan Hus, kterého by dnes zavřeli pro haněnění rasy nebo náboženství. :-D
Pracoval jsem pro cikánskou organizaci s rodinami, co tu byli původně ještě prvorepublikoví, a nedají se srovnat s těmi původem z druhoválečné přistěhovalecké vlny, kde je problém s češtinou, že, které jsem poznal v Brně jako obíhač cikáňat v ghetu mezi francouzskou a bratislavskou.
Cikánů je u nás asi 6 klanů, a jedinému z nich se říká Romové, a nazývat se tak chtějí všichni cikáni :-D
Neidealizuju si je, za sousedy bych je taky nechtěl, stejně jako feťáky. Sám to nezměním. Bohužel...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Eugenika
Málo si uvědomuješ že taky Ty Lanno provozuješ eugeniku, teda pokud si nenecháváš udělat děcko prvním chlapem, který se Ti namane. Takže nesuď eugeniky, pokud o tom dohromady nic nevíš. Každý normální Čech provozuje eugeniku, jaké je to u Cikánů teda nevím. Cikáni asi moc ne, vzhledem k tomu, kolik jich pochází z incestu a jak náhodně mezi sebou vybírají anebo spíš nevybírají své partnery. Totéž mezi sluníčkáři, například všem známá "Klinika", kde souloží v podstatě každý s každým, tam o žádné eugenice samozřejmě nelze mluvit:)
No tak hlavně v ghetech, se vypisuje jako otec nejstarší muž, bo tak dítě po chvíli fasuje sirotčí důchod, podle tohoto bych to nehodnotil. To že bratranci znásilní svou 15-letou sestřenici, aby ji mohli s jejím bratrem pást, je už jiná píseň.
Z kterého webu čerpáš monitorové rozumy? Pracoval jsem před hodně léty pro cikánskou organizaci asi 2 léta a mnohé jsem od nich slyšel. A mnohé taky nepochopil...
Ty to považuješ za správné, že hlavně v ghetech, se vypisuje jako otec nejstarší muž, bo tak dítě po chvíli fasuje sirotčí důchod a nikdo s tím nic nedělá?
Podle mne je to jasný trestný čin podvodu se stanovenou trestní sazbou. V dnešní době poměrně snadno prokazatelný testem DNA. Jenom chybí politická vůle tento trestný čin stíhat a trestat protože by šlo o razýsmus, jak všichni víme a razýsmus je přece ekl:(
No má to jednu vadu, testy DNA u celé populace odhalí, že zhruba 10 procent otců vychovává cizí děti aniž o tom vědí...
Pak je celý trestný čin podvodu k ničemu, stačí jen hlasitě křičet, že byla nevěrná...
Svět se zdá černobílý jen omezencům. Proto se v něm tak těžko orientují. Politici hlavně nevidí možnost, jak se na nich napakovat, hlavně že neziskovky podle nich defraudují dotace...
Politik je v současnosti tvrdší nadávka než pitomio nebo komunista.
Že svět není JEN černobílý, přece neznamená, že v něm úplně chybí černá a bílá barva. Naopak mi připadá hodně "zjednodušené" tvrzení, že "pravda je vždy někde uprostřed". Naopak TOHLE je postoj omezenců, kteří nedokážou nebo nejsou ochotni odlišovat dobro od zla a raději takto omlouvají a hájí evidentní zlo nebo před ním křečovitě zavírají oči (sluníčkaři).
Takže pokud jde o mě, když uvidím jednoznačné zlo, prostě ho pojmenuju a za jasné zlo označím - i s tím rizikem, že mi oportunističtí blbečci budou předhazovat černobílý pohled na svět. Prostě si vyhrazuju právo vnímat a vidět i černou a bílou barvu, přestože se to fanatickým vyznavačům politické korektnosti nebude líbit a budou mi toto právo upírat.
Nikde nepíšu, že pravda je někde mezi černou a bílou. Pravdu nehledám mezi, ale u koho.
To znamená, že se budeš radši mýlit se sluníčkáři než mít pravdu s rasistou.
Tak si tuto filozofickou otázku nejdříve definujme.
Co je to rasizmus? Je to forma nenávisti, což je v definici čiré zlo, které se dá popsat jako nutkavá potřeba, dobro v tom nehledej. Projevuje se tím, že jakmile vyřeším otázku objektu nenávisti, tak si musím najít nový objekt. Jaký je důsledek? Zůstanu na světě sám. Je to můj cíl? Není.
Proč bych zůstal na zemi sám? Bo bych řešil jen vlastní já, jen vlastní "potřeby". Pokud je nenávist mou životní filozofií, názorem, tak vlastně nemám pro lásku kapacitu a chovám se v zásadě narcistně. Je to můj cíl? Není.
Ve svém důsledku je to hamižnost, bo míním žít na cizí úkor. Je to můj cíl?. Není.
Takže pokud přijdu o rodinu, o své přátele, tak co mi zbude? Jen bratři ve zbrani. A bratři ve zbrani potřebují velitele, potřebují vůdce, který jim udělá v životě jasno. Je to můj cíl? Není.
Takže se mi názor rasisty může líbit pro svou jednoduchost jak chce, ale pokud bych jednal podle něj, přijdu o vše, co mám rád. Je to můj cíl? Není.
Potřebuji mít někoho rád nebo potřebuju obdivovat vůdce?
To je teda blábol... Je rasismem i to, že rozeznám černocha od příslušníka bílé rasy? Doufám, že si to nemyslíš. Lidské rasy prostě objektivně existují. S tím nikdo nic nenadělá. Rasismem není přijetí faktu, že prostě všichni nevypadáme stejně ani nemáme stejné vlastnosti. Nebezpečné je naopak popírání tohoto faktu. Byli bychom pak povinni v zájmu politické korektnosti sami sobě lhát.
Problém není ani srovnávání odlišných ras (či jiných skupin) podle nějakých kritérií. Černoši třeba v průměru běhají rychleji než běloši. A co je na tom špatného, přiznat si, že jsme v něčem horší? Stejně tak není nic špatného na tom, že jsme (například my běloši) v něčem jiném lepší.
Určitým problémem může ale být nepřiměřené zdůrazňování kritérií, ve kterých jsme lepší, případně bagatelizace kritérií, v nichž "zaostáváme". Opouštíme tím totiž zónu objektivity.
Co rozhodně není ničím odsouzeníhodným, je xenofobie. Tento pojem se totiž v poslední době používá v nesprávném významu. Xenofobie je ve skutečnosti jen strach z neznámého. A ten je zpravidla oprávněný. Každý se lépe cítí v prostředí, které zná. Na tom opět nic špatného není.
Xenofobie v žádném případě neznamená automaticky nenávist. Xenofobie (ve svém původním významu) naprosto logicky plodí určitou preventivní opatrnost a nedůvěru vůči čemukoli neznámému, tedy i včetně neznámých lidí obecně či lidí odlišné rasy, kultury či náboženství. Ani tato "rasová" nedůvěra není ničím odsouzeníhodným. Je naprosto přirozená a je nám dána geneticky jako předpoklad úspěšného přežití.
Problém začíná až v okamžiku, kdy se určitá odlišnost stane záminkou k nenávisti. Zvláště pokud se jedná o odlišnost, která nikoho neohrožuje. A nemusí nutně jít ani o rasové znaky.
Skutečným problémem je až právo na zobecnění osobní nebo tradované zkušenosti. Pokud mě několikrát po sobě okrade třeba zrzavý člověk (jen příklad), je mým výsostným a přirozeným právem být při setkání s kterýmkoli dalším zrzavým člověkem obezřetnější.
A jéje, věžáky jsou zpět...
Neboj, Medvěde, tohle fakt nečtu.
Jsi obyčejný zabedněnec Radko. Co se ti nelíbí, to nečteš. Jsi takový jednoduchý člověk až debil. Prostě se ti to nelíbí, tak to nečteš i kdyby to byla stokrát pravda. Sluníčkář. Obyčejná sluníčkářka, navíc blbá jak ta Lanna. Však jste taky blbé obě.
Hele, Medvěd píše neustále to samé. Nuda nuda, šeď šeď. Škoda ztrácet čas se čtením těch blábolů.
A jinak jsem blondýna.
Tak to nečti když se nudíš a běž chrápat blondýno.
Vlastičko, chtěl jsem Arnoštovi odpovědět, ale odpověděl jsi mu Ty. Pregnantněji než Ty bych to nenapsal.
Akorát bych dodal, že Arnoštovy definice snad platily kdysi. Dnes je za rasismus považováno fakt kdeco, třeba taky to, že Cikán by měl pracovat. I to je dnes považováno za rasismus. Že by se Cikánům neměly dávat tak vysoké dávky, že by dávky měly být takové aby ochránily od hladu ale Cikána motivovaly k práci, že by Cikány za krádeže měli přísněji trestat, taky to je dnes rasismus. Samozřejmě že nic z toho žádný rasismus není ale sluníčkáři z toho všeho rasismus dělají a potom se diví, že jsou národu jenom pro smích,jejich vliv volby od voleb klesá a vliv přebírají politická uskupení, které mají blíž k rasismu.
Je to celoevropský trend, který si sluníčkáři zavinili sami svou hloupostí a pitomostí.
Na tom "sluníčkaření" je nejhorší to, že vedou přesně k opačnému efektu, než jsou hodnoty, které verbálně hájí a ve skutečnosti popírají.
Svět je naruby. Nedejte se: Lháři vás budou obviňovat ze lží, fašisté vás budou označovat za fašisty, a rasisté vás budou obviňovat z rasismu, zločinci vám budou kázat o morálce... A stát s největším vojenským rozpočtem na světě, s více než sedmi stovkami vojenských základen po celém světě, který s výjimkou několika málo let už dvě století nepřetržitě válčí proti jiným zemím a jako jediný použil jadernou zbraň proti zcela bezbranným civilistům, se bude pasovat do role světového mírotvůrce.
Vítač ruských tanků blekotá...
Tomuhle říkáš věcný argument? Jen potvrzuješ mou výhradu, že je tu věcná diskuse nemožná. Útočí se zásadně v osobní rovině. Zkus zareagovat znovu a věcně.
Ale, od kdy tě zajímají věcné argumenty? Ty sám, tedy vlastně Medvěd (a některé další alternativy), tady mnohokrát tvrdil(-a, -y, -o), že fakta ho nezajímají, že důležité pro jeho vlastní rozhodování jsou dojmy! A podle toho pozná pravdu, tu pravou pravdoucí, bez ohledu na nějaká fakta :o)))
Obava z neznámého je normální a prospěšná. Jakmile přeroste ve fobii, je škodlivá.
To je stejné se všemi obrannými reflexy.
Fobie je jen trochu větší strach, který ti, kteří jej nezakoušejí, automaticky považují za nějakou poruchu. Fobie ale rozhodně neznamená automaticky nenávist. Kritizujte si tu nenávist nebo násilí z ní vyplývající, ale nikoli něčí obavy či strach. Na ty má každý právo. Nevnucujte nikomu, koho se smí nebo nesmí bát, z koho smí nebo nesmí mít strach.
A už vůbec není nikomu nic do toho, když člověk zobecní svou osobní nebo tradovanou zkušenost. Zamykáš si byt nebo dům? Předpokládám, že ano. Projevuješ tím snad nenávist vůči všem lidem, kteří procházejí okolo? Předpokládám, že nikoli. Je to jen zobecněná a zpracovaná zkušenost, že nezamčený dům či byt by mohl někdo vykrást. Nikdo nemá právo tě nutit, abys přestala zamykat.
S konkrétními etnickými či náboženskými skupinami byla učiněna dostatečně velká zkušenost. Nikdo nesmí druhým zakazovat, aby je zobecnil a promítl do svého chování a chránil tak sebe nebo svou rodinu.
Prosím, vysvětlete někdo naprostýmu laikovi, jak rozpozná, že Šotolazesudet, Otakar, Vlastička, Medvěd a snad i někdo další je jedna a táž osoba. Já na to nemám. Ď.
Slovosled se slovní zásobou a znalostí osazenstva diskuze nakole.cz mi zdá až moc podobný. I když Otakar se posledními příspěvky začíná vymykat. Lanna je tu už poněkolikáté v historii ze stejného důvodu stejnou větou dehonestována. To zarazí. Medvěda tu už viděli, ty ostatní nikoliv.
S oblibou se pouštíš do věcí na které nemáš. V Brně jako obíhač cikáňat v ghetu mezi francouzskou a bratislavskou. Vyplazený jazyk, tam a zpátky. Jaký byl výsledek u těch, které jsi oběhl? Tady zase obíháš historie a nějaké slovosledy s výsledkem jako v tom Brně. Pak se divíš, proč tě tu mám za blbce, často býváš vedle jak ta jedle a to jsem myslel že jsi už tím blbcem přestal být. Zklamal jsi mne Arnošte, zklamal:)
A ještě poznámečku, Francouzská a Bratislavská se píše s velkým počátečním písmenem (názvy ulic). Nechal bych to tak být v tomto cikánském tématu, ale mně to přece jenom trhá oči, tak sorry.
tady čtu jednu veřejnou informaci :
(nick):Otakar
v diskuzi:75 příspěvků
datum registrace:březen 2018
Zajímavá chyba , projevit po pouhých pár měsících na tomto webu hluboké znalosti konkrétních diskutujících, kteří jsou zde 10-12 roků .
Není to zase tak těžké ani po několika dnech diskuze s vámi slůnčaty, natož po šesti měsících a připočti k tomu ještě nějaký čas, kdy jsem zde chodil aniž bych byl registrován. Ne každý hned jak sem přijde se okamžitě zaregistruje. Možná ty jo, ale mně to rozhodnutí chvíli trvalo. 10-12 roků sem opravdu nechodím:)
Aha, takže jsi sem chodil, četl to tady, po nějaké době usoudil, že jsme slůnčata, takže je načase se registrovat a rovnou na první dobrou nám sem hodit téma o Rusku?
Stejně, jako jsi usoudil, že na sraz určitě nepojedeš, a proto ses zeptal, zda můžeš jet?
To jsi už na to, Otakárku, opravdu nepamatuješ?
Jaks nás tu tak dlouho okukoval, až ses jednoho dne odhodlal a postnul jsi nám sem rovnou už v té době fousatej hoax o pastičách? Ani sis nedal práci, abys pro nás vymyslel něco vlastního? Něco originálního, když už ses rozhodl se registrovat.
Ostatně, tvoje záliba v kopírování textů odjinud je pozoruvhodná. Tu jakýsi imám s 12 manželkama kdesi v Německu, onde zas předlouhlý text někoho jiného, včetně citátu z Komneského:-))
Nač zkoumat slovosledy a lingvistické fígle, když ty texty nejsou tvoje?
:-))
Tento text rád kopíruji
https://zpravy.idnes.cz/italie-dekret-migrace...
Děkuji, Otakárku, už jsem četla:-))
To víš, možná tě to překvapí, ale svět se mění podle situace a řešení se hledá především tam, kde existuje problém.
U nás ovšem platí, že čím menší problém máme, tím víc času mají ti tvoji kojoti na vytí na měsíc, zatímco karavana jde dál:-))
Tvůj názor mne nezajímá.
Jsem rád, že jsem Tě zklamal :-D Pravopis byl vždy má silná stránka :-D
Já teda nevím. Kdybys napsal malé počáteční písmeno v jednom případě, dalo by se to považovat za překlep, ale dvakrát v jedné větě překlep, tak to asi překlep nebude. Vypadá to, že v tom tápeš a pravopis že není vůbec Tvá silná stránka. A tak je to u Tebe se vším. Odborník na slovosledy, jenom nevím jak běháš. Za jak dlouho to oběhneš mezi Francouzskou a Bratislavskou v Brně? A proč tam běháš? Jaký to má výsledek?
Z Arnošta se stává druhý Cyklopalmovka: Všechno ví, všechno zná, a kdo si myslí něco jiného než on, je přinejmenším hlupák nebo ještě lépe třídní nepřítel. Nebo vlastně "Medvěd"...
To víš Vlastičko, jejich pravda je nadřazena jiným pravdám.
Z toho jde ale hrůza. Ne z nich konkrétně, ale z toho, že v takovém prostředí už prakticky není možné diskutovat na základě věcných argumentů. Pokud vůbec nějaký argument zazní, je v osobní rovině.
1. K tomu, aby určitou myšlenku odsoudili, jim stačí, že "to psal Medvěd".
2. Setkají-li se jinde s nějakou myšlenkou odporující jejich pohledu na svět, je jasné, že "to psal Medvěd".
Psal to Medvěd, tudíž to musí být špatné. Je to špatné, tudíž to musel psát Medvěd. Neznám primitivnější přístup, než je tento. Říká se tomu "předem určený viník". Jsi vinen, protože jsem to řekl. A můžeš být potrestán ještě dříve, než čin spácháš. Natož aby se něco někomu prokazovalo. To je zbytečné zdržování.
Tenhle trend vnímám i v domácí a především zahraniční politice: Obvinit, odsoudit a nakonec i potrestat je možné na základě zcela nepodložených a nedokázaných obvinění. Dotyčný buď vůbec nedostane prostor pro obhajobu, nebo se sebepádnější argumenty od samozvaných soudců prostě jen odrážejí.
Říká se tomu "samospravedlnost": Pravda je jen to, co říkám já. Správné je jen to, co dělám já. Správné je u mě i to, co odsuzuju a trestám u druhých. Ergo: Mám ve všem a po všech stránkách výsadní postavení - jsem "nadčlověk" (Übermensch).
Tak to se mi ulevilo, už můžu klidně spát. Bál jsem se, že se vrací středověk se všemi příznaky čarodějnictví. A přitom se to dá zázračně jednoduchou lingvistickou metodou dokázat nade vší pochybnost. Skvělé!
Pro chybu je vždy udělaný dostatek prostoru :-D
Zkrátka Arnošte jsi génius. Tebe je na nějaké veřejné počítačové síti škoda. Tvé schopnosti by mnohem lépe ocenili například u kriminálky a rozhodně nejen tam. Pravost písemných projevů by jsi určil vyhodnocením slovosledů a fízl by měl hned důkaz. Jenže když je to něco podobného jako čoklem očichané ponožky vraha. Důkaz v podstatě bezcenný, teda pokud není soudce zaujatý. Však to přece víš a znáš, když jsi tááák inteligentní.
A víš co Arnošte? Radši se běž proběhnout mezi Francouzskou a Bratislavskou ať nám tady z toho jednou dočista nezblbneš. A kolik Ti vlastně na té Tvojí veřejně provozované síti platí? Škoda Tě tam za ty prachy:)
No, pravda je, že Ty bys mně nezaměstnal :-D
Právě že já bych Tě rád zaměstnal. Samého by mne zajímalo, jestli Lanna je Radka anebo jde o dvě rozdílné osoby. Ty to určíš snadno podle slovosledů. Já to vůbec nedokážu, kolik Ti tam na té síti platí ať vím jak dlouho budu muset šetřit abych na to vydělal:)
V průměru je náklad na ajťáka v kraji asi 50000. Toto je chudý kraj :-D
Tak to bych šetřil hodně dlouho, za to mi ta Radka-Lanna nestojí. Ale s těmi slovosledy, potíž je v tom že sice existují nějaké regule na slovosledy ale málokdo je v českém prostředí dodržuje, třeba na rozdíl od němčiny, kde slovosled mění i význam věty. V češtině jsou slovosledy prakticky v podstatě volné, navíc se používají různě krajově, co kraj, respektive dialekt, to rozdílný slovosled. Jenže ani to úplně neplatí. Dalo by se to tak říct, kdyby všichni mluvili buď krajovými dialekty anebo spisovně. Spisovná řeč se velmi často s dialektem prolíná a tak je v tom ve všem zmatek, ve kterém se obtížně orientují taky profesionálové živící se psaným slovem, viz tak časté chyby v úvodních článcích zavedených médiích anebo vůbec novin, kde není dostatečně pozorný jazykový korektor. Když ještě k tomu připočteme v mnoha případech správnost různých tvarů, například známý 7. pád mn. č. od slova kůň (s koni nebo s koňmi), vzniká pak takový zmatek, že se to programátorovi musí velmi obtížně programovat aby došel k nějakým seriozním výsledkům. Co Ty na to jako ajťák nevím ale já bych to bral s rezervou i kdybych byl ajťákem. Já jsem měl na češtinu dost přísného učitele, ale všechno mne nenaučil, to přiznávám. Nějaký Svěrákův diktát na počátku každého školního roku, je oříškem snad pro všechny Čechy. Tak a teď ten zmatek naprogramuj.
No anebo se stačí podívat z jaké IP adresy a počítače ty příspěvky chodí. Pokud jsou všechny atributy stejné, je to jasné. Pokud jsou různé IP, ale markanty počítače jsou shodné, je to taky téměř jasně.
Lanna a Radka jsou dvě naprosto rozdílné osoby, byť se obě připojují (až na výjimky) ze stejné obce.
Tak to vidíš, zase něco co platí jenom někdy. A jaká to náhodička. Radka a Lanna jsou údajně podle tebe dvě rozdílné osoby ale připojují se ze stejné obce. To jsem ani nevěděl, tak děkuji za informaci, co si o těch obou ženách myslet, stejná obec, stejná povaha, stejné názory, stejná p.ča, až na ta dvě ípéčka, ale spolehlivé ukazatele to pořád nejsou, že ano:)
Pravděpodobně ze stejné obce jako vy :)
Konečně rozumné slovo! Podívejte se na IP adresy, které budou stoprocentně odlišné, a dejte s tím "medvědováním" už konečně pokoj. I když nedělám si iluze, že někdo řekne, že ty "své příspěvky pod jinými nicky" posílám úmyslně z jiné IP adresy. Zdejší paranoia nezná hranic.
Ale prd paranoia ...
Prostě "Medvěd" se stal/a/o synonymem pro urputného (možná ursusného) šiřitele úchylných názorů. S tím už nic nenaděláš a můžeš si za to sám!
Takže když sem někdo napíše názor, který se určité skupině přispěvatelů nelíbí, je to stoprocentně Medvěd. Úžasná logika...
Co se třeba zamyslet nad tím, že mohou existovat nositelé odlišných názorů, a naučit se je respektovat? Pak by se slovo "Medvěd" nemohlo stát ve vašich reakcích jakousi nadávkou nebo označením "nepřijatelného člověka" obecně.
Pleteš si odlišné a úchylné (navíc ursusně protlačované) názory. Ty první se dají nejen respektovat, ale třeba i přijmout. Ty druhé prostě patří do žumpy (spolu s názory náckovskými, komoušskými, islamistickými, nebo třeba satanistickými ...).
Mě je jedno, jestli je Šotola, Otakar, nebo Samuel tvým alter-egem. Za zkoumání mi to nestojí.
Zapomínáš na klíčovou otázku: Kdo určuje, co je "jen" odlišné a co už "úchylné". Zase se dostáváme k tomu "samozvanému soudci". Jsou tu lidé, kteří si myslí, že jsou to právě oni, kdo toto stanoví. A jsou tu lidé s určitou pokorou, kterým je prostě proti mysli se stavět do role vševědoucích (a všemohoucích) soudců.
Uvnitř v sobě samozřejmě každý nějakou takovou hranici máme, jenže ji máme každý jinde. Nic žádného nás neopravňuje prohlašovat, že právě ta jeho hranice je tím jediným kritériem, podle kterého jsou i ostatní povinni rozlišovat, co už je úchylné a co ještě ne.
Ale oceňuju, že jsou ti lhostejná moje údajná "alter ega". Vím, že i tohle ti bude jedno, ale ušetří tě to opovržení z mé strany, které chovám pro jedince, co si myslí, že vědí lépe než já, pod jakým nickem přispívám.
Klidně opovrhuj, Ešusi! Od tebe to jen potěší ...
Bylo by krásné, kdybys i ty respektoval, že mohou existovat nositelé odlišných názorů a respektoval je.
A co se týká Medvěda - dokud tady budeš jeho identitu oživovat - jedno pod jakým nickem - tak tu zkrátka bude. A bude přesně v takové podobě, jakou si mu vtisknul - tady sklízíš výhradně plody své práce.
Zcela se ztotožňuju s Otakarovou reakcí, že se tu pouštíte do věcí, na které nemáte. Lingvistická analýza příspěvků je nesmírně ošemetná věc a usuzovat na totožnost přispívajícího je až na výjimky nemožné. Kdybych tu chtěl vystupovat pod několika nicky najednou, nebyl by pro mě problém změnit tón, slovní zásobu, slovosled, strukturu příspěvku a sem tam udělat nějakou pravopisnou nebo gramatickou chybu, překlep atd. I když i chyby jsou tak trochu jako otisk prstu... Ale to pozná opravdu jen odborník.
Usuzovat na identičnost autora dvou písemných projevů lze jen na základě nevědomých a hluboce zakořeněných postupů. Například u Otakara jsem si všiml jevu, který je evidentně podvědomý a který u mě nenajdeš. Kdybys tedy byl pozorným čtenářem a nesklouzával obsahově i formálně jen po povrchu, už dávno bys musel poznat, že nejsme jedna a tatáž osoba.
A myslíš že ti ještě někdo kromě otakárka, samuela, a dalších žumpoidů věří?
Máš pravdu Vlastičko. Ani mně nedělá problém odlišit že třeba Ty píšeš jak Šotola anebo například Arnošt a vlastně kdokoliv. Jenže to chce určitou inteligenci, kterou oni nemají. I Ty máš určité jevy v písemném projevu, které já osobně podvědomě cítím, ale popisovaly by se mi těžko. Ani bych to tady nedělal. Snad až bude speciální téma. Tady o tom není téma, tady je téma o morkách, tak se držme tématu. Oni odvádí pozornost přenesenými problémy, pitomostmi a podobně, protože nemají protiargumenty a hlavní téma je jim nepříjemné. Tak to chtějí zaplnit těmi jejich hloupostmi. Jenže si ani jeden neuvědomuje, že až to bude zaplněno, tak se vždycky někdo najde, kdo založí o problému téma nové aby oni mohli kecat a my je mohli poučit.
A to je jenom o Cikánech. Navíc jsou sebestřední. Myslí si, že diskutují jen oni, ale třeba mně osobně vůbec nejde o sluníčkáře. Jsem jim vděčen, přináší mi otázky a já mohu odpovídat. Kdyby nenamítali vůbec nic, diskuze by už dávno skončila. Stejně je to o Šotolově hovně. Smrdí stejně jako Cikán, ale kdyby se to neustále nerozmazávalo, tak by to Šotolovo hovno smrdělo méně. Jenže co chctít po morce? Kdyby byli moudří, drželi by cigoši huby a těšili se na příští měsíc až přijdou další sociální dávky.
Tak co Eržiko, jsi pořád ještě panna?
Ale ano, staršímu bráchovi uteču, mladšího přeperu a tata se ještě nevrátil z kriminálu.
Jseš chudák, Otakare.
Cikán ukradne několik kondomů s příchutí, doběhne domů, zhasne a volá na Eržiku ode dveří:
"Hej, Eržiko, zahrajeme si takovou vzrušující hru. Budeš hádat, s jakou příchuťí mám kondom."
Dežo zhasne, Eržika mu očuchá a říká, Niva?
"Ale dylino, dyk ho eště nemám nasazený!"
.....není nad věcnou diskusi přímo k tématu....:-(
Já mám pocit, že věcná diskuze už skončila snad předevčírem. A tak jeden takový slušný a nevinný pro ranní úsměv:
"Jde cikán na policii a policajt se ho ptá: "Co si přejete?"
Cikán odpoví, panko chci se přejmenovat, policajt na to "Jak se jmenujete?"
Cikán odpoví Dežo Kokotar.
Policajt mu říká "Tak to se vám nedivím, že se chcete přejmenovat, když se tak prčovně jmenujete." A jak se chcete jmenovat?
Jožo Kokotar."
V Rusku se ptá vnuk stařečka:
– Dědo, co budeš dělat, když v Rusku někdy nastane blahobyt?
– Ech vnoučku,přežili jsme vojnu, přežili jsme bídu, přežijeme i blahobyt
Krátká verze Ústavy Ruské federace:
„Putin řekl...”
Tenhle je takový příliš jednoduchý. Ode mne bez plusu.
rozumím je potřeba něco onačejšího co přijde některým rasistům vtipné, tak třeba :
Nejkratší vtip na světě:
„Róm dře!”
byl již překonán:
„Rus jí!”
Ten je dobrý.
Sedí cikánka v parku, spoďáry stažené pod kolena, nožiska má roztažené a žere meloun. Přijde za ní policajt a že cikánko to nemůžete, to je pohoršování lidí. Cikánka říká: "Nechci aby mi mouchy létaly na meloun!"
Tyhle verze vznikly z "Kohn horníkem".
Je to možné, problém je, že to je židovská anekdota, tedy vtip, který si vyprávěli a vytvořili sami Židé, není to samo o sobě tak nenávistné jako to co sem sype entita "Otakar".
Ale kdepak, opět to máte sluníčkově pomotané. Vtip není projevem nenávisti. Vtip je humor.
Projevem nenávisti je teror. Pokud vám tady hodím vtip a nelze předpokládat že někde stojím přepásán vestou s výbušninou jak nějaký muslim, nelze mluvit o nějaké nenávisti. Anebo když nechystám útok v tlupě na Cikány, těžko mne z nenávisti obviníte. A že jsme se už s nenávistnými projevy setkali občas například v severních Čechách a nejen tam víme všichni, jak tlupa Cikánů zmlátila nejednoho příslušníka majority.
Vtip je prostě jenom humor, jak například tenhle vtip:
Přijde chlap do cigánské čtvrti a začně křičet.
"Nesnáším cigány ze tří důvodů!"
Z oknech se začnou objevoval překvapené obličeje.
"Smrdí!"
Cigáni už vylézají na ulici a obklopují ho.
"Jsou hnusní!"
Všichni už vytahují dýky.
"A jsou blbí. Vytahujou nože tam, kde se bude střílet!"
TATATATATATA...
:)))) Dobrý, že jo?
Ale pořád je to jen vtip a humor, teda pokud se nechystám jako v tomto vtipu vyprovokovat cikánský útok, abych je mohl následně postřílet, protože to by potom jistě nenávistné bylo. Ale dokud je to jenom vtip, tak na tom nenávistného není nic.
A tobě to vážně připadá vtipné?
To musíš mít smysl pro humor a nebýt zapšklý jezevec, protože vysvětlovat zapšklému jezevci co je na vtipech směšného, to je jako popisovat slepému barvy. No, možná že se později pokusím abys neřek že jsem to nezkusil, ale teď nemám čas, teď mám práci. Snad až večer nebo zítra.
Tehle je ti podobný taky si myslí jak je vtipný ale je jen senilně trapný.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zeman-na...
Zapoměl uvést že za komunistu museli pracovat všichní bez rozdílu z jaké rasy byli.
Navíc ani nemá pravdu. Když už někdo nechtěl makat a byl trochu šikovný, tak se dokázal uklidit do "invalidního důchodu". Bylo to veřejným tajemstvím. Úřadům to nakonec ani moc nevadilo, když jinak neškodil, tak alespoň nekazil statistiku, věznice byly plné i bez těhle invalidů. Někteří v menší míře pak brali buďto jenom důchody (dnes dávky), nebo byli častěji formálně zaměstnaní (tzv. plná zaměstnanost) v různých fabrikách, měli razítko v občance. Dobře si pamatuju, co se jich o výplatě vyrojilo na chodbě, ale ve výrobě jsem je nikdy neviděl.
Víte, proč Rusové nejezdili po válce Závod míru?
Protože by lidé v Polsku, Východním Německu a v Československu poznali svoje kola.
V letadle říká pilot cestujícím: "Bohužel nám přestal fungovat jeden z
motorů, abychom mohli znova nabrat výšku, musíme letadlu trochu odlehčit,
zavazadlový prostor je již vyprázdněn, takže už musí vyskočit jen někteří cestující. Aby to ale nebyl rasismus, tak se bude skákat podle abecedy. Takže první jdou Arabové, buzeranti, cikáni, však to znáte."
Malý chlapeček černé pleti se zeptá tatínka: "Tati, jsme ještě pořád ti Afroameričani?"
"Nene, synáčku. Dneska jsme zkurvení negři."
Angličan v Jihoafrické republice se rozhodne, že by si rád zašel do kina.
Přijde k okénku, ptá se na lístky a paní za okýnkem se začne děsně smát a říká:
"Nejste odsud, že?"
"Ne. Jak to víte?"
"U nás totiž bílí chodí do kina zdarma."
"Aha..."
Tak jde dál a ptá se uvaděčky, kam se má posadit. Ta se zeptá stejně:
"Nejste odsud, že?"
Angličan: "Ne, jak to víte?"
"U nás jdou bílí rovnou na balkón a černí sedí dole."
"Aha..."
Tak si sedne a uprostřed filmu se mu chce hrozně na malou...Vyjde ven a ptá se uklízečky:
"Prosím Vás, kde se tu můžu vymočit?"
Paní se na něho podívá a říká:
"Vy nejste odsud, že ne?"
Angličan: "Ne, jak to víte?"
"U nás bílí močí přímo na ty černé, aby nezmeškali ani kousek filmu."
"Aha..."
Tak Angličan chce zachovat tradici, postaví se na balkóně a uprostřed filmu začne chcát z balkónu. Najednou se dole postaví černocha křičí:
"Do prdele! Ty nejsi odsud, že?
Angličan: "Ne! A jak to víte?"
"Tak, chčiju aspoň CIK-CAK a ne pořád na mě!"