Ruské provokace v Praze na protiBabišovské demonstraci.
Strašidelné co už si dovolí ta proruská svoloč, normálně zneužijí povolenou ohlášenou akci.
Svinstvo.
https://www.novinky.cz/domaci/471524-protest...
Tomu mému (bohužel) poslanci Foldynovi (palici má vyboxovanou) snad už definitivně jeblo:
https://www.youtube.com/watch?v=wWLWh41qZcc
S tímhle místopředsedou, ruským vlastencem, to oranžisti dotáhnou k naprostýmu krachu.
Naopak ! Jak tak sleduju, získává tím veliké sympatie u voličů KSČ(M) a SPD, mohl by jim přetáhnout hlasy.
To by mohlo být! Na tomhle videu byl pod tlakem emocí, takže přirozenej nácek, to by mohlo hlavně na ty okamurovce zapůsobit :o)
Docela z toho mrazi. Z raritky a scenek k pousmani se pomalu ale jiste stava neco bezneho a normalniho, dokonce patriciho uz i ke stredove politice. Lide si na to zvykaji a ocekavaji. Berou to za projev silneho vudcovstvi. Jiste ze ne vsichni, slusnym se to prici. Jenze mame demokracii a proste se jen scitaji hlasy...
Nevis, jak to dopadlo s virozou vcera na ambasade ? Ta naklonnost je cim dal otevrenejsi. A do toho odhalovani cinske sochy Marxe spickama EU... Snad to jeste chvili vydrzi pozivatelne, nez se potkam s panem Kopfrkinglem.
Vydržel jsem jen do "tak jsem se dočet". Hrozně nerad zvracím na klávesnici.
Však znám letité členy ČSSD, kteří dokonce kdysi byli s Foldynou kámoši, že stranu opustili. Mimo jiné také kvůli němu, nechtějí s ním být spojováni.
Na mě Foldyna na tom videu působí úplně stejně jako Martin Kaleja, jsou nejspíš z jednoho těsta, jen jeden je z Rumburka a druhý z Děčína.
Me se libi, jak se tam zaklina vlastenectvim. Okazale a uzkostlive stylizovanej po vzoru americkych motorkarskych gangu, vita a haji ruskou propagandistickou bandu. Akorat to opravdove vlastenectvi se mu z toho nekam vykourilo...
Kolo se sajdkárou :-)
http://www.kremecek.com/index/index/id/16595-...
Tak co, povede se přistání na plošině?
https://www.youtube.com/watch?v=wnYSfmlaJxQ
Lidé se mohou urážet, nadávat bez ohledu na dopad, pokud "oprávněně" kritizují.
Pavel Šafr doporučuje: Okamurovi můžete říkat „Pitomio“, schválil to i soud
11.05.2018 9:39
Poslanec a lídr SPD Tomio Okamura neuspěl s dovoláním ve sporu vyvolaném hanlivou přezdívkou Pitomio, kterou pro něj použili v týdeníku Reflex. Justice v obecné rovině připustila možnost použít tuto přezdívku v rámci oprávněné kritiky, uvedl Šafrův server.
Nelibi se mi to. Ryba ale smrdi od hlavy. Kdyz jde prikladem ve vsemoznem a castem urazeni, zvlast novinaru, sam prezident, co cekat od tech obycejnych novinaru, ze ?
Ano, teď je urážení posvěceno soudem.
Jen to dokresluje politickou kulturu u nas.
Pan Tomio Okamura je velkým vyznavačem politické nekorektnosti ("když řeknu pitomost, není to pitomost, ale je to politicky nekorektní").
Zdá se, že právo na politické nekorektnosti si vyhradil jen sám pro sebe.-))
To rozhodně ten soud nekonstatoval. Dle mého názoru soud v tomto konkrétním případě pouze konstatoval zcela zjevnou skutečnost:-))
Ostatně, kdyba se s panem Tomiem Okamurou měl soudit každý, koho on nazval pitomcem, tak by soudy nic jiného neřešily.
Ach jo. Opět kdo a ne co. Okamura či Zeman, nebo kdokoli. Kritika byla oprávněná, konstatoval soud (podle jakého práva), ne, že se skutek nestal, ne, že újma byla zanedbatelná, či žádná. Staré známé, spravedlnost je slepá. V tomto konkrétním případě se soudí podle zákonů pro všechny. Konstatovat mohu cokoliv i vraždu.
Co vlastně chceš slyšet?
Reagovala jsem na tvé konstatování, že "teď je urážení posvěceno soudem".
Ne, není. Soud nic takového neřekl.
Pokud ten soud něco řekl, tak v podstatě dal za pravdu Tomiovi, že když si někdo myslí, že je někdo jiný pitomec a uvede příslušné pitomosti, na základě kterých si svůj názor utvořil, tak se to nejen smí, ale dokonce i má říct na plnou hubu a veřejně a nechodit politicky korektně kolem horké kaše:-))
No a kupodivu Tomiovi se to nelíbí. Asi to s tou politickou nekorektností nemyslel až takhle obecně a pro každého, že?
Dokonce mám z celého toho soudního sporu pocit, že je to právě pan Tomio Okamura, kdo velmi intenzivně rozlišuje, KDO co smí říkat ve stylu "JÁ smím, VY nesmíte" :-))
Chlapi, nelejte to pivo z oken, kdo to má pak hledat! :-)
Což mi připomnělo včerejší jízdu pendolínem ze Žiliny do Prahy. Do Olomouce naprostá pohoda a klídek. V Olomouci přistopilo do vagonu asi třicet "sportovců". Poznalo se to podle toho, že se objevil silný alkoholický odér a ozvala se muzika z nějakého přehrávače. Když začali dále popíjející sportovci řvát, že mají právo se radovat, protože vyhráli a jsou nejlepší, přišel průvodčí a moc se omlouval nám všem ostatním. Když začala parta hlasitě a nekoordinovaně zpívat, průvodčí mi nabídl, že se můžu přestěhovat do jedničky. Když se vagónem začal ze záchodků šířit zápach moči a jeden ze "sportovců" se jal dobývat do záchodu, že potřebuje "srát", tak ať ho ten "chcající" pustí, jinak s ním vyrazí dveře, tak jsem se do té jedničky přestěhovala.
Doufám, že tihle lidé se jednoho krásného dne taky nezačnou soudit o to, že když si zaplatili, tak holt mají právo:-))
Jo a velice mě pobavilo, když jsem se já, skoro šedesátnice, probíjela mezi nima vagónem, tak na mě křičeli:"Koukejte tady na slečnu, jak se probíjí naší obranou jak nůž máslem! Tu bychom potřebovali do útoku."
:-))
V pátek jela tramvají z konečný pod Ještědem do centra skupina německých adolescentů. Naštěstí byli takřka střízliví (i když třímali v rukou kelímky svijanského), protože rozpoznali zastávku Bahnhof, kde vylezli. Poslouchat jejich buršáckej řev až na Šalďák by bylo nad moji odolnost.
Je to k podivu, ale většinou z nich vyrostou spořádaní Němci, kterým můžeme disciplínu akorát tak závidět.
Dle mého názoru je lepší, pokud se člověk chová jako kretén, dokud je mladej, protože k mládí to patří, než když se jako uřvanej kretén chová dospělej člověk.
A asi je jedno, zda se tak chová v tramvaji, nebo v diskuzi...
Nevyrostou. Bejvávalo.
To by totiž ten mladý kretén musel být srovnán do latě, a to se dneska nenosí. To totiž je ta druhá věc co se k mladistvému kreténství musí přidat. Jinak z mladého kreténa vyroste tak akorát starý kretén. Bez ohledu na národnost či státní příslušnost.
Ve Španělsku v kempu dva pubertální Němci poněkud zdemolovali umývárku a když se to dozvěděl jejich papá, donutil je, aby to po sobě uklidili, přišlo se na ně tenkrát podívat dost lidí, protože tam dělali bordel už delší dobu. Tak třeba to jen nevidíme, ale nakonec je vždycky někdo srovná, protože co já pamatuju, mladí Němci byli uřvaní a rozcapení už za mého dětství a pořád jsou na tom s disciplínou o poznání líp, než my?
Ano, máš pravdu. Opravuji své nepřesné vyjádření. Teď je oprávněné urážení posvěceno soudem .:-D.
Když jsem pátral do hloubky, tak Reflex byl odsouzen k omluvě. Konstatování rozsudku tedy nechápu. Opravuji opravené. Urážení je u nás soudně trestáno. Tím ti dávám opět za pravdu.
Ano, pátral jsi do hloubky správně. Tomio omluvu dostal, ale Pitomia štve, že nedostal 300 tisíc:-))
U Okamury úplně běžné. On tvrdě prosazoval odvolatelnost politiků a když se to mělo týkat jeho, tak se mohl zbláznit a jeho poskoci zvencnout. Ale nějaký důsledek to má. Od té doby Okamura o odvolatelnosti politiků se už ani nezmínil :-))
Jak poznat psychopata.
A nesedí to jen na pitomia, i tady by se minimálně jeden pitomio našel, že áno.
http://blog.aktualne.cz/blogy/daniel-strobl.php...
tak tomu se říká, v rytmu nohou dobře opuštěná klika :)
https://www.youtube.com/watch?v=2vTi93bpeGw
Narazil na na diplomovou práci: Genderová analýza hlavních ženských postav Babičky Boženy Němcové
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/120237629
a tak mě napadá, jestli se na katedře Gendrových studií také věnují nějaké té mužské otázce.
Z textu je cítit, že autorka o době díla a tehdejším životě neví vůbec nic, navíc se klidně vsadím, že nebyla ani na zámku v Ratibořicích :)
Také mě doslova fascinuje hojnost citátů Blanky Knotkové-Čapkové, která je zároveň vedoucí práce :) Takový střet zájmů :D
A to nemluvím o tom, že anglicky napsané jméno autorky a práce tak trochu korelují : Babicka píše o díle Babicka :)
Ale vždyť je to celý ptákovina, vědecky se zabývat z idealizovanými postavami a příběhy z "pohádky" a brát dílo jako historický dokument a popis faktů.
To je u nás tradicí, podle Jiráska se pomalu vyučuje dějepis ...
Nevim jak dneska, ale v sedmdesatkach jednoznacne. Ta cernobilost naprosto vyhovovala rezimu.
Dobre si pamatuju, jak nam souska ucitelka licila u notoricky znameho obrazku draba s karabacem, jak za toho strasneho feudalismu furt jen lidi na polich mlatili...a nedavno jsem v radiu poslouchal historika, ktery z kronik a urednich spisu tehdejsi doby zjistil, ze treba na uzemi dnesniho jihoceskeho kraje bylo v te dobe drabu vsehovsudy pet (slovy pet) a meli na praci dulezitejsi veci, nez nekoho mlatit.
A nejenom naše dějiny - vždycky si vzpomenu na ty tisíce mrtvých otroků při stavbách pyramid ...
Ale je fakt, že tohle se učilo všude, nejenom u nás. Dneska když vykopávaj v okolí pyramid "městečka" řemeslníků, nestačí se divit. Ona to byla výborně placená (ze státního) práce.
A zlaté desátky. Proti dnešnímu zdanění.
Zaujalo, že tentokrát už tady žádné avízo předem neobjevilo
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha...
Pobavilo, potěšilo, že to nevzdali :-)
No a abych Jindrovi ušetřil čas, lidi z AutoMatu jsou neschopní vyžírkové přisátí na státních penězích a ukradli Jindrovi pětikilo. Sprostě mu ho ukradli! Chudák teď nemá co jíst (pít) :-(
Ty si nedáš pokoj.
Tak ti to zopakuji, dal jsem svoje peníze na pořízení moderní sochy, nikoliv na to, abych futroval mzdy AutoMatu, když jim na ně nezbývalo (viz jejich závěrka z roho roku) .
Prachy byly vybrány na transparentní účer, z kterého zmizely, a socha nebyla ani 2 měsíce po té, kdy už měla být hotova.
Začalo se něco dít až v době, kdy jsem se začal o osud sochy zajímat.
Se zpožděním 4 měsíce byla sicha instalována, i když v úplně jiné podobě, než byla navržena.
Kolo místo aby "jelo" po sloupu k nebesům, je přivařeno na konzolu a tím celá výtvarná myšlenka znehodnocena.
Vyúčtování sbírky nebylo nikdy provedeno, to co bylo zveřejněno, faktura "práce a materiál" je výsměch, ale magistrátními šmouly zameteno pod koberec.
Prostě lumpárna.
Socha je provedena navíc nekvalitně, pokovení se již teď loupe.
Prostě podvod od začátku do konce.
O mě strach neměj, hlad fakt nemám, pracuji totiž.
Tak hezky papkej ať nejsi hubenej, ale dej si pozor, ať ti nezaskočí ;-)
S obezitou je to snadný, nežereš, zhubneš.
Horší je závist, ta tě normálně zničí. .
Šmoulové to zametli pod koberec, protože ze všech účastníků sbírky ses choval mstivě, hystericky a závistivě jen ty...
A já si snad celé tři měsíce říkal co že se děje, že se nic neděje
Už to vím :-(
A není k tomu vůbec žádná diskuse, žádné připomínky :-)
Je to DOST divný, vždyť ani na Prahou na kole o tom není žádná zpráva, přitom Prahou na kole je podsekce automatů .... asi se k tomu nechtějí znát :)
A konalo se to vůbec?!? Zpráva se objevila jen v Blesku :o)))
Jak vypadá bydlení budoucnosti? Šest metrů čtverečních, manželská postel a věšák. Víc nic
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-vypada...
Policie České republiky – KŘP Jihomoravského kraje
Alkohol nebo drogy nepatří za volant ani řídítka
VYŠKOVSKO: Během víkendu policisté řešili i opilou ženu na kole. Další cyklista měl dokonce přes dvě promile.
Dva z řidičů kontrolovaných v sobotu ve Slavkově u Brna měli pozitivní test na drogy. U jednoho mladého muže to byla marihuana, u druhého pervitin. Oba se budou z přestupku zodpovídat před správním orgánem.
V neděli policisté ve Slavkově a na Vyškovsku řešili cyklisty. Asi hodinu po půlnoci upoutala pozornost slavkovské policejní hlídky cyklistka, která kličkovala slavkovským náměstím. Její jízdní kolo navíc nemělo přední osvětlení. Žena odmítla prokázat svou totožnost i dechovou zkoušku. Předvedení na služebnu k prokázání totožnosti se aktivně bránila, takže policistům nezbylo než použít donucovací prostředky. Cyklistce poté muži zákona naměřili přes jedno promile alkoholu. Ze svého jednání se bude žena rovněž zodpovídat u správního orgánu.
Muž, který se na kole vydal v neděli před sedmou hodinou ráno, měl dokonce přes dvě promile alkoholu. Poblíž Rostěnic při jízdě po přímém úseku komunikace přejel do protisměru a čelně narazil do protijedoucí řidičky fiatu. Při střetu utrpěl lehké zranění.
por. Mgr. Alice Musilová, 14.5.2018
Cyklista, který přejede do protisměru a čelně narazí do protijedoucího auta, může mluvit o štěstí, pokud to vůbec přežije. nechce se mi věřit báchorce o lehkém zranění.
Jinak ti Moraváci jsou evidentně strašní ožralové. Je třeba na ně větší přísnosti. :D
V Německu už je také možné použít záznam kamery jako důkaz.
Myslím, že tohle bude pro mnohé hodně užitečná informace.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/472031...
To je fajn informace, ale potřebu kamery mám hlavně u nás ( asi bych se měl konečně naučit tu věc používat). V Německu je radost jezdit, předpisy dodržují všichni ať mají starej vrak nebo fungl novej Mercedes. Jezdí ohleduplně, dodržujou bezpečnou vzdálenost, ale je fakt, že tam, kam jezdím potkávám i dost aut s budějovickou značkou, takže by to kamera měla taky smysl.
To si ty Němce nějak idealizuješ, nebo jezdíš jenom po Bavorsku.
V Sasku jsou levoproudaři jako u nás, mimo dálnici jsem opakovaně potkával důchodce kochající se krajinou při 60km/h a nejhorší byl německý styl předjíždění na dálnici: dám blinkr doleva - ein - zwei - drei - otočím volantem doleva bez ohledu na to, co se kolem mne děje. U Lipska mne takhle nějaký idiot vyhnal z prostředního do levého pruhu a potom mne ještě vybržďoval, protože celou situaci si vyhodnotil tak, že mu dělám nějaké naschvály.
Taky německá lahůdka je, když už tě germán začne předjíždět (jedeš třeba s nahybnutým vlekem), tak i když jede v nadupaným baworu, blíží se zatáčka nebo auto proti, stejně se kolem tebe plíží s minimálním rozdílem přesně kilem, a jen aby o maličko nepřekročil povolenou rychlost, radši bude riskovat karambol.
Ano, Němci bývají většinově ukáznění, ohledupní a proto se po Německu jezdí bezpečněji a lépe, i když na mnoha úsecích dálni není žádný rychlostní limit.
Problém ovšem je, že po Německu nejezdí jen Němci, ale v závislosti na čase mnohdy i polovinu řidičů, podle SPZ, tvoří cizinci.
Ti si ze svých zemí táhnou svoje řidičské "dovednosti" a návyky a to situaci pak dělá mnohem méně idilickou.
VZDUCHOLOĎ NAD PRAHOU !
http://www.stevard.cz/letecky-provoz.php
deutsche zeppelin reederei
https://tv.idnes.cz/primy-prenos-do-prahy...
Pěkné, slušná obluda, ale byla to doba než to posadil na zem a vypnul motory. Dělá to dost velký kravál, myslel jsem, že to je přece jenom tižší než letadlo.
Vzducholoď Zeppelin nad Výběžkem (už dávno)
zdroj: http://2014.planes.cz/en/photo/1096216/lz-130...
Přes nás letěla po půl šesté - brala to od jihozápadu na severovýchod :o)))
Ještě že jsem po zrušení časovýho znamení v rozhlase přestal věřit i vlastním očím. Tohle jsem ani nedokoukal: https://www.youtube.com/watch?v=zRDdP9X73Ds
Dobré úmysly pomáhají dláždit cestu do pekel, EU pokolikáté už ?
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/87386/rom...
Když jsem četl onu zprávu evropských antirasistů, napadla mě kacířská otázka: proč vlastně neoznačovat děti (ale vlastně i dospělé) výrazem Čech a Nečech? Vždyť jaký je to rozdíl proti Romovi a Neromovi? Já vím, to neprojde ani ze srandy...
Zaujala mě velmi střízlivá reakce "idiotky" na hrubý výpad našeho pana prezidenta, který se na Žofínském fóru místo programu fóra věnoval své oblíbené disciplíně, tedy urážení.
https://www.irozhlas.cz/sport/zimni-sporty...
Schválně si pusťte oba komentáře, tedy sportovní komentář při jízdě a komentář našeho nejvyššího " až pobitvěgenerála" ze Žofína , pak hned je úplně jasné koho jsme si zvolili na Hrad a co náš "pan prezidentjepán" reprezentuje :(
Přesně to řekla - po bitvě je každý generál. Vlastně po Zemanovsku by to mělo znít ... je každý debil generál!
Místo na hrad patří do ústavu.
A to ještě dodejme, že to Zeman ani nemá ze své hlavy, pouze papouškuje názor nějakého Soukupa
"Nicméně v televizi Barrandov moderátor pan Soukup mi říká:..."
Čím dál mě připadá, že ten člověk je pouhým reproduktorem přes který mluví ten či onen v pozadí.
Se stářím přichází bohužel i velmi snadná ovlivnitelnost a možnost manipulování tím dotyčným. S tím se nedá moc dělat, zvlášť když není kolem něho nejsou lidi co ho před tímhle alespoň trochu ochrání a to u prezidenta moc nejde.
Myslím, že se brzy dočkáme prohlášení prezidenta republiky, že nemá význam zapírat a je potřeba přiznat, že armáda ČR má ve výzbroji protiletadlové raketové komplexy středního dosahu, konkrétně systém Kub.
Myslíš snad ty, které měly bojové ostré střelby z území protektorátu Dönbas und Löhansk?
Teď, když už bylo Nejvyšším soudem potvrzeno, že prezident je orgán a dokonce právně neodpovědný orgán, tak bude asi možné ledacos.
https://www.penize.cz/bydleni/336325-do-krytu!
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/87403...
Jakékoliv utrácení veřejných peněz nebolí ty, kteří je utrácejí. Velký francouzský ekonom Frédéric Bastiat kdysi řekl, že stát je velká fikce, pomocí níž se lidé snaží žít na úkor ostatních. Padají tam přirozené zábrany, které mají lidé hospodařící jen a pouze se svými penězi. S anonymitou erárních peněz roste snaha něco si z toho balíku uloupnout nebo aspoň klesá snaha šetřit a uskromňovat se.
To je podstata eráru. Tak to vždycky bylo a bude. Také proto Babiš nenašel a nemohl najít oněch 200 miliard, o kterých před svým vstupem do sněmovny tvrdil, že se kdesi válejí na ulici. Také proto nikdy nemůže mít smysl pirátské předvolební heslo „pusťte nás na ně“. Ve sněmovně totiž nejsou horší lidé a s piráty nepřišli lidé lepší. Jakmile totiž jednou někdo vstoupí do sněmovny, jakmile má v rukou veřejné peníze, stává se tím, na koho chtěl být původně puštěn.
To je ta tragédie společné kasy.
Z tohoto hlediska je pár tisíc korun vytěžených v kryptoměně banalita. To už zjištění, že poslanci bydlí za státní v Nerudově ulici, je samo o sobě smutnější.
Tak nějak nechápu, že když už někdo bydlí ve státním/služebním bytě, že si ze svého neplatí alespoň ty služby/energie/vodu apod.
Nj, politici jsou holt nadlidi, oni musí mít všechno nejlépe zadarmo, kdejaké astronomické náhrady na kdejaké cypoviny, a to všechno při jejich platech, chudinky :-/
Mě docela děsí, jak pak v diskusích to lidé bagatelizují a omlouvají, co jako že je to za podvádění v porovnání s "Kalouskem" a tak podobně. Vůbec si neuvědomují, že jde o lidi, kteří pro nás všechny vymýšlí a schvalují zákony, poplatky a daně, závazná pravidla, podle kterých musíme žít. Berou to jen jako kdyby se to stalo v jejich oblíbeném seriálu... :-/
no, problém je že veškeré volby ,politika atd jsou dle mého pozorování právě jen divadlo (dýmová clona) pro odvedení pozornosti a dodání zdání legitimity.
Tedy, pokud použiji Tvá slova "oblíbený seriál"
Krásně je to vyjádřené v Stopařově průvodci:
"Prezidentem zeměkoule se může stát jen ten největší šoumen"
Omyl, zapšklá, mstivá, narcistní a nenávistná osoba nemůže bejt šoumenem, aspoň ne u nás, v Sudetech.
To je stále nářků. Tak jste měli zvolit lepšího prezidenta. Ta možnost tu byla.
Za a - v čase voleb jsem byl pryč, za b - můj kůň by byl Hilšer.
Se smiř s tím, že se svět netočí jen podle tebe ;-)
Velice snadno se smířím s volbou jiného politika, než bych volil sám - s ostudou na pokračování se obtížně smiřuju, ať už bych ho volil nebo nevolil.
Jaká ostuda,
debil v čele jakéhokoliv státu je světovým standardem už léta, nikdo nic jiného ani nečeká.
Kafral jsem minulý týden dlouho s jedním Anglánem, náhodou taky magor do kol, a za celý večer nepochopil, že fakt Czechoslovakia už čtvrt století není, nebo pochopil, ale bylo mu to putna. Myslíš si, že zná Ovara?
Čtrnáct dní ve Francii jsem se snažil najít jedinou zmínku v novinách o naší vlasti. Nic, neexistujeme, a nakonec to je dobře.
No, naštěstí už ho ignorují. Ale stejně může bejt člověku za něj trapně i při ostudě "dovnitř".
A hlavně přijde trochu líto promarněného času ve velké a zahraniční politice, jen proto, že převaha řepáků si zvolila účelovýho populistu blízkého jejich naturelu, který si jen hraje na svém písečku "já na bráchu, brácha na mě" a obrněn absolutní imunitou si vyřizuje účty s kdekým. Tím žije.
V ruských médiích je ale denně. A pěkně usměvavý :o)
http://korresp.ru/v-mire/cheshskie-specslyjby...
Něco tě bodlo, nebo chceš obstát sám před sebou? Proč by se měl svět točit podle mě, to bys mi měl objasnit.
Ono to samozřejmě jiné být může. Ale když lidi tolerují zlodějiny, tak holt to tak bude furt. Bohužel lidi, místo aby si na ty lidi ve vysokých funkcích někdo posvítil, tak se tam dostanou ještě větší šmejdi, než tam byli, například Babiš nebo Okamura.
Holt chybí kontrola zdola. Ostatně to už věděl Kryl.
Jak "někdo posvítil"?!?
Chceš to, tak pro to něco udělej. Proč by to měl někdo za tebe dělat?!?
Tak já to taky dělám, i když to není tak vidět. Samozřejmě je to těžké, nehledě na takové psychopatické charaktery, jako jste vy, fašistko Jandová.
A na co sis posvítil naposledy zvrácený úchyle?
Ano, není to vidět, to máš pravdu.
A můžeš mi říct, z čeho usuzuješ, že jsem fašistka?!?
Však vy víte. Nejste tak blbá, jak ze sebe děláte. Jste pěkně vychcaná. Takových lidí, jako jste vy, jsem už pár viděl. Nejsou to lidi, s nimiž je bezpečné pobývat delší čas.
Ne, nevím a právě proto se ptám.
Takže buď prosím konkrétní nebo si ty pomluvy odpusť.
Radko, vy moc dobře víte. Já vím, že nejste tak blbá, jak vypadáte, jen jste hrozná šmejdka. Tak zkažená osoba jako vy se najde opravdu málokdy. To není pomluva, ale realita.
Ne, nevím a znovu prosím, abys mi konkrétně řekl, jak se u mě projevuje fašismus.
Z tvého omýlání je zatím zjevné, že nevíš ani ty sám.
Mohu tě o něco poprosit?
Jdi se prosím odreagovat jinam.
Děkuji.
To je asi nejlepší, co můžeš dělat. Svítit si tak, aby to nebylo vidět :-)
Ukázat kreativní možnosti sklářů a designérů chce nová výstava v pražské Galerii Kvalitář. Ukazuje práce bratrů Filipa a Lukáše Hodkových, kteří jsou skláři, ale také vášniví cyklisté. Inspirováni tvary součástí jízdních kol vystavují svojí nejnovější kolekci svítidel koncipovanou ze skla a komponentů kol.
Zdroj: https://prazsky.denik.cz/kultura_region/lustr...
:-)
Dík za link, nevšimnul jsem si
Zdá se, že už i převodům 2 x 10 (2 x 11) začíná zvonit umíráček.
Kazeta 10 - 51 je teda něco neskutečnýho.
https://mtbs.cz/clanek/shimano-nasazuje...
Ja furt nechápu, k čemu je to dobrý, když můžu mít 3x8 nebo třeba i 3x10 s podobným rozsahem a za podstatně min peněz? Jasně, asi je pohodlnější mačkat jen jednu páčku, ale zas nejsu retard, abych neuměl cvaknout i tou druhou, ne? :-)
Pro běžného cykloturistu je to naprosto k ničemu a ještě navíc za to nadbytečně mnohem a mnohem víc peněz, ale je to trend a eliťáci to přece vozí :-)
Bohužel na to doplácí lidé našeho typu, protože s provedení 3 x 9 už nekoupí nic slušného a jak to vypadá, tak to velmi brzo postihne i ty co mají 2 x x.
Chápu k čemu to je, je to přece jenom o dost lehčí, když se ušetří celý mechanismus přesmyku a jede se jen jednotác. Místo toho je možné na kolo použít kvalitní odpružení a snížení váhy je nutná i pro nástup 29" kol.
Další velký důvod je, že se snižuje riziko poruchy na přesmyku.
Jenže a v tom je právě to podstatné, tohle se týká především spičkových závodních kol, kdy se po každém větším a bahnitějším závodu mění celé řazení, převody a taky řetěz.
Už jsem viděl poškozený převodník hned na samém začátku jízdy v první den dovolené. Kdyby měl jen jednopřevodník, tak v ten den končí a pěšky kráčí k servisu, kde by se mu udělal výr v peněžence. No a protože měl k dispozici další dobrý převodník, tak celou dovolenou zvládl bez problém a poškození řešil až sám doma za pár korun.
Šmankote, samozřejmě vír v peněžence.
Mě osobně by výr i docela potěšil a za cenu převodníku bych si ho třeba i rád vzal :-)
Což mě připomíná, že výhledově potřebuji šroubovací sedmikolečko s tím, že nejmenší kolečko musí mít a nějak ho nemohu nikde najít. Měl jsem si tenkrát koupit hned nějaká do zásoby.
Kdybyste někdo měl tip na e-shop, či se vám doma válelo nepoužité, dejte, prosím, vědět.
Asi Ti něco vypadlo. Nejmenší kolečko musí mít co? ;-)
To tedy je blbá chyba. Díky za upozornění.
11 zubů, víc se mi nevejde do rámu elektrolehouše.
Já měl zato, že šroubovací vícekolečka začínají od 13 zubů...
Přesně tak, ty které všude jsou k dostání začínají na těch 13. Ale já tam mám nějaké exotické. Ke všemu ho stejně nepoužívám, je tam jen jako distanc.
Ale nahlodal jsi mě natolik, že to ještě přepočítám.
Můžeš koupit se 13 zuby, zapnout brusku, 13 zubů ubrousit...
To musí bejt nějaká exotická konstrukce, bo imho míň jak 13 zubů už se nedá udělat na běžný vícekolečkový ořech.
Fakt existuje, to mi poser kozy :-)
https://ekolo.cz/sedmikolecko-s-megarange-dnp
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=7-speed...
To chcu, to dám mladýmu na kolo. Všici mu budou závidět, že má jeden převodník :-)
Zaujalo, jak jsou někteří zblblí z cykloznačení.
Klasická situace - jednosměrka s tím, že v protisměru mohou kola a za tím účelem jsou namalované při levém kraji ulice piktogramy https://mapy.cz/s/2Gqds
Jela jsem v protisměru.
Proti mě se na kraji ulice zastavila dívčina, které piktogramy mizely pod stojícími auty. Rozhlédla se, "zamyslela" a pak se, samozřejmě, vydala proti mě po piktogramech v levé části ulice.
Radši jsem se jí vyhnula...
Asi by se měla i pro cyklisty dělat nějaká "cykloškola". Občas je to děs, co dokáží někteří vymyslet...
Já chci školu i pro chodce. Na boty povinné SPZtky a hrisnikum boty zabavovat! :-D
A můžu mít jednu SPZ, kterou budu přendávat z jedněch bot na druhé, nebo budu muset mít pro každý pár jinou SPZ?!?
Každý pár bude mít svůj pár. I se znamkama z technické. Cena za kus bude smesnych 999,-
Vyloučeno, ještě bys to popletla, bude to, jak píše Bruca, dva páry. A na špičku bude bílá, na patu žlutá. A šetřílkové budou mít jenom jeden pár univerzálních bot. Tak!
A bacha na hloubku vzorku ! 1,6 mm, v zimě 4. I na lodičkách do divadla.
blbněme, blbněme, a on se toho nějaký vůl chytne a uzákoní to :)))
Kdyby to mělo zachránot jeden život...
Ha, panáček dělá reklamu wibramkám. Na pranýř s ním!
Zrušit nulovou toleranci alkoholu u cyklistů by byla chyba, shodli se experti
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/alkohol-cykliste-nulova...
A proto v Rakousku maj toleranci 0,5 a v Německu dokonce 1,6 promile, že? ;-)
Proč rušit něco, co stejně nikdo nedodržuje a nevyžaduje, že? Cyklista je vlastně chodec, protože šlape a tudíž může chlastat kolik chce. Jen se musí ještě udržet na kole.
Ani to nemusí, tedy pokud je lež(h)ocyklista :o)))
http://www.dribin.by/wp-content/uploads/2012/07...
Ale kdež, cyklista je přece chodec, vždyť šlape :D
Dokonce existuje známý cyklistický klub Vinohradské šlapky.
Dokonce jsem to obhájil i před policistou, když mne zastavil při průjezdu jednosměrkou v opačném směru. Vysvětlil jsem mu, že jako chodec přece mohu tou jednosměrkou i opačně. Nakonec na to přistoupil, jen požadoval pokračování tlačením kola. :D
Vím, jeden jeho zástupce se tady svého času i vyskytoval :-)
Ještě pořád s nimi jezdí?!?
Myslela jsem, že pár let už ne.
Už 2 roky ne, nedalo se s ním moc domluvit a zvládnout delší společný čas a občas ho někteří chtěli i zabít :-))
Imigrant bez dokladů zachránil v Paříži dítě, a média se mohou přetrhnout. Jenomže to vlastně vůbec nic neznamená a na postoji k imigrantům to nesmí nic změnit, protože jsme už pár let nabádáni, abychom všechny imigranty neházeli do jednoho pytle.
Tak snad si to konečně zapamatujete - neházet všechny imigranty do jednoho pytle, neházet všechny imigranty do jednoho pytle...
To souhlasí. Nejsou všichni dobří. Nezachraňují všichni dítě na římse.
Dneska nějací mladí snědí v Sebnicích na nádraží spíše otravovali a uzurpovali si veřejný prostor, čti rozlezli se na všechny lavičky a pouštěli nahlas nějakou orientální muziku. Naštěstí je poměrně rychle umravnili policajti.
Tak to je jasné, že se nemůžou házet do jednoho pytle. Protože do jednoho se všichni nevlezou.
https://www.youtube.com/watch?v=b-ECVtbGsy8
celkem neuvěřitelný záznam letu cyklisty, nečekaná akrobacie ...dobře dopadla
Dnešní odpolední bouřky - na východě Prahy jsem dvakrát zmokla a Vinohrady byly pod vodou
https://www.novinky.cz/domaci/473593-prahou-se...
na západní straně Prahy jsme kropili zahradu. Tady spadlo asi 6 kapek a stihly uschnout než dopadly na zem...
Ach jo...
Hele jak kde na východě, u nás soused chatař volal s manželkou že Vinohradská nemocnice je pod vodou a nám tou dobou asi 20 minut jemně kapalo, v sudu je asi 1 cm vody a to nemluvím, že ten vítr to ze zahrady stejně vyfouká za pár minut :(
Jojo tomu jsem se dneska včasným odjezdem vyhnul, ale jen tak tak .... ale to není východ, to je dneska prakticky střed Prahy, víš jako to poznáš ?
Podle zákazu vjezdu segwayů :)
https://goo.gl/maps/iR3P7cquzvj
Já byla až za OC Chodov - tam už segwaye můžou :o)))
U nás bylo vidět jak déšť prošel nad Německem, prostě si to mohou dovolit. ;) Tady nic.
Stejně je to lokální počasí zajímavé jak hraje roli i ten hrbol mezi Výběžkem a Saskem.
Hydrologové budou asi pěkný zpátečníci, vůbec nejdou s dobou a v souvislosti se současným suchem nepoukazují na ty ošklivý Globální Oteplovací Změny klimatu! Dokonce tvrdí, že před 150. lety bylo taky takhle sucho - no toto!?!
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sucho-tu...
http://vysocina-news.cz/policiste-na-jihlavsku...
Zajímavé, zase jeden takový případ, kdy viník nehody je "slabším účastníkem" provozu a vůbec nic se mu nestalo....
Podobných případů bude výrazně víc, jenom že to nekončí nějakých vážnějším zraněním, tak se o tom nikdo ani pořádně nedoví a neeviduje se to.
Není to tak dlouho co jsem viděl, že paní na stezce nečekaně a bez rozhlédnutí šla zleva doprava a pán aby do ni nevrazil to vzal s kolem mimo stezku, naštěstí do vysoké trávy a roští. Krom nějakých odřenin a poškozeného oblečení se nic nestalo. Nejsem si vůbec jistý že kdybych tam nebyl, že by se s ním dohodla na nějakém odškodnění. I tak se cítila dost dotčená, přitom jasná její vina.
Jak tohle nazvat, krupobití cyklistů ?
Neuvěřitelná zatáčka na závodech ve Rwandě, cyklisti doslova vybombardovali zatáčku...
https://www.youtube.com/watch?v=Md8Np1nXibk
Opravdu "citlivé" umístění reklamy na dětský tábor....
http://extrastory.cz/unikatni-fotky-vam-ukazou...
http://neviditelnypes.lidovky.cz/uvaha-o...
Hradec Králové - Po více než pěti letech parkovací věž u hradeckého nádraží končí. Možný je už jen výdej dříve zaparkovaných kol.
Zdroj: https://rychnovsky.denik.cz/z-regionu/cyklovez...
Je to banda blbounů na vedení města.
Hotel se bude bourat a stavět místo něho nový, ale kdy to bude je hodně ve hvězdách a je to dost vzdálená budoucnost. Město schválilo odkoupení a přesunutí jinam, ale banda neschopných úředníků to už nedokáží realizovat.
Je to hodně škoda, že to Bernard ukončil, on byl vždycky víc spíš namyšlený nadutec než milovník a zastánce cyklistiky.
Sdílená elektrokola v Kladně
https://kladensky.denik.cz/zpravy_region...
Zřejmě dost bohaté město.
Hlavně aby jim to alespoň z poloviny fungovalo jak si představují.
Jsou to paradoxy. Celé Kladno je ghetto
https://praha.idnes.cz/kladno-ghetto-vyloucena...
ale má sdílená elektrokola.
Kdyby radši udělali semafor na přechodu před nemocnicí
https://mapy.cz/s/2Ie6g
Když vidím staříky o holi jak se vyhupnou z autobusu a pak se plouží přes tu 2x dvouproudou silnici, tak to mi pořád zavání průserem.
To je krásné! Z Jindrovy oblíbené Francie... Mně se to moc líbí, žádný sraní. Makarenko by zajásal :-)
http://dopice.sk/lxa
...
„Cože? Vy mu v jednom roce dáváte dopolední svačinu?“ upřímně se vyděsila pediatrička mého syna, když jsem při roční prohlídce měla vyjmenovat, co a kdy jí. Mimo jiné to byl jogurt a/nebo kousek ovoce po desáté hodině, tedy dvě hodiny po flašce mléka a tři hodiny před obědem.
„S tím musíte přestat, vždyť to je jezení mezi jídly, to vede k přejídání a obezitě! Od čtyř měsíců máte dítě učit na režim čtyř jídel denně,“ zamračila se na mě asi šedesátiletá lékařka.
...
Malí Francouzi jsou tedy od dvou čtyř měsíců zvyklí na to, že tráví většinu dne bez rodičů, ať už v jeslích, nebo u chův (oba typy hlídání předškolkových dětí, ostatně stejně jako ony školní obědy, jsou částečně dotované státem: čím nižší je příjem rodiny, tím méně zaplatíte). Není proto divu, že jsou zvyklí být ,samostatné‘, tedy bez neustálé péče rodičů. Ti francouzští mají za to, že by to v opačném případě ani nebylo zdravé, pro dítě ani pro ně, a že narozením dítěte jejich předchozí (společenský, profesní ani intimní) život nekončí.
...
atd.
Právě mě zaujala nominace Švýcarska na MS ve fotbale. Takže namátkou jsou v ní tito Švýcaři: Burki, Mvogo,Moubandje,Djourou, Akanji,Xhaka, Behrami, Dzhemaili, Shaqiri,Zakaria,Embolo, Seferovic, Gavranovic, Drmic.
Na to, že se tam mluví čtyřmi úředními jazyky, mi to zas tak divný nepřipadá. :-)
Balkánský nebo africký jazyky to asi nebudou co? Nebo, že by je spojovala rétorománština?
No na jednu stranu, kdybychom šli podobnou cestou jako Němci nebo Švýcaři mohli jsme třeba na MS hrát taky s borci jako Džeko, Bony Wilfried, apod.
Třeba se jednou dočkáme, ale vzhledem k vývoji populace naše sestava bude vypadat asi nějak takto: Tran, Nguyen, Serevětev, Stokurev, Hvong, Dong, Lopaťuk, Ochlupin, Duc, Ťang,Ming..
Ocekavat se ale daji i svedska, danska nebo nemecka jmena, az zacnou vyklizet pozice.
Hvizd soudcovy píšťalky prořízl vzduch. Sparta měla výkop. Centrforvard Řimbaba podal míč nejlepší toho času české spojce Fernandu Cortezovi, ten jej přihrál dozadu fenomenálnímu pražskému halfovi Tomu Brownovi, který jej zahrál na skvělou spojku Fritze Müllera, a již se octl u nohy nejrychlejšího českého křídelního hráče Mehmeda Abdula paši, jenž podporován znamenitým halfem Stevensonem pílil kupředu. Teď podal pravé spojce, naději českého fotbalu, mladičkému Ivanu Ivanoviči Lesalovovi a ten se prodribloval až k brance Viktorie.
(Jaroslav Žák, Vlastimil Rada - Z tajností žižkovského podsvětí, 1933)
No to je pravda, takže zatímco za Švédsko budou hrát třeba Ibrahimovič, Ali Kemal, Mustafa, Ahmed Naser, Mohamed Azíz,aj. naše sestava by mohla vypadat třeba takto: Larson, Klakson, Stig Pohlavson,Schwarzeneger,Ekzém, Extrém, Sudhowen,De wen Zhoven, Rozzerwall, Parkund, Seberkrém,
https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy...
Na cyklostezce v Podolí se srazila bruslařka s cyklistou. (4.6.2018)
Tam ještě nemáte mimo cyklostezky samostatnou 4m širokou stezku pro bruslaře? A další pro pejskaře, a další pro maminy s kočárky ....
Špatný je v podstatě každý sluneční den odpoledne.
No a když je třeba den dětí a ve Žlutých lázních udělají akci, tak je to pak už katastrofa.
Navíc mezi všemi účastníky provozu na stezce je asi 1/5 lidí, kterým jsou ostatní úplně ukradení, stojí s kolem, na bruslích, s kočárem či psem nebo jen tak uprostřed a telefonují o tom kde jsou a jaká je to paráda , ti samí zásadně nechodí, nejezdí vpravo.
Cyklisté a bruslaři také dost často podjíždí zprava chodce a pomalejší konkurenci.
Prostě chaos, zlatá vedlejší silnice.
Ráno, za deště a v zimě je to fajn přibližovací místo.
Velmi mnoho lidí často zapomíná, že tyhle stezky nejsou závodní dráha, ale procházkové cesty, kde se chodí, nevýš volně vyklusává, bluslaři by měli jet rychlostí rychlejší chůze a pro cyklisty by měla být rozumná projížďková rychlost do 15.
Všichni kdo se chtějí pohybovat rychleji si musí najít jinou dráhu nebo dobu, kdy tam je téměř pusto.
pro cyklisty do 15 km/h? to dám i na kolobce s jednou nohou za uchem a zavázanýma očima :-)))
Samozřejmě, že dáš.
Ale ten prostor potřebuje něco jiného, než uhánět nebo si navzájem překážet.
V sobotu jsem byl v Bad Schandau, lidí tam bylo u vody víc než by se mi líbilo. No tak tam prostě ti cyklisti jezdí pomalu. Kdo chce jet rychle, jede po silnici. Na druhou stranu tam ti chodci nijak zvlášť nepřekáželi. Jediné co bylo na prd, že jsem narazil na zmrzlinu za 5.50 €, tak to jsem si nechal přejít chuť.
Je tam prostě husto a je to ouzký, zejména některý pasáže na Modřanský. Někteří cyklisti by si měli uvědomit, že to není zrovna místo, kde by si měli honit triko a jezdit stylem hlavně nebrzdit a všechny předjet, totéž někteří bruslaři. Bruslaři někdy jedou tři vedle sebe, jsou tam bruslařky s kočárkama, děti co se učí na kole a do toho všeho se tam motají ichtylové co nechápou, že na rozdíl od výše uvedených můžou běhat, chodit nebo venčit čokly o tři metry stranou mimo stezku.
A úplně nejhorší jsou ty rozvlněný prdelky v elastických šortkách nebo protijedoucí cyklistky ve volným tílku, člověk ztratí koncentraci a pak je na karambol zaděláno hned.
Zejména by to chtělo před předjížděním ukazovat změnu směru jízdy a asi se také kouknout dozadu, zda náhodou už nejsi také předjížděn. No a samozřejmě také nepředjíždět nadoraz před protisměrně přijíždějícím kolařem, což je tam běžný manévr. Je to úzké, přeplněné a někteří nedodržují ani základní dopravní pravidla. Na silnici si připadám bezpečněji, než o weekendu na téhle cyklostezce.
Ono by dost stačilo se dívat a včas se rozhlédnout.
To ukazování změny by mělo být i na stezce, ale je fakt že jsem to za posledních deset let viděl snad jen 2 x, kdy cyklistky ukazovaly vyhýbání chodcům.
Ono by stačilo, pokud by si všichni okolečkovaní uvědomili, že i když jsou na chodníku/na stezce, tak pro ně platí základní dopravní předpisy jako třeba že pokud někoho předjíždím a musím vyjet do protisměrného pruhu, tak musím dát přednost protijedoucím.
Cyklista se spoléhá na to, že nemá vůdčí list, nemusí se prokazovat bumážkou o absolutoriu školení z "vyhlášky"
A můžeš vědět, že je řidič z povolání. Teď je na kole ...
Včera ve Fokusu VM na ČT24 geolog Stemberk o D8:
- Kdyby se nezanedbaly záležitosti s lomovou těžbou a stavělo jak se stavět má v sesuvných územích, dneska se nemáme o čem bavit.
- První průzkumy pro dálnici byly koncem 80-tých, v té době měl lůmek pár set m2 (myslim že pár tisíc), dneska má lom 22 hektarů, vsakuje se v něm mnohonásobně víc vody do starých sesuvů. To byla jedna z příčin sesuvu na D8.
- Stavět není problém, stačí donutit projektanty stavět správně.
Takže ani podle podle něj nebylo rozhodnutí stavět tudy špatné.
Teda takhle se zbořit o lampu...
https://www.youtube.com/watch?v=3GkJSlqWXWU
polský titulek :
Samochód, rowerzysta i słup. Centymetry od tragedii
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3...
Já se nedávno přesně stejně vylekal při stejném těsném průjezdu kolem čumáku auta vyjíždějícího z garáže dírou mezi stojícími auty. Uviděl jsem ho až ve chvíli, kdy jsem ho míjel. Docela chápu, že pak nemusel tu lampu registrovat. Pecka to musela být pořádná.
Strašná rána. Ono to skoro vypadá, že chtěl jet do uličky odkud mu vyjelo auto a na poslední chvíli se mu vyhýbal a trefil lampu až z ní urazil světlo.
No nedovedu si nějak představit, jak by tam v té rychlosti zatočit, tyhle dlažby většinou děsně kloužou...
Zkus si to rozfázovat, a několikrát zopakovat. Začal objíždět to stojící auto a už podél jeho čumáku začal zatáček vpravo a všiml si jak mu tam najíždí z uličky jiné auto a mezi ně už by se v té rychlosti nevešel, tak to stáhl vlevo a místo rovně na chodník to vzal víc na vozovku a potkal se se sloupem.
Všichni si asi přejeme, aby přišly srážky :)
Ale asi ne takové :
Srážky cyklistek
ZLÍNSKÝ KRAJ: Ženy utrpěly poranění, která si vyžádala lékařské ošetření.
http://www.policie.cz/clanek/srazky-cyklistek.aspx
Naopak špičkoví cyklisti často na Loudání vyhořeli, třeba z hlediska stravování. Tam, kde na normálních závodech potřebujete gely nebo cukry, tak naopak na Loudání tyhle věci škodí. Třeba jeden z vítězů pravidelně jezdí na šišku salámu,“ zmiňuje Libor Hůlka prototyp správného „loudala“.
https://www.irozhlas.cz/sport/ostatni-sporty...
Koukám do návrhu jízdního řádu pro nás důležité tratě 083. Vlak v té vyznačené poloze je vždycky problematický (liší se všední den - školní vlak od víkendu - turistický vlak), ale teď abych si namaloval nějakou časovou osu abych se v těch poznámkách vyznal.
Trochu jsi mě uklidnil, já se v těch poznámkách vždycky ztrácím. Už jsem i čekal na cyklobus, co nejel, protože jsem nepochopil ...
Ale když vidim, že má problémy i veřejno-dopravní mág, tak si nepřipadám jako takový blbec :o)
Z toho si nic nedělej, u nás jezdí pár autobusů ze kterých 90 procent jede pravidelnou trať a cca 10 procent má kratší trasu, v zásadě jsou to ty, kterými se vracím z nočních zápasů někdy kolem 21,30 a dál...
No a já si ty debilní poznámky nevšimnu a pak s ním ujedu pár stanic a on končí což v zásadě znamená něco jako 30-40 minut navíc k cestě.... :(
Jednou mě jeden v " zhaslém autobusu" odvezl na metro :) akorát říkal ať nejsem moc vidět :)
Pšššt!
Ne tak nahlas ...
http://neviditelnypes.lidovky.cz/skolstvi...
Nemá to pan autor pomýlené a ovlivněné současnou praxí ? Maturita přece není prokázání schopnosti studovat vejšku. Ta jen uzavírá středoškolské studium. Na vejšku se, alespoň dřív, skládaly zkoušky - a pokud vím, tak to bejvalo docela hustý sejto.
https://liberecky.denik.cz/zpravy_region/unie...
Rád bych to viděl detailněji, k dispozici je jen zhruba naklikaná trasa do mapy.cz jako fotka. Na to, že už to běží snad čtyři roky a od loňska se realizuje, docela bída.
http://ern.cz/index.php?D=315
A máme definitivně potvrzené, že včera opět jmenovaný premiér byl kvalifikovaný práskač.
https://www.novinky.cz/domaci/474413-slovensky...
Tak o něm to aspoň víme ale co ti ostatní skrytí? Obávám se že ani to mu nezlomí vaz, lidem to je jedno a mnozí to považuji za plus.
Je to smutný, ale nejen nezlomí, ale co horší, tak se ho to ani nedotkne.
Kdyby to bylo jinak, tak by ho Zeman nejmenoval premiérem.
Stačí si vzpomenout na důvody pro Zeman nejmenoval velvyslance, profesory, generály apod. a v souvislost s tímhle by mělo být většině lidí na blití, bohužel není.
No, tak já vidím dost rozdíl mezi tím, postavit se proti výsledku voleb a postavit se proti návrhu akademické instituce.
S výsledkem voleb nic nenaděláš a lidi jaksi vyměnit nelze. Určité nároky na akademickou instituci ale lze mít a není zcela od věci je prosazovat, když to je možné...
Proti výsledku voleb? Myslíš podzimní parlamentní?
Pokud vím, vyhrálo ANO, tak ať si hnutí navrhne nějakýho přijatelnýho premiéra. Tady u nás ve městečku znám některé, máme i ANO primátorku a žádný problém, slušní lidé.
Nebo nekandidovalo ANO, ale jen Babiš osobně?
Skoro každý den jezdím na kole podél Agrofertu a můžu ti říci, že to na nějaký novinky nevypadá, protože doubledecker je vypnutý, neklikuje ani nehajluje, prostě jen tak stojí :)
https://goo.gl/maps/Yg981XReetN2
Tenhle rozumně znějící argument je nejspíš v ANO zakázaný.
Z jiného soudku, ale trochu související s dnešní politikou. Narazil jsem na německého politika Franze von Papena a jeho vzpomínky:
Dle svých vlastních slov se domníval, že politicky nezkušeného Hitlera jako vicekancléř ovládne a že ten se znemožní tak, že brzy padne. Hitler se jej a jeho spolupracovníků však poté velice rychle zbavil.
např. zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Papen
Jindra ti vysvětlí, že ti je blivno pouze proto, že neuneseš svou porážku :o)))
To je podobnej argument, jako ta kavárna. Na Novinkách to frčí... :-))
Kavárna, to je milý pojmenování :o)
To taková "havlouSSácká verbež" nebo "havlolejnolahvárenskej hulibrk", to jsou ty správný nadávky.
Nakoukl jsem na Novou republiku, mimo nadávek je tam už jen "Vivat Putin" a "Vivat Rosija"...
Chudák holka, ty šmejdy nakonec chytili, život ani to peklo co prožila už to nevrátí.
Zajímavé ale je , jak se německé úřady a média vyhýbají zveřejnění faktu, že nezletilá znásilněná a zavražděná dívka byla židovka, přitom národnost podezřelých zveřejnili.
Není divu, ještě poměrně nedávno úřady v Německu popíraly, že by se občanům a lidem židovského původu v Německu něco dělo.
https://www.timesofisrael.com/community-shocked...
http://www.dw.com/en/suspect-in-murder-of...
Na Mont Ventoux se vykašli, Rondo:
http://www.cyklonovinky.cz/Clanky/Nejtezsi...
A kua !! Tomu rikam vyzva. 27 jsem uz jel v delsi strece, kus 35 taky, ale po vcelku hladkym asfaltu (gumy bez nadsazky docela brecely). Ale v takovy strece teda... Nejakou demoverzi tohodle jsme jeli nad Gardou z Pre, vyzivnejsi pak od Lagi di Ledro.
No, pisu si mezi zatim nesplnena prani a motivace pro pristi rok :-)
Ono vyjet od pobřeží Pacifiku k astronomické observatoři na Mauna Kea taky není jen tak ... (70km, +4200m)
Ten sklon není tak strašnej (v průměru pohodová šestka), ale z nuly do 4.200, to už je hezká trofej. Škoda, že je to tak z ruky. Navíc jsou tam teď takový divný čmoudíky.
Něco podobného jsem narajtoval kolem Glockneru. Z obou stran, plus ledovec taky dalo přes čtyřku, na kratší štrece, ale ne v kuse.
Myslel jsem, že mám nové přední kolo zapletené a vycentrované. Dráty byly napnuté rovnoměrně a zdálo se, že i dostatečně. Opak byl pravdou. Po prvním kolečku po dvoře dráty zazvonily, zapraskaly a rázem to bylo beznadějně volné. Musel jsem to celé rovnoměrně napnout, docentrovat, projet, napnout docentrovat a znovu projet, než výplet zůstal tvrdý. Předpokládám, že to ještě jednou zopakuji.
Čekal jsem jen dovypnutí po první projíždce a tohle mne opravdu překvapilo. Je to normální, nebo jsem to jen málo napínal? Kdybych měl měřič napnutí drátů, tak bych si tuhle štrapáci mohl ušetřit?
No chybami se člověk učí, že?
Daří se mi to řešit už během centrování, výplet dotáhnu tak, aby nebyl volný, zhruba vycentruju a pak ho zatěžuju - mačkám vždy dva protilehlé dráty (celkem tedy čtyři) proti sobě a potom taky celkem brutálně tlačím na ráfek ze strany, po celém obvodu, z obou stran, dráty zazvoní, zapraskají a pak centruju dál. Během centrování to udělám zhruba 3x a pak už se to nehne ani v provozu.
Nedávno se tady probíralo ježdění po schodech...
Nešťastnou událost, při které utrpěl zranění teprve sedmiletý chlapec, vyšetřují českolipští policisté. Jednalo se o karambol cyklisty s dítětem, ke kterému došlo 15. května krátce před 16. hodinou na sídlišti Špičák.
„Mladý cyklista se sluchátky na uších tu na horském kole sjížděl schodiště vedoucí od pošty k prodejnám ve směru od Brněnské ulice k ulici 28. října,“ uvedla mluvčí českolipské policie Ivana Baláková
Zdroj: https://ceskolipsky.denik.cz/nehody/biker-se...
Když Obama dostal nobelovku za mír za nic, tak by mě zajímalo, co dostane Trump za dohodu o jaderném odzbrojení KLDR...
https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/asie-a...
Třeba ho pošlou před nějaký mezinárodní tribunál ?
Co takhle do Haagu za zločin agresivního odzbrojování nátlakem, nebo spolčování se s diktátory?
Něco se na něj najde :)
Když si vzpomenu, jak švédské ministerstvo zahraničí prskalo loni, že jim narušil dlouhodobou strategii " hledání konsensu se severokorejským režimem a oddálil tak možné jaderné odzbrojení o dalších 20 let " :D
Neboj, dostane jí taky :o)
A Kim dobře prodal, že už zpracoval veškeré plutonium (vyrobené i dodané i Íránu a Ruska) a ještě si při posledním jaderném pokusu zlikvidoval střelnici ...
To se to pak "odzbrojuje"!
Teď může zas v klidu nějaké Pu pomalu shromažďovat na další kolo :o(
https://ustecky.denik.cz/zpravy_region/foto...
Hesla:
"Máme práva, ne jen povinnosti"
"bydlení je právo"
"byty pro všechny"
"na ulici nepůjdeme"
docela by mě zajímalo, jestli to má platit i pro všechny ostatní mimo konkrétní minoritu? Budou se byty v rámci práva na bydlení přidělovat všem občanům po dovršení 20. roku věku?
To dobře znám, jaké má kdo práva, to ví moc dobře, s těmi povinnostmi to už tak slavné není.
Bohužel to ohánění se s "mám právo" zaznívá čím dál častěji nejen ze strany minority.
Na druhou stranu se nedivím, když člověk vidí co minoritě všechno projde, proč neusilovat o stejný stav pro sebe.
Když neexistuje Listina povinností...
Možná by stálo za to ji zavést. Tím nemyslím přímo zákon, ale jako deklaraci, stejně jako jsou deklarována ta práva.
Zdá se, a to je možná jen pohled stárnoucího člověka, že dřív některé povinnosti byly tak nějak automatické.
(Pozdravit, neobtěžovat, nemluvit sprostě na veřejnosti,...)
Opravdu zaujalo.
Nemam televizi uz par let. Ted se ke me nejakym rizenim osudu skrz internet dostalo nekolik dilu ruznych serialu, o kterych jsem se az nasledne dozvedel, ze jsou z produkce Ceske televize. Kvalitu, nebo spis nekvalitu nebudu resit. Zaujala me ale doslova brutalni vulgarizace televize. Mate nekdo poneti, od kdy to je, co bylo podnetem, nebo zlomem ?
Nejsem puritan, nevadi mi to, mluvim podobne. Nechci to v tehle mnohdy samoucelne podobe schvalovat, ale zas na druhou stranu je autentictejsi, kdyz hornik, zlodej, nebo dlazdic mluvi takhle, nez jak Marek Eben.
Fakt me ale zaujalo, ze v televizi, kde se jeste nedavno vypipavalo i slovo blbec, a kde se Karel Sip rosil pro slovicku "hovno" z ust hosta - se dneska vali kurvy, pice, curaci a kundy doslova ve velkym.
Napada me spojeni s prezidentskym vzorem, ale to se mi zda fakt lacinym vysvetlenim pro uziti ve verejnopravnim mediu.