Po dlouhé době jsem zavítal na web evbike.cz a zjistil jsem, že mají za velmi dobré ceny skladem tyto nové baterky. https://www.evbike.cz//index.php/?cl=digest&...
Máte s nimi někdo zkušenost?
Dal jsem tě rovnou na blacklist...
První příspěvek nově registrovaného s odkazem na nějaký e-shop bývá v naprosté většině případů jen trapný pokus o ušetření pár šušňů za regulérní reklamu na webu. Internet je toho plný, zdejší krafárna není ušetřena.
Tenhle web mám v hledáčku už dlouho a průběžně si ho čtu. Dnes jsem si udělal registraci, protože chci znát názor na tyto baterie. Mám snad doložit občanku s fotkou?? Jak jsem psal už k minulému příspěvku, chci koupit sadu manželce, ale po přečtení vláken zjišťuji, že se na baterky hrozně nadává. Chci jen vědět názor.
Se nečerti. Jen jsem ti napsal důvod, proč se na takové a podobné příspěvky koukává s nedůvěrou. Zvlášť s názvem obchodu v nadpisu velkýma písmenama.
Už je mi to jasnější. Vůbec mě nenapadlo, že by s tímhle mohl být problém. Na nějaké další vlákno si dám pozor
Tak u evbike bych rozhodně baterie nekupoval.
Neuvádí z jakých článků jsou baterie postaveny.
Doporučuji nakupovat zde
https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
a zde
http://www.elektrokola-dh.cz/23-akumulatory-li...
Informace jsou zde kompletní a víš co kupuješ.
Jak píšu už vedle, já tam hodil ten odkaz na tu slevu, protože s tím motorem mám dobrou zkušenost, pokud ho člověk nebude honit furt naplno, tak mu může dlouho a spolehlivě sloužit. Lion baterie nejsou obecně žádná sláva a poměr výkon/cena je mizerný, je potřeba počítat s tím, že po cca 200 cyklech(nikoliv uváděných 500cyklů) jim klesne kapacita o třetinu. Jelikož na to má vliv i hloubka vybíjení (nejlepší je, když v baterii po dojezdu ještě tak třetina-polovina kapacity zbývá a dá se rovnou nabíjet), tak je lepší rovnou koupit baterii s co nejvyšší kapacitou, aby se domů nevracel s úplně vytlučenou baterií a ten pozdější pokles kapacity mu pak tolik nevadil.
Oni uvádějí dokonce 800cyklů, to je fakt z říše snů. Na svou první lionku jsem udělal 80plných cyklů a bylo vymalováno:-) Je to ale už drahno let.
https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
Za mě toto je vyborna baterie.Pokud bych znova kupoval druhou tak asi jen tuto.Po sezoně se stale drží a dojezdy jsou hodně vysoké.Nafičeno má skoro 3000km.Mít 2 baterie tak s něma dojedu snad do polska k moři ,ale zpátky už ne :D
Mě zaujala tady tahle. Má slušnou kapacitu i proud a je skladem u "sousedů" v Berlíně. Poštovné je v ceně.
https://www.aliexpress.com/store/product/US-EU...
Vyzerá to zaujímavo, ale je to zase len 5p... A tie ampére sú uvedené pre BMS, nie pre články!!! To že BMS zvládne do 70A ešte nič nehovorí o tom koľko zvládnu články. Ak je to vyrobené tak dobre ako je to opísané, tak to môže byť dobrá batéria, ale pozor, tých 800 cyklov neverím že dosiahne ani s 250W motorom... Konkrétny typ článku nie je uvedený, a tak to môže byť aj iba 6-8A článok. A vzhľadom na nízku cenu asi aj bude.
Ak to bude k slabšiemu motoru môže to byť fajn, ale pre výkonné jazdenie s BBS-HD to určite nie je...
Tak bych potřeboval vylustrovat ještě tuto.
https://www.aliexpress.com/store/product/US-EU...
Musím nějakou pořídit,neboť na celnici již čeká Q128h a pro staré úderníky Bafang BPM nové sin.ŘJ 25A a 30A (dosud dostávaly jen 19A)
a to asi staré baterky nezvládnou.
Měl bych se hodně na pozoru pokud někdo uvádí tento nesmysl u baterie lion.
Cycle life: ≥80% capacity after 800 cycles
Jasně těm 800 cyklům nevěřím, ale jde mi hlavně oto ,aby byla schopná dávat krátkodobě těch 30A a moc ji to nezkracovalo životnost když je 13s7P. Mám od ŠIKULI Lionku 11.6Ah a za její cenu bych pořídil tyto hned dvě.
A nebude to moc na tie malé motorčeky? Už aj tých 19A by som videl tak na hrane... Aj keď záleží to aj od ďalších vecí.
Napadlo ma ešte jedno veľmi zaujímavé riešenie, nakoľko tie čínske shark batérie vyzerajú celkom dobre a sú fakt lacné, čo tak kúpiť si dve a zapojiť ich paralelne? Tým pádom nebudú mať problém zvládať záťaž a navyše ešte budú mať dvojnásobnú kapacitu... Samozrejme ak sa to zmestí nejak do rámu :-)
Nejsou to malé motorky. Jsou to 36/48v 500w BPM2 převodové motory 18cm průměr 4.5kg jedoucí podle druhu vinutí 26-52km/h a přitom mají velkou stoupavost. Snesou až 72v a 35A Na Endless- sphere jim říkají malý medvěd nebo brutus, že mají brutální krouťák.
No a dnes mi přišel údajně klenot mezi motory Q128H 36v/800w další převoďák. Má převod1:16 šikné ozubení váží3kg a je velice tichý.Člen fora "PEDELECS" Boris z Norska jej přirovnal v kopci k BBS2 750w. Proto nové sinusové ŘJ. a baterie.
Pozrel som ich, Q128H vyzerá fakt super, len nevýhoda je šírka 145mm... Bol kupovaný v BMSbattery?
Ja mám doma zatiaľ nevyužitý 8fun SWXH 36V/250W motor, ale dvaja ľudia tu na tom jazdia na 48V a tých 500-700W to ešte zvláda... Do jedného sme dali aj teplotné čidlo na vinutie, pri týchto motoroch je to dosť užitočné lebo potom spálenie nehrozí. Skúšali sme aj chladenie olejom, ale nepodarilo sa to dobre utesniť tak zatiaľ to jazdí bez oleja. Kamarát do toho zohnal aj kovové prevody, ale tie by si tiež pýtali olej tak zatiaľ sme ich neinštalovali. Inak je smutné že sa do všetkých takýchto motorov neinštaluje teplotné čidlo od výroby... Navýšilo by to výrobné náklady tak možno o 1 dolár ale chápem že viac spálených motorov znamená viac predaných motorov...
Ano koupený je tam,ale díval jsi se špatně šířka je 135mm.
https://bmsbattery.com/ebike-kit/775-q128h...
Videl som ho na nejakej inej stránke a tam bolo 145mm... Ale na BMSbattery je písané 135mm. Takže je to tak aj v skutočnosti? To by som hneď vedel komu by sa ten motor hodil. Odhadujem že na 48V v 26" by to mohlo mať maximálku niekde v rozsahu 30-35km/h?
Ano má skutečně 135mm. Na 48v dá bez šlapání po rovině na 28 ráfku přes 40km/h podle nabití baterie, na 26 těch 35 určitě. Dám ti nějakej odkaz, snad bude fungovat, ale pozor překladač moc nerozlišuje mile/km a vynechá napětí motoru a pak se v tom člověk nevyzná. V tomto případě stačí najet kurzorem na větu a ta se zobrazí v originále.
http://translate.google.com/translate?depth=2...
http://translate.google.com/translate?depth=2...
https://translate.google.com/translate?depth=1...
Vďaka, prečítal som to v origináli, celkom zaujímavé... Tých 40km/h ide na 48V tá 36V verzia motoru ak správne počítam. 48V verzia by šla pomalšie. Len som zvedavý či to pôjde v pohode aj s RJ Magic od golden motor... Nechce sa mi riešiť druhú RJ.
Ešte by ma zaujímalo, majú to z toho BMSbattery preclené, alebo budem musieť vybaviť (a platiť) ja?
Musí se proclít, já toho měl za270 dolarů a platil jen 770kč tak že pohoda, ale nevyplatí se pořizovat motor už vypletený, posílají to letecky a cena tomu odpovídá. za holý ráfek chtěli doplatit poštovné 64dolarů. Do týdne jsem to měl doma.
Koukni tady je mají za dobrou cenu
http://www.pswpower.com/peng/pic.asp?ModID...
Už mám Q128H doma aj ja... Preclenie bola pakáreň, DHL si vypýtala nezmyselný poplatok 24€ a samozrejme som ešte zaplatil aj DPH... Dokopy motor vyšiel na 171€. Skúšal som ho vo zveráku či sa bude točiť s RJ Magic od Golden Motor a vyzerá že funguje dobre. V signálovej kabeláži má jeden biely drôtik, vyzerá že je to rýchlostný senzor, tak zvažujem že by som motor otvoril a pripojil naň radšej teplotné čidlo ktoré by som dal na vinutie.
Som veľmi zvedavý ako to pôjde, hneď ako ho vypletiem ide na bajk s 48V batériou, nastavím RJ na 16A napíšem ako to jazdí...
Já platil za proclení + DPH +CLO 1320kč a vše mě vyšlo celkem na 5800kč ale bylo toho podstatně více- motor,ŘJ 25A ŘJ 30A sedmikolečko,brzdy, pas,displej a centr klíč.
Když jsem vybalil motor a viděl jak je malej tak si říkám proboha co jsem to koupil, tenhle žebrák že má takovou sílu? Fakt má a je tichounkej a to jezdím s 5 let starou LiFepo4 baterkou a nevím jestli je schopná těch 25A dát. Nastav 20A těch 16A je málo já tam mám tuto ŘJ
https://bmsbattery.com/ebike-kit/552-s12s-500w... Tak jakmile to zprovozníš, podej zprávu jak ti to jede...
Ja mel podobnou baterku 13s4p na MJ1.
Dojezd 5000km, pak baterka sla do kose.
15A trvale nedrzi.
Nema cenu pouzivat takovou baterku na motor nad 250W.
Našiel som lepšiu variantu tej rámovej batérie, táto má aspoň kvalitné 10A články:
https://www.aliexpress.com/item/US-EU-No-Tax...
Našiel som lepšiu variantu tej rámovej batérie, má kvalitné 10A články:
https://www.aliexpress.com/item/US-EU-No-Tax...
Tá batéria drží lebo sú to 10A články a je ich 7ks paralelne. Potvrdzuje to skutočnosť, že ostatné 4p a 5p batérie sú poddimenzované a rýchlo odchádzajú. Nevýhoda je vyššia hmotnosť na danú kapacitu. Ak to ale nevadí, je to riešenie.
10A články sa robia aj v 3,5Ah prevedení, sú ale drahšie takže výsledná batéria by mala síce pri rovnakej váhe 24,5Ah, ale bola by podstatne drahšia.
Tyhle mám dvě a krmím tim magic pie:-)
Používaš ich jednu po druhej, alebo sú zapojené paralelne?
Lepšie by bolo používať ich paralelne. Prúd z každej by bol polovičný, to by predĺžilo životnosť a úbytok napätia pod záťažou by bol tiež iba polovičný. Vďaka tomu by trochu lepšie ťahali a dodali by o trochu viac Wh.
Lubo ja nemám moc velké odběry mám to na tomhle,
http://bob54.rajce.idnes.cz/Prestavba_inv....
Jezdím většinou roviny a mirné stoupáky, v tom 20" rávku to táhne jak divé.
Ovšem není problém si udělat propojku a vyzkoušet zapojit paralelně.
No veď práve, je to jednoduché ich zapojiť naraz len musia byť obe rovnako nabité, ale pred jazdou predpokladám že sú... A vydržia zase o niečo viac slúžiť :-)
A čím budú staršie, tým bude to paralelné zapojenie výhodnejšie.
Já trochu odbočím, chtěl bych se zeptat kolik je clo a případně DPH u těch baterií z PSW Power při ceně asi 250 Euro. Ještě jsem nic neobjednával, ty ceny tam vypadají na první pohled lákavě. Děkuji za odpověď.
Pokiaľ to pôjde z EU skladu a je tam uvedené No Tax tak sa tovar nepreclieva a neplatí sa nič.