Neviděl jste někdo naživo řešení baterie uvnitř rámové trubky, které používá firma Annad? Baterie se z rámu vyjímá otvorem pod znakem na hlavové trubce. Nabíjecí konektor je namontován v rámu. Zajímalo by mě vyndávání baterie v praxi, protože bude nutné před vyndáním baterie demontovat vidlici. Pochybuju že by používali odlehčený krk vidlice kterým by baterie prošla
Sám jsi to napsal, pokud chceš vyndat aku tak se demontuje vidlice, čili vyndává se jen pro výměnu vadné či slabé, velikost a kapacita je podle možnosti vyplnění trubky rámu - kapacita 337Wh, váha kola 12 až 13,0Kg podle použitých komponentů https://www.youtube.com/watch?v=KPtFZxocWpM zajímavé řešení s přípomocí se vzhledem normálního kola. Kde jsi na to narazil?
Jenom se baterie nesmí nafouknout, pak už by se měnila s celým kolem.
Ne že bych se chtěl plést do elektrokol, ale taky mám baterii v rámu, tak mě to zaujalo.
Jenomže olověnou, takže kapacita 30 Wh a váha kola 25 kg (ne úplně kvůli té baterii) a to ještě bez motoru (jako že ten tam není vůbec).
Baterie taky pomáhá - k tomu dobrému pocitu, že ji tam mám.