Dobry den,
zvazuji skladaci kolo a puvodne jsem zvazoval 20"-TernLinkD8.Protoze je vsak na slozeni velky, tak na vyber moc nemam a chystam se na koupi Bromptna S2L s 44 zuby na prednim tacu na kratke popojizdky.Protoze nahradni soucastky na Bromptna jsou ponekud drazsi,chci se Vas,kdo vlastnite Bromptna zeptat na Vase zkusenosti se zivotnosti naboju,rafku(hlavne probrzdeni) a plastu Schwalbe Marathon.
Za Vase prispevky dekuji
Tady najded nejake povidani o Bromtonech zde:
https://www.nakole.cz/diskuse/18368-poradte...
Dalsi povidani najdes, kdyz v uvodnim prehledu sekce diskuze zadas do vyhledavace proste Brompton.
Zde se muzes podivat, jak se Brompton vyrabi - treba Ti to pomuze nebo aspon napovi:
https://youtu.be/max3bL3bTbg
Jo a jsem zvedavej, jestli se tu jeste krome uvodniho textu ukazes! V posledni dobe se tu rozmaha zalozit tema a utect, resp. uz se nevratit....
Nebojte se,vratim se.
Dekuju za video o vyrobe ramu Bromptnu.
O kvalite remu nemam pochybnosti.
Co se bojim jsou "provozni naklady".
Mnou vyse zminene soucastky neodchazi tak casto,ale patri na Bromptnu k nejdrazsim.Cele zapletene zadni dvourychlostni kolo prijde na 3500 Kc.Kvuli netypicnosti rozmeru musim nakupovat jenom u Bromptna
Co Dahon Curve, víš o této možnosti? Vozím ji jen jednou ročně na dovolenou, ale dostává tam zabrat v kopcích a zatím jsem s ní spokojen.
Asi takhle: můj Brompton má nalítáno ke 20 000 km, a měnil jsem:
- pastorky (2x, cca 300 Kč/sada, koupeno od dealera Brompton, blbě se to shání)
- pláště (1x, po cca 8 000 km, dal jsem tam normální Schwalbe Marathon z německýho e-shopu, cena poloviční než od Bromptonu)
- řetězy a brzdový špalky - měním pravidelně, řetěz používám normální osmirychlostní od SRAMU, špalky BBB
- řetízek nábové převodovky (moje chyba při výměně kola, na 2rychlostním Bromptonu řešit nebudeš)
- lanko přehazovačky (to řešit budeš), dá se vyrobit z normálního pilníkem
...jo, a už by to asi chtělo vyměnit tác vpředu a pár špic už se taky prohýbá...
Ráfky jsem ještě neprobrzdil, Schwalbe daly 12 000 a ještě pěkných pár tisíc dají, ale chce to do nich narvat max. tlak a ten tam i udržovat...
Dekuju moc,takoveto zkusenosti a recenze potrebuju slyset,at uz pozitivni nebo negativni.
Brompton budu kupovat jako dvourychlostni,ale
dopredu prijde dvoutac 50/34 s prehazovacku-zadni napinak to vezme.
Bezne pocitam s tazenim 50-12 a 50-16 a do prudkeho kopce pak budu davat 34-16.
Jeste jednou dekuji moc a privitam i dalsi takoveto recenze od ostatnich Bromptistu
Měl jsem na tohle téma rozhovor se servisákem, co dělá Bromptony. Docela mě od toho zrazoval, řka že napínák není problém, ale trefit řetězovou linku, to že problém bude...
Dekuji moc za upozorneni,ale tohodle se nebojim.
Na jednom cinskem kramu doma mam na haku povesenou starou Shimanackou 600 s hakem a funguje to.Ostatne,pokud nekchci Brompton s vice ryclostni nabou a zajistit si max rozsah -nejvetsi -nejmensi,tak jinou sanci nemam.
Vicerychlostni nabu bych zrusil pri razeni v tahu.