Chtěl bych zeztat jaký máte zkušenosti s těmito bateriemi.Na foru jsem párkrat dočett nějaké negativní komentaře.Mam monster RB AM a hodila by se mi protože co jsem počital minimalně ta 36 v by se mi vlezla do toho prostoru te nadstavby.Rámovou baterie tam nikde nedám.Jedině nahoru na rámovou trubku pod sedlo.Nebo ty baterie FROG na sedlovku,ale tam 48V nevidím na bafang 750w.Tyto male baterie bez ochraneho pozdra do taštičky vypadají idelaně z članků 18650 Samsung 22P.Taštička by se dala určitě dát i za sedlovku .tak bych se chtěl zeptat jak to je s poruchovostí nebo užitnou hodnotou .Dik
https://www.evbike.cz/Baterie/Napeti-48V/EVbike...
http://www.elektrokola-michal.cz/akumulator-li...
Mam zkušenost, ze 9Ah a 14Ah li-ion je moc malo pro 750W motor. 27Ah je taki malo, ale vice je to uz hodne tezka a draha baterka.
Muzu doporucit dat baterku do brasny, jak na foto:
Pro 48V 10Ah baterku staci tak malou brasnu, pro vetsi kapacitu je nutno mit vetsi.
Potřeboval bych dojezdy cc 80km.Hodně si budu pomahat.Hlavní nepřítel protivítr a kopce .Po rovinkach budu makat s 1 stupněm.Teda aspon počítam :D Můžu se zeptat odkud je ta baterie s tim vakem ?.Uchycení vypada zajímavě!To by byla taky dobrá varianta.
Ja na sve 27Ah baterce mam dojezd 30-40km na plny vykon (nebo asi 200-300 km na stupeň 1). Tuhle baterku mam na nosice.
Lipo baterka s fotky je s hobbykingu, brašnička docela standartní, koupil ji v Praze.
Také o téhle baterii uvažuju, jako o druhé na dlouhé výlety. Nyní jezdím na tuto https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... , dojezd 30-60km. Takže na obě by byl dojezd 60-120 km. Zajímavé je, že ta modrá snese rychlonabíjení 5A, kdežto ta Kinte se smí nabíjet jen 2A... Daly by se spojit paralelně k sobě, aby měly menší proudovou zátěž při odběru, nebo by to byl problém a musely by se používat samostatně ?
Není zadny problém pouzit paralelně zapojeny baterky (pokud obe mají stejne napeti a pocet a druh clanku). Jsem tak jezdil asi 3000km před tim jak pořídil 27Ah baterku.
Aha, tak to je ten problém, protože kdybych měl jednu baterku Kinte 13,4Ah a tu druhou tu modrou, tak ty by asi měly jiné články...
Obe baterky jsou 13s li-ion, pradepodobne 4-5p. Clanky muzou mit trochu jiny vybijecy krivky, ale nemelo by to vadit hodne.
Pokud kazda s tech baterek snese samostatne te vybijeci proudy, tak jiste paralelne spojeny baterky snese dobře i polovicny proudy.
Ale pozor, nedoporucuji plne vybijeni. Když jedna jiz dojde, druha bude mit na sobe plny proud do motoru, a ještě trochu dobiji tu prázdnou, coz muze byt moc na ni.
Z toho zase usuzuju že 48 V system na 750 W žere více že potřebu daleko vetší kapacitu baterie abych dojel to same při 36v a 250 W nebo se mýlím ? Na 36 V se zase prodavají tyto modré baterie s daleko vetší kapacitou 15.6 AH oproti 13 . No zatím nikdo nenapsal stále jestli to jsou dobré spolehlivé baterie nebo ne :D
To se nedá takto říct, záleží na jaký výkon budete jezdit.S motorem 48V/750W se dá jezdit prakticky stejně, jako s 36V/250W, jen s tím rozdílem, že u toho silnějšího máte výkonovou rezervu, takže Vám lépe pomůže zdolat prudší kopec. Stejně tak kapacita baterie by se neměla udávat v Ah(což je hodnota, kolik hodin bude baterie schopná dodávat proud jedné ampéry), ale ve Watthodinách, což je hodnota kolik Wattů je baterie schopná dodat za jednu hodinu. Protože výkon P je součinem napětí U * proud I. Čili baterie 48V/13Ah je schopná dodat výkon 624W, ale baterie 36V/13Ah dodá výkon 468W (http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic... Takže na stejný výkon potřebujeme při 36V o baterii s o třetinu více Ah, než při 48V.
Vsechno je skoro pravda, jen drobna vec, na proude 1C (13A) skoro zadna 48V/13Ah baterka doda tech 624W. Pravdepodobny odhad - 500-600W na zacatku, 400-500W - ke konci vybijeni. 624Wh - je to vyjibeji asi 0.2C na uplne nove baterce asi do 2.7V na clanku. Standatni RJ odpoji od baterky driv.
Ještě bych měl dotaz ohledně nabíječky - k té modré se dá použít i rychlonabíječka 5A, kdežto k této nikoliv, ta se smí nabíjet max.2,5A:https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... Tak by mě zajímalo, kdybych pomocí této rozbočky:http://www.lednadoma.cz/katalog/led-pasky-a... z té 5A nabíječky nabíjel obě baterie najednou, jestli by to bylo možné ? Abych nemusel na výlety tahat dvě nabíječky.
Pokud baterky maji stejne napeti, tak jiste lze nabijit ji spolu, ja to tak delam na 2x Lipo 6S, 5Ah.
Te 5A budou delit mezi baterky ne 2.5A/2.5A, a trochu jinak, podle vnitrniho odporu, ne podle kapacity.
Max nabijeci proud podle vyrobce je 0,5C, coz je 6.7A, tak te 2.5-3A jiste bude fajn, 4-5A bylo by moc.
Jsem asi rok jezdil pomoci 2 baterek 9Ah a 14Ah, pak koupil 27Ah. Pokud chcete mit vetsi kapacitu - lepe hned koupit vetsi baterku. Rozdil v cene nad 10Ah baterky je minimalny:)
A vaha jedne baterky je mene nez 2 na stejnou kapacitu (2x obal+ 2x BMS atd.)
No mě se právě víc zamlouvá mít dvě slabší baterky,sice většinou jezdím sám, tak bych měl zapojené obě, ale někdy chci jet s přítelkyní, tak pak dám jednu baterku na její kolo, ono se ženskou člověk jede pomalu a ne moc daleko, takže to takhle stačí. Jen mě ještě napadlo, že když se jedna baterka nabije dřív, tak pak poteče do té druhé plných 5A, což by mohl být problém. Bylo by lepší dát do obvodu nějaký odpor, který by ten max. proud omezil?
V takovem pripade 2 baterky je lepe, nez jedna vetsi:) Ja pro manzelku mam 36V baterku, a to neresim:)
Nad napeti 53V s nabijecky bude tec asi 1A proud, zadny 5A.
Jedna baterka nabiji driv, a bude mit 54.6V, druha bude mit 54.0V a bude pomalu brat proud (i kdyz jsou spojeny paralelne, maji stejny potencial pod proudem, ale bez prouda maji ruzny potencial.
Pro jistotu lze dobijit baterky jedna po druhy i 5A nabijeckou, pro BMS to bude jednoduse.
Pokud chcete pouzivat 750W motor na plno, min kapacita li-ion je 25-30Ah. Pokud chcete pouzit ho na 250W+ 10% casu na plno, staci i 15Ah.
Pri stejne rychlosti spotreba je stejna. 750W motor ma rezervu.
Ano, máte pravdu, na takové turistické jízdy, kdy jedu "na pohodu" a jde mě hlavně o pomoc do kopců, stačí v pohodě i ta 15Ah baterie, pokud budu fakt šetřit a po rovině pohon vypínat a zapínat jen do kopců, tak se s tím dá ujet i 70km, ovšem při průměrné rychlosti tak 15km/hod. Pokud si motorem budu pomáhat stále a pojedu prům.rychlostí 25km/hod, tak na tu baterku ujedu jen 25-30km.
Mám doma 48V/13Ah od 28.12.2016, kupoval jsem ji spolu s BBS HD 1000 v Jablonci :http://www.skladacikola.com/Baterie-EV-Bike... baterii jsem umístil na zadní nosič do brašny od staré videokamery /do dneška najeto 900km
Nejvíc na tom jezdí dcera 10let/40kg/dojezd přípomoc tipuju cca 25% převýšení kolem 2000m cca110km průměrná rychlost 25km/h(motor vypíná při 35km/h rozdělení na 9stupňů přípomoci
ale máma 70kg ujede kolem 75km , výhoda je že se nabije za 3hodiny, ale příště budu kupovat raději baterii od Šikuly např.https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... jsem montoval o víkendu kamarádovi spolu s BB02750w a tohle řešení je mnohom lepší k jeho váze 115kg -dojezd cca 90km převýšení 1500m /nabíjí se 5Acca 4hod
Dik za info.Jsem 100 kilový bravek ale váha je proměnna veličina ! Myslím že bych s tímto systemem a rád nez nez něj.Spalování tuku bude probihat při vybite baterii.Předtím bude rozcvička kloubu.PS mam to halvněabych se dostal k houbám.Jak víte,tak jízda za němi není primarní cíl ale sekundární a člověk musí zeslést z kola v kompetním stavu a ne jak by prošel 3 světovou . :D
Ta 20.3ah by byla vhodná,ale vzhledem k tomu že to RBčko ma tu prohlou trubku tak do toho prostoru by toto řešení už nevlezlo a vzhledem k velikosti asi ani pod sedlo.Casem bych pokud bych s tou elektrosadou byl spokojen dokoupil další baterii.Ale to asi už na jiné kolo protože ja to vpodstatě nemužu dat dovnitř dámu ,nosič to nema a ani prachy to nema :D
Myslím, že je to dobrá volba, já už jsem najezdil s 13Ah baterií 8000km :-) Ono když chce člověk sportovat, příp. hubnout, tak ho ten sport nesmí odradit nebo odrovnat! A na elektrokole se dá jezdit po rovině bez motoru a zapínat ho jen do kopců, kde už síly nestačí :-) Takhle se dá na tu 13Ah baterii ujet klidně 70km (když nevadí,že je prům.rychlost třeba 15km/hod), ale jízda do kopců prostě není dřina, ale díky pomoci motoru jízda jako po rovině, je to takový "narovnávač kopců":-)
rozhodně bych si ale koupil baterii , která dává stále 30A (např. https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... vs. :https://www.evbike.cz/Baterie/EVbike-baterie-SP... , baterie která dává průběžně jen 20A je na 100kg borce+20kg bike málo teda pokud nebydlíš v Kolíně / to je chyba za kterou bych si nafackoval!
Použivam tuto https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... vzadu na podsedlove tyči a ani o ni nevim.Nabíječku použivám 4A.Zatim žadnej problem.
Otazkou je jak ji tam upevnit.Pokud na zips tak mam takovou obavu že se to bude temi rázy svlekat dolů .Taky by byla více zašplíchaná než když by byla jinde.U celopéra by zabrala možnost upevnit blatnik za sedlovku..Zatím se poohlížím na zdvojené cyklobrašny na ramovou trubku ale zatím žadna nema dobrou velikost aby se tam ty baterie vlezly .
Ale jsem rád žejste s těmi bateriemi spokojení.Nepotřebuju se tam dostat jako formule,ale co mne nemile překvapolo vaše reálné dojezdy.To pak připadá k smíchu specifikace u kol kde jsou dojezdy až 160km a to mnohdy s menší kapacitou .
No právě tohle jsou reálné dojezdy v kopcovité krajině (Brdy), váha jezdce 120kg. I při šetření (zapínání až v kopcích, kde už síly nestačí) jsem se s 13Ah dál než 70km nedostal. Ale není problém ji "vyplácat" po 25km (při dojíždění do práce,průměr.rychlostí 25km/hod.) Ony ty "papírové" dojezdy jsou třeba po rovině, ale tam se dá jet bez motoru :-) A to jsem si jednou v Koutech pod Desnou půjčil elektrokolo s nábojovým motorem (baterie 36V/12Ah), a s ním jsem ani na Dlouhé stráně nedojel, kilometr před vrcholem došla baterka. Souhlasím s Battle Cruiserem, že rozumná kapacita při 48V je od 20Ah výše, nebo jak to mám já, dvě baterky po 13Ah, když jedu někdy na projížďku s přítelkyní, tak nám stačí každému jedna a když jedu sám, tak si beru s sebou obě (ona zas tak moc nejezdí, tak baterka aspoň nezahálí a zbytečně nestárne).
Ono je to jak clovek jezdi a asi jak to bastli. Ja dam na sve 16Ah 80km, ted naposledy prevyseni asi 1700metru. Pripomoc nevypinam, po rovinkach to mam na 30km/h.. ale teda nabojovy 350W motor a kolo koupene s elektrikou z vyroby.
Které jsou lepší?
Články: Samsung SDI 29E (LiNiMnCoO2/NMC)
nebo
Články: Samsung SDI 22P (LiNiMnCoO2/NMC)
Který zvolit a proč? Ví to někdo?
Na jaky proud s clanku to chcete pouzit? Jsem mel baterku na Samsung 2200mAh, 2.5A trvale s clanku to jiz moc.
Krátkodobě 48V/20Ah bat. 30A, trvale 5-15A
http://www.elektrokola-dh.cz/36v/250-akumulator...
Podle me zkusenosti 15A pro této baterky je moc, i když to výrobce doporucuji.
7p - je to dobry do 10A trvale, i když se jedna o 2.2Ah, a taki o 2.9Ah.
Ja mam 8p, a zadny 20A trvalo s toho brat nejde.
Pro delší zivotnost na proude 15A (7p) 2.2Ah clanky jsou lepe, nez 2.9.
Tato baterie
http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion...
Bala odzkoušena na trvalý odběr 25A a v pohodě to snesla.
Při jízdě jde většinou o odběr v průměru do 10A, výjmečně je to krátkodobě více.
15.4Ah, 25A. Slo tu baterku vybit za 37 min?
Jakou teplotu mela po vybijeni?
Pokud pri jizde odber do 10A, tak na to staci 7p baterka s jakykoliv clanku:)
http://www.nakole.cz/diskuse/20484-baterie...
To jsem četl ale nic se nedozvěděl:-)
Teď mi psal můj prodejce že lepší jsou 22P.
Mají větší odběry a delší žívotnost.
Doporučil mně tuto
http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion...
A já původně chtěl tuto
http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion...
ta má ele právě 29E články a je horší než ta s nižší kapacitou.
A přitom 29 E je drazzší :D Pro e kuřaky do gripu se prodavala jedna i za 290 kč.Už jsem chtěl tu kterou 20AH na samsung 29E takže ted sem z toho jelenina a vzít zase 15 AH,nebo přesedlat na
http://baterie-elektrokolo.cz/cz-detail...
zde je ale menší vybíjecí proud ale podle mne jako ekuřaka panasonic je zase lepší :D
Zacína se to zamotavat a překecvaly jste mě k tomu 750w vzít víc nez 13ah :D tato by byla dobra ale mě tam dovnitř RBčka vleze jen ta v taštičce.U celoodpruženeho se hýbe zadní kolo nahoru a dolů,takže nelze za něj uchytit .Tak sem přišel se zajimavým zpusobem od topeak.Prodavají na sedlovu(na rychloupínak) nosiče s max zatížením okolo 8 kg .Dají se na tento system od nich koupit jejich specialní vybavené brašny ktere se tam jen zacvaknou .
https://cyklisticke-brasny.heureka.cz/topeak...
https://nosice.heureka.cz/topeak-mtx/#
https://www.youtube.com/watch?v=g8PyhN1-FZA
https://www.evbike.cz/Baterie/Napeti-36V/EVbike... třeba tady tato je podle českeho videa
https://www.youtube.com/watch?v=ZEjf3dpZk_s
pro anglii vyrobena v číně.Srandovní jak se u toho zarazil :D Vubec se mu nedivím.
Ja bych vzal 20,3Ah
https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
Je to opravdu tak špatne ty baterie samsunng 29E ?? nebo jít radsi do nižšší kapacity 15,4 AH
https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
Na samsung 22P co davaj lepší proudy..A vyrobeno v CR ?
jen je navíc nuté baterii v brašně kvalitně připásat a vystlat pružným materiálem ! Podobné řešení používám, jen na klasickém nosiči uchyceném 4bodově
Ja ji budu mít na předním nosiči v té brašně na obrázku:-)
http://www.prologshop.cz/drzak-brasny-author...
http://www.prologshop.cz/brasna-author-a-n216...
Brzy mne to taky čeka asi za týden :D velký to den.Beru asi tež samsung 22P 15,4AH .Přeci to je víc než bosch a yamaha a ty maj přece dojezd až 160 Km:D Je to 739Wh oproti 500Wh i když na 48V.Zase na druhou stranu zbydou peníze na uložny prostor baterie,který je dost draha zaležitost vybrat je podle mne jeden z nejtvrdších oříšků.Určite pak dam vědet kolik najedu.Počítam a možna dobra rada prvně jezdit okolo města sem a tam a vyzkoušet realný dojezd na svou váhu,než rovnou jet někde a pak zpatky na 30 kg kole bez motoru :D
Uložný prostor na baterie stačí jakakoliv brašna na zadním či předním nosiči. Žádne polstrování není potřeba, řeším to tak už 6 let a bez problému.
Časem koupím ještě dvě tyto baterie a nebudu muset řešit nedostatek energie:-)
https://home.gamer.com.tw/creationDetail.php?sn...
Topeak MondoPack XL
Zajimava velká taška pod sedlo.Zatím nejlepší co jsem našel.Na ridítka nevim nevím aby nebyla odpružená vidlice v polozabořeném stavu jako v mirnem předklonu.Na nosiči jsem četl že to děla bordel s tlumičem na terenu a dostava zabrat .toto by mohlo udělat asi jako kdybych ztloustnul o krasných 5 kg .POkud bych měl ale klasickeho horaku tak tu baterku dam do středu .Mam tam ale moc malý trojuhelník v podstatě poloviční oproti klasickemu kolu.Pomodlím se aby se tam vlezla ale jestě pohledám jiné varianty .V nejhorší ji vykucham a nastavím :D
Díval jsem se na obrázek Tvého kola. Ten rámový trojúhelník je opravdu malý, chtělo by to atypickou baterii trojúhelníkového tvaru.. Ale spoustu místa máš pod spodní rámovou trubkou. Tam by se hodila baterka podélneho tvaru. Takové jistě existují, bylo by ale potřeba vyřešit upevnění.
http://baterie-elektrokolo.cz/cz-detail...
I tak to je velke a tam není přimo rovnostranný trojuhelník ,ale je to zahnuté.Prostě bošní strana trojuhelníku smerem dolu hnedka narazí na tu vzperu.tato ma 30x34 výška 18.Měřil jsem to a ten trojuhelník by musel být misto 30 delky tak 20 takže ja stím prostorem prostě nepočítam.Ani ta jejich 12ah by mi tam nevlezla.jedine co by tam s odřenýma ušima vlezlo je ta 36v ev bike v taštičce ,ale to je čína a ja jdu radši do tuzemské výroby.Ale diky tomuto foru jsem se hodně dověděl a díky zato.Bud to hodím pod sedlo nebo na nosič (upevněn na sedlovce ) Na spodí ramovou trubku by se to dalo ale v dešti by byla snad plná vody.Na ramovou trubku nahoru je také poslední možnost .není to jak uchytit nejsou tam dne otvory pro láhev a snad by se i otačela.Dopředu na ridítka asi nechci.Počítam že bych ani nevidel pomalu na přední kolo a vidlice by šla dolů a nechtěla se vracet což děla když není zatížena.
Tak kdo by měl zájem dají se koupit v evropě baterie z těchto článků
4kusy
https://hobbyking.com/en_us/multistar-high...
a 2 kusy
https://hobbyking.com/en_us/multistar-high...
kapacita 16Ah napětí po nabití 58,4V cena zhruba 8500Kč dle kurzu EURA.
Váha je 4,5kg a rozměr celé baterie je 15x15x10cm.
nabíjet se to dá touto nabíječkou
http://www.elektrokola-dh.cz/nabijecky...
obrázek
Doprava výjde
Registered (Tracking) Parcel - Netherlands to Czech 1g - 49999g €8.67
Delivery 3~10 days
Tak že celkem to vyjde na 8000Kč
Pěkné, kdyby to fungovalo jako normální Lionka, prostě zapnout nabíječku a jít v klidu spát, tak bych to bral. Ale jestli to dobře chápu, tak je k tomu ještě potřeba nějaká BMS a dát to do plechového krytu? No budu o tom přemýšlet, třeba na příští rok. Ale jestli se chceš zbavit té nové Lionky, a dát dohromady tu LiPolku, přece jen s tím máš léta zkušeností, tak dej vědět.
Tak lionky se zbavovat nebudu je nová ještě nejetá a nabitá jen na 50V. Snad bude použitelná s tou novou řj. sin Wave. BMSko by tam šlo taky dát ale je to zbytečné. Ja za ty čtyři roky ty lipolky balancoval snad 30x víc to nebylo.
Navíc u toho nového návrhu nehrozí ani přebití jelikož nabíječka dá jen 58,4V což je 0,4V pod limitem. Vůbec bych se toho nebál. A tu plechovou krabici koupíš v každém army shopu za pár šupu, je to jen pro tvůj pocit bezpečí.
Ja do toho budu dávat i lionku, ta mně na rozdíl od lipolky zahořela.
ja vzal tu 48 15,4 ah na samung 22P .Uvidíme jak dlouho vydrží a tak budu urcitě informovat :P Nastal čas objednavaní a utrácení.Brašnu vemu asi
https://cyklisticke-brasny.heureka.cz/vaude-off...
U topeaku je třeba koupit zvlašt drahý nosič na sedlovku a celý se to vyšplha klidne na 3 tisice .Do toho aspon vím ž eto na 100% vleze a i něco lehkeho navic.Skoda jen že ma nosnost 4 kg.Jedinej topeak ma vetší nosnost.
AUTHOR A-N LitePack 6
https://cyklisticke-brasny.heureka.cz/author-a...
No nevim kerou zebrat. zase u autoru je 5 kg ale to čína jako víno . Značka Vaude bude o několik třid kvalitněší (zipy,nepromokavost) . Ale už sem se posunul už není cesta zpatky už byla objednana baterie,nabiječka :D
Ta nosnost u obou teda nic moc.
Vzal sem tu vaude a vypolstruju to .Nechci autora keremu se pose.. hnedka zipsy atd .Ale vypada bytelněji. Měla by tam být nějaka vahova rezerva.Určitě to není, že když tam jsou 4 kila tak se to hnedka urve.Pak poreferuju. Kdyby to cele nebylo OK a litalo by to nebo co,tak bych ji prodal a sel do topeaku
https://cyklisticke-brasny.heureka.cz/topeak...
https://nosice.heureka.cz/topeak-mtx-beamrack-a...
jsou tam 3 typy toho nosiče na sedlovku podle zahnutí.Jeden z nich je zcela rovný .Nosnost 9 kg .Uvidíme.S penězma to je na hraně
No je to hodně zajímavé, hlavně protože ty LiPolky snad vydrží déle a taky jim nevadí vyšší proudy. Ale píšeš, že jsi 30x za čtyři roky balancoval, což tedy vůbec netuším, co to obnáší a co je na to potřeba...
Zde to máš popsáno, sice to jsou jiné lipolky a princip je stejný
https://teslabike.sk/stavba-lipol-baterie/
zde je balancer
http://www.modelcentrum.cz/produkt/Balancer-pro...
Už mi došla ta baterie
http://www.elektrokola-dh.cz/akumulatory-li-ion...
S 3A nabiječkou jsem poprvé nabijel nekolik hodin.Baterie se behem nabijení vubec nehřála a nabiječka byla ledově chladná díky ventilatoru .Překvapila mě kvalita a také váha :DMotor jestě nemám,ale tyto baterie jsou naprosto jasný český výrobek s obsahlým manualem.Potěšila i taková velka nafukovací ochrana baterie která se velice hodí.V ní to příjde.
jakou baterii vybrat pro zadní ev pohon 500W/750W když chci jezdit do prace cca 30km rychlostí 35 km/h ? vyplatí se priplatit si za LiPol? viz http://shop-elektrokola.cz/elektrokola... ? nebo obyc Li-ion modrou v tašce?
35km/h je to prumerna rychlost nebo rychlost po rovince?
Pokud prumerna rychlost, tak spotřeba na 30km cestu bude minimalne 600Wh, pro dlouhou zivotnost baterky je to baterka Li-ion 48V25Ah, nebo Lipo/LiFePO4 48V20Ah.
Pokud rychlost po rovince, tak spotřeba na 30km cestu muze byt i 300Wh (pokud elektrokolo s baterkou a motorem bude vazit do 20kg), pro dlouhou zivotnost baterky staci Li-ion 48V15Ah, nebo Lipo/LiFePO4 48V10Ah.
Lipol jsou nejlevnejsi baterky, tento mesic jsem koupil 44V12Ah za 3000kc. Za 6000 slo koupit 44V24Ah - klidne staci pro vasi požadavky i na prumer 35km/h.
Lepší a přehlednější bude když budeš veškeré dotazy směrovat do svého tématu:-)
Souhlasim:)
Asi bych šel do dvou těchto Lipol:https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... Za 150euro myslím dobrá cena. Nabíječku třeba tuto:https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini... Mám první zkušenost s Lipolkami a kdyby se jich před 3mi roky nebál, tak jsem nemusel vyhodit zbytečně 14.900,-za mizernou Lionku, viz vedlejší téma:http://www.nakole.cz/diskuse/22049-nahradni...