Zdravim.Chtel bych si postavit sve prvni elektrokolo a potreboval bych trochu pomoct s vyberem elektrosady.Chci sadu do zadniho kola cca 500W a bude to na horskem kole Apache.Na kole hodlam jezdit jen hobby a 90% silnice a zbytek polnacky a podobne.Zadny horsky teren.Bydlim na upati Krusnych hor takze zadna rovina.Chtel bych aby to pomahalo aspon do 35Km/h.Mam dilema jestli vzit primej motor nebo prevodovej.Na primem me laka vyssi vydrzspolehlivost a moznost rekuperace.Zase ale mam strach z toho prehrati jak se vsude pise,na druhou stranu se nehodlam skrabat do nejakych krpalu.Vybiram zatim z techto sad.
http://www.elektrokola-dh.cz/domu/157-kit...
Druha sady je zde a je to ta NOVINKA - Elektromotor 500W / 36V s převodovkou
do ZADNÍHO kola pro DISKOVÉ nebo čelisťové brzdy
http://www.ecotech.cz/elektrokola-motory/
Prosim trochu o nasmerovani co bude pro me vhodnejsi.Diky
Tak tuhle novinku jsem koupil před 6ti lety i s programovatelnou ř.jednotkou tehdy pod názvem VELICE OBLÍBENÝ...a mám ho dodnes někde ve sklepě.Nedoporučuji! Po roviné na horáku pomáhá tak do 26km/h a vkopci 6-7% je schopen jet kolem 16-17km ovšem za vydatné asistence.POkud ti dojdou v kopci síly, motoru také. Levněji vyjde Q128C 36v/500w
https://bmsbattery.com/ebike-kit/382-q128... na 48v ti po rovině pojede na horáku 38km/h a v kopcii bez šlapání. Pokud jsi nad 110kg a více bude lepší tento
https://bmsbattery.com/ebike-kit/775-q128h... na rovině je rychlostně stejně ale v kopci táhne více.
Přímej motor mě pro svoji velkou váhu a značný odpor při prázdné baterce nenadchnul.
Potrebuju to koupit v CZ a idelalne jako set.Kdyzbudu kupovat zvlast tak nevim jakou jednotku a kabelaz,displej a podobne amam strach ze to nebude kompaktibilni.Takze tu prevodovou 500W nebrat?Jinou prevodovou jsem u nas ke koupi nenasel nez jen 250W.Ten primej 500W na 36V taky neni dobrej/vhodnej?Jinak vazim 98Kg a zvlnena trat.Prudkym kopcum se hodlam vyhybat.
Nechcem zakladať novú tému, tak sa spýtam tu. Chcem si objednať motor Q128H a nemôžem k nemu zohnať 36 dierový ráfik, 27,5 palcový na ráfikové brzdy. Neviete mi poradiť ?
http://www.mojekolo.cz/remerx-rafek-masterdisc...
MTB odolný a lehký ráfek pro horská kola 27,5 na diskové brzdy. Materiál: hliník Počet děr: 32 nebo 36 V-brake/disk: disk-brake 27.5" MTB ráfek 584x18 Nýtování: ano ERD: 558,9mm Výška/šířka: 20/24mm
https://www.kupkolo.cz/rafek-remerx-hit-584x19...
Kup silnější, tak kilowatu. Asi nějaký Magic Pie. Uvaříš spíš převody než přímý motor.
Pekla se řídící jednotka MagicPie, tu měli blbě zkonstruovanou.
Rekuperací nic nezískáš, to neřeš.
Me to prijde zbytecny 1kW.U te sady 500W jde stahnout vykon na legalnich 250W a bez slapani nehodlam jezdit.Takze si myslim ze to staci.Kdyz koupim 48V baterky tak to ma 750W.
To ne, tady jde právě o to, aby ti to vyběhlo kdejaký kopec. U přímých motorů jsou to trochu jiné počty, než u převodových nebo střeďáků.
Normálně jedeš na 200-300 W, ale v prudkém kopci to musíš rozhulit, právě aby se z toho nestalo topítko.
Ostatně, on je to pořád stejnej motor, akorát kilowatu z toho dostaneš 48 V baterií a nastavením řj.
Pri takomto zadaní nejde dobre poradiť. Veľa podstatných údajov chýba. Váha jazdca, dĺžka a strmosť kopcov po ktorých bude jazdiť, rozsah a spôsob jazdenia...
Koľko prevodov má vzadu bicykel, má kazetu alebo skrutkovacie kolieska?
Vo všeobecnosti sa malý prevodový motor prehreje ľahšia ako veľký priamy, a následky môžu byť vážnejšie (okrem vinutia sú tam aj plastové prevody).
Pokiaľ sa jazdí hore-dolu-hore-dolu a nie iba pol hodinu stále do kopca, motor sa má kedy ochladiť.
Priame motory v rozsahu 500-1500W sú hmotnosťou častokrát veľmi podobné, výkonnejší je lepší, má spravidla aj vyššiu účinnosť.
Malý prevodový hub motor má výhodu v menšej váhe a ľahšej jazde bez elektrickej dopomoci, je vhodnejší pre aktívnejších cyklistov ktorí chcú jazdiť hodne aj bez motora. Pokiaľ je motor takmer stále zapnutý, táto výhoda sa stráca a môže byť vhodnejší motor priamy, ktorý viac znesie a umožňuje rekuperačné brzdenie. To sa nielen v kopcovitej oblasti môže hodiť, minimálne ako úspora na opotrebovaní bŕzd, zlepšenie brzdenia čo sa účinku aj vytrvalosti týka a podľa profilu a štýlu jazdy aj určitým množstvom vrátenej energie.
Malé prevodové motory sa robia veľmi rôznorodé, nie je možné ich dať všetky do jedného vreca, napríklad spomínaný Q128H má až 800W pri 3kg a vysoký krútiaci moment, pre jazdu na asfalte v kopcovitej oblasti a maximálnou rýchlosťou asi 35km/h by vyhovoval. Ak je treba kazetu, verzia C má 500W čo je stále fajn.
Priamy motor by som asi odporúčal Mxus 30H, má kazetu a dostatočný výkon, je to modernejšie riešenie než magic pie.
Vazim 98kg.Bohuzel strmost kopce nevim jak zjistit.Jsou tu tahle ne moc prudke a nebo prudke do cca 500m delky.Prudkym se chci vyhybat mam spatny kolena a pri vyssi zatezi me chytaji krece.Je hezke ze nekdo pise model motoru.Ja to potrebuju koupit v CZ a jako sadu a ne jednotlive komponenty ktery nevim jestli budou spolu kompaktibilni.Takze bych uvital odkaz ke koupi.Popripade kdyby nekdo neco prodaval tak koupim.Diky
Se podívej na www.EVbike.cz jsou tam ruzný sady jak středových tak do zadního kola.Problém je podle mě že k tem kompletním sadám nedavají zrovna dobrý baterie z dobrých článků na což tu už byla diskuze a baterii je lepší vzít odjinud. Kdybych mohl tak za mě kup si to co já :D 750w bafanga a 15AH baterku do rámu (nebo vyšší kapacitu )ale tam už jsou jiný članky nez samsung 22 P a tam to bude těžký vybírat .
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Prime-pohony...
http://www.elektrokola-dh.cz/49-48v ( ty v modrém obalu)
přesněji toto
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony...
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony...
tento displey kvuli tomu že 5 čárek na displeji je opravdu hodně orientační .Mam i displey LCD Displej C10 ale ten je i když má 10 čarek stále nepřesný oproti C18.. Teda pokud by si chtěl středový.Ve vysledku budeš jezdit a mirne se posunovat akceleračni pačkou .Pocit z jizdy je nekonečně nenasytný :P Na příme motory nevím to přenechavam specialistům.Ja mluvím čistě jen z praxe (ač jsem teda přimý motor neměl tu čet okusit . Ale platí- ještě než se zeptáš (co to ku..je? ) rovnou ho předjed :D
Vim ze by byl stredovej lepsi ale stoji to vic nez za to chci dat.Baterku chci samozrejme koupit zvlast takze hledam sadu bez baterie.Koupim pak asi Li-Pol.Takze kterej te primej na evbike?Jde to koupit i bez baterky.
Tohle bude teda OK pro me pouziti? https://www.evbike.cz/EVBIKE-Prime-pohony/Sady...
Jn ja kdybych neměl peníze tak bych šel do týto kompletní sady.Take jsem na ní koukal jak levně postavit vykone elektrokolo.K tomu baterie a cely to je ani ne 20 ti to je hodně slušný .Hodíš na to plášt ,propojíš pár kabelu a máš .Bohužel by to chtelo nějakou referenci někoho kdo to používá.Ale rozhodně to funfovat bude . Otazkou je jestli to je dostatečne silne.Středový bafang 750 je dost silný že stačí používat na všechno 2 asistenci z 5 .Tam sou velký rezervy. Ten výkon se hodí v kopcích a třeba pro mě už neřeším výkon ale spíše aby to kolo co nejdále dojelo..
Tá sada vyzerá dobre, má všetky funkcie ktoré by som po nej požadoval aj ja + navyše displej kde ide niečo nastaviť a tiež ukazuje výkon a napätie... Za mňa dobré, ak to ide tak dobre ako to na "papieri" vyzerá mohlo by to byť fajn, určite to chce 48V batériu, na 36V to veľká sláva nebude. Motor nie je moc ťažký (nový Magic Pie je poriadne ťažší). Treba rátať s tým, že od určitého sklonu kopca to motor bez pomoci nevyjde - treba mu šliapaním pomôcť. Ak je riadiaca jednotka 25A, tak by to mohlo kopce do 10% zvládať s príšľapom v pohode a do 15% s výdatnejšou pomocou tiež. To je ale len môj odhad a zaručiť to nemôžem nakoľko na to vplýva kopec faktorov ktoré nie sú známe.
Baterku ideálne LiPo, ak to RJ nevadí (treba zistiť u predajcu) najlepšie 14s. Nebude problém s výkonom ani rekuperáciou a cena tiež vyjde prijateľne.
Taky bych Vám ji asi doporučil, leč s ní nemám zkušenosti, ale od Evbike vím, že umí rekuperaci a to je s baterkami LiPo v pohodě, nejen kvůli těm ušetřeným pár kilowatám, ale hlavně kvůli ušetřeným brzdám, mám střeďák a je skvělej, ale měním destičky po cca 500km, a docela to leze do peněz... Baterky LiPo, alespoň dvě sady (2x6S), s kapacitou alespoň 2x 16Ah (protože s přímým motorem Vám prostě nesmí dojít někde daleko od domova šťáva, jinak se fakt nadřete), nabíječku dvoukanálovou: https://www.rotorama.cz/baterie/isdt-d2-dual...
Je fakt že Lipo baterky jsou levnější a lehčí.
A užijete si s něma víc srandy a vzrušení
Třeba když vám držák propíchne Lipo článek : https://www.youtube.com/watch?v=M6xVZzZES-A
Zkrat, nezkrat, jedete plnou parou : https://www.youtube.com/watch?v=tRUC_05KmkU&...
A i když to přepálíte, budete středem pozornosti : https://www.youtube.com/watch?v=n0NcLFsEkuw
A ty si myslíš že u lionek je to lepší?
Mně jedna bouchla a byl to docela fofr.
Pokud dodržíš jistá pravidla tak ti lipolka bude dobře sloužit.
Jinak i ty se připrav že ti něco doma klidně řachne, baterie v mobilu jsou lipolky, v tabletech taky a ve foťáku taky, dále MP3 přehrávače a tak podobně.
Dyť já vím, já vím. Byli tam smajlíci a někde se mi vytratili, asi zamrzli ……. :-)
Jenom jsem se potřeboval odreagovat od těch elektrokólistů ………. :-)
(a pořádně si ty Lipolky zabalte) :-)
Pokud máš špatný kolena, tak počítej s tím, že u přímého motoru ti nesmí dojít baterka pak stačí i rovina a protivítr a je zle. U převoďáku můžeš jezdit po rovině bez motoru a pomoci si jen v kopci čí protivětru a tím si prodloužíš i dojezd. Na PEDELCU je vlákno o těchto sadách a moc je chválí. Máš tam vše potřebné a velice jednoduchá elektromontáž. Nejlépe hodnotí motory 350w. Stačí si jen vybrat velikost ráfku a přední či zadní sadu. Jako bonus dostaneš i tašku a nějakej vercajk.
https://www.yosepower.com/en/product/Hub-Motor...
Zdravim.
Ja vzdy rikam, ze elektrokolo je nutno stavit podle baterky.
Precetl, ze jste chcete mit Lipo.
Pokud planujete mit ~40-50V a 5-10Ah (1-3kg baterku), tak jiste staci QQ100-QQ128 a podobny, neni nutno mit DD motor. Bude to lehke kolo.
Pokud planujete mit 40-50V a 20-30Ah (nad 5kg baterku), tak radsi koupit DD motor a silnou RJ, stejne to bude tezke kolo.
Osobne ja preferuju 2WD, je to lepe rozlozena vaha (2kg+2kg), o hodne vetsi plocha na chlazeni motoru a vetsi moment nez u jednoho motoru s vahou 4kg. V tom pripade lze volit moment do kopca a max rychlost zvlast.
Co tak poradit kde ty motory u nas sehnad?Google mlci.V Cine kvuli spatnym zkusenostem nakupovat nechci.Uz mi par baliku neprislo.
Google rozhodně nemlčí:-)
http://www.elektrokola-dh.cz/19-elektromotory
https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...
Tohle si dokazu najit taky ale je nektery z nich ten doporucovany Q126H nabo Q128C?Podle me ne protoze ty maj 500-800W.
Q128C-H koupíš jen tady
https://bmsbattery.com/ po ověření platby je to do týdne doma. Posílají to letecky.
Maj jen motory ja potrebuju celej set set.Nedokazu to poskladat jednotlive kdyz nevim co s cim je kompaktibilni.
Tak ti to poskládám.
https://bmsbattery.com/ebike-kit/775-q128h...
Ř.J.
https://bmsbattery.com/ebike-kit/552-s12s-500w...
PLYN
https://bmsbattery.com/parts/390-half-twist...
PAS
https://bmsbattery.com/parts/570-eight-poles...
Displej
https://bmsbattery.com/meterdisplay/740-s-lcd5...
brzdy s odpojovačem
https://bmsbattery.com/parts/52-brake-grip...
7kolečko-šroubovací
https://bmsbattery.com/parts/48-shimano-14-28...
Turgearm
https://bmsbattery.com/parts/450-a-pair-of...
Toto je celá sada-víc nepotřebuješ. Musíš se tam zaregistrovat -přihlásit vše dát do košíku a zalatit, já platím kartou nebo PAYPAL.
Vyplést do ráfku si to nech u nás. Ani já nezvládám angličtinu, používám google překladač.
A co záruka a případná reklamace?
Bobbobe zatím jsem postavil 4 elektrokola, z toho 3 sady z Číny- stále v pohodě jezdí, jen ta koupená tady šla v záruce na opravu. Ten první motor už atakuje13tis. a jen vrní. Letos v dubnu koupenej Q128h pořízený pro ženu má již 1400km a ona na něm ještě nejela :-). Zatím mě vše po sestavení hned jelo a jezdí dodnes, tak jsem nic neřešil. Ale na zahr. forech psali, pokud poslali na svoje náklady vadný kus-bez problému jej vyměnili.
Diky.Neni ta jednotka slaba motor ma 800W a jednotka dava jen 500W?Je tam packovej plyn kterej by sel?Chci pouzivat normalni grypy.Brzdove paky vynecham mam hydrauliku na kole.
Jednotka slabá není, je sinusová a dává až 25A na waty nekoukej. Brzdové páčky můžeš vynechat. Tady je páčka jen vyber na kterou stranu ji chceš.
https://bmsbattery.com/throttle/850-new-thumb...
Baterku na 48v musíš mít takovou , aby byla schopná dát těch 25A
Baterku buď dvě tyto a spojit do série: https://hobbyking.com/cz_cz/multistar-high... nabíječku tuto dvoukanálovou: https://www.rotorama.cz/baterie/isdt-d2-dual... umožňuje nabíjet obě baterie najednou současně. Do obvodu nutno zařadit pojistku: https://www.ges.cz/cz/plocha-auto-pojistka-fks... v pouzdře: https://www.ges.cz/cz/ptf-sat-c3-GES07901063.html Jen ty Lipolky jsou teď docela drahé, v zimě bývají v akci podstatně levnější. Pokud by jste chtěl Lion, tak BobBob má dobrou zkušenost s těmito, protože články 22P jsou stavěné na vyšší proudy: http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion... Nabíječku mají nejlevnější tady, jen bude nutné udělat redukci na konektor: https://www.evbike.cz/Baterie/Prislusenstvi...
No vzhledem k tomu ze to je z Ciny tak asi koupim samotnej motor a zbytek tady.Nechce se mi platit DPH a Clo za vsechno.Tady ta sada vyjde levneji akorad je tam jinej motor.
Nevím, jestli je to dobrej nápad, protože by to spolu nemuselo dobře fungovat, mrkněte do sousedního vlákna: https://www.nakole.cz/diskuse/25195-problemy-se... Asi by bylo dobré koupit všechny komponenty, co elektricky souvisí s motorem u jednoho prodejce, samozřejmě baterku můžete koupit v ČR, ale taky pozor, aby měla vhodné články, co snesou dlouhodobě větší proudový odběr.
Pobrdný má pravdu, já jsem sice všechno objednal u BMS, ale vzhledem k tomu, že jsem měl problémy (a dosud mám) s upevněním PASu, vzhledem k atypické středové ose, tak jsem si koupil integrovaný PAS u nás, který tam pasoval, nicméně sestava nefunguje, motor se netočí. Ještě poznámku k solidnosti BMS-když jsem věci objednával, tak jsem omylem objednal displej na 72V, druhý den mi napsali, jestli se nejedná o chybu, že to k Q128C nepasuje a jestli to chci změnit, myslím si, že to je docela solidní. Ještě k cenám komponent u BMS, ty jsou docela nízké ale mají dost vysokou cenu za dopravu a jestli se nepletu, dopravní cena roste (ne sice lineárně) s množstvím objednaných součástí.
Tak jsem ti to spočítal.
Cena zboží v dolarech 160
Cena i s dopravou 212
Cena v korunách +- 4700
Clo5% + DPH 21% 1200
DHL za proclení 550
Tak jsme na 6450 + ráfek, výplet a rameno kroutícího momentu a jsme na +- 7600Kč
Sady s převodovými motory prodávané u nás mají tak poloviční výkon motoru Q128H
Volba je jen na tobě co si pořídíš.
Krásné porovnání :-) Takže ještě možnost jít do přímého motoru za podobnou cenu: https://www.evbike.cz/EVBIKE-Prime-pohony/Sady... Kdybych shrnul provozní výhody a nevýhody - ten Q128 co doporučuje Kormík bude lépe táhnout v kopcích při pomalých rychlostech, protože je zpřevodovaný. Druhá výhoda je volnoběžka - když dojde elektrika, tak to pojede prakticky jako běžné kolo, které je jen trochu těžší, takže do kopce to bude větší dřina vzhledem k váze toho kola, ale motor nebude klást žádný odpor. Nevýhoda je nemožnost rekuperace, kterou naopak umí přímý motor od Evbike, a ta umí v kopci cestou dolů fungovat jako motorová brzda, což Vám podstatně ušetří brzdové destičky (mám sice středový, takže také nemohu rekuperovat, ale zato musím měnit brzd.destičky po cca 500km, což taky leze dost do peněz). Ale pokud by jste se rozhodnul pro ten přímý, tak bych k němu dal raději ty baterie LiPo, protože Lionky nemají moc rády rekuperaci vzhledem k nárazově větším proudům vznikajícím při brzdění rekuperací. Takže pokud chcete jezdit většinu cest na motor, tak je lepší ten přímý, ale se silnými LiPo bateriemi, aby Vám elektřina nikdy nedošla. Pokud máte motor jen jako podporu v kopcích, tak je pro Vás lepší ten Q128, protože po rovinách nepotřebujete elektřinu, ušlápnete to jako na normálním kole a motor si budete zapínat jen do kopců a stačí Vám i trochu slabší Lion baterie.
Ja samozrejme dekuji za rady a nasmerovani zacatecnikovy :-).Cena me teda vychazi i s postou na 237 dolaru.Jeste se zeptam je moznost s tohle jednotkou a displejem nejaky nastaveni?Myslim do jake rychlosti ma pomahat a podobne.Jeste jak rychle to priblizne pojede na 26"kolech?
Cena ti vychází taková proto, že nejsi zaregistrován a přihlášen. Po přihlášení mě to spočítá přesně takto
Total products 145.40
Total Shipping 66.59
Total 211.99 dolarů
A je to motor,Ř.J. display. pas. 7kolečko a plyn. páčka.
Motor na 28-trek jede asi 38 a na horáku 26palců 35-35km/h. Na displei jde nastavit 5 stupňů přípomoci.
Pokud chceš ještě větší rychlost Q128c jede ještě rychleji,ale v kopcích nemá již takovou sílu. Je levnější stojí 71$ a je to 36v/500w.
Při objednávce pozor chceš zadní čili REAR a RPM- vždy 201
Tady jsem se pro něj nadchl
http://translate.google.com/translate?depth=2...
Najeď na forum a pak SOUPRAVY PRO PŘESTAVBU ELEKTRICKÝCH KOL.
Jeste jsem si vsimnul ze tam neni zadna propojovaci kabelaz.Tu musim sehnad jinde?Nestaveni jsem myslel jako treba pri kolika voltech ma vypnout aby se nenicila baterka.Tempomat nebo rezim chuze?Neni treba lepsi nektery ten drazsi displej k tomuu?Jinak motor ma 800W to musi s tim prevodem vylezt i na Snezku.Nebude vhodnejsi ten rychlejsi?Zadny extra prudky kopce jezdit nehodlam.
Ešte ma napadlo že sa tu neriešilo aké radenie máte na bicykli - máte tam kazetu alebo skrutkovacie viackolo? Koľko rýchlostné? Brzdy sú aké? Bedete osádzať brzdové páky s odpojovačom alebo nie? Ak sú lankové, dá sa dať senzor aj na lanko, napríklad ak je radenie a brzdy integrované...
Jestli je to kazeta anebo sroubovaci nevim nikdy jsem to nesundaval a nevim na co by to melo mit vliv.Je to 9ti kolecko.Kolo je osazeno Sram X-9.Brzdy V-Brake Avid.Chci ale dat kotoucove brzdy.Brzdove paky s odpojovacema davat nebudu.Jinak jsem nasel odpojovace i na hydrauliku.
Tak to bude kazeta, ak nechcete meniť radenie (čo asi nechcete) budete potrebovať motor na kazetu alebo kúpiť dosť drahé a málo dostupné skrutkovacie 9-kolo od Sunrace...
Ak kúpite priamy hub motor odporúčam vzadu nechať V-brake a dopredu dať kotúč. V takom prípade sa hodí aj brzdový senzor na lanko, stačí ho dať na zadnú brzdu. Ak sú tie cesty kde jazdíte také že je treba dole kopcom často brzdiť bude lepší priamy hub motor. Ak brzdiť netreba a dá sa púšťať naplno bude možno viac vyhovovať ten menší sprevodovaný. Na použitie s kazetou bude treba ten slabší vo verzii C.
Neni jedno co tam bude?9ti kolecko se nevejde do sirky 135mm.Dam tam takove ktere se vejde.Pravdepodobne koupim ten silnejsi prevodovej motor.
Netuším, jak je nastavené "krokování" přehazovačky, aby to pak neskákalo do nějakých "mezipoloh". Nastavit min.a max.dorazy jde přímo na přehazovačce, ale netuším ty "kroky", aby to sedělo správně a řadilo na ozubená kola.
Motor na kazetu mají taky, ale jen 500w a cena je větší.
https://bmsbattery.com/ebike-kit/768-q128c...
Mám ale dojem, že se tam vešlo jen 8 koleček a vidlici museli trochu roztáhnout. S motorem se stejně moc řadit nemusí:-)
Nemůžeš jen tak dát vícekolečko (a jedno jestli šroubovací nebo kazetu) na jiný počet rychlostí, sou různé chytré přehledy toho co s čím a jak je kompatibilní. asi vždy je potřeba vyměnit řazení, přehazovačka v některých případech může zůstat.
Nie je to jedno, nebude to fungovať. 7-kolo nebude fungovať s 9r prehadzovačkou.
Proc by nefungovalo?Mel by jit nastavit doraz a nebo proste 8a9 nepouzivat.Kazeta a sroubovaci vicekolecko ma jiny vzdalenosti ozubenych kolecek od sebe?Nebo proc by to nemelo fungovat na stavajici prehazovacce?
Já také musel vyhodit řazení v brzdách, dal nové brzdy s odpojovačem a sedmistupňové páčkové řazení,které jsem koupil od Šikuli dvoje kus za 140Kč. Je to stejné co má Lubo a tady je pěkně vidět.
https://www.youtube.com/watch?v=JsPZUA-Kzmw
Páči sa mi tvoj výber. Cez zimu sa chystám namontovať Q128H na manželkin bicykel. Ako senzor na odpojenie bŕzd by som použil https://bmsbattery.com/parts/459-hwbs-hidden... Akú batériu by ste odporučili na 36V. Mne sa páči LG-MJ1 odtialto: https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php... Vďaka za radu.
Zaujímavý zdroj článkov, fakt super ceny a vyzerá že tí čo nakúpili sú všetci spokojní... Hneď ma napadlo ak by niekto chcel z toho niečo poskladať, môžem mu to zbodovať (prípadne dobodovať tie nedokončené packy) a prípadne dorobiť BMS a konektory...
Batériu nemožno odporučiť keď nevieme nič o tom kto, ako a s akým očakávaním na tom chce jazdiť.
Bicykel bude využívaný na "vyhliadkovú cykloturistiku" po hrebeňoch, čiže žiadny downhill, cross, žiadne extrémne prevýšenia, žiadne diaľkové trasy a motor len ako pomoc do väčšieho alebo dlhšieho kopca.
Ak budú z batérie iba malé odbery a má byť malá a ľahká (250W), stačilo by aj tých 4p, ja osobne by som asi bral Sanyo GA. Dobrý kompromis váha/výkon/životnosť by mohlo byť 6p. Pre väčšie výkony by som šiel do 14s.
Ja myslim, ze QQ100, QQ128 a podobny v Cechach nesehnat, vzdy to kupuji v Cine.
Ale pokud jsem spravne pohopil diskuse, vyber ani baterky, ani motoru jeste neudelan.
Nazor na tuhle sadu?Vyjde na cca 9000Kc i s barevnym displejem a je to stredak 750W.Odeslani z DE takze zadny DPH a Clo. http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2017-61-s29r
Tato seda mi přišla minulý týden.Po objednání za 6 dní.Budu jí dávat na kolo ,až mi příjdou ještě z číny sensory brzd a k nim rozdvojený kabel,wattmetr a nějaké drobnosti.Ted mi mají přijít i Lipo baterie a musí ještě dokoupit jistič s vypínačem ,balanční kabely atd.Vše podrobně je konzultováno v"přestavba na e-kolo,tak se tam podívej.Displej sm objednal ten P750S
A objednej si Programovací kabel...já jem vzal tento..https://www.aliexpress.com/item/Bafang...
To nejde nastavovat pres displej?Displej bych vzal P850C.Jakou by to melo mit maximalku s pripomoci nevis?Jen me stve ze nejde vybrat pocet zubu na taliri.Dej odkaz na baterky prosim.Jinak neni problem s Li-Pol kdyz je mootor 48V a ty modelarsky baterky davaj jen 44V?
Ten motor funguje v pohode s 12s aj 14s LiPo. 12s LiPo ťahá lepšie než bežné 13s Li-Ion batérie. Je to tým že LiPo sú tvrdšie, neklesá im tak napätie v záťaži.
Cez displej ide nastaviť pár vecí, ale to najdôležitejšie treba nastaviť cez PC a k tomu treba ten kábel.
Maximálka môže byť aj cez 50km/h, záleží na viacerých faktoroch, ale jazda s ťažkým prevodom na plný plyn (potrebné pre vysokú rýchlosť) tomu motoru neprospieva a predčasne sa opotrebuje.
Jeste bych mel dotaz k tomu stredovemu pohonu Bafang.Tam asi nejde dat akceleracni packa a nepojede to bez slapani protoze by se porad tocily kliky co?Jak je to treba s jizdou v lese do kopce?Ten prevod musi bejt moc rychlej kdyz to ma jen jednotac a ten je pro pomalou jizdu moc velkej.Jak to je?
BBS02 má štandardne plynovú páčku v balení, pedálmi motor netočí, je tam systém voľnobežiek aby pedále netočili motorom a naopak. Jeden tác vpredu sa kompenzuje kazetou s väčším rozsahom, napr. 8r 11-36z už sa dá použiť na rovine aj v kopci.
BBS02 sa pri plnom výkone prehrieva, dlhodobo je vhodný príkon 500-750W (48V x 24A = 1152W). BBS-HD zvládne viac, je označený ako 1kW, takže by ešte mohol spadať do 1kW limitu pre legálnosť na ceste. Pri dennodennom jazdení cez horu ale treba rátať že sa motor opotrebuje. Na taký účel mi z pohľadu životnosti a ekonomickosti príde vhodnejší priamy motor. Pokiaľ pri jazde z kopca treba aj brzdiť (nejde to pustiť naplno bez brzdenia) tak by to bola výhoda mať rekuperačné brzdenie...
Ten BBS-HD nechci je uz moc drahej.Primej zase neni vhodny na pomalou jizdu v terenu.Takze vylucovaci metodou mi vychazi ten BBS02 a nebo ten prevodovej do zadniho kola.
Písali ste že v teréne nejazdíte. Na rýchle jazdenie po asfalte a poľných cestách je vhodnejší hub motor... Pri tých BBS je to tak, že síce BBS-02 je lacnejší, ale nakoniec Vás to lacnejšie nevyjde lebo sa rozsype skôr ako BBS-HD...
Ja bych stredovy pohon nedoporucoval, moji zkusenosti s BBS-02 jsou nejhorsi mezi 6 motoru, ktery jsem vlastnil.
BBS-02 je velmi drahy v provozu (7kc/km).
Pro rychlou jizdu BBS-02 potrebuje alespon 52z talir - a je to spatne pro pohon, vzdy pracuje pod optimalny otacky (jen 80-90rpm).
Nutnost delat servis kazdou 1000km je blbost...
Ale za 9000kc je mozne vhodna volba.
PWSpower ma sklad v Praze - ale me odmitl prodat zbozi se skladu bez postovneho.
Proc by mel bejt drazzsi v provozu nez jiny kdyz je za podobnou cenu?Nekdo tu psal ze na nem najel 13000Km.To je pro me minimalne tak na 10 let.
Lebo žerie retiazky, kazety a brzdy na počkanie a je tam príliš veľa komponentov ktoré sa môžu pokaziť a ak sa aj nepokazia, časom sa opotrebujú. Otázne je, či po elektrifikácii ten nájazd 13.000km nebude miesto za 10r za roky tri... Tiež je nutné neustále a správne preraďovať, a to pri každom zastavení, rozbiehaní, kopčeku, proste stále... Ako v aute. S priamym motorom môžem jazdiť celý deň na jednom prevode. Motoru to nevadí. Ako jediný zásadný nedostatok aj ja pociťujem nemožnosť používať kazety. Ak by som skladal nejaký cca 1kW stroj teraz, asi by som použil Mxus 30H ktorý má orech na kazetu.
Nechcem týmto povedať že BBS je celkom na prd, a jedine hub motor je dobrý, to určite nie... Len som chcel upozorniť na skutočnosti ktoré neskúseného človeka ani nemusia napadnúť, ale sú celkom podstatné.
Jelikož chci ten motor jen jako přípomoc ke standardnímu šlapání a kompenzaci rozdílu sil mých a menželčiných, tak mi to neustále přeřazování přijde jako zcela normální způsob používání kola. Ty běžné lidské síly jsou tak malé, že si navykneš tu převodovku používat prostě pořád. Ty se na to koukáš už z jiného uživatelského levelu.
Ano, toto mohu potvrdit, BBS-2 jsem jezdil tři roky, najel na něm 13000km a motor jezdil v pohodě, stačilo jen v zimě promazat soukolí vhodnou vazelínou, nyní je již opotřebovaný, ale stále ještě běhá a jezdí na něm přítelkyně. Dříve na klasickém kole bych těch 13000km taky najížděl 10 let, ale na tom elektrokole mě to začalo tak neskutečně bavit, že jezdím mnohem víc, co jsem dřív jezdil vlakem, tak teď jezdím na elektrokole, není problém na něm ujet 100km za den, stačí mít jen dobré baterky. Motor je dobrý jako pomoc do prudších i pozvolných kopců, díky využití přehazovačky běhá v optimálních otáčkách. Ale je potřeba myslet na to, že je to v podstatě stejný motor jako BBS-1, má stejnou převodovku, jen silnější vinutí a řídící jednotku, takže při výkonech nad 500W se docela zahřívá a převody trpí. Pokud ho budete používat jako motor 250W (nutno "poladit"přes kabel řídící jednotku, z výroby to má zbytečně velký záběr) a ten vyšší výkon budete používat jen sem tam jako výkonovou rezervu, tak Vám může sloužit dobře a dlouho. Ale faktem zůstává, že dolů z kopce Vám brzdit nepomůže jako přímý motor s rekuperací, takže budete často měnit brzdové destičky, stejně tak každý rok jsem měnil řetěz a kazetu. Ale na výpomoc do kopců při rekreačním ježdění je to dobrá volba, kolo je stále kolem a při vypnutí motoru (nulové přípomoci) při jízdě po rovině neklade téměř žádný odpor. Ten přímý nábojový je spíše dobrý při používání kola stylem "elektromopedu", na urychlení dojíždění např.do zaměstnání.
O tom zahrivani vim a neminim ho stavit na plno.Spis chci aby to vydrzelo co nejdyl.Zacinam byt ale lehce nervozni sadu jsem objednal 1.10.18 za 420$ ma to byt poslany z DE a zatim se nic nedeje,zadna zprava o odeslani a podobne.Pritom tu nekdo psal ze to mel doma asi za 5 dni.
Ano,bylo to za 6 dní tady. Byla to tato sada:https://www.aliexpress.com/item/48V750W-Bafang...
A musíš ještě dokoupit toto:https://www.aliexpress.com/item/BAFANG-Y... https://www.aliexpress.com/item/BAFANG... https://www.aliexpress.com/item/SM-Gear-Sensor...
Ja chtel rict, ze stredovy pohon je drazzsi nez 2WD nebo motor v prednim/zadnim kole kvůli většímu opotrebeni retezu a kazety.
Jinak pokud budete mit najezd 13000km za 10 let, nevidim ve stredovem pohonu zadny problém. Jednou rocne vymenit vazeinu, retez, kazetu a desticky není velky problém:)
Tak sada dnes dorazila a prvni co me zskocilo je vaha motoru,je silene tezkej :-D Motor ma sice volnobezku ale stejne se to otaci vsechno nejak ztuha,casem to povoli nebo je to normalni?Bezny stred u kola se toci daleko volneji.Dalsi vec je tam retezove kolo 44 zubu a prijde mi to desne moc stejne retezove kolo mam na trojtacu jako nejvetsi a prakticky ho vubec nepouzivam.Takze jaky mensi tac na to jde dokoupit?Asi bys se taky siknul senzor razeni a nejaky senzor na predni hydro brzdu.Nejakej odkaz kde nakupovat nahradni dily a doplnky k tomuto motoru?Nejakej navod na montaz by nekdo nemel?To co s tim prislo je nepouzitelny.Diky
Tady je návod na montáž: https://www.e-pohon.cz/fotky4744/fotov/_ps... zde je různé příslušenství, dají se koupit i menší převodníky: https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety... Ale já jezdil s tímto motorem s převodníkem 46 zubů na 28palcových kolech na trekingu a jezdilo to v pohodě, přehazovačka 9-ti, s kazetou 12-36 zubů, vyjel jsem většinu kopců, co jsem potřeboval. Ano, odpor je samozřejmě větší než u běžného středu, protože točíte sekundárním soukolím, ale samotným motorem netočíte, tam je volnoběžka.
To nepovoli, bude jen shorsovat.
44z pro jizdu po sinlice je malo (ja mel 52z/11 jako bezny prevod, a chtel vetsi predni talir), v terenu mohlo byt fajn.
Myslim ze cim min dratu (sensor na brzdy, sensor razeni), tim lepe.