Zdravim mám normálne brzdové špalky na kole. A chtěl jsem se zeptat kdybych si ráfek nejdriv obrousil odmastil pak vzal plničem pak lehce obrousil pak tam dal červenej lak ve spreji tak jestli by barva držela na ráfku a jestli by špalky vubec brzdily ? aby to nak neprokluzovalo popripade nebrzdilo Diky. Nebo jestli máte nakej postup jak nabarvit ráfky
Šlo by to urychleně dolů. Tvrdý elox na duralu se časem obrousí na holý kov.
takže teda máte naky návrh jak nastrikat ráfek ? naky specialni sprej ?
Když pominu že se ti chce stříkat ráfek...
Tak nevím proč ho teda kvalitně nenastříkáš tak, aby se nikdy neloupal, a pak jej prostě odbrzdíš místně na kov...
...taky nevidím důvod stříkat brzdnou plochu(jedině u kola na propagaci a ne na ježdění)- to je o hubu!!! :-O
Ani ne, myslím že rozdíl v účinnosti brzdy nebude nijak dramatický.
Na karbonových ráfcích se brzdí taky, pravda jinou směsí na špalku, ale krom uhlíkových vláken je to plast - matrice z vytvrzené pryskyřice...
...není to jako nalakovat rám předtím než ho ošmirgluju(teda zbytečný) ?
Já bych ráfky nelakoval...
Ale nevím jestli jsi někdy zkoušel lakovat něco co je do zatáčky, vykrýt brzdnou plochu nebude úplně snadně a výsledek bude s největší pravděpodobností stát za prd.
Ale bude to pěkné na fotce ;)
....však já taky néé- k čemu taky?(a nezkoušel)- a na fotce si vybarvit možeš co chceš a jak chceš v programu, né? ;-)
Pokud se řídíš heslem: "Kdo brzdí, nevyhrává," pak je nalakuj.
Mimochodem kdyby něco takovýho bylo možné, pak by už dávno výrobci celobarevné ráfky pro ráfkové brzdy nabízeli.
Ale jo, ono to asi jde.
Cca před šesti rokama jsem od Koloshopu objednal dva krosové ráfky remerx, černé, broušené stříbrné boky pro véčkové brzdy. Omylem mi to zaslali v provedení ty boční plochy rovněž černě lakované - ráfky byly určené pro hydry. Líbilo se mi to, tak jsem to ponechal - normálně to brzdilo, když jsem pak měnil zadek kvůli ztenčeným bokům (už obrzděným), tak tam většina té černé barvy ještě byla; předek ještě jezdím :-)
...pak to asi nebyla barva nebo elox na povrchu, ale příměs v slitině(což se mi nechce věřit zrovna u Remerxe- tam je úprava eloxováním). Jinak není možné, aby na ztenčené brzdné ploše zostala vůbec nějaká barva
Pár foteček by nebylo ? Nějaký polocelek a pár detailů ? Docela raritka.
Na starém Azubu jsem je měl taky - černě eloxovené komplet včetně brzdných ploch pro véčka.
Jak dlouho by vydržely černé, to nevím - měl jsem tam kotoučovky a taky jsem chtěl původně ráfky pro kotoučovky.
Ale na těchto ráfcích fakt byly i nálepky s upozorněním, o kolik se nesmí probrzdit stěna.
Jeden asi budu mít doma, tak vyfotím. Jenom ta nálepka tam nebude, protože ty jsem vždycky sundával.
Teď už to upozornění dávají pro jistotu přímo do hlavní samolepky :-)
Fotky toho ráfku.
Zůstalo ještě lepidlo po sloupnuté nálepce, nevzal jsem to benzínem.
Na třetím obrázku je vidět poškrábání při nešetrném zacházení. Takže ten černý lak (nebo elox) je tam opravdu tenký a při brždění by šel nejspíš rychle dolů, šroubovákem to jde jako nic.
Jo borci máte pravdu ja to nebudu lakovat :) jako možná by to šlo ale jak tu píšete je potřeba na to trochu jiné spreje atd... ja si stříknu jen vyplet a mam to a pak riditka a nakej detajly no :) Díky moc !
jasný, přetři to všechno na růžovo a máš to ;)
No to v plánu nemám ale jen pár veci bych potřeboval jsou nake odrene a poskrabane tak si to zrenovuji trochu
Výplet? :-O to je kopa barvy mimo a navíc po pár čištěních od bláta je po "střiku". Já bych radši počkal, našetřil na kolo s elox. ráfkem i špicema a dal si zatím střik vinný...;-)