Ahoj mam dva dotazy ohledne elektrokola.
Dokoupil jsem jsem na svyho E-Totema akceleracni packu, ale nejde srovna lehce, tre se plast o plast, myslite ze nebude vadit funkci (vodivost) kdyz mezi pohyblivou a a pevnou cast prstence striknu trosku silikonoveho oleje?
Chci si dokoupit na kolo kvalitnejsi kliky s osou Shimano Holowtech a na kole mam u stredu PAS senszor,.. Myslite ze bide stacit jen zvetsit prumer toho prstence a nebo je tam jeste nejaka jina zrada v uchyceni toho protikusu? Diky moc za pripadny odpovedi.
Ahoj, ten silikonovej olej není problém, taky jsem to tak pořešil, když to drhlo.
Teď jsem dával přítelkyni dohromady bazarovku s PAS, tam je fakt jen kotouček s magnetama, takže by se dala opatrně vypilovat větší díra do toho kotoučku, to by nemělo ničemu vadit, ale opatrně aby jste to nepropiloval moc,protože to tam musí jít narazit fest, aby to na té ose drželo a neprotáčelo se to. Třeba i trošku nahřát v horké vodě by tomu platovému kotoučku nemělo ublížit, hlavně aby se tam narazil napevno. Ještě se zeptám - je normální, když ten nábojový motor zabere až po celé jedné otáčce šlapek ? Docela mě překvapila ta dlouhá prodleva v porovnání se střeďákem, stejně tak i dlouho trvá, než se motor odpojí po tom co přestanu šlapat. ŘJ. je tam ale jen nějaká úplně levná z výprodeje od Šikuly za 650,-Kč, ta asi moc poladit nepůjde, ani netuším jak na to.
Diky zkusim ten PAS na to narazit, snad se nedostanu az na magnety. Co se tyka motoru me zabira tak po ctvrt otacce, co se tyka vypinani taky je to v podstate hned. Mozna mate min magnetu na tom kotoucku a nebo jsou zanesene. Cim vic magnetu, tim rychleji to zabira. Otazka jak rychla je ta jednotka a jak rychle to zpracuje. V E-Totemu mi rikali ze tam je senzor otacek motoru, tak mozna ten tomu taky pomaha ze je to rychlejsi, ale to je jen domenka...
Kotouček i PAS mě dali k té jednotce nový, asi je to nastavením řídící jednotky(prodleva při aktivaci motoru i ta prodleva, než to vypne při přestání šlapání je přibližně stejná), ale netuším, jestli(a jak)by se to dalo přenastavit.
Zdravim.
1a. Pravdepodobne mate tu packu otocenou na 180 stupni, melo by to byt jinak.
1b. Pak ta packa ma v sobe male plastove kolecko, ktere lze vyndat - a pak packa bude skoro volna.
S tim koleckem je nutno ten plyn zmacknout dvakrat abych vypnout plyn, bez neho - plyn vypina sam.
Ja bych tam nestrikal olej.
2. Nevidim problem trochu zvetsit prumer PAS. Straci abych magnety na tom drzeli dobre:)
Diky za reakci.
To neni muj obzek je to stazeny z webu, sam nevim jak patri uvidim u kola.
A to ji musim nejak rozdelat? Moc nechapu tu vetu o tom dvojim zmacknuti...
Packa ma fungovat tak, ze pri zatazeni pri slapani da na 5 sec plnej vykon a nebo pri chuzi bez otacek pedalu funguje do 6km/h (walk)
Taky nevim jesli funguje plynula regulace pri zrychleni i pri ty chuzi, nebo ta jen dve polohy on/off? Predpokladam prvni variantu, protoze jinak by stacilo tlacitko
Muzete, ale nemusite.
To kolecko dela tempomat aktivnym, kdyz zmacknete plyn na 15s, pak jiz nemusite ho dale mackat.
Ja nemam rad tempomat te packy - protoze na tom kole nemam odpojovac brzd, tak pred brzdenim jsem byl nucen zmacknout plyn, coz je spatne pro nouzive brzdeni.
Bez toho kolecka nemam tempomat - ani problem s brzdenim.