Dobrý den. Uvažuji že bych pořídil tento motor. Vím že jsou tu jeho uživatelé, tak bych je chtěl poprosit o radu kde jej objednat. Předpokládám že v čr ani na Slovensku asi nikde v prodeji není, nebo ano? Nebo kdyby jej třeba měl někdo použitý k prodeji, případně jiný středový motor. Děkuji za informace, případně nabídku.
http://eclipsebikes.com/index.php?cPath=1_12
http://www.cyclone-tw.com/newkits.htm
...odkaz od Bobba je asi jediný spolehlivý, třetí motor mám také odtud. Sice ty první 2 byly z Polska, ale to bylo velmi složité, tuto cestu již nedoporučím. Pokud jde o ty sady pro různá napětí a příkony, je nutno správně vybrat. Pokud nepotřebuješ přísně dodržovat zákonná omezení tj. do 250W na veřejných komunikacích atd., tedy chtít se pohybovat hlavně po silnicích, tak se vyhni všemu na 24V. Pokud preferuješ terén a navíc chceš mít výkonovou rezervu, tak ze zbývajících 36 a 48V sad bych doporučil jít do motoru 48V. Je to jen o pár desítek $ víc, ale tato sada je univerzální ohledně napájení. Lze totiž kdykoliv použít baterii s napětím v rozsahu 24-36-48V, aniž by se muselo něco přenastavovat a navíc tato ř.j. má vysokou zatížitelnost, snad až do 100A, takže to vydrží snad cokoliv a opět minimálně jako rezerva pro větší jistotu. Ř.j. se navíc dá nastavovat přes PC. Jediný malý problémem by mohlo být to, že při použití napětí pod 48V jej nebudou regulérně ukazovat stavové Led na plynovce. Což ale vůbec nevadí neb ty jsou stejně vždy jen hrubě orientační. Pokud chce mít někdo dokonalý přehle a přesnost, tak si nejspíš dodatečně pořídí externí měření např. Analyst (doporučuji, dělá i dlouhodobé statistiky) nebo jiný, levnější.... Tyto motory používám na 2 kolech mnoho let a velká spokojenost. Kdybych si jeden neodpálil svojí blbostí, tak bych stále měl jen ty 2 původní. Pravda je, že motory jsou trošičku hlučnější, ale to lze v některých případech brát i jako výhodu. Navíc ten zátah nedá snad žádný jiný, běžně dostupný motor. Navíc tyto sady používají vpředu 2 převody, pokud se nepletu např. 44 a 24z, což způsobuje, že ta 24 funguje jako v autě redukce, ten zátah je neskutečný. Hlavně v terénu pak neexistuje nic, co by tě omezovalo ve výjezdu s jakoukoliv zátěží. Hlavně se také tolik nekříží řetěz, což má neblahý vliv na jeho životnost. U mnoha jiných sad totiž bývá vpředu jen jedno kolo... Takže v základu asi tak, klidně se ještě zeptej na cokoliv.....
Děkuji moc za vyčerpávající odpověď. Vzal bych tuhle sadu http://eclipsebikes.com/product_info.php... . Zajímalo by mě, jakým způsobem se provádí nastavení jednotky přes pc, v sadě je nějaký kabel, nebo se musí někde objednat zvlášť? Lze mít připojený pas senzor a zároveň plynovou rukojeť?
Dobrá volba, jen ty konzoly bych ti dopručoval lepší.
Mrkni zde jak jsem to řešil ja, motor má velkou sílu a ty konzoly s klidem zlikviduje.
http://bob54.rajce.idnes.cz/Kompletni_prestavba...
Na nastavení řj. si stáhneš program ze stránek kelly a kabel je na to USB-RS232
https://www.czc.cz/premiumcord-usb-rs-232...
http://kellycontroller.com/KBShelp.php
KBS-L Controllers:
Download Kelly KBS-L Controllers User Manual V4.1
Download Kelly KBS-L User Configuration Program Setup V4.1
Kelly KBS-L Controllers Configuration Program Online Demo/Help
Kelly nepodporuje PAS tak že jedeš jen na plyn a své šlapání.
Každopádně doporučuji kvalitní měření jak ti doporučuje agilka
Kdybych elektifikoval, tak bych to na svém ECU chtěl takto
http://www.cyclone-tw.com/images/electric...
Ale ten držák motoru bych si asi musel vypilovat sám... Není nikde v nabídce.
http://www.cyclone-tw.com/images/electric...
Ozývám se znovu kvůli tomu samému dílu, ale tentokrát kvůli využití při vedení řetězu k alfine, co bych chtěl dát dozadu bez použítí nějakého ramínka.
Prosím Vás máte někdo "výkres" toho děravého jeklíčku?
Jsi mně úplně zmátl Arnošte, marně hledám jeklíček :-)
A on to je nejspíše ten úhelníček ne?
Tak to si budeš muset vyrobit i nakreslit asi sám. Cyclona jsme tu měli všehovšudy 3 nebo 4 nadšenci. Možná Agillka by mohl pomoci.
Mejly máš v obálce :-)
S tím "nakreslením" počítám, bo by v tom úhelníčku chyběl ten motor, tak ta montážní strana byla drobet delší, že, ať už nastavená na potřebnou délku nějakým plocháčkem nebo ne.
Nějaký hliníkový jeklíček mám ještě z dob, kdy jsem chtěl stavět Ninkův dřevák, na kterém by se býval byl použil na uchycení středu nebo zadního kola, nyní už si to po těch letech nepamatuju přesně :-D
A pilníčky po večerech používám běžně. Nejen na nehty teda :-D