Pardon poupravuji psáno na rychlo,má někdo nějaký zkušenosti s tímto modelem popřípadě doporučení něčeho jiného lepšího ca do 25000 Kč? Má smysl si připlatit za ten torzní systém nebo ne s ohledem na věk a styl jízdy,děkuji všem za odpovědi,tento systém mě byl doporučen v prodejně kol jenže otázka jak je jejich doporučování objektivní,proto se ptám raději jěště tuto na foru
https://www.evbike.cz/_d6561.html?gclid...
Ja tam nevidím žádný torzní systém.
Pardon upravil jsem to tatíkovi původní dotaz byl splácán na rychlo s registrací a bylo mě nadiktováno toto,tak ten první odkaz je druhá varianta ,takže by to měl být tento zíta se už k tomu doufám vyjádří on konkrétně.
https://www.evbike.cz/EVBIKE-Stredove-pohony...
Pokud kolo stavene pro jizdu po silnice, a ne pro tezky teren, podle meho nazoru nema cenu kupovat tezky (3.5kg) a drahy stredovy pohon. Radeji koupit lehky motor (2kg, 6000Kc) s prevodovkou se spravnym RPM, a pak koupit lepsi baterku.
Je to trek od Olpránu a tatík to chce hlavně na silnice a do kopců aby to co nejvíc pomáhalo ve šlapání kde si to kolegové vychvalujou,(nějaký starší verze)otázka o kolik je pak rozdíl v tý pomoci při šlapání do kopců mezi nima ,jasný že to je mrtvá váha navíc jinak...
Tu pomoc opravdu resi ne jen motor, ale nejvic RJ ktera pohani motor.
Ja mam 2.2kg motor, a 16A RJ, tak na baterce 50Vmax do kopce mam az 16*50=800W. Jiste to muze prehrat motor, clovek musi tomu rozumet:)
Ale i 500W stredovy motor s 18A RJ taki prehreva, protoze ma RJ (je to opravdu pec a kamna) tesne vedle pohonu.
Jedinou vec, kterou clevek musi spravne vybrat u zprevodovaneho motoru - je to RPM.
Cim mene (200rpm od 36V) - tim lepe pojede do kopce, ale max. rychlost bude pod 35km/h.
Cim vice (450rpm od 50V) - tim lepe pojede po rovince (max rychlost 50km/h), ale do kopce muze prehrat:(
Pokud netrváte na torzním čidle, a stihnete to do 18.3., tak tady je akce: https://www.evbike.cz/akce/ je nutné vložit do objednávky příslušný kód. Tento motor je osvědčený a spolehlivý. Ty baterie nejsou nic moc, pokud trochu rozumíte elektřině a umíte pájet, tak je lepší koupit samotný motor a k němu jednu tuto baterii: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... a jednu tuto: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... spojit do série a do obvodu vložit pojistku: https://www.ges.cz/cz/plocha-auto-pojistka-fks... pouzdro: https://www.ges.cz/cz/ptf-sat-c3-GES07901063.html. Nabíjení třeba touto nabíječkou: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini...
odkaz na druhou baterii: https://hobbyking.com/en_us/multistar-high...
na nabíječku: https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini...
Bohuzel ted 16Ah 6s neni na EU sklade, tak kolega koupil 12Ah 6s spolu s 16Ah 4s. Neni to idealni reseni, ale v minuly patek to byla vhodna volba.
Můžete ještě vysvětlit, jak je to s těmi sklady ? Když tam není EU, ale UK, tak to budou posílat z Anglie, takže to bude trvat déle, než to přijde, nebo to bude dražší doprava ? Nebo to nelze objednat vůbec ?
Je to dražší o dopravu z Anglie do České republiky zhruba necelá pětistovka asi tak 470Kč. Je potřeba se zaregistrovat na nakupyvanglicku.sk a pod zde přidělenou adresou se zaregistrovat na hobbykingu a pak už lze nakupovat na anglickém hobbykingu.