čekam až mi dojde,pak uvidíme
Mám problém s defekty, i když jezdím po čistém asfaltu. Žádnou jízdu jsem ještě nedokončil :-(
Reklamoval jsem duše u Xiaomimobile.cz a posílají mi další dvě, tak uvidíme.
Zkoušel jsem i neoriginální, ale sehnat přesný rozměr a krátké ventilky se mi nepodařilo. tak jsem zkoušel větší a ty mají životnost 30 minut.
Originální duše stojí 500-900 kč v Česku, v Číně pod dvě stovky ale dlouhé čekání.
Vyzkouším ty originální z reklamace a pokud to bude opět špatné, předělám ji na bezdušovou.
Jednoduše. Vyhodím duši a nahodím bezdušový ventilek. Kdyby to nedrželo, tak tam naliju tmel.
není potreba nasel jsem na tuto kolobezku plné pneumatiky
Ty by byly ideální. Kde jsi je našel? Pošli prosím odkaz.
https://www.aliexpress.com/item/XIAOMI-M365...
Pneu jsou vyzkoušené, je to perfektní náhrada.
Zdá se, že přídavnou baterku nikdo neřešil. Počkám tedy, až umřou vestavěné baterky a vyměním je za vyšší kapacitu.
Ale i se stávajícími najedu 22 km po rovině, což je dost.
Mrkni na vedlejší téma :http://www.nakole.cz/diskuse/22049-nahradni... Asi bych doporučil vyzkoušet Lipolky z Hobbykingu:https://hobbyking.com/en_us/multistar-high...
Pokud je baterie propojena s motorem jen dvěma dráty (plus a mínus), tak by to mělo jít, při zachování stejného napětí. Ty Multistary jsou max.6S, což je 22,2V, takže na motor 48 V se musí spojit dvě do série. Na 36V by se musely spojit do série baterie 6S a 4S, vždy o stejné kapacitě. Nabíječka je dobrá s funkcí balancování, ještě včera byla v akci, snad zase někdy bude: https://hobbyking.com/en_us/d2-smart-balance... Nevýhodou je nutnost dodržení určitých pravidel péče o baterie, není to tak "blbuvzdorné" jako klasické Lionky s vestavěnou BMS :http://www.rc-zoom.cz/spravne-provozovani-lipol... , výhodou až o polovinu levnější baterie.
Přidám svoje zkušenosti z delšího používání.
1. Dušové pneumatiky jednoznačně vyměnit za plné. Mám asi 90 kg a užil jsem si nekonečného množství defektů. S plnými pneu je to v pohodě.
2. Měl jsem už dvě reklamace baterie. Prostě se neobtěžovali pořádně svařit bateriový blok.
3. Zadní světlo přestává svítit. Svítí a nesvítí, jak se mu zrovna chce.
I přes tyto problémy je tento model, podle mě, dobrá volba za ty peníze (15.000,-). Výborně se hodí pro dojíždění k vlaku.
Naopak k cestě mimo město se nehodí vůbec. Každý kopeček je problém. Miniaturní kopeček sežere baterie, větší kopec koloběžka nevyjede vůbec.
Vylepšovat tento model nebudu. Koupím si raději koloběžku z vyšší třídy, která ovšem stojí násobky ceny Xiaomi.
Pozor, dva krat 6S je to 12S, ale 48V je to obvykle 13S.
Lze pripojit plnou 12S baterku k skoro prazdne 13S baterky, ale plna 12S baterka nesmí byt pripojena napřímo na plnou 13S baterku, dojde k prebiti 12S baterky a mozne i vybouchu.
Zdravim vas. Uvazujem o kupe xiaomi scooter.
precital som si vasu diskusiu a podla toho co o nej pisu na internete nieje moc kvalitna.
Musite byt zdatny aby ste ju udrzali v provozu schopnom stave.
sused si ju kupil a jazdi na nej po meste zatial bez problemu. ( je este nova)
na tejto kolobezke ma najviac odradzaju jej baterie.
18650 v packu ktory ma vacsi pocet baterii nema dlhu zivotnost uz len z toho hladiska ze po istom case kazda jednotliva baterka bude mat ine napatie. jedna bude podbita a druha prebita. to znamena ich destrukciu.
Dalsia vlastnost tychto baterii je velmi vysoky vnutorny odpor. Znamena to ze ked sa nenabiju dlhsiu dobu tak sa same uplne vybiju co ich moze poskodit alebo az znicit.
original pack xiaomi stoji nekrastanske peniaze a osobne by som si tu baterku nikdy nekupil ! nizku prudovu zatazitelnost nebudem komentovat.
V pripade keby som si kolobezku kupil vidim pouzitie jedine lipol baterie.
Mam s nimi bohate skusenosti pretoze lietam s rc modelmi. konkretne pouzivam 10S-42V.
V parametroch o kolobezke uvadza bateriu 42V. No neviem ci 42V ma v nabitom stave alebo vybitom. budem vdacny za odpoved.
Dalsia otazka: ako som si vsimol v original baterii je zabudovany maly plosak. Neviem co ma ten plosak na starosti a ako by reagovala kolobezka napr na zvysenie kapacity baterie ak by som na lipo bateriu zapojil ten plosak z original baterie kedze je tam asi potrebny. Mozno na prenos info do aplikacie. ale to fakt netusim len hadam.
http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic...
Tu chlapci zvysovali aj kapacitu. Ale nestudoval som to podrobne.
Po zkušenostech, které s touto koloběžkou mám, už bych ji nekoupil.
Ne, že by byla za ty peníze špatná. Má svoje mouchy, jak jsem psal, ale jinak je provedení promyšlené a solidní.
Nelíbí se mi ale její výkon a dojezd. Pro dojíždění k autobusu nebo vlaku je ideální, ale více nezvládne.
Zaujala mě koloběžka Dualtron Ultra. Ta má násobně větší výkon i cenu a věřím, že obstojí i v terénu, kopcích a na delších trasách.
Ak by si chcel predavat xiaomi mozno by som mal zaujem.
Nejdále jsem ujel 22 km, ale to bylo z velmi mírného kopce. Trasa Frýdek-Místek - Ostrava po cyklostezce kolem řeky. Na konci už byla úplně vybitá.
Opačný směr nedá ani náhodou.
Celkem nesla 100 kg zátěž.
30 km na nej dojede asi len niekto 50Kg
Můžeš mi, prosím, poradit, na kolik atmosfér se hustí koloběžka Xiaomi?
Díky.
Vím, že tím oživím už rok staré téma, ale po pročtení vlákna si říkám, že když už se vlákno jmenuje tak obecně a už se tu řešilo i něco jiného než baterie...
S touto koloběžkou jsem vyrazil do Prahy jezdit po centru kvůli Ingressu. Bohužel, kočičí hlavy a ty děsné velké šutry na silnici (nebo jak se nadává těm velkým kamenům v centru na silnicích) způsobily, že se mi uvolnila řidítka a koloběžka začala nesnesitelně vrzat při jakémkoliv hrbolku. Řidítka jsem utáhl, ale pořád nemůžu přijít na to, kde to vrže. Koloběžka má v kloubu při rozloženém stavu vůli, ale nemůžu přijít kde. Setkal se s tím už někdo? Popř. jak jste to vyřešili?
Jasně, taky jsem to zkoumal.
Utažení samo o sobě už v určité fázi nepomůže. Nakonec už není kam utahovat.
Dej pod utahovací šroub pérovku, tím se vůle vyřeší.
Mi se na kočičích hlavách uvolnily kontakty od baterky. Dvakrát už byla kolobka v servise.
Odpovím si sám. Poslední dobou se na webu objevily pokusy o přidání externí baterky. Připojí se normálně do nabíjecího konektoru a nahraje upravený FW.
V něm se vypne nabíjecí mód a nastaví horní hranice napětí.
Taky umí nastavit spoustu dalších parametrů a zrušit omezení rychlosti.