Chtěl bych se zeptat, zda má někdo zkušenost s kompletací pohonu s motorem Q128C (zadní, 500W, s baterií 48V), hlavně jaká by byla vhodná ŘJ se sinusovým průběhem proudu, pokud možno programovatelná, s nominálním proudem cca 20A. V tuzemských obchodech jsem nic takového zatím nenašel. Motor byl zakoupen na bmsbattery.com, bohužel tam doporučované jednotky mají uveden pouze maximální proud a na několikanásobné dotazy, zda se jedná o jmenovitý proud (rated current) či nikoliv, jako obvykle, nereagují.
Nejde ovšem programovat
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky...
Objednej toto, silnější nemá cenu brát.Mám Bafang BPM2 500w/48v a ŘJ dá max 19A a bohatě stačí.Nastavení přes panel LCD nebo LED
Omluovám se
https://bmsbattery.com/ebike-kit/552-s12s-500w...
A lze na té ŘJ nastavit jemnější dělení přípomoci motoru?
To sám nevím,ale mrkni sem, je tu o tom motoru několik vláken.
http://www.pedelecs.co.uk/forum/threads/for...
i tady
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php...
Tady mají ŘJ programovatelnou přes LCD a lze nastavit výkon po 1% od 60-100% Sám ji mám, ale koupenou s celou sadou.Otázkou je, jsou-li ochotni ji prodat samostatně.
http://www.ecotech.cz/elektrokola-motory/
http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky...
Pro zákazníky, kteří hledají v elektrokolech nejnovější a lepší technologie, uvádíme na trh novou "sin-wave" řídící jednotku pro 1O00W motory s pracovním napětím 36/48V a hall sondami. Hlavní novinkou je sínusový výstupní signál, distribuovaný do fázových vodičů motoru. Oproti klasickým jednotkám se čtvercovým průběhem signálu přináší kultivovanější a tišší chod motoru zvláště patrný v nízkých otáčkách při o něco nižší spotřebě energie (díky vyšší efektivitě se více energie spotřebuje na výkon a méně na odpadní teplo, takže se systém i méně zahřívá).
Sin-wave řídící jednotku uvádíme na trh s jedním z nejlepších dostupných LCD displeju pro elektrokola, KINGMETER KM-5S. Kromě běžných údajů zobrazuje i příkon do motoru a umožňuje množství nastavení systému.
Hlavní výhody:
- sínusová řídící jednotka kompaktních rozměrů
- efektivní a tichý chod každého připojeného motoru
- velice citlivý PAS senzor s možností regulace
- možnost instalace akcelerační páčky
- precizní LCD displej nahrazující i běžný cyklocomputer
Specifikace řídící jednotky:
Napětí: 36/48V
Výstupní proud nominální: 35A
Výstupní proud maximální: 50A
Cut-off napětí: 30/40V
Hall sondy: 120°
Fázové konektory: 3xfaston(F) kompatibilní s našimi motory, na přání původní kruhové fastony
Možnost senzoru příšlapu PAS: ano
Možnost instalace akcelerátoru: ano
Rozměry (bez kabeláže):190x82x42mm
Hmotnost: 490g
Ja bych doporucil rusky proudovy sinusovy kontroller E4BIKE Mark II+ (proud az 60A) nebo Mark I (pokud nebudete chtit proud vice nez 30A), na kterem lze volit proud.
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic...
Ale nevim, jestli kontroler bude hodit na ten motor.
Jina moznost - koupit neco od Kelly nebo Infineon.
Vse RJ docela drahy, drazzi nez motor:)
A k čemu mu bude něco z ruska a ještě s proudem 60A když mu stačí 20A?
ZdJ rekl, ze v tuzemskych obchodu nic nenasel.
MarkII do 60A, MarkI - do 30A, ale ma jiny vlastnosti.
Pri nakupe i z Ruska, i z Ciny stejne bude platit CLO a DPH, tak jaky rozdil?
Ja napriklad schanim sinusovou RJ na 60V, ale vice nez 10A nepotrebuju, pritom co nejmensi/nejlehci. Tak RJ MarkII mohla byt spravnou volbou, nic lehciho stejne nenasel. I me to jedno, ze RJ umoznuje 60A...
Pokud vite - dejte vedet:)
Bohuzel spoustu RJ neni sinusovy, nebo nemaji moznost nastavit proud...
Tak tech, ktery umi oba je docela malo.
Proc bych nenabidl neco z Ruska?:)
Proč z ruska když to jde i z čr. viz první příspěvek.
Ta RJ umoznuje nastaveni proudu bez omezeni rychlosti? Tri polohy vidim, ale to neni omezeni proudu.
Jinak dobra volba.
Nejmesni Kelly 4812 ma stacit.
http://kellycontroller.com/kls4812s24v...