Koupil jsem si nášlapy SPD - M 540. Při seřizování vypínací síly jsem to přepískl a dotáhl seřizovací šroubek na pozici max. síly, pak stačilo použít dvakrát starší imbus a mám stržený šestihran na seřizovacím šroubku. Něco tam ještě zůstalo, ale nechci to zbytečně škádlit.
Dotaz – máte někdo zkušenosti s rozebráním nášlapů? Dostanu pak ještě někdy ty pružiny do původního umístění, nebo je potřeba speciální nástroje?
Cože si to udělal za šílenost?!?
Zkus se zeptat v servisu, jestli náhodou nemají náhradní dílek. Já jsem naopak měla nášlapy tak na volno, že se mi podařilo osudný šestihran ztratit a v servisu mi pak vyštrachali nový, takže jsem byla zachráněna.
Tak díky všem co se pokusili poradit! Nakonec jsem do toho šel sám. Není to taková hrůza jak to vypadá. Pružina není příliš předepjatá a pracuje prakticky právě v rozsahu výšky stavěcího šroubku. Po rozmontování jsem do hlavičky šroubku udělal podélný zářez takže nyní jím lze otáčet plochým šroubovákem. Smontování trvalo 10 min. a překvapila mě nenáročnost celé akce. Dneska jsem testoval - 70 km v terénu a nebyl problém. Takže na závěr - jestli nemáte co dělat strhněte si šestihran na nášlapech! A ještě bych chtěl poděkovat Komovi za morální podporu - díky Kome! :-)
Jo, jo hrejte si! Ale pamatujte si, že .........
Zdeneczech se ptá, jestli se musí nejdřív strhat hrany u všech šroubů, než se tam udělá ten zářez na plochý šroubovák? A můžu se jít vyčůrat?
Chlapci moji- to kolbiště současnosti- takovátoť oprava jest. Však nezapomeňmež práci tuto mokem silným zapíti v šenku- neb sval unaven je-li příliš, málo práce zavdá.