Zdravim.
Udelal jsem nove elektrokolo, zeleny 29er s pevnou vidlici, ktere ma diskovy brzdy a nizky nastup. Xiongda motor vazi 1.5kg, ma vykon 250W. LiPo baterka vazi 1.08kg a ma 36V 5Ah.
Kolo ma vetsi 25x700c rafky a tezky 50x700c Schwalbe Big Apple plasti.
Celkova vaha asi 17-18kg, cena na Shimano XT je trochu nad 1000 euro.
Motor po 400km funguje dobre, ale i pri jizde do kopce, i pri jizde po rovince, i pri jizde s vypnutym motorem dela divny a ruzny zvuki.
Na prumerne rychlosti 20km/h spotreba asi 5Wh/km. Na pedelec ten motor je vhodna volba, na motorku - jiste ne, alespon 2WD je minimum.
Spotřeba 5Wh/km při průměrné rychlosti 20km/h je při jak intenzivní přípomoci a v jakém terénu? Teoreticky by ta baterie měla takhle vydržet 36km, takže asi tak 30 reálně? Snažím se najít optimální baterii ( Wh, váhu, velikost) pro baterii pro lehkou přípomoc do kopce a do rychlosti pro manželku, pro 250W středový motor. Nechci nic moc výkonného = těžkého. Chci jen, aby přestala pořád frflat, že je to moc do kopce, moc rychlé, moc horko...
20km/h (15km/h do kopce, 25km/h po rovince, 30-40km/h s kopce) je to prumerna rychlost jizdy s ditem v sedacce, s prislapem 150W (coz je 7.5Wh/km, vice nez motor) po asfaltu v kopcovicem terenu (asi 1500m na 70km).
30km je realny doezd na jednu baterku.
Z čeho máš vyrobenou tu skříňku do rámu?
Z 4mm překližky, jak minule na zlutem Boardmane.
Vazi to 0.5km (na zlutem - 1kg), docela odolne proti desti.
Docela hodne praci a penez na zelenou barvu:) Ale nevim kde bych mohl tohle objednat:(
Vyrobit to na 3D tiskarne v obchode to bych stalo jeste 5-10 krat drazzi.
To je dobrá varianta z pohledu pevnosti a asi i váhy. Navíc snadná opracovatelnost.
Je to ja bych rekl zbytecne pevne pro jizdu po asfaltu. 2.5-3mm stacilo by.
Ale do tezkeho terenu uchyty te krabicky jiz nedostatecne pevny. Ale do tezkeho terenu te motory jiste nejsou vhodny:)
Kontrolery jsou upevneny na sroubech, baterky pomoci bilych plastovych dilu, nic neskaci:)