mam vecka ani nevim od koho, protoze tomu prilis nerozumim, mam problem -na mym author traction 2001 zacali samy brzit a to tak ze neustale, zasel jsem proto do sevisu, ale jake bylo moje zdeseni, kdyz mi druhy den rekli, ze to seridit nejde, ze tam byly puvodne cantilevry a ze bych si je tam tedy mel nechat dat zpet, to by pry stalo 1500, tak jsem si kolo vzal a odesel, co si o tom myslite? mel pravdu nebo to seridit jde? rikam, ze jsem v tomto smeru naprosty lajk, tak se nesmejte memu ne prilis odbornemu popisu problemu
Budeš muset brzdit nohama,nebo zašprajcuj pod rám pádlo nebo nějakou trubku.Ale vážně,jak ti mohly samy brzdit?Asi nejdou od ráfku,mají slabé předpětí na fedrách(na pružinkách).Vyšroubuj je z čepů pryč a zahákni pružiny o dírku výše,aby šly více ztuha od rámu.A taky ulož podložky na špalících tak,aby čelisti(ne ten film o té rybě)byly v zabržděném stavu spolu rovnoběžné,tzn.co nejkolměji k zemi.A musí fachčit.A tvoji mechanici mají zřejmě kopr.
Už se ti ty brzdy hýbají,tak jak mají?
Cantilevery mají jiné brzdové páčky, takže prostá výměna vlastní brzdy nestačí, al eto má vliv na účinnost brždění, nikoliv na to, aby to brzdilo stále.
Co seřízení délky lanka, síla pružin a podobně?
Jdou čelisti lehce?
Jsou vycentrovaná kola?
A taky: předělával jsi to z cantileverů na véčka?
Nebo je to kolo z druhé ruky?
Pokud ty véčka dobře seřídíš,rozumí si i s pákama na centilevery,jen se o něco prodlouží krok na páčce,chce to trpělivost.Ale musíš mít úplně rovné ráfky.A čelisti na čepu musí chodit lehce.A taky si preventivně vyměň bovdeny a lanka,jinak se nedoštetuješ.