Dneska jsem byl na školení v Praze. Ráno v půl sedmý jsem procházel Václavák a tak si vzpomněl, že dřív jsem si už takhle brzy mohl zajít do mlíčňáku, Svatováclavské pekárny, do rybárny nebo dole do Koruny na kakao a nějaký ten obložený chleba nebo koláče. Teďkonc leda hov.o! Místo snídaně jsem u bývalé Družby dostal - už takhle brzo - pozvánku do bordelu Ve smečkách :-)
Časy se mění. V Rumburku na zastávce Bytex v tebou vzpomínaných časech mohl's dostat tak maximálně suchý z nosu. A teď je tam bufet.
Ono je to možná tím, že dřív všichni v 6.00 už zařezávali ve fabrice, na courání se po městě v půl sedmý to moc nebylo, to mohli jen ouřadové.
Na druhou stranu, nikdy mi to nechybělo. Jsem zvyklý vstávat tak, abych se nasnídal, případně si ke snídani dočetl včerejší noviny a pak se ještě tak na 10 minut natáhl na gauč, aby se snídaně mohla v klidu usadit. To žádná Koruna na stojáka nikdy nenabízela. A to nám kdysi pracovní doba začínala už v 5.45!
Tolik let po převratě, je to možný? Teda Poarote, taková zpozdilost!
Z koleje na Sokolce jsme chodili na snídaně do mlíčňáku na Šalďák - kakao a dva loupáky :o)
Je tam ještě ten bar?
Asi ne, mrkni se: https://www.google.com/maps/@50.7699493,15...!3m7!1e1!3m5!1soOUDF-pS3DMHN6zyE52Buw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DoOUDF-pS3DMHN6zyE52Buw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D193.89127%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?authuser=0
A tu jídelnu na Míráku před radnicí pohltila picérie, ale výborná.
Koukl jsem jinak, tvoje kódy můj PC nezvládá :o)
Ona toho Mléčného báru škoda moc neni. Pamatuju jak už tenkrát mi přišlo šílený jak připravujou nápoje - měli normální domácí dvouspirálovej vařič a litrový hliníkový konvice. A všechno bylo "poblitý" tím přeteklým a spáleným mlíkem a čímjávímještě ...
Zlatý dnešní Číňani s vyleštěným nerezovým vercajkem.
Co nezvládá, mapy Google? To mě taháš za fusekli, he?:-)
To je to město kousek za Brandýsem nad Labem, ne ?
Měli jsme tam turnaj veteránů a musím řici, že z Ještěda to nevypadá zle, o kousek líp než ten důl vedle v Polsku :D
Píšu to hlavně proto, že dle mého soudu má Liberec stejně velká technologicko-skladová předměstí jako Praha :)
Popravdě v okolí Václaváku se teď chodí do práce spíš tak na půl osmou-půl devátou :).
Na Václaváku v Paulovi otvírají v 7,00, Mekáč a KFC jsou nonstop, Starbucks otvírají od 6,30 do 7,00
V podchodech v prostředku a dole byly určitě otevřený takový ty pekárno-kavárny Ječmínek nebo Kabát od 6,00 ráno.
Celkem nepochopitelné, že jsi na něco nenarazil :)
Znáte?:
https://www.cestovatelskyobchod.cz/
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/457681...
měli bychom se přiučit (ne že opilý/sjetý "nebyl při smyslech a neuvědomoval si ...")
Je to sice výrazně vyšší trest proti tomu co máme, ale mě by spíš zajímala spodní hranice trestu.
Informace "až" je sice hezká, ale zpravidla se uvádí spíš jako politické šidítko pro lidi, protože pokud je na spodní hranici bude pokuta a zákaz řízení, tak horní hranice klidně muže být doživotí.
Velmi podstatná je právě ta spodní hranice trestu, který minimálně dostanou téměř všichni a pod kterou je možné jít jen za vyjimečně zvláštních a přesně určených okolností.
http://www.metro.cz/umely-snih-kvuli-nemu-mizi...
„Nemá ale s přírodním moc společného,“ říká Josef Fuksa z Výzkumného ústavu vodohospodářského. Ten pravý tvoří vločky, umělý jsou ledové kroupy. „Kromě jiného složení se umělým zasněžováním zkracuje vegetační období o čtyři až pět týdnů, protože umělý déle vydrží,“ argumentuje vodohospodář. Umělý ledový sníh nepropouští kyslík, rostliny pod ním hynou,“ argumentuje Fuksa. Navíc se do vody často přidávají přípravky, které upravují její vlastnosti a usnadňují zamrzání i při vyšších teplotách, kdy by se vločky netvořily. Chemikálie jsou obdobné jako ty, které se přidávají třeba do šamponů.
Tak zatim jsem vždycky četl jen o bakteriích namnožených v nádržích jako krystalizační jádra. Že by už tedy fungovaly i chemikálie?
A ztráty vody v krajině kvůlivá zasněžování bych se taky nebál. Vždyť tam zůstane, nejdřív v těch nádržích (ekologové přece podporují zadržování vody) a potom na svahu mnohem déle, než ten přírodní, takže se tání prodlouží.
Zrovna tedy v tomhle bych chybu neviděl. Jiné to bude s energetickou náročností, včetně osvětlení, to ať ekologové klidně kritizují.
No i v těch článcích z Alp se psalo, že to při tání nevsakuje, ale sjíždí rovnou do údolí, že zimní průtoky řek jsou kvůli tomu narušené .
Taky šly nějaké hlasy, že na uměle zasněžovaných svazích se mění skladba rostlin. Že se tam dobře daaří "kopřivám, lebedě a lopuchám" (nadsázka)
tak to by tam mohli být i Nac Mac Fíglové. to jsou víly kopřiv a bodlákůch :-)
Docela zajímavý článek z odborného webu:
http://www.vodazakladzivota.cz/clanky/umele...
Pokud by areály měly jasná pravidla, kdy a kolik vody smí odebírat při plnění nádrží, byl by jediný problém v té "nepřirozenosti" sněhu a odlišném složení vody s vlivem na rostlinstvo na sjezdovce. Vzhledem k rozloze našich areálů, v porovnání s těmi Alpskými, bych byl celkem klidný.
Jo, a ta pravidla odběru asi nějaká budou.
PS: do vody se snad přidává i dusičnan amonný, tedy vlastně hnojivo ...
PS: do vody se snad přidává i dusičnan amonný, tedy vlastně hnojivo pro horské rostliny jistě důležité...
To jsem nenapsal! Ale jako hnojivo to určitě nebude "jedovatá chemikálie".
wiki : Dusičnan amonný, triviálním názvem ledek amonný či amoniumnitrát, je chemická sloučenina (dusičnan amoniaku) s chemickým vzorcem NH4NO3. Je to bílá krystalická látka používaná jako zemědělské hnojivo, dezinfekční prostředek vody.....
No a ve vodách máme obecně moc dusičnanů = zarůstání zeleným morem
To bylo právě to zdůvodnění. Že na horských svazích je to na hnojiva snad že trochu chudší a že tam tím pádem "živoří" nějaká skladba rostlin. Dodáním živin se údajně usnadňuje život právě těm plevelům, co by se jinak držely dole.
Ale prd tomu rozumím, třeba je to jen blaf.
Přidám ještě jeden článek, jako důkaz, že i ty odběry limitované jsou a dokonce i kontrolované a přečerpání pokutované. Možná to chce asi jen větší důslednost.
Ten druhý případ:
http://www.ovodarenstvi.cz/clanky/cizp...
Dále inspektoři z inspekce uložili pokutu 155 170 korun provozovateli lyžařského areálu. V lednu a prosinci roku 2014 při zasněžování sjezdovky odebrala více povrchové vody z řeky, než měla povoleno vodoprávním úřadem. Dopustila se tak porušení vodního zákona.
„Při kontrole jsme zjistili, že v lednu 2014 provozovatel skiareálu odebral 39 326 kubíků povrchové vody z Úpy, tedy o více než 30 procent více, než měl pro tento měsíc povoleno. Pochybení se opakovalo i v prosinci téhož roku, kdy z řeky pro potřeby zasněžování lyžařského areálu opět odčerpal o dvacet procent více vody, než stanovovalo povolení," popsal Lukáš Trávníček, ředitel Oblastního inspektorátu ČIŽP v Hradci Králové.
Celkově tak provozovatel lyžařského areálu z krkonošské řeky nelegálně odčerpal přes 15,5 tisíce kubíků vod
10 kaček za kubík vody drakonické pokuty... kolik tam platí lidi 75-80 kaček za kubík ?
A Heracleu mantegazzianu, ten je nesmrtelnej.
S tebou aby taky furt měl člověk strejdu gůůgla v pohotovosti :-)
tenhle sajrajt se snad plazil akorát po západní části republiky. A docela se jim to za ty roky povedlo zkrotit, téměř zlikvidovat. Alespoň na pohled ze silnice.
https://www.novinky.cz/veda-skoly/457827...
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika...
Smutný příběh, ale zaujalo mě, že dle českého tisku je Kalifornie jihoamerický stát.
V Kalifornii zemřel 32letý hasič Cory Iverson, který se podílel na hašení jednoho z šesti velkých lesních požárů, které tento jihoamerický stát sužují. Uvedla to americká média. Je to druhá potvrzená oběť jedněch z nejhorších požárů v dějinách státu.
Spíš krapet překvapilo jak Hradecká pekárna skokově zdražila výrobky, třeba šátečky o 19 % a korn rohliky a housky dokonce o 47 % a další výrobky o 10 až 30 procent.
Hradecká není jediná co zdražila, už před pár týdny jsem koukal, že i pekárny ve Vysokém Mýtě a v Ličně.
To bud kachna, statistický úřad a vláda říkají, že inflace je jenom 2,5%.
Hlavně, že nezdražily lokomotivy. :-)))
Ovšem poslední zpráva staťáku říká :
Ceny pekárenských výrobků a obilovin meziročně vzrostly o 6,3 %, masa o 4,8 %, vajec o 60,0 %, jogurtů o 13,7 %
Ceny čerstvého másla byly vyšší o 33,3 % (v říjnu o 50,7 %), mléka o 6,9 % (v říjnu o 11,4 %), sýrů o 6,9 % (v říjnu o 12,7 %), ovoce o 3,8 % (v říjnu o 8,2 %
To jsou bolševnický dezinformace, dneska jsem přines mléko za 9,90, Felix kapsičky 24 ks za 179,- a vepřovou špičku za 69,90. :-)
Jojo, byla to účelovka z toho staťáku :)
Fajn, jistě máš pravdu, jen mi předveď algoritmus výpočtu inflace, aby výsledek byl těch přiznaných 2,5%. Proto ta zmínka o lokomotivách, ty možná i zlevnily.
Buď v klidu - to je mezi mnou a Lelkem, kdy jsme se bavili zde:
http://www.nakole.cz/diskuse/23611-pobavilo...
Dokonce i Sobotka připustil - vědom si toho, že to již nebude muset řešit, a hlavně obhájit !!! -, že bude třeba změnit t.zv. "spotřebitelský balíček důchodců", prolože ten současný neodpovídá reálné spotřebě.
Já s tím nemám spor, algoritmem je tzv spotřebitelský koš a jednotlivé váhy v tom koši... v tom je zakopaný pes :)
https://www.czso.cz/documents/10180/23195394...
a tady máš metodiku
https://www.czso.cz/documents/10180/26822363...
Zřejmě reakce na výrazné zvýšení platů už někdy od října a důchodů od nového roku.
Přece ty peníze nenechají lidem aby jim neužitečně bobtnaly na účtu, taky z toho rozdávání chtějí něco mít.
Tohle mi trochu připadá jako nadávání na nějaké anonymní původce zdražení.
Tím je přeci v původním příspěvku majitel té pekárny, žádný úřad mu nenařídil cenu.
Když dnes už asi nikdo nezjistí kdo první začal zvyšovat ceny a platy a zase ceny a zase platy a tak dokola a komu nadávat :-)
To, že pekárna zvýší cenu je logické a snadno zdůvodnitelné a čekal jsem to dokonce dřív než teď. Mě jen zaujal ten skok. Kdyby cenu zvedaly každých 1/4 roku o 20 tak jsou na té ceně dnes taky a možná by to ani nikdo pořádně nezpozoroval. Takhle to je spíš překvapivé. Jinak nic, je jasné, že musí vydělávat a na nikom jiném než zákaznících to udělat nemůžou :-)
Někdy jsou ty důvodu zvyšování cen či platů docela nečekané. Dlouho jsem se setkával s tím, že lidi dávali výpověď, protože v Německu si vydělají víc. Teď už jsem během posledního roku zaznamenal několik lidí, co odešli ne kvůli penězům, ale protože chtěli mít klidnější práci s tím, že odpoledne a víkendy chtějí trávit s rodinou, ne v práci. Vedlejším efektem této situace je to, že noví lidé, pokud se vůbec seženou, za ty původní mzdy dělat nechtějí.
Výrazné zvyšování platů?!?
To by mě zajímalo, kde.
U nás akorát každý rok procentuálně roste mzdový fond (to máme dokonce v Kolektivní smlouvě)...
... jen "drobky" ...
http://www.pravo.cz/p291a01b.php?utm_source=www...
Proč by si důchodce nemohl také koupit lokomotivu? Copak musí kupovat jen rohlíky? :-))
Legrační na tom je, že nic takového v koši není :)
Těžko čekat, že si důchodce koupí pojištění úrazové pro jednoročního chlapce nebo školní oběd, ale valnou většinou, když to člověk čte ty položky dávají celkem smysl.
Napadlo by tě, že v inflačním koši ČR jsou týdeníky Vlasta a Květy ? Nebo papoušek vlnkovaný ?Nebo tlakoměr ? :)
Tak třeba ten papoušek asi smysl dává. Můj soused co šel nějak v loni do důchodu si letos zjara pořídil několik papouchů a ten blbec je asi naučil hvízdat, nebo jestli to umí sami, ale jde jim to náramně. Ještě štěstí, že začala zima a tak je zazimoval a teď drží zobák a dá se krásně spát i po východu slunce :-)
Lelku, jseš si jistej, že to jsou fakt papoušci? Zamysli se! Dělá to "píp píp" nebo "kykyrykýýýý"? U nás máme podobný problém - každý ráno tady už od časných hodin dělá nějaká opeřená svi.ě kykyrykýýýý, ale někdy v tom slyším i takový jako píp píp - už mě i napadlo, že by to nemusel být kohout, ale kuwa papoušek, co se naučil dělat kykyrykýýýý :-)
Nic k jídlu, je to nějaký malinký papouch. Jestli to je papoušek nebo nějaká jiná tomu podobná potvora nevim, nepoznám to, pro mě to je všechno papouch :-)
Má je v kleci na lodžii a zřejmě se ukládají k zimnímu spánku, protože už asi měsíc jsem je neslyšel.
Naštěstí to nežvaní, jen hvízdá a ještě docela snesitelně, rozhodně mnohem víc než uřvaný a ukecaný báby a dědkové, co mají potřebu mi pod okny v 6 ráno venčit uňafaný čokly, ty jsou na zabití. V takových chvílích mám i docela pochopení pro ty co tráví psy :-)
vykrmit a upéct. to bude jediné správné řešení :-)
https://zpravy.idnes.cz/miss-irak-izrael-selfie...
Dokážete si představit, že by se musela bát o život rodina křesťanské, židovské nebo třeba ateistické dívky kvůli fotce s muslimkou?
Muslimská úcta, respekt a tolerance po tisící prvé.
A kolik "neupřesněných" členů rodiny nezahalené missky tedy uprchlo kvůli té fotce?
No já tě nepoznávám ! Nebylo by dost na tom, kdyby kvůli blbé fotce měl někdo nějaké problémy nebo ústrky ? Ještě to chtít nějak kvantifikovat...
I kdyby jen jeden tak to mění něco na té nenávisti?
A který jeden? Táta? Máma? Nebo i sourozenci? Bratranec? Nebo strýc? Kdo tedy?
Se jí zeptej
https://twitter.com/grrrciara?lang=cs
Když já, prosím pěkně, netwítuju. Nejsem celebrita. Jen chci vědět, kolika lidem bylo ublíženo kvůli té selfie.
Nicméně, zdá se, že jsem jediná, kdo to chce vědět.
Podle článku dvěma a více.
Nemusíš celebritově twítovat, jen se jí zeptat.
Každopádně měli štěstí, že Trump zrovna Írák vyjmul z dekretu o nevpuštění do USA. Kdyby byla misska ze severní Korei, tak mají rodinní příslušníci utrum, jakkoliv nebezpečné by to pro ně ve vlasti bylo.
Tak by šli jinam, není jenom USA. Řešíš nepodstatný detail.
Ano. Šli jinam. Hodně jich šlo jinam.
Víte kolik lidí v posledních letech opustilo Irák? A bez toho, aby měli v rodině missku která twítuje?
O jejich osud se málokdo zajímal. Tak je možná i dobře, že to tahle misska rozsekla. Lidem to teď možná bude trochu jasnější.
Zajímal se někdo z vás o osud 200 tisíc lidí z Mosulu, kteří opustili své domovy? Nebo snad musí každý z nich mít v rodině celebritu, která postuje selfíčka na Instagramu a twítuje, aby byl pro svět zajímavý a někdo si ho všiml?
Ono jich odešlo víc kvůli společné fotce s někým z Izraele ? Kolik ? Pokud možno přesně. ;-)
Na rovinu přiznám, že nevím, kolik jich odešlo kvůli fotce. Naše média vesměs o důvodu jejich odchodu neinformovala. A těch pár Iráčanů, které jsme si sem dovezli, nás záhy opustilo. Podle televize Prima prý proto, že jsme jim dali k bydlení prasečí chlívek.
Tož opravdu nevím.
Já už si to přesně nepamatuju, nebyli to tehdy Syřani ? Možná se mi to zmotalo, protože se tehdy o Sýrii dost mluvilo.
Nedávno jsem četl rozhovor s nějakým (nevím už s kým) poslancem: naše média údajně nesmí informovat (a když už smí, tak jenom velice málo okrajově) o obecně negativním dění ve světě, aby náš český (kapitalismus budující) národ nepropadal "blbé" náladě. Ten rozhovor byl dosti věrohodně dělaný, uvěřil jsem mu.
Tak tomu určitě věř!
:o)))
Vždyť o ničem jiným nepíšou a ještě obvykle zveličujou, děsej, hrozej ...
O ničem jiným, než o katastrofách už skoro neslyšíš.
Nedavno mi od kamaráda přišlo video z "naprosto důvěryhodného zdroje", nadepsané:
"!!!! To vám ČT neukáže !!!!!"
a
"!!! Řádění muslima v USA !!!"
Jenže smůla, vybavil se mi záběr z reportáže ČT, někdy z jara. Tak jsem to dohledal - zdrogovanej mexikoameričan, prý inklinoval ke Scientologii.
Zdá se mi, že čím je člověk starší, tím snáz podléhá dezinformacím. A nemusí jít vůbec o politiku. Vlastně nemusí jít vůbec o nic :o)
Tchýně dneska - jestli víme, že únor 2018 bude naprosto vyjímečný. Přišlo jí to mailem (samozřejmě rozeslala dál na všechny ze svého adresáře ...
V únoru 2018 budou čtyři pondělky, čtyři úterky, čtyři středy, čtyři čtvrtky, čtyři pátky, čtyři soboty a světe div se, i čtyři neděle! To už 825 let nebylo! To už nezažijete! I číňani pro ten jev mají nějaké pojmenování (zlatý měšec, nebo něco takového).
Kdo vůbec takovýhle kraviny vymýšlí? A proč?
Mě napadlo nejde-li o test inteligence ...
Pamatuju, jak se naši vždycky zlobili na dědu, že všemu věří. Pro něj platilo, že když to píšou v novinách tak to pravda být musí!
No, je otázka, zda kazit tchýni radost, ale ta výjimečnost byla i v roce 2010
http://kalendar.pohotove.cz/2010/
v roce 1999 http://kalendar.pohotove.cz/1999/
a za těch 825 by se těch "zlatých měšců" ještě dozajista našlo mnoho.
Jen je teda otázka, zda se dožijeme toho dalšího, ale s tím bych na paní tchýni teda rozhodně nechodila :o)))
Nerozmýšlel jsem se ani chvilku :o)
Ale stejně si určitě myslí, že na tom něco bude ...
PS. nepřestupný všechny.
Nevím, ale plus mínus 1 kus bych si troufnul tvrdit, že za posledních 825 let tohle platilo 619x :-)
Plus mínus s tím lze souhlasit. Počítat se mi to nechce.
Teda ještě by to platilo za předpokladu, že se na přestupný rok hrálo už před těmi 825 lety :o)))
Hrálo, ale pak některé přestupné vypadly, takže máme o něco víc nepřestupných:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Gregori%C3%A1nsk...
Na přestupný rok se hraje od Juliánského kalendáře, od roku 46 p.n.l. Od kdy se ale počítalo podle něho u nás těžko říct, ale pravděpodobně od knížete Václava.
Vztahuje se to ke kalendáři a přestupnému roku, tak něco pro pobavení
"juliánský kalendář, zavedený Gaiem Juliem Caesarem. Historie vzniku tohoto kalendáře je velice zajímavá. Římská republika na konci svého období byla již tak prohnilá korupcí, že nejvyšší kněz pověřený vkládáním přestupného celého měsíce v lunisolárním kalendářním systému Římanů se již neřídil astronomickými výpočty, ale tím, kdo jej uplatil více. Letní svátky se tak slavily v zimě a římský vojevůdce sice vždy vítězil, ale nikdy nevěděl, kolikátého je. Caesar věděl, že s tím něco musí udělat a protože měl tou dobou se starou a v podstatě již končící egyptskou říší velice dobré vztahy (tak dobré, že mu královna Kleopatra porodila syna, což už dnes, třeba u Merklové se Sarkozym, neuvidíte), nechal si kalendář spočítat egyptskými kněžími."
Zdroj: https://pavelmika.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=248669
Podle wiki se ten přestupný rok zavedl mnohem dříve https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99estupn%C3...
To by platilo, kdyby celou tu dobu platil juliánský kalendář. Posledních 430 let u nás platí kalendář gregoriánský, vyznačující se tím, že roky dělitelné 100 přestupné nejsou, s výjimkou roků dělitelných 400 - ty zase přestupné jsou. Takže jen 616x ;-)
Když ona ta muslimská tolerance vůči rodině "hříšníka" je často hodně silná, tak
nejspíš minimálně ti nejbližší, rodiče a sourozenci.
Ono to asi zrovna nesouvisí, ale napsat to sem můžu: minulý týden cestou do práce vlakem přišla průvodčí, byla to Slovenka. V pohodě.
Ale v tu chvíli jsem si současně uvědomil, že kdyby přišel průvodčí, chtěl na mě jízdenku a byl to černoch, tak bych (asi určitě) proti němu dost tvrdě vystartoval. Přitom jsem nikdy nebyl rasista, dříve mi to nikdy nevadilo (např. na vejšce jsme měli studenty černochy i araby, později sem houfně dovážení kubánci, po revoluci vietnamci, teď se prácovně hodně setkávám s rusama a ukrajincema)- až teď v souvislosti s tím multikulti směřováním. Prostě černoši mi dost vaděj! :-)
Z toho si nic nedělej:-))
Některým zase dost vadí slovo smysluplný. Tož buďme k nim ohlední a dávejme jim na nesmyslné otázky smyslné odpovědi.
Přesně, smyslnost, dvojsmyslnost a v podobných případech i trojsmyslnost dává smysl.:-)))
https://www.youtube.com/watch?v=LzW5AokPjFU
On ten černoch má nejspíš černou i duši, ač je to (možná) hodný člověk.
Zatíco my, bílí, máme sice duši bílou, ale mnozí z nás jsou pěkný kuwy.
Ať je to jak chce - černoši u nás mi vaděj! :-)
Mému vnukovi zas vadí čerti. Ptala jsem se ho, zda k nim s Mikulášem přišel i čert a on zarytě tvrdil, že nepřišel. Rodiče sice tvrdí že čert přišel spolu s Mikulášem, nicméně děcko trvá na svém. Čert u nich nebyl, protože on žádného neviděl (nechtěl vidět).
Dělej to taky tak:-))
Není černoch jako Černoch
https://www.youtube.com/watch?v=ON54SN3nnRk
Já bych vyměnil nějakého toho černocha za Cikána. Nechtěl bys tam k vám pár šluknovskejch?
Nebylo by od věci to u vás trochu naředit.
A věděl bych o pár dobrých adresách kam s nimi :-)
Možná, že šikovnej architekt ten diskutovanej památník přizpůsobí k obývání nepřizpůsobivejma čmoudama.
Já pro změnu určitě neplánuju, že bych si kvůli něčemu někdy přestal pouštět černošskou muziku, třeba i nahlas na kole. Protože to, co se mi vyvinulo jako pro mě nejlepší a už se bez toho neobejdu, je z 90% od černochů. Uměli to nejlíp před 40 lety, stejně jako teď.
Naštěstí v našich končinách je to natolik "out", že nikoho nenapadne, že to vyřvává právě nějaká černoška...
samice makaků si našly novou zábavu,
třou se o kožíšky samců jelenů sika ...:)
https://link.springer.com/article/10.1007...
http://www.reflex.cz/clanek/video/83857/sex...
Thai Dai Van Nguyen je jedním z největších českých talentů. Titul velmistra stihne získat dříve než česká šachová legenda David Navara, který se stal velmistrem „až“ šest dní před 17. narozeninami. „
https://www.irozhlas.cz/sport/ostatni-sporty...
Jen tak si říkám, jak by ta první věta (kterou cituješ) zněla, pokud by šlo o Cikána?
"Dežo Mižigár je jedním z největších Rómských talentů a titul vicemistra získá i přes český rasismus a xenofobii."
Tak to je téma, které určitě dělá některým lidem větší starost, než si ty i já vůbec dovedeme představit:)
Tolik snahy, tolik podpory na straně jedné a na druhé straně lidi ,kterým nikdo nic dávat nemusí, nikam je není třeba začleňovat o inkluzi nikdy nic neslyšeli, sociální dávky nepobírají a jejich děti jsou tak integrované, až to musí státní i soukromé sociální agentury doslova bolet na duši, že tak kulturně odlišná a nás obohacující kultura jejich služby vůbec nepotřebuje :)
Tak to tě vyvedu z omylu. Od letošního školního roku tady máme i nějaké inkludované Vietnamce.
Mimochodem, napadlo by vás, že kdyby jste se přestěhovali do ciziny a vaše dítě neumělo jazyk, že by tam dostalo k ruce asistentku + nějaké výukové pomůcky (tablet, software)?
Zajímavá informace, klidně bych se vsadil, že pokud letos potřebují pomoc tak o 2-3 ročníky dále budou v lepším průměru nebo rovnou v čele třídy:D
Mimochodem ten šachista je synek z rodiny majitele Sportisima :), letos koupili v centru Prahy hotel+- asi za půl miliardy, čili v podstatě miliardář :)
Taky jeden z důkazů proti názorům, že Vietnamci umí jen večerky .
řada vietnamců, co tu prodávají, jsou i učitelé, doktoři,... aspoň ti z těch starších ročníků, co jsou tu x desítek let. a lidi jim tykají a chovají se k nim jako hovada
S tím tykáním to máš těžký. Vzniklo to určitou vlezlostí vietnamských trhovců v kombinaci se špatnou znalostí češtiny. Prostě, "oni si začali", nezřídka tykali zákazníkům. Tehdy to bylo i trochu roztomilý.
Postupem času to mělo přirozeně vymizet. Jenže to bohužel přežívá u buranů.
potíž je kvalita dostupných Česko-vietnamských a Viet-českých slovníků. tragédie.
od jisté doby jsem začal používat jen anglicko-vietnamský slovník, protože ten česko-vietnamský je plných chyb
druhá věc je, že vietnamština vykání nezná (tak jako angličtina, snad se nepletu :-)), tam se projevuje "úcta" jinými osobními zájmeny, ale slovesa se neskloňují
... slovesa se neskloňují ...
A u nás (v ČR) se skloňují?
doprčic, učitel, já to věděl. a co se teda se slovesy dělá? pádují se? to je u podstatných jmen, ne? :-)
Zkus je časovat, milý Lojzo... ;-)
Trochu jinak: ti, co sem kdysi přišli, pracocvali převážně v obchodu. Jejich děti, které se jim už u nás narodily, ale už normálně studují střední i vejšky.
Vietnamci mi teda nevadí, zato černoši... :-)
Vietnamci toho umí mnohem víc - vařit perník, pěstovat trávu, z rozemletých petláhví vyrábět značkový hadry, ojebávat stát na daních...
nic co by nezvládli i Ćeši, Slováci, Němci a ostatní
A co ty, máš zaplacený daně, moravskej uhlíři? :-)
Jak si tak tiše představuji, jak melou petky a dělají z toho vlákno někde v garáži na koleně, tak se musím smát až se za břicho popadám :)
Asi ´si nepochopil "zkratku".
Ale jó, smích je zdraví prospěšný ...
Umolousaná trapnost té zkratky by neměla u slušných lidí najít pochopení, ale co se divím, u vás ho zjevně našla...
Doma v garáži je pouze překladiště, pokud tam tedy zrovna není pěstírna konopí.
Před pěti lety byl v jednom severoanglickým městě na prodej barák s garáží jako stodola. Majitele zavřeli, protože měl spotřebu eletryky jako lunapark. Garáž fungovala jako pěstírna Cannabis indica. Byl to Angličan jako poleno.
Ještě jsi zapomněl na skvělé vaření ze psího a kočičího masa!
A taky že se modlej k pohanským božstvům - rovnou upalovat ...
http://regiony.impuls.cz/cesko-vietnamske...
Jednomu je 27 let, druhý je o tři roky mladší. Jeden je Čech, druhý Vietnamec. Cuong Nguyen, kterému známí říkají Kamil, si společně s Alešem Klementem nedaleko ostravské Stodolní ulice otevřel vietnamské bistro.
To je ale roztomilý příklad ostravsko- vietnamské sounáležitosti, co tam máš dál? Nějaká další ukázka šikmookého génia a pracovitosti by nebyla?
Ale byla, třeba ta studentka gymnázia, Harrachovská rodačka, která bojuje za záchranu tamního můstku, v Libereckém kraji se snaží zvýšit účast ve volbách, nebo vietnamský bankéř a herec, fotoreportérka Mladé fronty a Reflexu ( oceňovaná v soutěžích:) atd atd
To je až dojemné. Já znám spíš ty záběry jak šikmoocí stánkaři v panice balí své pseudozboží a prchají před šťárou celní správy. Vzápětí se ohánějí osvědčenou formulkou" Neumí sesky"
Tak je pravda, že natáčení v panice sbalovaného hnízda pro čápy by bylo asi těžší :)
Chápu kam ta narážka míří, ale nějak mi uniká souvislost. Jeden z těch co do všeho namontujou Babiše?
Nevím co znamená věta jeden z těch co všeho namontují Babiše od člověka, který podezřívá některé naše spoluobčany z toho, že montují z pet láhví oblečení, jako že do toho přidávají namletého i Babiše ?:)
Toho pána do ničeho nikdo montovat nemusel, namontoval se v této zemi už skoro do úplně všeho úplně sám, navíc taky úplně neumí česky, hlavně když mu nad hlavou visí bublina s nápisem účelovka :)
Nevím jestli ze sebe jenom úmyslně děláš trubku, ale trošku se ti to s tím Babišem motá a oblečení z petláhví nevyrábí spoluobčené, ale rákosníci. Spoluobčan je pro mě Čech, ne nějaká asijská náplava.
Čistě technická. Proč není Slovák náplavou a Vietnamec ano?
Čistě technická. Nevšiml jsem si , že bych někde psal, že Slovák není.
A co ty, znáš svůj genealogický kmen?
Opravdu tví předci žili na území Čech (Morava a Slezsko nejsou Čechy, že?) už v době kamenné?
neřeš, je to chudák. něco jako sluníčka, leda na opačné straně
Jedinou linku na výrobu vlákna z " petek" vlastní v naší krásné české zemi firma Silon Planá s obratem asi 4 miliardy korun, kterou spolu-vlastní pánové Bernhard Morawith a Joachim Voight z Německa.
Petky je dokonce nucena importovat, protože domácí produkce jí nestačí na pokrytí výroby.
Těžko si představit, že tak náročný proces lze provádět někde na černo.
... z vlákna látka, z látky šikovnýma rukama oděvy ...
"Račte rozumět při vašem vzdělání!"
Jj, teď jsme to četla - pavoučkové nitky utkali, borůvky obarvili, mravenečkové plátno utkali, rak nastříhal a ptáček rákosníček ušil...
vypadl ti z toho , klapy klap, jeden čáp :)
Nene, zcela úmyslně jsem vynechala, že žába máčela, sluníčko sušilo, čáp lámal a ježek česal, protože řeč byla až o vláknech. Navíc o petkových a ty se zcela určitě nemáčí, nesuší, nelámou ani nečešou :o)))
Z toho, že na přetavení PET lahví na vlákno existuje česká továrna usuzuješ, že to je náročný proces? Nebo o tom víš víc? Na první pohled by to zase tak náročné být nemuselo.
Nedavno jsem zahlídl reportáž jak se u nás hromadí slisovaný balíky PETek, když číňani snížili dovoz.
Tak ti teď nevim?
https://ekonomika.idnes.cz/silon-usa-vyroba-0ka...
Ročně zpracují miliardu PET lahví
Silon patří v Evropě mezi pět největších výrobců PES stříží a kabelů, letos očekává tržby přes čtyři miliardy korun. Loni i předloni byly 3,9 miliardy. Výrobky společnosti jsou například v autech Porsche i na fotbalovém stadionu Bayernu Mnichov.
Firma zpracuje ročně miliardu PET lahví, dováží je z celé Evropy.
Tak to je skvělý.
Pohledal jsem tu reportáž a blbě jsem si to spojil s PETkama, šlo o jiné druhy plastů.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony...
Obalový plasty, to je hrůza. Snažim se je při nákupech omezovat, ale stejně se nahromadí :o(
Rád bych chodil i do nově otevřený bezobalový prodejny, jenže tam maj zatim jen předražený BIO, tak snad časem ...
Tak to taky občas vídám, nejblíž ve Hřensku. A né, že by mi to nevadilo! Naštěstí od povodně před 15. lety už to nejsou igelitový stánky, ale dřevěný boudičky. Ovšem "vinu" dávám i těm, co tam nakupují - takovým těm uřvaným Sasovům.
V našem městečku střediskovém už na stánky léta nenarazíš, provozujou běžné samoobsluhy a večerky a šesky umí. Tak nevim, z kterého vidlákova jsi, ale tady na severu to vietnamské podnikání prošlo dost velkým vývojem.
Ano šikmooké kobylky bohužel zamoří tím svým brakem i taková místa jako je Hřensko, takže první co upoutá turistovu pozornost nejsou naše přírodní krásy,ale hromady porcelánových trpaslíků a mumraj asijské tržnice. Zajímavé, že o kousek dál v Bad Schandau jsem žádného rákosníka neviděl. Asi by tam museli platit daně, tak je to tam moc netáhne. U nás ve vidlákově jménem Praha je to jejich "podnikání" určitě taky sofistikovanější než dřív, v drogových kšeftech jde o miliony, to není sranda.
Tak to bys mě rozesmál. Někdo, kdo žije doma s potkanama a spí v hamace mě lituje.
To není vada charakteru, ale charakteristika bezdomovectví :D
https://www.youtube.com/watch?v=tANyMG-m9rc
kdyby jenom s potkanama. ale máme i sponku do vlasů...
Zato třeba lipské BMW je jich plné. Dokonce tam údajně mají problém zaměstnat na některých místech Němce, protože linka je rozměrově přizpůsobena Vietnamcům a Sasíci se tam nevejdou.
Daně NEvybírají od Vietnamců Češi ne?
Brak se prodává všude, kde jsou túristi. Je na každým, jestli ho koupí nebo ne. A drogový miliony? Jestli o nich víš, měl bys to oznámit policii, je to dokonce občanská povinnost. Ale možná z toho nějakej vejvar máš, nebo se bojíš, aby tě nepřejelo auto.:-)
Ono když přijedeš dolů do Českých Velenic, tak tam je hlavní třída také "zamořena" vietnamskými krámy. O kilometr vedle v Gmündu žádní, apoň nikdy jsem je tam neviděl. Zato jsem viděl, jak rakušáci u nich ve Velenicích nakupují, a to mockrát. Ovšem daleko víc mně vadí, že rakušáci obsadí ve Velenicích obě cukrárny a já si nemám kam sednout na kávičku :-)
U nich v Gmündu žádní. Tak to znám i tady ze Saska. U nich žádní. Také si tam na vesnici moc nenakoupíš, to tady ano, v každé vesnici je nějaký ten vietnamský obchod. Akorát v Lobendavě ne, tam je český. Ale Lobendava je vůbec divná vesnice.
Ve Velkém Šenově byl socialistický obchoďák, když zkrachovala Jednota, tak to bylo prázné, scházeli se tam akorát feťáci. Pak to koupil pan Phan, udělal z toho PhanyMarket, jako první široko daleko měl placení kartou či cashback, účtenky dával vždycky i před EET. Žádný Čech o takovou ratejnu neměl zájem.
Nějak si to přesně už nevybavuju, ale mám dojem, že nějak možná už patnácti či dvaceti lety tam byli stejně jako tady vietnamští stánkaři a tržnice. Nějakým administrativním postupem, zákonem, zákazem nebo nějakými šílenými poplatky ze dne na den zcela zmizeli. Mnozí stánkaři přešli hranice a usadili se tady v pohraničí.
Mně vietnamské obchody absolutně nevadí - naopak, jejich potraviny mají otevřeno od rána do večera i o víkendech, takže na mých cyklocestách toho využívám. Co mně ale vadí: mívali ty potraviny (i pití v petkách) obvykle levnější než třeba v Coopu. To už neplatí, oproti Coopu dost podražili.
Coop zde zmiňuji proto, že v jihočeských obcích (hodně jezdím po jihočeském kraji) bývá právě tenhle obchod.
Lidi,tak si vyberte. Buďto na ně nedávejte, že neplatí daně - nebo buďte rádi, že mají registrační pokladny jako všichni ostatní, ale i ceny jako ostatní. Za poloviční mzdy to kvůli tvým zvykům na nižší ceny dělat nebudou. :-))
No jo, lidi nevědí, co chtějí a nepřestanou, dokud to nedostanou. :-)
"Češi na Vietnamce podle Broučka pohlížejí ve dvou extrémech, buď jako na velmi pracovité a bezkonfliktní lidi, anebo je podezírají z nekalého kšeftování nebo výroby drog."
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/vietnamci-komunita...
https://www.lidovky.cz/norsko-se-stane-prvni...
Já bych to neviděl tak černobíle, to jsou věci, které se nevylučují. Živě si dovedu představit ty pracovité "zemědělce" v podzemních velkopěstírnách trávy, nebo prodejce ve večerkách, kde perou špinavé peníze, zatímco jejich bosové se po SAPĚ projíždějí v Mercedesech za prachy z drogových kšeftů.
Samozřejmě. Nic není černobílé.
Ani Vietmanci, ani našinci, ani Hotentoti...ba dokonce, ač je to k nevíře, ani ti černoši:-))
Černobílý černoch?
Jen jestli pak nevypadá jako zebra. :-D
Však to právě říkám, že ani černoši nejsou černobílí. Ani běloši nejsou černobílí.
To jen někdo, tu a tam, má černobílé vidění. Dělí lidi na anděly a čerty. Takový divný druh barvosleposti to je:-))
Ta barvoslepost nás asi nikdy neopustí. Kdo nejde s námi..., nebo mírnější forma: Kdo neskáče... :-)) Šésky fójak, tópra fójak...
Ale takhle to mají snad úplně všichni lidé na světě. Pochybuju, že je nějaká národnostní vyjímka.
No, možná nás neopustí. Tož ať si. Ale jak stárnu, tak si čím dál víc uvědomuju, že je dobré si tu a tam připomenout, jen tak každý sám pro sebe a v tichosti, že některé "barvy" nevidíme, protože vidět prostě nechceme.
Včera na gympláckém koncertě zpívaly dvě černošky a každá byla jinak černá. Krom toho tam také zpívala Vietnamka. :)
Jediné co mi "vadilo", že sbor zpíval Tichou noc česky a anglicky místo česky a německy, jak by se na zdejší kraj slušelo.
... někdo tu hlásal: "V současné době umí každý blbec anglicky ..."
Inteligenti (sic!), ovládající němčinu, zřejmě nezpívají ...
Ále, furt zebra. To je nuda. To teprve takový tapír čabrakový, ten je proti zebře navonějej frajer.
To až bude mít ten OVF, či OMV či EET, čim jak se jmenuje, takové krásné cyklistické opálení, tak ať se pochlubí:-))
http://www.chovzvirat.cz/zvire/3248-tapir...
zajmavý rozhovor s Peggy Marvanovou
https://cestovani.idnes.cz/marketa-peggy...
Šikovná holka a hodně moc dobrá. Je až neuvěřitelný co zvládne.
Taky se mi to moc líbí. To se mi to kecá, když nejsem její rodič.
Před časem jsem měl v tomhle smyslu rozhovor s nějakým chlapcem, co dělá downhill. Povídám mu, že se mi to moc líbí a kdybych byl v jeho věku, tak bych to možná i dělal. Ale kdybych byl jeho rodič, bál bych se o něj hrozně.
Taky jedna docela neuvěřitelná. I když zdaleka ne tak extrémní.
https://www.facebook.com/pg/DominikaNaCeste/about/
Odpoledne mi manželka vyprávěla, jak její kolegyně má problém, rozbilo se jim auto a jejich 16letá dcera teď bude muset jezdit do školy autobusem s jedním přestupem, že to vůbec nezvládne takhle cestovat sama. Dosud ji ona nebo manžel vozil.
Každý má ty hranice dobrodružství jinde.
Do práce i z práce jezdívám kolem školy mezi sedmou a osmou, tak vídám ty manévry rodinných "taxikářů". Některý rozmazlence vozí i z bytovek cca 300m vzdušnou čarou vzdálených, 400m po svých...
Cituji :
19 ti letý muž se pokusil utopit 17tiletou ženu ve Spandau .
Důvod - rozešla se s ním
Když jí hodil do vody, tak za ní skočil aby jí dorazil.
Výsledek ?
Muž na jednotce intenzivní péče, dívka lehce podchlazená
Poučení ?
Špatná integrační politika úřadů.
Je to doslova ostudou, že za 2 roky nenaučili mladého muže z Afghánistánu plavat !
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/berlin-19...
https://www.morgenpost.de/berlin/polizeibericht...
https://www.berliner-zeitung.de/berlin/polizei...
Místní lidé takové věci dělají celkem běžně, a ještě horší. Jenže to jsou místní, tak je to v pořádku. Navíc se o tom často dozvíte až po letech, viz třeba Weinstein.
Ano, máš naprostou pravdu místní (z pohledu Německa) muslimové takové věci dělají celkem běžně, a ještě horší. Jenže to jsou místní, tak je to v pořádku. Navíc se o tom často dozvíte až po letech.
Místní křesťani, ateisti a jim podobní. V pop průmyslu musíte dělat ne to, co chcete, ale to, co po vás někdo chce, u žen včetně sexu. Pokud se vzepřete, manažeři vás potopí.
https://www.youtube.com/watch?v=MMK6o0F71RA
Vlastní zkušenost nebo "tak pravil guru"?
Třeba by ti toto mohlo vyřešit tvůj problém s frustrací.. ;-)
https://www.stream.cz/fenomen/10020413-fenomen...
Myslíš toho silikonovýho fešáka s vibrátorem?
Proti Gustovi.. Teda vlastně proti gustu.. :)
Argumentační faul.
To, že máme nějakou místní, dle vás,"celkem běžnou a horší" kriminalitu, není žádnou omluvou pro, bacha teď použiji váš podivný rasisticko-nacionalistický argument, "nemístní kriminalitu", které se "místním" dostává navíc díky " nemístním".
Takže jestli se nám snažíte trapně vsugerovat, že místní kriminalitu máme rádi a bojíme se jen té nemístní, tak to jste hochu na špatném místě:)
Na druhou stranu oceňuji váš postup ve věci ve smyslu neoznačení zprávy za fake news a německého tisku za špatný.
Vy zneužíváte jednotlivé případy k omluvě své nenávisti. Odpověď, že našinci tohle dělají taky, a vlastně ve větší míře(protože jich je tady víc, takže to zkrátka tak být musí), fakt není argumentační faul.
Ostatně v ČR je vnímáno, že pokud žena jde sama parkem v noci, je pod vlivem, nosí krátkou sukni a pod, jako že si za to vlastně může sama.
Samozřejmě některé holky se nechovají úplně rozumně, ale beztak je věcí chlapa, aby odolal svým pudům.
Tak pud přejet někoho nákladním automobilem na vánočním trhu nebo na lidové slavnosti, tomu prostě někteří neodolají
Jak píší zde v The Guardian o německém selhání.
https://www.theguardian.com/world/2017/dec/19...
Tak Hepnarová udělala něco podobného. Jako sorry, ale proti takto psychicky narušeným jedincům nic neuděláte, ani kdybyste se po.... . A nemá to absolutně nic společného s tím, že ti lidé vyznávají Islám, jde o narušené jedince. A takových jedinců máte dost. Vlastně antiislamisté dělají totéž, jen ne autem, neb není třeba. A útok ve Vítkově vlastně taky udělali psychicky narušení jedinci, což je ostatně většina nacistů, včetně vás.
Ale že ti to trvalo než si s tím přišel.
Takhle v diskusi argumentují muslimové?
Náhodou, já s ním naprosto souhlasím. Přesně, jak píše, muslimové jsou psychicky narušení jedinci.
Ostatně, cyklopalmovka je toho zářným a ukázkovým příkladem - muslim a psychicky narušený jedinec.
To bude maso, až do někoho najede na kole.
Jsem si říkala, co se stane, až dorazí:-))
No nic moc, jako vždy. Jen přeskáču asi tak třicetpět sluníček:-))
Nedělej jen dvojtečky, pomlčky a dvě závorky, ale bav se. Klaun dorazil.
Není snad nic deprimujícího než smutný klaun, ale bude to dost přesný.
Já to nechám na vás, mí drazí, silní, neohrožení, evropští chlapáci.
Mě baví, bavit se se sobě rovným.
Takže stejný argumentační faul jako předtím navíc k tomu jako bonus lži a osobní urážky.
O Vítkově se tady hojně debatovalo i docela dlouho po něm a vždy jsem ho velmi ostře odsuzoval. To je fakt a vy jste odporný lump, když tvrdíte něco jiného.
Skutečnost je taková, že především lidé bez rozhledu a sociálních vazeb, tedy lidé vám velmi podobní, se nejčastěji nechají zlákat k hrůzným činům ve jménu nějaké ideologie, takže si dejte dobrý pozor, aby vás vaše frýhejtování ostatních nezavedlo na scestí odkud není návratu a aby jste někomu nezničil život. Vy jste totiž typický materiál pro akci fanatika " ve jménu čehosi vyššího ..."
Palmič
bez (rozhledu a) sociálních vazeb, tedy lidé vám velmi podobní, se nejčastěji nechají zlákat k hrůzným činům ve jménu nějaké ideologie, takže si dejte dobrý pozor, aby vás vaše frýhejtování ostatních nezavedlo na scestí odkud není návratu a aby jste někomu nezničil život.
Vy jste totiž typický materiál pro akci fanatika " ve jménu čehosi vyššího ..."
Ten tvůj poslední odstavec se hodí i na tebe.
Vaříš z vody "psychologu"
Už dávno zdejší diskutující podlehli zrůdné ideologii. A už i oni provádějí hrůzné činy.
Zrůdná ideologie? A islamismus je jaká? Nechceš snad tvrdit, že to je mírumilovná, přátelská a tolerantní ideologie?
Můžeš být konktétní? Kdo čemu podlehl a co provedl? Tedy kromě tebe.
Nebo je to zase nějaký tvůj výkřik do tmy, který nemáš jak podložit?
Hrůzný činy? Skoro jako ta děvečka, co se šla vyzpovídat, ve zpovědnici propukla v pláč nad svými nemravnostmi, který provádí každej večer po ulehnutí do postele. Farář už začal v naději slintat, a ona se po dlouhým přemlouvání a vyhrožování přiznala, že si vybírá špínu mezi prsty u nohou a čichá k tomu. (Jaroslav Hašek, Osudy...)
Pracně se nadrtil tohle slovní spojení, tak ho holt potřebuje párkrát uplatnit...
Neruš. Takhle se nedozvím, co to jsou ty hrůzné činy, co zdejší diskutující páchají.
To se stejně nedovíš, nebo se už někdy stalo, že by odpověděl a něco vysvětlil?
Jj, jednou. To když tvrdil, že jsem pár lidem "zničila život", tak jsme se dobrali toho, že vlastně "nezničila"...
To měl nejspíš asi světlou chvilku a projasnění mysli, jinak si to nedovedu vysvětlit, taky nejsem psychiatr a tak netuším co se mu té kouli mezi ušima odehrává.
Je ale docela možné, že se musí nejdřív poradit se svým imámem a zda má odpovědět a co na to říct. A výsledek známe.
Ta "nenávist" je jako vůči komu/čemu?
Vůči "Nejvyšší pravdě", kterou běžný smrtelník nikdy nepochopí
Když už, tak vůči pravdě. Úježďákovo, a nejen jeho chování lze charakterizovat jako šíření nenávisti a hanobení rasy, národa, náboženského přesvědčení atd. Bohužel Česká policie je v tomhle ohledu naprosto neschopná cokoliv udělat. V případě Radka Bangy sice pár lidí odsoudila, ale tresty jsou až absurdně nízké, spíš výsměch. A udělala to beztak jen proto, že pan Banga je veřejně známá osobnost, jinak by nehnula ani prstem, čímž se vlastně sama dopouští trestného činu.
To "šíření nenávisti a hanobení rasy, národa, náboženského přesvědčení" spočívá jako v čem? Že sem dá odkaz/y na nějaké zpravodajské servery? Anebo se ty události nestaly?
Například když koukáš na německou státní zpravodajskou stanici která má na webu dokument o uprchlické demonstraci, tak šíříš nenávist. Nesmíš se na to koukat, nebo je hned musíš zažalovat nebo jim alespoň naznačit, aby si něco zjistili o Itálii a dnech z bavlnky v ČR.
Obávám se, že má (údajná) xenofobie a nacismus mi nedovoluje pochopit, co vlastně chceš sdělit.
Zažalovat mám koho? Německou státní zpravodajskou stanici? Demonstraci uprchlíků? Itálii? Bavlnu?
Jednostranné informování a vybírání článků sloužící k dehonestaci muslimů.
Muslimové se dehonestují sami svými činy.
A jak víš, že všechno to jsou muslimové? Třeba ta banda ze Sierra Leone.
Problém je, že za muslimy je označujete vy, jako by jste vůbec ani netušil, že třeba v Iráku, Syrii nebo Sieře Leone nežijí jen muslimové.
Ostatně člověk s vaším rozhledem by měl vědět, že třeba ti Iráčané, kteří uprchli z našeho území, kde jim byl poskytnut azyl, do Německa byli křesťané.
Navíc si všimněte, že na vaši jednostrannou informaci o americkém popprůmyslu, kde dle vás vládnou křesťané, ateisté a jim podobní, jsem si dovolil uvést, že vámi jmenovaný muž je víry židovské a dodal jsem příklad, že podobné případy se stávají i muslimům.
Jinými slovy vaši jednostrannou a zjevně dehonestační informaci o křesťanech, ateistech a jim podobných v popprůmyslu ( jedna víra, jedna nevíra a záhádná podobnost) jsem pouze doplnil o dvě další víry .
Jinými slovy vaše jednostranné a dehonestační příspěvky byly pouze doplněny o realitu dnešního světa....
Musel jsem si najít co je to ten Weistein (celebrity a spol mě opravdu neuchvacujou). Chceš tím výrokem říct, že jeho excesy společnost tolerovala, schvalovala, utajovala a byly "v pořádku"?
Proč ho tedy teď vyhodili odněkud, a obecně odsuzují?
Ty tvoje pomlouvačný výlevy jsou trochu nesmyslný.
Navíc podobný slýchám (spíš tedy čtu v diskusích) od místních Cikánů. Když třeba Cikáni zkopou do hlavy gádžu - začátek jako běžná hospodská rvačka, tak prý Češi jsou mnohem horší, běžně znásilňují nemluvňata, zabíjej je a házej do popelnic ... tak co, však přežil, ne?
Sice si naběhnu ale v souvislosti s tím jak Cyklopalmovka popsal ten pop-průmysl a napsal podivnou větu křesťané , ateisti a jim podobní :), bych si dovolil říci, že pan Weinstein není ani křesťan, ani muslim, ani ateista ani jim podobný, ale je víry židovské:)
Přesto si nemyslím, na rozdíl od Cyklopamlovky, že třeba producenti muslimského popprůmyslu by nám mohli v naší nelehké situaci , slovy cyklopalmovky" kdy si v popprůmyslu nemůžete dělat co chcete, ale co musíte" nějak pomoci.
Kupříkladu si pamatuji z USA, že tam šéf televize uřízl nějaké ženě hlavu.
Děsivá historka.
Jmenoval se Hassan a ona Aasiya, byla jeho manželka, jen se chtěla dát rozvést a on jí ufiknul hlavu, ale je to prostě něco úplně jiného, zejména proto, že pan Hassan Muzzamil předtím asi 10 let veřejně bojoval proti stereotypnímu vnímání muslimů v USA a dostal za to dokonce cenu , no a pak spáchal vraždu ze cti :(
Hm, x desetiletí to bylo v pořádku a v té branži to bylo veřejné tajemství. Až teď jej někdo pohnal k zodpovědnosti, načež se vynořila spousta dalších podobných činů. A o Trumpovi je taky veřejné tajemství, že je sexuální násilník, přesto je prezidentem USA.
Je to hrozná země s tím popprůmyslem, třeba ředitel první americké muslimské televize "THE BRIDGE" ve studiu 40x bodl do srdce svou muslimskou manželku a pak jí uřízl hlavu.
Přitom všichni věděli, že páchá domácí násilí.
Přikládám dva obrázky
1. jak dostává cenu za vybudování mostu k americkým muslimům a za to, že odstraňoval stereotypní náhledy na islám a spojoval kultury.
2. u soudu za to, že rituálně uřízl hlavu své manželky.
Ale to snad neni chyba systému, či nějakého "ateismu", ale prostě asi nechuť (asi někdy pochopitelná) kvůli ohlášení mít problémy a přijít o dobře honorovanou práci "svých snů", možná ostych, nebo obava z "ostudy"...
Opravdu neznám žádný takový případ, pokud samozřejmě vešel ve známost/byl odhalen, že by ho západní společnost tolerovala, jak tvrdíš ty. Je tedy na tobě to dokázat, nebo se omluvit.
Najednou je to jen chyba jednotlivců, neb to jsou ateisti, křesťané, trauma oběti atd. Sorry, ale stejné činy nejsou rovněž problémem Islámu, a ani terorismus není problém Islámu, ale jednotlivců překrucujících pár frází, které jediné se z Koránu naučí. Muslimové tyto teroristické útoky prakticky v okamžiku, kdy se stanou, odsuzují, sami jsou oběťmi nebo dokonce i sami pomáhají obětem, pokud se něco stane.
Vola, co skáče do vody zavraždit ženskou, když neumí plavat, bych teda chtěla u nás vidět.
Tak volů, kteří dělají naprosto nesmyslné věci, je v naší společnosti víc než dost.
https://www.stream.cz/darwinovy-ceny/830326...
A tohle je ještě celkem jemné.
jj, viděl jsem u "Jílkové". A dokonce dvakrát! ;-)
Kdo by si ten MISTRŮV úžasný výstup chtěl zopakovat... :)
Datum: 20.10.2016
Migrační vlna v Evropě
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
Od cca 30. minuty.
Datum: 16. 2. 2017
Donald Trump a my
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
Od cca 13. minuty
Cituji :
Německá policie zadržela Dashbara W., který si jen chtěl jít zabruslit v Kalsruhe na tamní náměstí.
Důvod:
údajně chtěl bruslit buď přímo s vozidlem a nebo hledat parkovací místo přímo v okolí ledové plochy, nebo dokonce na ploše samé
Poučení :
Špatná integrační politika německých úřadů,které nedokázaly Dashbarovi W. vysvětlit, že s automobilem se na ledu nebruslí a na stáncích a převlékacích tribunách s lidmi se neparkuje.
Dle zpráv se tyto věci nenaučil ani během svého dvouletého pobytu v Iráku na území Isis
https://www.blick.ch/news/ausland/terror...
http://www.sueddeutsche.de/politik/terrorismus...
http://www.dw.com/en/karlsruhe-ice-rink-is...
Vysvětlil někdo Alláhovi, že se na kluziště nevjíždí autem?
Hloupá otázka, ale věřící muslimové jsou utvrzováni v přesvědčení, že jejich kroky a činy řídí Alláh ("A tak je to správné") a oni jsou jen nástroji ...
Allahu Akbar! = Bůh je veliký, resp. Mé kroky a činy řídí Bůh
Křesťanství sňalo zodpovědnost z Boha, který "nadal člověka rozumem" (ať si dělají, co chtějí, přesto je mám rád!), Bůh je s námi, ale do našich činů nám nemluví ("dělá tajné odposlechy")
S tím Bohem to není zas tak jisté ;-)
A aby se náhodou něco takového přeci jenom nestalo, tak: https://zpravy.idnes.cz/papez-frantisek-otcenas...
:-)
Rozmohl se nám tady takový nešvar...
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/458507-v...
https://zpravy.idnes.cz/australie-melbourne...
A tady je ten "řidič":
https://pbs.twimg.com/media/DRjgONXVQAA44z7.jpg
Takový... nepěkná věc? Nebo už se ztrácejí i čepice?
Je to takový ošklivý a skoro bych řekl zlý, zlý, pane řediteli, nepěkná věc.
Jsem zvědavý jak se povede nasvítit Union Jack a hvězdičiky.
Tak se nasvítí nějaký jiný monument, třeba na jednu bránu by to šlo:
Muší to bejt Ajfelofka, jinak to není směroplatné!
Zajímavá zpráva z Bavorska :
175 uprchlíků ze Sierra Leone ( pro znalce typu cyklopalmovka, stát v Africe), kteří žádají v Německu o azyl již 2 roky, demonstrovalo proti vypovězení a špatným podmínkám včetně jídla v azylovém centru. 200 jich údajně drží hladovku.
Stejně je to zajímavé v rámci pomoci Syrii přišli lidé ze Sierry Leone a teď nechtějí být vypovězeni...
http://www.sueddeutsche.de/bayern/hungerstreik...
https://www.focus.de/politik/deutschland...
Hm, měl byste si něco zjistit o situaci v těch místech. Patrně byste zjistil, že i když byste se tady dostal na dno, tak se stále máte jako v bavlnce.
Válka tam není, po cestě je několik bezpečných zemí se dnem vyšším než je naše české dno, které je viditelně o něco hlouběji než to německé.
Do jedné z těch bezpečných zemích, ale s hlubším dnem, je Německo chce vypovědět, konkrétně do Itálie.
Máte s Itálií stejný problém jako s Českem ?
Jasně, a tím, že se všichni nakvartýrují sem k nám, se tam ty jejich problémy vyřeší, že... :-/
Mimochodem, mne tyhlety problémy Afriky a dalších podobných rozjebaných států absolutně nezajímají... Ať si to tam řeší bývalé/současné koloniální mocnosti, ty to tam prasily ještě do 70. let minulého století :-(
Československo, ČSSR i současná Česká republika tam žádnou kolonii nikdy neměla, naopak to bylo jejím hendikepem (a výhodou "západních států vůči nám) několik desítek let...
Takže mne a náš stát do toho jejich svrabu tam laskavě netahej, Palmovko :-/