reklama

Elektrokola podporují lenost...

Zatímco autorka článku podporuje blbost:

https://www.novinky.cz/domaci/435725...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 23.04.2017
Autor: Docent007
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    No, něco na tom bude. Rozdíl je určitě, jestli někdo jede do sousední vesnice nebo do práce pět kiláků na normálním kole, nebo jestli si jen veze řiť téměř bez jediného šlápnutí na elektru. Zvlášť v případě, kdy deset let dojížděl na normálním a teď přesedlal.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2017
    Autor: ronda
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      No a v případě, že předtím jezdil deset let autem, zas naopak. :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: Ifča
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Tak z auta na elektrokolo zas tak velikej rozdíl nevidím. Takových tu jezdívá poměrně dost, jednou šlápnou a pak už se jen vezou.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: ronda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Zaplaťpánbů za každýho, kdo si do sousední vesnice nebo do sámošky veze řiť na elektrokole, místo aby tam jel autem!

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: Andrej
      Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        článeček i téma je ale o něčem jiném ;-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: ronda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Článeček je mírně o ničem. Vychází totiž z předpokladu, že nebýt elektrokol, lenoši by jezdili na normálních kolech a všechno by bylo hned růžovější. Tento předpoklad považuji za nepodložený a pravděpodobně i mylný.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2017
          Autor: Andrej
          Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Já spíš vidím, že je to o těch, co přesedli z běžného na elektro.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Článek napsal absolutní ignorant, který nic neví. Můžu mluvit sice jen z vlastní zkušenosti, ale je to v mém případě absolutně obráceně. Práve díky elektrokolu si udržuji optimální hmotnost. Jsem ve věku a mám zdravotní potíže, které mi už nedovolí jezdit na normálním kole delší trasy v kopcovitém terénu. A s elektrokolem to zvládám v pohodě. Právě bez elektrokola bych ležel doma na kanapi, tloustl a zhoršoval své zdravotní potíže.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2017
    Autor: bolek
    Hodnocení: +17 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Typický průběh - na obhajobu vystartuje to poměrně malé procento těch, pro které má elektrokolo skutečně opodstatnění a smysl. A taky pár sporáků, kteří do toho celou dobu buší a motorem si jen pomůžou v krpálech.

      Jenže většina je těch, co by šlapat normálně mohli a donedávna šplapávali "za své" a dneska se jen vozí. A o ty v článku jde.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: ronda
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Já zase šel v protisměru...
        Rozený oportunista

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Co myslíš tím protisměrem, kterým jsi šel?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.05.2017
          Autor: honmer
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Já jezdil na kole furt, zhruba tak do 25-27 let.
            Pak už jen velmi sporadicky.

            Na kolo jsem se vrátil až když mi sebrali papíry, a postavil jsem elektrokolo, protože jsem si nevěřil, že bych to ušláp. A nevozil jsem se jen, pořád jsem si nakládal víc a víc a větší zátěž a větší dálky, až jsem zjistil, že tem motor veze jen sám sebe a tu dobíjecí zátěž, takže, když motor vynechám, budu makat stejně.

            A taky že jo.
            Jen jsem trochu zpomalil, ale v důsledku taky ne, protože s přestávkama na dobíjení vlastně vzdálenost 150 km ujedu za stejnou dobu jako na papouška.

            Takže v protisměru, z elektrokola zpátky k šlapohybu...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2017
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Nemej jim to za zle. Kdyz si vzpomenu, jak jsi tehda naprostou nezbytnost elektriky hajil... :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 07.06.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Jo, nevěřil jsem, že bych někdy mohl ještě něco ušlápnout....

                No a v 55ti jsem přejel svoji první dvoutisícovku, a v 57 ujel svých prvních 200 v kuse.

                (ovšem to neznamená, že se nechám vyhecovat k tý sebevražedný 24 hodinovce, to ani omylem, ale pujčím ti karbon, abys jim to nandal, jestli budeí chtít)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Takže 24h dáš až za rok nebo za dva? ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.06.2017
                  Autor: Jrr
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Nikdy, chtěl bych ujet třeba 250, ale n024ka by mě asi zabila.
                    Určitě zabila....

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 07.06.2017
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      To víš že nezabila. nejde o to jet celých 24 hodin non stop, jde o to vyzkoušet si své možnosti a kde máš nějakou rozumnou hranici výkonu.
                      Já jel třeba 3 kola (84 km), pak pauza, 3 kola, krátká pauza, 2 kola a pauza, dně kola, pauza, jedno kolo, dvě, apod. Jel jsem jak jsem se cítil, samozřejmě abych taky ujel co nejvíc.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.06.2017
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Jak píše lelek, jedeš a pauzíruješ podle svýho. A určitě bys byl nakonec překvapenej, jak hezký číslo by z toho vypadlo. Taky jsme se napoprvé hecovali, že na trekách aspoň 350. A bylo z toho o stovku víc.
                      Kašleš na všechny okolo, jezdíš si jen podle sebe - ale přesto to umí bezvadně motivovat, nabudit :-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.06.2017
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Já nevím, ale většina lidí, co znám, co dřív šlapávali jen za své a dnes se "vozí" (resp. šlapou s dopomocí) teď zas jezdí s větší chutí a o dost víc a častěji, takže v součtu ta vydaná energie vyjde buď nastejno, nebo spíš do plusu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: Ifča
        Hodnocení: +22 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          njn, bude to asi kus od kusu a bude záležet na způsobu jízdy. Co je platný, že jede šetkrát častěji a místo 10 km 40, když skoro celou dobu na elektriku ?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Viz níže:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Probuď se. Když pojedeš jenom na elektriku, tak ujedeš v kopcích právě jen těch "10 km". V kopcích to bez šlapání nejde.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Korny
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Jenomže elektrokola běžně jezdí po rovinách a ne v kopcích

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Tak u nás je to naopak:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Asi takový budou, co se na rovince jenom vezou. Já znám víc těch co jezděj spíš kopce a v přírodě.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Korny
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  A o tom to je. Nikdo nezná všechny. Takže těžko dělat tak kategorické závěry a z elektrokola univerzálního spasitele. Jen proto, že jeden ho ze zdravotních důvodů potřebuje, druhý na něm propotí triko (propotil by i na klasice, ale proč by ne takhle). Ale je i fůra jiných motivací pro pořízení elektra.
                  Jak už jsem psal, být rozumnější ceny a mít to blíž do práce, taky bych pořídil nějaký kilowat, a měl z něj víceméně elektroskútra nazapřenou, bez RZ a svazujících předpisů. Jenže levnější a zajímavější mi vedle auta vyšla motorka.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    S tim nelze než souhlasit. Každý máme nějaké jiné zkušenosti.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Já si třeba Rondo už nevěřil, že je možné ujet na kole to co zamlada, po té pauze čtvrtstoletí.

                    A s motorem to šlo najednou samo, kopce nebyly, pořád s větrem v zádech.....

                    A tak jsem furt přidával zátěž, abych zvýšil dojezd, až jsem se dostal do té pasti, kdy to vo vezl motor bylo vlastně to, co potřeboval k tomu aby těch 150 km ujel.

                    Tak motor vezl sám sebe, a já si zbytek odšlapal. Když jsem jej zahodil, získal jsem svobodu.

                    Myslím si, že pro mnoho lidí je motor dobrým pomocníkem v tom, vrátit se, nebo začít.

                    My, tady mezi sebou, dobře víme jaký je to ten pocit být v sedle, být svobodný, sám s krajinou.
                    A pokud k tomu někomu pomůže motorek, buď Bohu dík za něj.

                    A jestli někdo později pochopí, že ten motor ho o část svobody připravuje, jako se to stalo mě, buď dík dvojnásobný.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Ale to je furt posuzované skrz pohled někoho, kdo šlapat chce, jen mu to z nějakého důvodu nešlape (a třeba zase začne).
                      Fakt nikdo nedokáže připustit, že jsou i tací, co se sice na módním kole vozit chtějí, ale šlapat už moc ne ? Lidi i venčí čokly vedle auta, jezdí s dětma do školy, nebo na nákup k čongovi 300 m autem. Copak je kolo nějakou všeobecně ušlechtilou výjimkou ?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.04.2017
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                      • Re: Elektrokola podporují lenost...

                             

                        Já tu osobní zkušenost nemám.

                        Poradil jsem elektrokolo pár klukům u nás, (klukům mého věku) a lebedí si.


                        Pokud nějaký mlaďoch používá elektrokolo jako čtyřkolku aby se předváděl, není to signálem toho, že je línej, ale že je debil.

                        Elektrokola za lenost populace nemohou. Nemohou za to ani počítače a mobily. Řeknu ti přesně, kdo za to může: jejich rodiče.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 23.04.2017
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    A pak je tady skupina lidí co chěli koupit mopeda, a když objevili elektrokolo, tak šli do něj. A to je špatně?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Korny
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Proč by to mělo být špatně ?
                      Taky je tady ale skupina těch, co alespoň občas šlápli do pedálů, ale pak objevili elektrokolo jako pohodlnější alternativu. A o těch byl kritizovaný úvodní článeček.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.04.2017
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Elektrokola podporují lenost...

                             

                        Občas do toho šlápli a ujeli 10 km na rovince, a teď ujedou 20. Tak jsou aspoň na čerstvém vzduchu. Podle toho posuzovat posuzovat elektrocyklisty? Ta paní o tom moc neví.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 23.04.2017
                        Autor: Korny
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Elektrokola podporují lenost...

                               

                          :-)) těšínská jablíčka

                          Ale vždyť já ti to elektrokolo neberu, ani nevyčítám. Mě jeho pořízení nemusíš omlouvat ani zdůvodňovat ;-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 23.04.2017
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                                 

                            Proč bych to taky dělal. Neznám tě. Zdůvodnit jsem musel manželce tu cenu.Jenom jsem chtěl říc, že těch co se jenom vezou je daleko míň, než co napsala ta paní. Kdo je línej teď, byl línej i před tím.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 23.04.2017
                            Autor: Korny
                            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                                   

                              jj, tohle svate nadseni a nedotknutelnost uz tady taky bylo, treba sveho casu u lehokol. :-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 23.04.2017
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Nikde v žádných kopcích a že jich vymetám celkem dost jsem neviděl tolik elektrokol jako u nás v polabí a Orlické tabuli. A ten nárůst elelektrokol za poslední rok je skutečně hodně markantní. A to nejsou žádní sportovci, to mají na běžné ježdění a jestli na nich šlápnou 5 x za hodinu to bude moc. prostě se odpíchnou a už se vezou.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Kup si silnější motor :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Nechci motorku. 250W mi stačí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Korny
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Nestačí, málo jezdíš :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Ale stačí. Víc je to wathodinách baterky než o výkonu

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Korny
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Když já o tom prd vím...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.04.2017
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Problém téhle diskuze je, že je vedena jako by všechna elektrokola byla stejná, což ale vůbec není pravda. Rozdíly jsou obrovské a rovněž způsob využití je velmi rozdílný. Nevím ani jestli to co mám se vůbec může nazvat elektrokolem, bez šlapání to nejede, motor zapínám jen ve stoupáních kde bych už bez pomoci motorku musel tlačit (jsem důchodce). Motorek (ta zdrobnělina je záměrná, je opravdu maličký) i s akumulátorem váží jen 1,8 kg a v žádném případě nestačí na to, abych mohl jezdit (skoro) bez šlapání, ale pomoc při jízdě do velkého stoupání je velmi příjemná. Bez problému se na něm dá jezdit zcela bez použití motoru. Těžko lze jeho používání srovnávat s elektrokolem u nějž není potřeba šlapat skoro vůbec, ale je tak těžké a tak kostruované, že je prakticky vyloučené na něm jet bez pomoci motoru.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.05.2017
          Autor: honmer
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            1,8kg motorek + baterie? Mohl by jsi dát odkaz na ten zázrak?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.05.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              http://www.vivax-assist.com

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.05.2017
              Autor: honmer
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                http://www.vivax-assist.com/de/produkte/vivax...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.05.2017
                Autor: honmer
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Jo tak tento mixer:-)
                  Výkon mizerný kapacita baterie na pár minut, cena nechutná:-)
                  Ale pokud to někomu stačí a má na to tak proč ne:-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 02.05.2017
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Cena je vysoká, v tom jediném máš pravdu. Výkon 200 W úplně stačí a dojezd 50 km v hodně hornatém terénu (Jizerské hory) s baterií 9 Ah, váží kilo) není problém, většina stoupání s přípomocí motoru. Přijeď se přesvědčit.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 07.05.2017
                    Autor: honmer
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Neber mně zas tak vážně, ja se na to koukám z pohledu potřeb invalidy který už nemůže šlapat:-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.05.2017
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Elektrokola podporují lenost...

                             

                        Já se na to dívám ze svého pohledu téměř invalidy - je mi 73 let, mám náhradu kyčelního kloubu a bolesti v kolenou. Většinu kopců mám motor zapnutý a výrazně mi pomáhá, nemít ho, nemohl bych takové vyjížďky podnikat.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 07.05.2017
                        Autor: honmer
                        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Elektrokola podporují lenost...

                               

                          Zřejmě máš i problém pochopit psaný text, no nic zbytečná debata.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 07.05.2017
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                      • Re: Elektrokola podporují lenost...

                             

                        Invalida který už nemůže šlapat potřebuje elektromoped a ne sportovní nástroj jakým je elektrokolo.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 07.05.2017
                        Autor: honmer
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Elektrokola podporují lenost...

                               

                          Ty nemůžeš vědět kdo co potřebuje, nevím proč máš potřebu neustále někomu nutit svou představu.
                          Každý jedinec si přece rozhodne sám co chce.
                          Tobě vyhovuje mixer v rámu mně zase výkonný cyclone ve středu, jinému třeba přímy v zadním kole.
                          Na elektrokole jsem zůstal dokud to je trochu šlo, nyní už je to velmi obtížné a proto přecházím na vozík s přípojným hnacím zařízením.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 07.05.2017
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                                 

                            Je mi líto že máš takovýto problém a přeji Ti abys našel nějaké řešení pro pohyb v přírodě. Pokud jde o moje příspěvky týkající se pohonu Vivax, nikomu tento pohon nevnucuji, informace o něm a jeho vlastnostech není žádné vnucování, nikoho jsem nepřemlouval a nepřemlouvám aby si ho koupil, nepíšu nekupujte si nic jiného, naproti tomu je tady v diskuzi dost těch kdo tenhle pohon haní, ačkoli by si ho téměř jistě žádný z nich prakticky nevyzkoušel. Problémem je samozřejmě cena a dostupnost, nejbližší prodejní a servisní centrum je u Drážďan.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.05.2017
                            Autor: honmer
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              viz výše

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.05.2017
              Autor: honmer
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Já ti nevím ale vzpomeň si jak jsme s Jindrou soutěžili kdo ujede více km na 1Ah. Na to jsme museli dost makat (to jsem byl na tom relativně ještě dobře). Jindra s díky tomu vrátil na klasické kolo a motor zahodi.
        Takových lidí může být daleko více. Rozumím tomu když člověk někam spěchá tak se dost veze.
        Ovšem pokud jede na celodení výlet tak musí makat a nebo mít dostatek kapacity v bateriích. v drtivé většině maká.
        Konstatuji a jsem přesvětčen že drtívá vetšina sportovních elektrokolařů rozhodně neleniví, je to jen blud pisálka který o tom ví úplný hovno.
        Dále, origo elektrokolo ani nedovoluje nešlapat tak že těma nožkama můsíš stále šmrdlat jinak nejedeš.
        Já osobně moc dobře vím jak působí i dost malý pohyb konkrétně u mně na glykemii.
        Díky tomu že jsem nedávno "vyjel" (nešlapu) 4x za týden ven tak mně klesla glykemie z 6mmol/l na 4,2mmol/l. Z toho plyne (pro mně) že i drobný pohyb je prospěšný.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Viz
          http://www.nakole.cz/diskuse/21773-elektrokola...

          a hlavně
          http://www.nakole.cz/diskuse/21773-elektrokola...

          ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Co se ti nelíbi na tom že zde můžu projevit svůj názor?
            Ja na rozdíl od tebe se pohybuji v komunitě elektro koloařů poměrně dlouho a vím jak jezdí oni. Ten článek je hloupost nic víc:-) Pár jedinců se samozřejmě vozí ale bude jich minimum.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Něčím ti bráním v projevování názoru ? Jen ti odpovídám odkazem na již napsané. Přece to nebudu psát znova, nebo celé kopírovat.

              Na to právě odkazuju, z pozitivních zkušeností jedné aktivní skupinky nelze vyvozovat obecné závěry. Taky šmahem neodsuzuju elektrokola, ale ani z nich nedělám náboženství a univerzální spásu lidstva. Někoho to na kolo posadí a přidá mu to pohybu - jinému naopak pohyb ubere. A o tom to je.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                No a z negativní zkušenosti jedné neaktivní skupiny nelze vyvozovat obecné závěry že češi jsou líní:-)
                Ten kterému ubere třeba se jen veze na zahrádku či chatu kde maká do úmoru:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  a navíc rasisti.

                  Že tě to prudí, jsi Moravan :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Bobe, neber si tu stať té holčiny osobně.
          Ona nemá tvoji nebo moji zkušenost.

          Zřejmě potkala nějakého vyvoněného metrosexuála, a učinila si závěr.

          Elektrokola jsou tu, stále se zdokonalují, stále víc lidí si je pořizuje, a věřím, že ne proto, aby leželi na kanapíčku.

          Mě baví zase ty typické rodinky, opřílbičkované, obrněné, na horských kolech se super pružením, co jedou 8 km po rovině asfaltovanou Modřanskou, u Kelta si dají žrádlo a pivo, a šlapou těch 8 km zpátky. Horská kola za to, jak se chovají nemohou. Byla móda mít horáka, možná ji nahrazuje móda mít elektráka.

          My byli u toho, když to začínalo, tak se můžem jen shovívavě usmívat.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Osobně si to neberu ale serou mně pisálci kteří to napíši zřejmě jak jsi to popsal.
            Nakonec i u nás jsou takoví panaci co si natáhnou dresiky a jedou max.10km do hospody a pak zpět. Sere mně že někdo říká že češi jsou líní, nejsou, jsme národem velmi pracovitým samozřejmě až na pár vyjimek:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            No a tihle lidé co na rovině ujedou sotva 8 km na jídlo a pivo pořizují elektrokola aby se po občerstvení na zpáteční cestě nevyčerpali.
            Tak to je a ten článek není nijak moc mimi a zmiňuje právě tu velkou skupinu lidí co si pořizují elektrokola aby už nemuseli téměř vůbec šlapat a přesto mohli využívat výhody kola včetně toho dát si pivo a třebas i panáka.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Původně proto, abych byl mobilní, když mě sebrali papíry za všude jinde v Evropě (kromě postkomunistických zemí) podlimitní hladinu alkoholu při dechové zkoušce.

              Ono je celkem jefno, jestli jede namatlanec na elektrice nebo horáku, důležité je, aby byl oblečen v tmavém a nesvítol :-)

              Jinak asi musí být každýmu šumák, jestli si za svý prachy koupí elektrokolo nebo trampolínu, a slečna redaktorka se prostě bude muset rozhlídnout po ženichovi jinde, když ten její je lenoch :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.05.2017
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Přesně moje řeč, a do prudkýho stoupání se kuli potřebný minimální frekvenci šlapání tak zdevastuju že nahoře nemůžu popadnout dech. Navíc se teď přes kopce podívám na místa kde jsem byl naposledy jako dítě, a i na krásná místa kam skoro nikdo nechodí. Pravda, mám celoodpruženýho horáka a tak se dostanu skoro všude.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.11.2017
      Autor: Tušák
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Já to vidím podobně jako ronda.
    Je to in, tak to musím mít taky. Vidím to tady u nás denně. A nejvíc mně šmakujou frajeři na MTB elektrokolech...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2017
    Autor: mira.l
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Ti ještě ujdou. Dost často přišlápnou. Ty to k pohybu motivuje. Zrovna tak jako ty hendykepované, nebo ty co vůbec nejezdili a postupně si víc nakládají.
      Jenže šlo o sortu těch, co normálně jezdili, ale usnadnili si to přesednutím. Vídám jich nemálo, bez jediného šlápnutí se sunou krajinou.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Tak tady u nás se většinou sunou krajinou bez jedinýho šplápnutí i borci na el. MTB...:).

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: mira.l
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          A jakto že jim to jede když nešlapou? To jim obchodník prodal elektrokolo bez PAS (pedalový asistent)?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            To je takový problém překopat ?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Je, třeba u takvébo bosche to neuděláš a u yamhy taky ne. Pokud se ti to podaří máš po záruce.
              Tu úpravu si většinou dělají bastlíři a těch taky moc není.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Tak asi žiju v alternativní dimenzi, kde to vojebat jde :-) Prostě kolem takových běžně jezdívám, ledaskde. Taky ne každý jezdí na značce za padesát litrů+. Spíš bych to tipoval na obchoďáky a běžné no-name šunty a dotaženiny z venku přes inzeráty a bazary.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Problém to asi není, problém je v tom, že bez šlápnutí ujedou max. do 30 km, s mírným přišlápnutím dvojnásobek...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: Docent007
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Ale to drtivé většině lidí bodatě stačí. Málokdo z těch běžných uživatelů kola ujede za den víc než nějakých 15 až 20 km.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                I těch třicet není pro fůru lidí málo. Z pohledu polykače kilometrů je to prd, ale pro nemálo lidí je dvacka už pořádný výlet.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  30km to je tak jizda do práce a z práce:-)
                  Výlet je 100-150km, bohužel už i pro mně bejvávalo:-)
                  Teď se vezu 40km a mám toho plné zuby, nemůžu potom vylezt s holemi ani do prvního patra:-)
                  Tak že pánove, jezděte rajtujte dokud to jde.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        jak můžou jet bez jediného šlápnutí? To pak není elektrokolo ale na to musí mít normálně řidičák a nemají co dělat na cyklostezkách.
        Takže tu mícháš jabka s hruškama, na elektrokole se šlapat prostě musí.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: bugr
        Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          A jde o slovíčkaření, nebo o samotnou podstatu ? Každé elektrokolo snadno oblbneš, aby jelo bez šlapání. A jestli se to smí nebo nesmí, jestli je to formálně elektrokolo nebo elektromoped asi tak někoho z těch, co na tom takhle bez šlapání jezdí, určitě trápí :-))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Ne rondo každe neoblbneš.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Tak zkusíme smlouvat - polovinu jo ? :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Ale jo, to zase jo:-)
                Hlavně jak jsi psal ty šunty.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Já tam teda nic takového nevidím: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341#f5479969

          Nepleteš si to s uváděním elektrokol do maloobchodního prodeje v EU?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: JendaH
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            začal jsem to studovat a koukám, že něco jiného je v zákoně a něco ve vyhlášce EU. To by mě zajímalo jak to teda s tím výkonem vlastně je?
            Teda teoreticky, já mám pro sebe vyřešeno.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: bugr
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            aha, tak je to v nařízení EU, které je závazné. Je toázka jak to bylo zapracováno do naší legislativy ale když je to závazné tak o tom asi nemá cenu diskutovat.

            h) šlapací jízdní kola s pedály, která jsou vybavena přídavným elektrickým motorem s maximálním trvalým výkonem nižším nebo rovným 250 W, jehož motor je vyřazen z činnosti, jestliže cyklista přestane šlapat, a jinak je jeho výkon postupně snižován až do vyřazení motoru z činnosti, dokud rychlost vozidla nedosáhne 25 km/h;

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: bugr
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Ty se živíš výrobou elektrokol nebo proč se tím tak trápíš?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                aby mu ta koza chcípla. To chci

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Už jsi toho napsal spoustu, ale pořád jsem nepochopil, co a proč ti tak vadí na tom, že si někdo jezdí krajinou "nesportovně" a "zadarmo".


        Pokud tím neomezuje ostatní cyklisty a jiné účastníky krajinného provozu...? Elektrokola si narozdíl třeba od benzinového mopedu nemusíš ani nijak moc všímat, ne? Jedině snad, kdyby jeho uživatel třeba díky přidanému výkonu ohrožoval ostatní na cestě nepřiměřenou rychlostí - ale to by nebyl problém pohonu, ale debila, který by něco podobného mohl dělat i bez motoru, třeba ve sjezdu. :)

        A zpět k té lenosti - i kdyby císařpán elektrokola zakázal, tlustých ani líných nejspíš o moc neubude.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 24.04.2017
        Autor: Andrej
        Hodnocení: +14 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Mě to ale vůbec nevadí. Kde čteš, že jo ?

          Zároveń mi ale nevadí (na rozdíl od jiných) ani ten v úvodu zmíněný článeček. Toť celé.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Rondo, máš s elektrokol mindrák, sám by jsi jej chtěl, ale bohužel to nejde, tak jsi se rozhodl prudit, a už začínáš být trapný. Toto je pravda, kterou ti tady zatím nikdo neřekl.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.04.2017
            Autor: Miba9
            Hodnocení: +14 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              No nekecej? A to ses kvůli tomu zaregistroval abys nám tady napsal, že někdo prudí?
              Nebo máš i jiný důvod? :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2017
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Chodím sem na tento Web asi rok z důvodu mého zájmu o tyto kola s tím, že si letos chci taky elektrokolo koupit. Dozvídám se zde spoustu důležitých informací od zkušenějších.
                Až toto vlákno mě donutilo reagovat, zaregistrovat se a napsat Rondovi - rypakovi pár slušných slov, což už mu zde v jiné podobě naznačili i jiní.
                Uvedený článek vůbec nevystihuje podstatu elektrokol a jejich uživatelů. Což dokládá zdejší průběh reakcí i reakcí v diskusi přímo pod článkem na Novinkách. Myslím, že je to naprosté většině zdejších cyklistů jasné. A tobě Lelku ihned dávám jedno mínus.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.04.2017
                Autor: Miba9
                Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Ty si ten článek asi moc nečet, že?
                  Zkus si ho přečíst znovu. On rozhodně není napsaný nějak mimo realitu a řekl bych, že docela vystihuje podstatu větší části uživatelů.

                  Nikdo tady nic nenamítá proti tomu, že si někdo pořídí elektrokolo, elektrokoloběžku, elektroskůtr, nebo i elektrokočárek či elektrokřeslo nebo cokoliv jiného pro usnadnění pohybu. je to věcí každého jednoho.

                  Jde o to, že člověk má od přírody tendenci si usnadňovat a ulehčovat pohyb a přesun z místa na místo a k tomu využívá to co mu technika nabízí.

                  Ten článek se vůbec nezmiňuje o spoťákách a cyklonadšencích, ale hovoří o lidech co si pořizují elektrokolo právě proto aby si maximálně usnadnili pohyb a co nejvíc snížili fyzickou námahu, kterou by bez elektriky museli vynaložit na přesun z místa na místo, přestože je nějaký hendikep k tomu nenutí.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.04.2017
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Dostáváš ode mě další mínus. Nic jsi nepochopil.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.04.2017
                    Autor: Miba9
                    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      Minus si vetkni kam chceš, mě spíš zajímá co jsem nepochopil. V čem se mýlím?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.04.2017
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              :-))) To jako že nemám na elektrokolo řidičák ? Nebo jak to myslíš ? :-))

              Kdybys pořádně četl, co jsem tady psal a nebyl zaslepenej vášněma a elektrodžihádem :-) , tak by ses dočetl, proč elektro nemám a jestli bych ho pořizoval a proč.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.04.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Podle mě jde klasicky nadpis a obsah článku proti sobě. V článku se jasně píše , že buď si lidi chtěj prodloužit dojezd nebo si elektrokola kupují lidi, kerý by jinak spíš seděli doma nebo v autě.
    Takže nadpis blábol, článek už normál.

    Za mě na normálním kole za týden tak 20 km, na elektrokole denně 30-50km a to většinou na minimální přípomoc, nastavil jsem si tu nejnižší na 20%. A vracím se domů totálně propocenej :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2017
    Autor: bugr
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Tak tomu nějak nerozumím: na kole 20 km za týden, tedy cca 60 minut týdně. Na elektrice plusminus 40 km denně, tedy plusminus 100 minut denně. To nebude o čase.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: IPM
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        já ale nic o čase nepsal.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: bugr
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Jistě, ale nesedí mi tam ten nepoměr mezi časem dříve stráveným na kole a časem nyní stráveným na elektrice. Je to tedy jenom proto, že na tý elektrice to hezky jede s menší námahou? Ale nic proti, třeba se mi rozbijou hnáty a taky přesednu. Ale jinak ne. To by ty piva nebyly zasloužený...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.04.2017
          Autor: IPM
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Tenhle článek mě nadzvednul, protože ti co si válí šunky, jezdí autem a pak se svalí u TV, si obvykle nekupují elektrokola. A pokud si ho někdo z nich koupí a jezdí na něm, tak ať mě autorka vysvětlí, proč je to podle ní horší, než kdyby se dál válel na gauči? Pokud ho elektrokolo začne bavit a z toho gauče ho vytáhne, tak to časem bude mít určitě na jeho zdraví pozitivnější efekt, než kdyby se na gauči válel dál, protože zjistí, že baterka se časem vybije a když chce dojet dál, tak musí víc šlápnout a méně používat motor. A pokud ho elektrokolo třeba časem vytáhne z auta, protože zjistí, že se za pěkného dne dostane do práce lépe a rychleji, než v kolonách po silnici, tak je to fajn a proto elektrokolům fandím:-) Já se celý život věnoval turistice a cyklistice, bohužel díky určité vrozené poruše dolních končetin mě již kolem padesátky odchází kolena a kotníky, což mě teď rehabilitační lékař z RHB, kam docházím po operaci kolene, potvrdil a to elektrokolo jen doporučil. A moje osobní zkušenost je, že díky dávkování přípomoci mohu kolena zatěžovat do hranice, kam se to bez bolesti dá, kdežto na normálním kole bych sesedal před každým kopcem a nedojel prakticky nikam. A zatímco dřív jsem dojížděl 30km z chaty do práce vlakem nebo autobusem, protože mě v cestě stál Brdský hřeben, tak teď od jara do Vánoc dojíždím na elektrokole, stačí se jen v chladnějším počasí dostatečně obléci. Mám pocit, že ten článek je výrazem zášti ortodoxních cyklistů vůči elektrocyklistům, což mě reakce Rondy potvrdila. Přičemž to co cyklisty i elektrocyklisty přímo ohrožuje na zdraví a životě jsou bezohlední nebo nepozorní řidiči automobilů, čehož je včerejší nešťastná událost, kdy Scarponiho zabil náklaďák důkazem : https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni... Myslím, že by bylo načase přestat nadávat na elektrocyklisty, ale zaměřit se společnými silami na to, co nás na zdraví a životě ohrožuje nejvíce.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.04.2017
    Autor: pobrdny
    Hodnocení: +14 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Ale klídek, já ti to elektronáboženství a jeho nedotknutelnost neberu ;-))

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Já Ti tu ortodoxní cyklistiku taky neberu, je mi jasné, že se mezi vás míchat nemám a taky nebudu. Jen prostě doufám ve větší pochopení, protože mě ortodoxní cyklisti nevadí, naopak je na cestách vídám rád a mnohem raději, než splašené a bezohledné řidiče :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: pobrdny
        Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          :-)) Ortodoxní... Já tady psal o plusech a mínusech, o přínosu pro jedny a ztrátě pro jiné. Ortodoxnost vidím jinde, v dotčených výtkách na sebemenší poznámku proti elektrice.
          Mimochodem, mít to do práce blíž a nebýt pořízení spolehlivé elektriky tak drahé, tak ho pro tyhle účely taky pořídím.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Já bych se Rondy zastal, že jeho názor je také na místě. Třeba v Rakousku v Zillertalu nás často ve stoupání po silnici do závěru doliny předjížděla na eletrokolech skupina mladých cca 30letých jedinců s nosem nahoru. Ano jsou takoví, kteří by to mít nemuseli a vozí se na tom z pohodlnosti. Na druhé straně by se ještě pohodlněji mohli vozit v autě a smrdět okolo. No a pak je skupina seniorů, kterým to elektrokolo skvěle umožňuje prodloužit cyklistickou životní etapu a udržet se ve skupině s mladšími přáteli. Pro ty je to elektrokolo požehnáním. A ještě další skupinu tvoří postižení na elektrifikované trojkolce či invalidním vozíku, kterým to dává možnost pohybu a aktivity, kterou by bez toho neměli.
      Takže čert vem ty lenochy, ono se jim to podepíše na zdraví. Pro všechny ostatní je to skvělá věc.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.04.2017
      Autor: Brahma
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Nechat se předjet baterkou, to jsi měkejš....

        http://www.nakole.cz/blog/zobraz/367-zmizeni...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Proč je v tom blogu věta:
          „Řekl bych mu, že snažit se předjíždět elektrokolo je hloupost a soutěž elektrokola a galuskáče nikdy nebude fér.“?
          Moje zkušenost se setkávání s elektrokoly je taková, že žádné nejelo přes 35 km/h, jako by měla omezovač (ale nevím, jestli mají). Pokud „papoušek“ nepoznal elektrokolo, šlo o nějakého začátečníka. Vždyť elektro diagnostikuji po několika sekundách již z dálky, když je dojíždím – většinou trochu nesportovní postava, frekvence a pohyb nohou, celkový pohyb versus tomu zcela neúměrná rychlost. Zkrátka jsem zatím všem ujel – naposledy z Mnichova Hradiště do Českého Dubu mi na to stačil průměr 35,2 km/h (je to do kopce, nemám letos moc najeto a vyjížďka tam zdaleka nekončila). Jak rychle to jezdí do 6% a do 12% stoupání? Tam bych se asi držel svýho tempa a odjel až pak na rovině. Nebo se zeptám jinak: Lze zajet na běžném komerčním elektrokole na 40km okruhu se stoupáními/klesáními do 6 % průměr 38-40 km/h?
          Jinak blog je čtivej, dík.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.06.2017
          Autor: kublay
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            :) jestli ono to také není tím, že ten tvůj průměr na galuskáči na 40km trati zde udrží poměrně málo jedinců.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2017
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Tak s elektrokolem to z principu nebude fér závod, protože ten jezdec nemá stejné podmínky... ale to rozhodně neznamená, že vyhraje!

            Porazit legální elektrokolo obvykle problém není, protože 25 km/h není moc a při vyšší rychlosti je to mrtvá hmotnost navíc. Jednou se mi SKORO podařilo předjet elektrokolo na inlinech, na rovině jsme jeli stejně, zachránil ho až mírný kopeček... :-)

            Pokud elektro omezovač nemá, bude to o tvé kondici. Pokud máš větší výkon než součet elektrocyklisty s motorem, tak samozřejmě vyhraješ. Vyhrát můžeš taky z kopce, tam bude limitem, co si kdo dovolí.

            Určitě existují elektro-obludy s výkonem v kilowatech, kterým stačit nemůžeš, protože je to spíš motorka s pedály, ale asi jich moc nebude, já zatím nic takového nepotkal. Víc než cca 30 jsem zatím elektrokolo jet neviděl.

            Jinak krásný příklad, kde elektrokola zatím na klasické cyklisty nemají, jsou dostatečně dlouhé závody. K čemu je baterie, která vydrží 50-120 km, pokud se pojede celý den?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2017
            Autor: Jrr
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Jen hloupý elektrocyklista bude bezdůvodně závodit s klasickým cyklistou.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 07.06.2017
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Proč myslíš?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2017
                Autor: Jrr
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Jednak proto že zbytečně si zvýší spotřebu a tím sníží dojezd a machruje na nesprávném místě:-)
                  Co je za machrovství když předjedu obyčejného cyklistu ne vlastní zásluhou?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.06.2017
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Různí lidé mají různé priority. Neměl bys nadávat elektrocyklistům jen protože máš jiný názor na to, kde je to správné místo k machrování... :-)

                    Mně třeba fotbal nikdy nepřišel jako zajímavý sport, ale asi bych hráče nenazval hlupáky jen protože si "zbytečně" okopávají boty... :D

                    Dokud ten člověk neohrožuje okolí nebo mi nekomplikuje život, ať si klidně machruje...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 07.06.2017
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Elektrokola podporují lenost...

                           

                      A copak fotbalisti machrují a hrají proti třeba invalidům?
                      Namachrovaný elektrokolař co se snaží za každou cenu závodit s kýkoliv kdo ho předjede je u mně hloupý. Je to můj názor tak mně ho laskavě neber. Ty si mysli co chceš je to jen tvoje věc a závoď si ským chceš, mně je to u zadele:-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.06.2017
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Před nedávnem jsem se také naháněl s elektrokolistou.
              Po rovině tak 35-38, pak přišlo město a dva kruháče a rázem byl 200m za mnou. :-)
              Výkon sice mají, ale ne techniku.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 07.06.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Jak kterej :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2017
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Ty už ale přece jezdit na elektře nepotřebuješ... ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.06.2017
                  Autor: Jrr
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Střihnout kruháč málem příčky je technika? :O
                I když súseda na kruháči poctivě kroužila a ,,šikovný" řidič ji přehlídl a sejmul. Ještě stihla uhnout ke středu a hupsla do kytiček uprostřed. Přece sebou neflákne o asfalt, že! :-D Nic se nikomu nestalo, naštěstí!:-) Tož jestli přece jen není lepší technika středem kruháče?!:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 07.06.2017
                Autor: plusjedna
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Armstrong taky nejezdil moc fér, a spousta dalších....

            Legálnímu ekektrokolu to na silničce pravděpodobně nandáš i v delším kopci, protože to bude vařit, tedy nemám zkušenost ze střeďákem.

            Na postaveném kole, co jede na páčku, tě v kopci dostane ten výkon motoru, prostě kilowatu neušlapeš.

            Na dlouhé tratě, nad 200 km, běžná elektrokola předjedeš, protože musí dobíjet.

            Zase, když postavíš kolo sám, nadimenzuješ baterie, dostane tě, ale to je soubor cyklisty a motorky, tedy značná netovnost výkonu

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2017
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Vybavuju si, že jsem před lety někde viděl video - test. Trénovaný cyklista jel na svém kole, slečnu posadili na elektrokolo. Dali závod a světe div se, elektrokolo vyhrálo!

            Jenže! Trasu zvolili do nějakého kopce, kde nehrozilo, že zabere omezovač. No a ta holka byla asi nějaká závodnice, takže i bez motoru by to většině nandala, tudíš jestli ji motor přidal 200W, logicky neměla problém vyhrát...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.06.2017
            Autor: Jrr
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Ja stím souhlasím co jsi ty i ronda uvedl, nesouhlasím že češi jsou liní. Ano někteří jsou líní ale drtivá většina ne. Stačí se podívat kolik máme chatových a zahradkářských kolonií, ti lidé to lenosti nevybudovali.
        A tak si i něktří koupí elektrokolo aby si na tu svou zahrádku či chatičku pohodlně zajeli.
        Ať se ten kdo napsal ten článek zajede podívat knám jak jsou o vikendech a prazdninách cyklostezky přeplněné.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 23.04.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Článek ale nebyl o tom, že Češi jsou líní - ale o tom, že samohyby (v tomhle případě i elektrokola) lenost podporují. A zlenivět dokáže i člověk, který zatím líný není. Taky lenost není univerzální u každého pro všechny činnosti. Například do pedálů zbytečně nešlápnu, ale nejsem líný se pořádně nažrat :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Můj kámoš, doktor H. tvrdí, že nejlepší je pohyb na zdravém těle :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Jsme skvělej národ, líní ani náhodou.
          Kutilové, zlepšovatelé, tvůrčí, někdy až komicky, vynalézaví, šikovní, pilní.
          Jsme dobrý národ.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.04.2017
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Bejvalo to ale lepší, sice znouzectnost, ale lepší. Dneska už to jde taky do konzumu.
            Kdopak si dneska něco udělá na autě, opraví v domácnosti. Zdaleka už ne tolik lidí, co dřív. To i kdejakej doktor bejval minimálně po dobu stavby baráčku i zedníkem, instalatérem... Dneska se to zadá firmě, servisu.
            Ale není to samozřejmě o lenosti o lenosti. I když zlenivět se samozřejmě dá snadno, když je na všechno nějaké udělátko a nějaký pohon...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.04.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Máš recht, ale furt jsme na tom o dost líp, než ti kolem...

              Možná že jsme fakt líní, oproti Němcům, proto furt vymejšlíme jak si to usnadnit, a v tom jsme dokonalí.

              Nekecám.
              Nejde jen o fyzickou lenost.
              My vyhráváme i v tom, jak si práci ulehčit při zadáváni dat do počítače (to nemluvím o databázových programech co si objednává státní správa).

              My zadáváme konstrukce.
              Začalo to tak, že chtěli udělat a malinko vylepšit co měli v DOSu pro Windows. Udělali jsme to přesně jak chtěli, ale nabídli jsme jim řešeni, jak to dělat líp a rychleji, efektivněji.
              Říkali, že to zákazník nevezme, že je "naučený na svoje". Udělali jsme dvě varianty, zákazník to moh dělat po starém, nebo po novém, zvolil si sám.

              Na jednodušší si zvykneš rychle.
              Dneska vše co se týká uživatelského rozhraní nechávají nám, kluci z Prahy to vymyslí dobře.

              Teď jsem já ten, co je brzdí, co jim říká, tohle je moc velká změna, to zákazníka naštve. Prostě stárnu, nechci se nic nového učit, je čas mě nahradit.

              V tom jak si usnadnit práci jsme fakt dobří.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              "Kdopak si dneska něco udělá na autě" - to asi nebude jenom leností, já si někdy po roce 1985 asi 3x měnil těsnění na vodní pumpě na Š 100, dnes ani nevím, kde moje auto vodní pumpu má, a dost pochybuji o tom, že to těsnění půjde koupit v Mototechně (případně ho seženu od kámošů ze Škodovky, jako tenkrát). O tom, že bych si těsnění pod pumpu vyseknul z klingeritu jako tenkrát, ani nemluvě.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.04.2017
              Autor: Docent007
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Elektrokola podporují lenost...

                     

                Fůra lidí si ani nedoleje demi vodu do chladiče, spolejhá na servis.
                Ale je to tady vidět i u kol. Kolik lidí se v nich vrtá a do jaké hloubky.
                Totéž v domáctnosti. Dřív byl každý malířem pokojů, kutilským instalatérem, elektrikářem atd atd. Někdo je dál, hodně lidí ale zvedne telefon...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.04.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  Podepisuji.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  No to je ono zvedne telefon zavolá malíře a sám jede na kole na výlet:-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Pokud ano a má na to, tak je to ta nejlepší varianta jaká by mohla být :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    Návrat do normálního světa.
                    Ano, nechám Karla posekat trávník, a jedu na kole.

                    Karel má co házet do automatů, já posekanej trávník, jen Bureš osušil. Karel dostane EET.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Elektrokola podporují lenost...

                       

                  No já jsem zrovna dnes znovu z gruntu smontoval svého Favorita po celkové kompletní obnově laku na rámu. Je, to hotové, mám z toho velikou radost, mnoho jsem se naučil, ale kdybych si koupil nové kolo a ten čas věnoval profesi, tak bych ušetřil. No a o tom to je. Buď to děláš jako hobby, nebo to jen tak trochu prasíš a je to velice neefektivní. Pokud máš čím si vydělávat lépe, tak se to nevyplatí.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.04.2017
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    To je jinej level, jak říkají Dfensové....

                    Kdybych dělal jen to, na čem vydělám, nebo co se vyplatí, skončil bych u Chocholouška.

                    Ale stejně, někdy se sjedem, půjčí ti Zeleného karbóna a pochopíš, kde to je.

                    Já Hrabošovi nevěřil slovem, když to říkal, a tímto se mu v jeho nepřítomnosti, omlouvám.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Elektrokola podporují lenost...

                         

                    No jo, ale totez by platilo i o tom natirani plotu na chate, strihani stromku a pestovani rajcat. Profici to umi lip a efektivne.
                    Nakonec, vydelavat dost, tak za sebe poslu na vejlet Sagana a sam jdu hakovat...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.04.2017
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Což elektrokolo, to lenost nepodporuje.
    Ovšem takový dětský kočárek, co umí sám dítě drncat a a tomu nabít miminku i mobil...to je do života terno:-))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 24.04.2017
    Autor: Lanna
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Copak elektrokolo. Ale jmelí!

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.04.2017
      Autor: Zden42
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Někteří holt článek nedočetli:-))
        Vždyť i ten vynálezce toho elektrického kočárku sám o sobě říká, že je takový líný tatínek:-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.04.2017
        Autor: Lanna
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Dej pokoj s drncáním, zapomnělas už, co pan Kos vytrpěl kvůli němu od pana Lorence, než postavili barák? A pak že klekání!:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.04.2017
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Elektrokola podporují lenost...

         

    Hezká ukázka, jak lidi nalákají nadpisem a článek se elektrokol vlastně týká spíš okrajově, hlavní myšlenka není nic nového, lidi se nehýbou, tak tloustnou.

    Hned úvodní tvrzení, že "Obezitou trpí v současné době více než padesát procent lidí", mi připadá těžko uvěřitelné a zajímal by mě zdroj, respektive na jakém vzorku populace to naměřili (u politiků může být).

    Pokud kterýkoliv člověk pojede na elektrokole místo auta, bude to podle mě přínos jak pro něj, tak pro okolí. Představa, že lidi s elektrokoly by bývali (kdyby nebylo elektro) jezdili stejně často na normálním kole, mi připadá naivní.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 07.05.2017
    Autor: Jrr
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Souhlas, jen zapomněli dát odkaz na nějaký zaručený přípravek na hubnutí. Hloupý PR článek.

      Jezdím na doma sestaveném elektrokole od roku 2011 a vídám na nich převážně ty skupiny uživatelů, pro které mají smysl - vyšší věkové kategorie, kterým ubývají síly a chtějí si nadále užívat cyklistiky.
      Samozřejmě, je to módní věc a tak občas potkám mladého frajírka na drahém elektrokole, či nafrněnou "modelku" na městském kole, ale to jsou vyjímky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.05.2017
      Autor: vysočina
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Nevím co tu řešíte.Podívejte se okolo sebe kolik je aut a kolik tlustých bravků v nich sedí a kroutí volantem. Ani kolo nemají natož elektrokolo ..

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.06.2017
        Autor: jiriST
        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Přesně tak, jako "bonus" za nimi zůstávají zplodiny, které musíme dýchat. Zajímavé je, že nikdo nepíše:"Automobily podporují lenost"! Ale "skvělé komentáře" pod nějakým článkem z nehody, při které se zranil cyklista, i když nehodu zavinili řidiči aut, ty vždycky stojí za to, např: https://www.novinky.cz/krimi/439062-superb...
          Já osobně jezdím nejraději po cyklostezkách a lesních asfaltkách, jenže když se potřebuju odněkud někam dostat, tak musím občas chtě nechtě na silnici, protože cyklostezky všude nevedou....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.06.2017
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Elektrokola podporují lenost...

           

      Na té obezitě něco bude, překvapilo mne kolik účastníků této diskuse uvádí že váží 100 kg a víc (také se tu objevilo 120 kg). Zdravý člověk by měl vážit tolik kg kolik má nad 100 cm výšky (připouští se + 10 %).
      Lenost je silné slovo, u některých uživatelů ale jde o pohodlnost, ono je pohodlnější stisknout páčku "plynu" než muset přišlápnout do pedálů. Je rozdíl mezi tím když uživatel elektropohon používá jen pro přípomoc ve velkěm stoupání a většinu cesty absolvuje vlastní silou, nebo ho používá prostě proto, aby se nemusel téměř vůbec namáhat a elektropohon má v činnosti po většinu cesty.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.06.2017
      Autor: honmer
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Tak schválně kolik jich tu je takových? 5? A to je nějaký směrodatný vzorek?
        Ja když měl 150Kg tak jsem jezdil štreky 100- 200km když jsem měl volno (bez motoru, v té době ani nebyly). Jinak jsem jezdil denně minimálně 30-50km a to jezdím od 18let.
        Hubnout nešlo, až posléze se zjistil nádor na šítné žláze a z toho prameníci potíže.
        Tak že bych nesoudil kdo kolik má kg ale jakou má kondici.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.06.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Tohle pravidlo mi připadá iracionální. Když by někdo měřil 120 cm, tak má vážit 20 kg? To už snad nebude slučitelné se životem a +10% to nezachrání...

        Výpočet BMI není dokonalý, ale výsledky z něj padají uvěřitelnější. :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.06.2017
        Autor: Jrr
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          To platí pro dospělé lidi standardního vzrůstu, nikoliv pro trpaslíky a děti. Je to velice přibližné a zjednodušující jako všechny tyhle indexy.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.06.2017
          Autor: Brahma
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        když někdo váží víc než to kolik je jeho výška minus 100 cm neznamená, že je obézní ale, že je moc malý.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.06.2017
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Tohle tvrdívala Helena Růžičková. Váhu že má naprosto v pořádku. Akorát nenarostla do předpokládaných osmi metrů...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 01.06.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Elektrokola podporují lenost...

                 

            Tak tohle parádně pobavilo, skvělá hláška.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.06.2017
            Autor: bolek
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Elektrokola podporují lenost...

                   

              Nejlepší na zhazovaní kil jsou dřepy :D Problem je že se člověk začne nehorazně potit.V kombinaci s klikama se po určíté době z člověka stane normálně zvíře..Na kole jsem nikdy tak nezhodil jako po teto kombinaci.Přesně z 110 na 88 a za pár malo měsíců.Doporučuju projít před nastupem na elektrokolo a se sportovním výrazem vyjet abychom měli sportovnícho ducha. :D

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 01.06.2017
              Autor: jiriST
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Nemá smysl tady diskutovat o tělesné váze, zajímavější je otázka využívání kola. Myslím si že je pro dost zájemců a uživatelů podstatná pohodlnost, možnost bez námahy vyjet tam, kam by se nedostali vůbec nebo jen s vynaloženim značné námahy. Proto to volání po vysokých výkonech. Je rozdíl mezi tím, když chci kolo pro sportovní využití a stačí pár wattů pro zdolání nejtěžších pasáží, pak je potřeba se zaměřit na to aby pohonná jednotka sama spotřebovávala minimum energie, tedy aby šlapání při vypnutém motoru nebylo těžší než na běžném kole bez motoru, kolo by mělo být co nejlehčí, aby nebylo nutné s sebou vozit kila navíc, kolo by mělo mít také převody jako normální kolo. Nebo pak je druhá skupina zájemců, kterým nevadí kila navíc (mám na mysli váhu samotného kola), ani nedostatek lehkých převodů pro jízdu bez zapnutého motoru, jde jim o pohodlí, počítají s tím že motor dodá velkou část nebo většinu potřebné energie, připomoc bude zapnutá prakticky trvale, pak je ovšem nutné jít do větších výkonů a baterie s vyšší zásobou energie. Kolo pak neslouží ke sportovnímu využití, ale především jako dopravní prostředek. Pŕí pořízení je potřeba se zajímat o watthodiny která je baterie schopná dodat. To závisí na napětí, ovšem to je omezeno vlastnostmi motoru a řídicí jednotky.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 02.06.2017
        Autor: honmer
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Elektrokola podporují lenost...

             

        Jo, a u ženskejch mínus 110 :))
        Bejvávalo, časy se mění. Dnes už jsou jen dva typy, modelky a ten zbytek :))
        Ale abych byla upřímná, taky mě ty deklarovaný váhy trochu zaráží. Co znám normální chlapy, a nejsou to už žádní jinoši, tak osmdesát kilo je běžná norma na běžnou figuru, u některejch se do toho vejde i pivní mozol. Na druhou stranu ty metrákový pořízky vidím svižně dupat do pedálů... Pak celkem chápu, že jim starej favorit nestačí a potřebujou tlustý gumy, na takový to nebylo dimenzovaný, a až vůbec ne s bagáží navrch :)) I ty řetězy a kazety dostávají pohulit a musej to měnit v intervalech mi nepochopitelnejch, ale dupou do toho a jedou svižně, ne že ne. Nakolik to jejich tělo snáší těžko říct, třeba jsou konstitučně pevní, třeba se to na stáří vstřebe a vyšlachuje dřív, než se klouby zničej a hercna pukne, fakt nevím. To je nejspíš každýho věc, v jaké kondici se cítí dobře.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.06.2017
        Autor: bara2
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Elektrokola podporují lenost...

               

          Tak nějak.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.06.2017
          Autor: petrp
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

641 cyklistů (1 přihlášený)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024