Ahoj, budu vděčnej za váš názor na vidlici Marzocchi MZ-2. Koukám po kole, a když si ho jako dovyberu, tak má takovouhle OEM vidli. Máte s ní nebo se sesterskejma zkušenost? Není moc měkká? Nehodlám drtit nějaký extrémní tratě, jen chci, aby rozumně tlumila středně náročnej terén, ale na druhou stranu nechci, aby mě houpala(i když mám jen 73 kilo) :) Co říkáte na absenci zámku? Děkuju za jakejkoliv názor, postřeh, zkušenost nebo tip... el.m
Každá Marzocchi je dobře udělaná a dobře tlumí - hlavně je odolná a snese tvrdší zacházení.Co jsem si všiml tak je spíš na freeredových kolech a tam by snad zámek chybět nemusel......ale na cesty to teda není,spíš se vyřádíš ve sjezdech.Já jsem přemýšlel nad Specializedem,ale pk jsem raději zvolil GT - bylo to na mě už moc teréní,do kopce bych senadřel jako blázen
Ja osobne bych si ji nekoupila z jednoho zasadniho duvodu - jako tlumeni ma pruzinu a elastomer. Navic tyhle vidle nedela primo Marzocchi, ale tusim Suntour a montuji se jen na nova kola. Samostatne se neprodavaji.
Ja mam MX COMP 100. Foukam do obou noh vzduch a je bez lockoutu. Je pomerne tvrda (diky vzduchu ma tvrdy nastup), ale diky tomu zase nepotrebuju lockout. Nicmene premyslim o nejake s pruzinou a pripadne treba ETA systemem. V terenu bych prece jen obcas ocenila vetsi zehlicku... :)
Mám Marzocchi MZ Race 100mm, což je elastomerka, neboli - guma,péro a ....no neni to dobrá vidlice. Tvrdá a těch 100mm zdvihu je možná představa výrobce, nikoli skutečnost. S bídou 60-70mm. Né že by byla úplně k ničemu, ale já teda od vidle očekávám víc. Tak už počumuju po té compce a snad se jednou poštěstí.
Hele, idealni kupec na moji vidli :)
Kdyz pockas az si vyberu a budu na to mit i penize, tak ti muzu MX Comp 100 prodat :) Je z Kony Kikapu DLX 05 a ma 5300km najezdeno (3/4 roku stara).
Zatim vaham mezi Rebou (dual air) a Maruskou s Eta (pruzina).
Lákavá nabídka,zánovní Maruška z dobrého chovu,hmhmhm..... leč v současné době mám značné pochybnosti o své solventnosti. Po prvním předzásobovacím nákupu se zdá, že mě pleny zruinujou :-), nicméně až budeš prodávat tak houkni, já bych se vyjádřil. Prostě si mě napiš do seznamu.
No nějaká "žehlička" by se mi taky líbila, ale nemám absolutně přehled o tom kterej systém to umí, jaké modely to maj a v jakých cenách se to pohybuje. Prostě v odpružení plavu.
Dík, drazí cyklí, za názor. Já v odpružení plavu ještě o tempo dál, cosi jsem si vyhrabal ze Síťové sítě,taky mi z toho vyplynulo, že elastomer+pružina není ideál. Nicméně, tohle bude moje první pružící vidlice,tímpádem nemám tušení co můžu mít co ještě lepšího můžu mít.Resp. nemám s čím srovnávat. Kdybys wewerko měla nějakej dobrej odkaz na stránky, kde jsou současný systémy popsaný, nejlíp i s vysvětlivkama (například nemám úplně jasno v tom,co je to "tlumení"), zaplesal bych! Díky díky díky :)
Tak ja budu jako predstirat, ze v tom neplavu a neco ti doporucim :))
Nejlepsi je to vyzkouset primo na nejakem kole. Staci se jen projet, pak ve stoje nejaky kopec a treba najet na obrubnik. Rozdil mezi 120mm Maruskou s ETA (pruzina) a moji MX Comp byl udesny. Kamarad zkonstatoval, ze kdyz on zapne ETU (3cm vule), tak je to zhruba stejne jako normalni stav u me :)
Jinak bych ti asi doporucila zabrousit na stranky www.sram.com do sekce vidlic a tam se podivat na nejake manualy. Maji tam na obrazcich prurezy s jasnym popisem. Pokud by te zajimaly vidlice Manitou, tak asi nejlepsi pruvodce je Vette ze zdejsiho diskuzaku :)
Pripadne zkusit projit http://www.bike-forum.cz/forum/
Ted koukam na marzocchi.com...a nevim: vsechny mx maji pruzinu? Nebo jen ty bez systemu ETA? Protoze vyslovne uvedeno, ze maj v sobe pruzinu, je jen u modelu bez ETA. Ale treba sam princip ETA systemu ma v sobe tu pruzinu zahrnutou...to tedy plati pouze pro modely 2006. Kdyz koukam na rok 2005, tak je to tam vypsane u vsech, s ETA i bez ETA. No tak ja nevim. Jsem nebo nejsem poplETA?
Jejich web bez s rezervou :) maji tam spoustu chyb. Eta by v sobe mela mit pruzinu. V druhe noze je snad vzdycky vzduch.
Moje MX Comp ma obe nohy na vzduch, dole se placa trosku oleje a jak jsem zacatkem tydne zjistila, v prave noze je nastavovani odskoku.
Vyfouknuti, otevreni klicem, otoceni dlouhym imbusem, zavreni, nafouknuti a to vsechno parkrat za sebou je pomerne opruzivni :)))
Věta "dole se plácá troška oleje" je dost dobrá a profesionální :-)))