Postupte na vyšší level. Kupte si pořádný motorbike a přijeďte mezi nás. Rádi Vás mezi sebou uvítáme.
Nevím jako stanovisko k Tvému komentáři zaujme skvadra místních oponentů čehokoli co jsem napsal, jsem tady za outsidera a černou ovci, tak nebudu raději příliš dráždit všechny kteří mne tu nemají rádi, abych neublížil jejich vředům na žaludku a podrážděným žlučníkům.
Nuže, jak je mým zvykem, budu upřímný taky k Tobě. Jízdní kola mají svá zdravotní i ekologická opodstatnění, zatímco masívní rozšíření motocyklů je výsledkem reklamy nad rozumem. Ekologický význam záporný a praktický význam v dnešní době nevalný.
Motocykly jsou fenoménem dřívější doby, kdy automobil byl pro širokou veřejnost nedostupný a jízdní kolo svými parametry v řadě případů nestačilo. Automobil byl záležitostí několika nadšenců a hlavně pak příslušníků vyšší šlechty a celebrit takzvaných příslušníků "horních deseti tisíc".
Motocykl nikdy nebyl dokonalým řešením obzvláště když pršelo, jenže co naplat, obyčejný člověk se musel spokojit a být rád, že má aspoň moto, když už nemá na auto.
Se zvyšováním životní úrovně od 2. poloviny minulého století začal zájem o motocykly klesat. Někteří výrobci motocyklů tím následkem zanikli a jiní pak investovali do reklamy, s jejíž pomocí pak nalezli novou prosperitu. Za účinné reklamní médium posloužila zejména hollywoodská kinematografie, jejíž zásluhou pak vznikaly poutavé motorkářské filmy a pod vlivem těchto filmů se obnovil zájem o motocykly, kde kraloval především dnes z praktického hlediska technicky zastaralý Harley-Dawidson na kteréžto navázalo Suzuki á la Harley, dále čínské falzifikáty a repliky a podobně.
V praktickém užití pak sebelacinější auto překonává sebenákladnější motocykl, zvlášť ve špatném počasí, jenže cílový zákazník je bezbranný proti reklamním aktivitám motocyklových výrobců, kterým by bez reklamy hrozil krach.
Z cyklistického hlediska pak na osobní automobil lze dát nosič jízdních kol a kombinovat tak cyklistické výlety s automobilem, na motocykl nosič jízdních kol dát nelze. Za mne radši jízdní kolo než motorku.
Poněkud srovnáváš něco co se moc srovnávat nedá.
Zvládl to u pojištění, zvládl to i tady. ;-)
Tak nevím. Ty máš motorku? jezdil jsi na ní někdy?
To, co tu popisuješ - motocykl, jako dopravní prostředek se dnes týká nanejvýš tak skůtrů (a to podle mně motorky ani nejsou).
Z praktického hlediska má přesun z místa A do místa B na motorce skutečně snad samé nevýhody. Spotřeba je většinou vyšší, než u dnešních aut, čtyři spolucestující a jejich zavazadla taky nenaložíš, cestou zmokneš, budeš zaprášený a bude ti zima. Pokud nebudeš kličkovat mezi auty v kolonách, nebo balancovat na (spíš hodně za) hranici rychlostních limitů, tak do toho místa B stejně dřív nedorazíš.
Jízda na motorce je ale o něčem úplně jiném, než o praktičnosti, ekonomice, nebo rozumu.
S kolem to má dost společného, pokud hledáš třeba adrenalin, jen to vždy může jít ještě kousek dál.
Je hezké pustit kolo dolů po klikaté stezce plné kamení, jenže na motorce to jde rychleji a navíc i do kopce (tam, kde na kole už jen funíš a do krve se vyplavují úplně jiné látky, než adrenalin).
Nechci tady vychvalovat jedno, nebo druhé. Každý by si to asi měl zkusit sám. Osobně ale stejně jezdím víc na kole, než na motorce. Proč? Ani nevím, asi už stárnu.
... Jo a na přesuny z místa A do místa B používám skoro vždycky auto.
:O)
Lidí, kteří v Praze upgradovali na vyšší level a neumí na tom jezdit je už stejně mrak ,naprostá většina z nich na kole jezdila naposled v dětství a v autě maximálně na místě spolujezdce, pořídili si skůtřík a jezdí s dekou na kolenou , to pro nás není :)
Slyšel jsem, že skůtr si pořizujou chlapi co mají rádi, když jim vítr fouká na piču. Na rozdíl od těch plešatých co si pořídí čopra a tvrdí, že maj rádi vítr ve vlasech. Motorka je fajn ale je závislá na benzínu takže kdo na ní jezdí podporuje arabáče a muslimy.
Na vyšší level třeba takto:
https://www.youtube.com/watch?v=r6FLLgW0QiM ?
Děkuji nechci.
ty radši vlakem, viď
https://www.youtube.com/watch?v=ewHNYOVup9Q
את רע.
? למה עברי
A tečka se píše za větou, ne před ! ;-)
Pourqoi non?
Osobně by mne zajímalo, jestli sis dal práci to naťukat, nebo jsi použil google translator.
To mě zkoušíš sbalit, že tak rádoby multikulti laškuješ ? :-))
Docela mne zajímalo, kdo tomu bude rozumět. Evidentně lelek se chytil.
Islamisti to tak prostě mají.
Zřejmě ví víc než my a tak už asi začíná trénovat.
No, muslimské písmo vypadá jinak. To co, napsal, nebo si spíš nechal přeložit, ronda, je: lnh ybri (a mělo by tam být t, konkrétně toto t: ת ). A znamená to: Proč hebrejsky?
Oprava: lmh ybri
A ještě vysvětli co to má společného s nehodou motocyklu a vlaku.
Nic. Zkouší machrovat a sám v tom plave.
Takže jako téměř ve všem, nic nového u nejlepšího a nejdokonalejšího
Když ne Cyklopalmovka, což by mě docela překvapilo, tak bych očekával, že to tedy vysvětlí ti co dali minus.
Nebo ani oni to nezvládnou?
Už mnoho let mám expediční kolo a litrovou motorku. Oboje mne pořád baví a nechám si je.
Co myslíš pod pojmem "pořádný motorbike"? Třeba Hondu Gold Wing? :)
(Abych se přiznal, nemám moc rád tyhle jezdce na Harleyích. Což o to, většinou se nechovají nebezpečně, ale ten kravál mi dost vadí, zvlášť když nějaký takový jezdec se mnou srovná tempo a pak práskne plynem, div mne ta tlaková vlna z výfuků bez tlumiče nesestřelí z kola.
Apropó, kdy začne Tesla dělat kromě aut motorky? :) )