To si musím koupit elektrokolo? Bez něho to nejde si s někým vyjet?
Nejste vy nakonec nějaký ty separatisti? :-)
musíš, protože bys jim na rovince ujel a v kopcích zdržoval
V kopcích byl byl samozřejmě pomalejší, to jsem normálně pořád, ale když si dám o pivo míň nebo když budu rychleji pít, tak to hravě srovnám :-)
Ty budeš tak dlouho provokovat, až si koupím tu elektrickou silničku Peugeot, k ní náhradní baterii šoupnu na nosič, a udělám z tebe "taaaakhle malinkýho vzadu za horizontem"
S dvouma baterkama to těch 250 dá a to tak rychle, že z toho budeš na větvi
https://cycles.peugeot.com/road/eroad/er02-ultegra
Ale on nepíše, že chce závodit, on se chce společně projíždět :-)
Tak to mi na tebe bude stačit jedna baterie, když to moc nepoženeš :-)
Nenech se otrávit rejpajícíma papouškama...
Ja shanim novy lidi na elektrokolech v okoli Kladna:)
A jak se ti to daří?
Nikoho neznameho nemuzu najit pres internet. Vidim jen spoustu duchodcu na elektrokolech.
Co máš proti důchodcům? Ti turisti, co tady potkávám ve vlaku, po lesích, na cyklostezkách jsou většinou důchodci.
Presne tak:)
A ja jeste nevim, o cem mam s nimi bavit krome pocasi a detailu vyletu nebo kola.
A co pivo a hezké holky? :-)
Ty se nemáš bavit, te se máš učit :-)
Nic nemam:) Proc bych jsem mel? Dobry lidi:)
Je to bohužiaľ tak, nadšených DIY ebikerov je hlavne v radách mladších žalostne málo... Neviem čím sa dnešná mládež a stredná veková skupina zaoberá, a asi to radšej ani vedieť nechcem. Je to smutné že väčšina ľudí sa uspokojí s tým čo im ponúka konzumný systém a nemajú už záujem o niečo iné, vlastné, lepšie... Parkoviská pred obchoďákmi sú pravidelne plné, ale mimo hlavných trás v prírode nestretnete živáčika... Vozíkom za bicyklom tu okrem mňa vozia veci len somráci a pár starších ľudí na dedine... Kam sme to došli...
Ty si stěžuješ, že nemají zájem jezdit na elektriku, ale jen bez ní?
Divná doba, že nechtějí být líný a snaží se vydat něco ze sebe a ne ne jen z elektrárny a šetří životní prostředí :-)
znám jednoho, co za kolem ve vozejku táhnu celou elektrárnu, za tím DIY bastlem, přes půl Evropy
Jenže to byl ještě mladej, blbej, a do krve se tady hádal, že to za svý nikdy nedá ;-)
No, vypadalo to tak, a nebejt tý elektřiny, asi bych se nikdy už do sedla nevrátil.
Protože jsem v mládí prakticky z kola nesesednul, měl jsem cuky se vrátit, i ta kola jsem v roce 2000 pořídil, ale vyjel jsem několikrát a vrátil se rozbolavělý.
Až ten proud mě nabral, bylo to, jako když jedeš furt po rovince s dost silným větrem v zádech, to si najednou řekneš, jupí, to chci.
Jenže obor v plenkách, bastlili jsme co se dalo, však si u toho byl.
Každý jezdíme jinak, já jse založením dálkař, sefnout na ten krám a jet dopředu, ráno mít před sebu je jeden cíl, přežít do večera, někde 150 km daleko, a druhý den znova. .
Jak psal Vančura, je krásné toulati se světem a počítat dny do tří.
A když ujedeš čtyřicet bez zátěže a máš toho dost, tak to nebaví. V tom ta elektřina pomohla, no a pak nad tu 100ku už zase překážela.
Dnešní kola zřejmě s tou náhradní baterií klidně dají 200, a to by se mi líbilo, alespiň takhle na ten začátek sezóny, rozhejbat se jinak než bolestivě na silnici, nebo otravně na rotopedu.
Asi si někde ten krám pučím a vyzkouším si to.
No, a zdá se, protože nemládnu, a ta toulavá mě nepřejde, že se za čas zase na proud napojím, zcela jistě už mnohem sofistikovaněji.
Vždycky mě trochu pobaví, jak tu mladý kolega "staví" ta elektrokola, říkám si, hochu, kdybys tak věděl, jaké to bylo v tom našem e-pravěku...
No ja som prvý elektrický bicykel postavil asi pred 15r, pohon tvorila rozbrusovačka ktorá mala miesto kotúča osadený silonový valček ktorý opieral o plášť kolesa. Na nosiči bola uložená autobatéria a miesto dnešnej riadiacej jednotky som postavil DC-DC menič ktorý dával 200V a výkon do motora sa dal regulovať pomocou PWM cez malý potenciometer... A skutočne to šlo :-)
Tiež som v mladosti všade jazdil na bicykli a to aj 200m do obchodu... Pešo som snáď ani nechodil :-) Potom prišlo obdobie kedy šiel bicykel bokom a po čase sa mi za ním zase zacnelo tak som občas trochu vybehol von. Skutočný comeback ale prišiel až s elektromotorom a odvtedy jazdím stále viac a viac. Je to presne to čo premôže chýbajúcu kondičku a odstráni blok z predstavy úmorného potenia sa do kopcov rýchlosťou slimáka. Jazda baví, a tak kilometre rýchlo pribúdajú a s nimi príde celkom nenápadne aj stratená kondička... Baterka sa vybíja čím ďalej pomalšie, výlety sú dlhšie a náročnejšie...
To je dosť zvláštny výklad toho čo som napísal, ale zaujatý človek vidí to na čo je nastavený...
Myslel som to všeobecne, koľko už len tu máme tých normálnych cyklistov?? A koľko z nich využíva bicykel na praktické účely? Všetci si vozia zadky autom a niektorí si potom idú zašportovať na bicykli (jedno akom)... Neskutočne ekologické...
Protože jízda autem je mnoha případech ekologičtější,ekonomičtější,praktičtější a bezpečnější než jízda na kole!
:-)
ale zase na kole je větší sranda, a na elektrokole tuplem, zvlášť když si ho sám dobastlíš....
Neber hned všechno tak tragicky vážně a už vůbec ne způsob dopravy, rekreační nebo sportovní pohyb odreagování.
Budeš se muset smířit s tím, že každý to nastavené jinak a každému vyhovuje něco jiného :-)