Tak Škoda už bude vyrábět i koloběžky...
http://www.hybrid.cz/autosalon-zeneva-2018...
Pobavila mně tato věta:
"Ve složeném stavu měří koloběžka pouze 41 centimetrů na výšku a 48 centimetrů na délku."
Mají v té problematice opravdu jasno :-D Jako by to vypadlo z oka oxelu.
Nesouhlasím, Oxelo mám (9EF) a neměnil bych. Myslím, že tady se inspirovali u jiné značny, protože všechny dospělácké koloběžky od Oxela mají blatník i na předním kole, téměř kolmá dopředu prohnutá řidítka a jiný systém skládání.
Tedy skládání řidítek je skoro stejné, ale vzhledem k tomu, jak úzký je ten střední díl, do kterého se rukojeti zasouvají, soudím, že kritériem byly složené rozměry, možná design, ale určitě nezkoumali jízdní vlastnosti... :-)
Tak oxelo jsem si vzal do "huby" hlavně proto, že kromě něho a asijských "originálů" mě nic jiného nenapadlo. Ohledně těchto koloběžek jsem bohužel vždy slon v porcelánu, bo tomuto nevěřím jako podvozku pro mých 110kg. A chtěl jsem se vyádřit hlavně k tomu škoda konceptu jako k propadáku, co nikomu, ale opravdu nikomu nedoporučuju :-)
Oxelu se veřejně omlouvám pro svou hloupost :-D
Těch automobilek s koloběžkou je víc https://www.youtube.com/watch?v=iidE44u8azM
https://www.youtube.com/watch?v=vM6lZX0lVhI
Tady je ta ergonomie manipulace se skládací kolobkou posunuta na pěkný level. Ale ta převaha plastů nepředpokládá časté použití metrákovým chlapem :-D Asi tak 1x :-D
Ta škodovácká je taky pro docenty :)