Čímpak asi, zkus přemejšlet. Cvrk necvrká, utopil se v bordelu. ;-)
Něco podobnýho říkal Menšík o Cvrčkovi a Prckovi.:-)
Nebo to může bejt moc utaženým torpédem. :-)
Jemu ale cvrček cvrkal, prcek měl problém.
Tohle mi začíná dělat dost drahej vořech na silničce a mám pocit, že mi tam degraduje nějaká guma, že začíná lepit, místo aby těsnila, je to možný?
Tam snad ani nic takového není, nebo tam máš nějaké gumové těsnění?
Nevym, je to Mavic, budu to muset znova rozebrat a pořádně to proštudovat, už jsem to jednou dělal, protože mi to lehce táhlo za řetěz, ale asi jsem to odflákl, promázl jsem to olejíčkem a nic se nezměnilo, tak mě napadlo esi to nemuže bejt nějaké rozleptané těsnění, asi blbost, co..
Aha, Mavic. Ten je potreba mazat specialnim olejickem. Obvykle ma na jedne strane lozisko kulickove, na druhe strane kluzny plast. Ten i praporky se mazou nekolika kapkama toho olejicku. Vazelina nebo necisteny orech cvrka umi zalepit.
Teda pokud nezmenili nejak technologii, ale pred par lety fungovali takhle.
Jo, to bude ono, dík za informaci, tentokrát si na to vezmu brejle a bude to v cajku, tak mě napadlo, jestli nemá zakladatel tématu stejný problém.
To asi ne. Při pomalé jízdě to nedělalo až při vyšší rychlosti z kopce na volnoběh to pomalu začalo unášet a prověšovat řetěz.
Vysušená vazelina zahuštěná prachem a nečistotami umí udělat svoje. Asi to bude chtít pořádné vymytí a nové máznutí.
Na horáku mám Mavica a nejdéle po dvou letech provozu mi začalo kolo při jízdě z kopce na volnoběh při vyšší rychlosti unášet řetěz. Byla to jen zanešená nečistota, bohatě stačilo jednou ročně vyndat vyčistit a znovu máznout.
Detaily vyčištění ti napíše ronda, který to dělal :-)
Koukni se, jestli nemáš nejaký bordel mezi výpletem a vicekolečkem, je to tak na 99 % příčina toho, co popisuješ. Na dílně už jsem řešil námotky: většinou je tam tráva, ale třeba taky vlasec, vlasy, provázek, vodič (asi ze sluchátek?), gumicuk (hák nyštěstí zůstal zaseklý v křížení drátů)
No ale kde asi zůstal ten druhý hák gumicuku?
Zažil jsem to, jeden hák ve výpletu, druhý zůstal na nosiči a skončilo to ještě dobře - jenom nečekaným zastavením se zadním kolem ve smyku. Zbytky mezi pastorkem a výpletem se nějak podařilo vyšťárat, muselo se jet dál.