Měl bych dotaz, jaký středový motor vybrat podle ceny, výkonu, výdrže, servisu. Chci jezdit a ne řešit problémy. Určitě se semtam podívám do kopců a vážím 120 kg .Cena je ze všech parametrů na posledním místě. (pravda že sety za 100 000 nechci) Děkuji za přínosné rady.
Nenapsal jsi v jaké jsi kondici a jak silný motor by jsis představoval.
Vážime stejně a ja mometálně používám cyclone 1680W ale jen proto že už nešlapu.
Pokud máš ještě hodně sil stačil by ti střeďak do 500W. Výběr bude asi horší, moje zkušenost hovoří co se kvality týká je to pravě cyclone.
Bafang nic moc kvalita, vyšší poruchovost.
Problémy budeš asi řešit u všech typů stejně jak bys je řešil s běžným kolem.
Zdravim.
Zeptam, kolik kc chces platit za km jizdy?
Ja mam BBS02, a za 15000km vymenil jeden motor (po 10000km), opravil druhy (po 5000km), a pouzil 3 baterky, +bezna oprava kola, dohromady 7kc/km.
Pokud chces platit mene, tak jdi do 250W motoru.
15 000 km x 7 Kč/km = 105 000 Kč. Motor je za 15 000 Kč, baterie jsou kolem 12 000 Kč.To máš kolo za 40 000 Kč?
Nove kolo stalo 40000:) Baterka 27Ah 15000. Retez+kazeta+desticky 10x1500, plast asi 5x500, pak 3 krat zavareny ram, 3 krat novy pedali, 2 krat novy kliky, 2 krat novy prevodnik, 2 krat novy brzdy+ jeste hodne drobnych veci:) Jen 2 roka a 15000km:)
Podstatné je jaké si představuješ využití, zda potřebuješ jen přípomoc třeba do většího stoupání, nebo chceš kolo které umožní jízdu bez námahy. Píšeš "sety" - snad nechceš doplňovat stávající kolo o elektrosadu. nechceš-li řešit problémy, vyber si kolo od spolehlivého výrobce (já bych volil třeba KTM). Dal bych přednost středovému motoru, na rozdíl od nábojových například nebude problém závistlosti činnosti motoru na aktuálních otáčkách kola a nebude potřeba vozit s sebou nářadí na demontáž kola při defektu pneumatiky a odpojování přívodního kabelu. Je určitě rozumné že nekladeš cenu na první místo, stále platí "nejsem tak bohat, abych si kupoval levné věci", ovšem není třeba mít Porsche, stačí spolehlivé auto s přiměřenou výbavou" - (to je jen přirovnání).
Ja vyskousel docela hodne elektrokol, nejvic me libili haibike. Pro levnejsi udrzbu doporucuji 250W+25km/h, bude to velmi levne v provozu.
No do předraženého Haibike bych nešel: http://www.nakole.cz/diskuse/21746-zkusenosti...
Na takové "normální" ježdění stačí středový Bafang (mám ho druhým rokem-dosud najeto 8000km),baterka stále drží, ale motor to chce přes zimu vyčistit a promazat, teď jsem ho měl na poslední záruční prohlídce a říkali mi, že byl uvnitř pěkně "zasraný". Přidali mi tam teď gufero, které by mělo nějaký ten prach zadržet, u těch starších modelů ho výrobce nedával. Vážím taky 120kg,jezdím i dost "natěžko",takže za ty dva roky provozu mě odešlo zadní kolo-popraskaný ráfek(vytržené niple, a to byl dvojitý s nerez dráty).Vždy po roce (po 4000km) měněn řetěz a kazeta. Ale je fakt, že to používám stále jako kolo, čili šlapu,motor mi pomáhá hlavně do kopce a nehoním to víc jak 30km/hod, pak zbytečně narůstá spotřeba a taky k tomu není většinou důvod(jen někdy když chci být rychle pryč z rušnější silnice). Na časté a rychlé ježdění jako Battle-Cruiser je asi lepší systém Cyclone, se kterým má zkušenost Bob-Bob.
Zdravim, kam jste ho poslal na záruční prohlídku a kolik to stálo? Mám zatím najeto asi jen 2000km, už se ale záčíná trochu "ozývat"...
Tady sem:http://www.ekolo-kolo.cz/, ale podotýkám, že prodejce (Pospíšil z Jin.Hradce) to s ním měl domluvené, protože má dost práce a já to sem měl z Prahy blíž :-) Motor vyčistil a promazal v rámci záruky zdarma,ale ve finále mě to stálo dvanáct stovek(za výměnu řetězu,centrování, atd.), takže úplně zadarmo to nebylo a taky si přišel na svý. Ale vzhledem k tomu, že jak říkal že už byl motor uvnitř zaprasený, tak to asi fakt je potřeba, nakonec Battle-Cruiser kvůli tomu zřejmě očesal zuby v převodovce.