Je v poriadku konektor medzi motorom a batériou? Tam by mohol byť problém...
Zkoušel jsem konektor párkrát rozpojit a zapojit. Závada stále přetrvává. Není možno konektory nijak proměřit, protože konektory jsou zalité v plastu.
Aký je to motor? Stredový, alebo nábojový?
Pred reklamaci zkuste udelat tu samou jizdu do prudkeho kopce s plno nabitou baterkou.
Pokud problem zustane - jiste reklamovat cele kolo, pravdepodobne nejaky problem s draty.
Pokud problem jiz nebude - tak staci reklamovat jen baterku, ktera nedrzi proud potrebny pro jizdu do kopce.
Kolo je vzaruce,ale mám obavu jak budu vysvětlovat že to dělá jen v kopci nebo při větší zátěži. Mám obavu z toho, že se na kole projedou a po měsíci mi hodně vrátí s tím , že se závada neprojevila.
zjistěte kolik amp davá ta vaše baterka max po jakou dobu zjistíte nejspíš u prodejce nebo na netu.
Pred reklamaci zkuste udelat tu samou jizdu do prudkeho kopce s plně nabitou baterkou jak píše kolega.Ale muže se stát že vaše baterka neumí dodat potřebné množství energie protože to neumožnuje zvládá třeba jen 15amp a vy byste potřeboval 20amp a víc.Baterka není špatná jen není vhodná pro takovou zátěž i tak to muže být a nebo bude problém jinde tak reklamujte.
Nedávno se tady diskutovalo, že motor 250W v zadním kole není do prudkých kopců vhodný, pokud cyklista vydatně nepomáhá. Pro méně trénovaného cyklistu je zřejmě vhodnější středový pohon, který ulehčí motoru díky nastavení lehčího převodu a pomůže udržet vyšší otáčky motoru a tím jeho efektivnější chod. Možná popisované chování tedy není chyba, ale projev nedostatečného výkonu motoru pro danou situaci.
Domnívám se, že opravdu kolo nebude konstruované pro tuto zátěž. Zaráží mě ale , že když bylo kolo úplně nové tak se žádné cukání neprojevovalo ve stejném kopci.
A taky se domnívám, že v kole bude nějaká tepelná ochrana, protože jak začne kolo vynechávat a já zastavím nebo na displeji nastavím 0 asi na minutu, tak potom kolo zase normálně jede. Bohužel asi tak 100 metrů a opět začne vynechávání.
Zaráží mě ale , že když bylo kolo úplně nové tak se žádné cukání neprojevovalo ve stejném kopci.
Tak to je k zamyšlení proč až ted a před tím nic.
A napadlo ma ešte, prejavil sa tento problém náhle, alebo to začalo robiť postupne a zhoršuje sa to?
Môže to byť batéria, ako starne zhoršujú sa jej parametre a už nemusí zvládať to čo predtým. Je známe že batérie sú na hotových ebajkoch dosť slabo dimenzované. Kým je to nové ide to ešte ako-tak, ale ako to začne degradovať začnú problémy. Počas prestávky sa batéria trochu zregeneruje, ale v záťaži po chvíli začne zase kapať... Aj to je možný scenár. Ak by to bolo teplotou tak by sa to prejavovalo asi od nova.
Ale toto je motor 350W , a to je sakra rozdíl v jízdě do kopce oproti klasické 250W.
Nemůže být na vině špatná kabeláž, že ampéry neprotečou jak by měly ? Kolega na začátku píše, že kabel fajruje.
Podle mě bude příčinou skutečně přetížení motoru. Tomu nasvědčuje, že když si motor, resp. baterie "odpočine", zas kolo chvíli jede. Pokud by byl špatný kontakt v kabeláži, tak by to blblo nezávisle. A proč kolo dřív jezdilo lépe? Možná bylo chladno, tj. motor se tolik nepřehříval, baterie byla méně opotřebovaná atp.