reklama

Dámské lehokolo

Někde jinde se vede diskuze o dámských dimenzích kola, zda je preferujeme či je nám to vcelku jedno a mnohdy marketingové tahy ignorujeme.
Dostala jsem se do řeči s jedním přes marketing ;-) hned po-té, ce jsem mu ukázala svou (rozdělanou) diplomku: highracer (lehokolo s vysoko postaveným sezením a silnička - dual 26") pro průměrnou Evropanku, tedy kolem 165cm výšky. Takovéto kolo v podstatě nikdo sériově nevyrábí, nebo spíše se nikdo nesnaží pokusit se dát sedlo tak nízko, aby výše popsaný jezdec mohl pohodlně dosáhnout nohama na zem, což se promítá hlavně do bezpečnosti při ovládání takového stroje...
No ale proč píši: onen člověk (Láďa z lehokolo.com) mě přesvědčoval o tom, že na takové kolo není poptávka, tak proč nabízet. Na lehoakcích vesměs ženské chybí, to vím i já. Já si ale myslím, že žen na ležákách je málo, neboť pro ně vpodstatě nejsou kola a ne každá je s to si ho sama v garáži posvařovat z jeklů. A čekat na spásu ze strany partnera...
Co si o tom myslíte? Proč ženské nejezdí na ležákách?

[ Zpět ]
Datum: 13.04.2006
Autor: evan
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Už jsem nad tím přemýšlel, ale naprosto bezvýsledně. Přesněji nenapadl mě žádný jednoduchý důvod, a i ty malé, co mě napadly, to nedokážou vysvětlit. Třeba na Azub 5 by měly relativně dobře nasednout i meší postavy než 165cm, rám i sedlo jsou dost nízko. O Azubech 4, 3 atd. platí v podstatě totéž, a v Nivnici bylo Azubů s 20" předkem rozhodně víc jak deset, možná patnáct, a žádný neměl majitelku, samí majitelé.
    Takže pokud existuje nějaký jednoduchý důvod, asi bude jinde než v nasedání na kolo. Chtělo by se to ptát cyklistek a lehocipedistek, ale ty druhé tu kromě tebe nejsou, tak to půjde ztuha.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Autor: Jirka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Mám nejlevnější lehokolo - AZUB Cé DD27. Když jsem ho koupil a naučil se na něm jezdit, nabídl jsem rovněž své ženě, jestli na něm nechce jezdit - resp. nejdříve se naučit jezdit. Přestože je jinak aktivní cyklistka - jezdíme spolu na singlech i na tandemu i na dovolené a potíže s udržením rovnováhy rozhodně nemá, tak na tom ležáku se narozdíl od mého kamaráda nějak necítila dobře. Prostě prohlásila po pár pokusech , že to by pro ni asi nebylo. A musím řici, že od toho lehkola odcházela s oddychnutím, že natom nemusí jezdit. Zato můj kamarád to zkusil a po dvou letmých pokusech jezdil jako rozený lehocipedista. Já bych prostě řekl, že muži jsou trochu exhibicionisti a rádi se odlišují za každou cenu v těch dopravních prostředích - at´už jde o kolo či o auto. Ženám stačí zřejmě to, ce není tak nápadné - snad kromě jejich oblečení. Rovněž neznám moc žen, která by byla ochotna dát za kolo 40 000 ,- Kč. To spíš chlap si pořídí tak nákladného "oře", ale ženy mají ve spoustě věcí poněkud jiné priority a často se raději "drží při zemi". Kolikrát to vyžadují i od svých mužů a trvale je k tomu nabádají. Nebo vy snad neznáte ty otázky typu: " Prosím tě, můžeš mi říct, na co tohle budeš potřebovat?" nebo " Co pořád na tom autě (kole)děláš? Proč pod tím pořád ležíš ? Vždyt´už dávno musíš mít na tom všechno hotové..." :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Marty ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • souhlas

           

      Ženám není vlastní touha předvádět se na kole.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (lada lehokolo.com)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Zaujalo mě jaks říkal, že to zkusí, a když to nejde hned, tak přestane. To už jsem taky viděl, skoro ve všech případech (tedy ve všech kdy se to vůbec odhodlá zkoušet). S takovým přístupem se pak nejde divit, že je jich málo, ale kde se to bere? Mají muži radši výzvy? Když jsem zkusil lehokolo poprvé, vzápětí jsem spadl. Místo abych to odstrčil pryč jako neřiditelný nesmysl jsem se naštval, že někteří to přece umí, tak se to zkusím naučit taky. Podobné věci jsou k vidění třeba u počítačů: ukážeš jí, jak to, co dělá při práci třikrát dokola během pěti minut udělat mnohem jednodušeji, ale ona tě pošle pryč a dělá to dál tak, jak se naučila kdysi prvně. Taky všechny pračky, mixéry a podobné věci vždycky vynalezl chlap (možná když neměl nikoho, kdo by pral na valše za něj:-)). Je v tomhle ten zásadní rozdíl, nějaká vrozená touha po experimentování a objevování?

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Ještě k tomu exhibicionismu: Podle toho, jak přihlížející reagují (přátelsky/nepřátelsky), jsem po třech letech schopný si jejich pozornost i užít. První dva měsíce po koupi prvního lehokola jsem ale myslel, že se z toho zcvoknu, lezlo mi to nanervy a na výlety jsem jezdil někam, kde bylo co nejmíň lidí. Kdyby lehokolo nabízelo jen o trochu menší požitek z jízdy, býval bych toho nechal už kvůli tomuhle. Ti z vás, co mě znáte až teď, znáte jen to, co ze mě udělalo lehokolo. Toho ušlápnutýho co se držel v rohu a snažil se nebýt vidět jste nikdy nepoznali. Lehokolo člověku pohne nejen s fyzičkou, ale i s psychykou.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        K tomu pristupu zen k technice,jeden kolega udelal takovej test,nechal lidi u nas v praci (asi 12ks) nakreslit siluetu jizdniho kola (klasicky vzprimeneho).Vsichni chlapi ho nakreslili spravne,vsechny zensky spatne (sedlova trubka vedla do osy zadniho kola atd.).Samotnyho me to prekvapilo.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (lada)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    To jsou ale kecy o ničem, já nevím v čem vidíte problém? Na ležáku jezdím, obr nejsem. kolo se dá vyrobit doma a na výrobce seru.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Peďa ([email protected]))
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Eva, Eliska, Blanka ??????

         

    Tak já znám celkem tři holky, co jezdí na lehokolech. Evina, ta co se tu opřela do mé skepse o potřebě kol pro malé ženy, Eliška, to je přítelkyně Honzy Gally, vysoká dlouhonohá jezdí na normálním Azubu tuším dokonce na Maxovi a Blanka - žena pražského lehocipedisty a vynálezce jinak lékaře Pepíka Vorla. Ta má zase standard Azub tuším 2 nebo 3.
    Jediná kandidátka na speciál lehokolo je Eva a to čistě proto že je do lehokol blázen úplně a potřebuje ne jentak ledajaké lehokolo, ale 2x26 highracer s pohonem předního kola.
    Co z toho vyplývá?
    Zřejmě nicmoc, tuším že statistický vzork jsme ve škole říkali něčemu přes tisíc případů.
    A mimochodem jedna z prvních německých majitelek Azubu byla a stále je i jedna Heidi výšky asi 150. Má Azub 2 a vešla se na něj.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (lada lehokolo.com)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Eva, Eliska, Blanka ??????

           

      Když ono to asi nebude až tak o typu kola. Moje přítelkyně také naprosto odmítá to byť jen zkusit. Já si prostě myslím, že je to o přístupu k životu a světu vůbec. Jen málo žen , které znám je ochotno se věnovat nějak víc jakémukoli sportu, tedy pohybu jen pro ten pohyb, jinak postrádajícímu smysl. DOjet na kole odněkud někam jistě, ale jet se projet jen tak? Samozřejmě je spousta vyjímek, tak mě nechytejte za slovo! Za druhé jen málo žen je podle mne ochotno věnovat tolik času a peněz svému koníčku, který vlastně k ničemu není. Ženy jsou na rozdíl od nás chlapů mnohem praktičtější. Za třetí většina žen není nijak zvlášť okouzlena technikou. Já když vidím auto, zajímají mne jízdní vlastnosti, výkon motoru apod. Mou přítelkyni zajímá barva a tvar karoserie. A lehokolo se jí prostě nelíbí, takže na něm jezdit nebude. Navíc jí strašně vadí, že jsem středem pozornosti a ona rozhodně být nechce. A na lehokole by byla, to je asi jediná věc, která na lehokole vadí i mě. Jinak nesnáším paušalizování a házení do jednoho pytle, takže se omlouvám, jestli jsem se někoho dotkl. Podle mne je většina žen prostě jiná a děkuju Bohu za to!!

      [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Eva, Eliska, Blanka, Alarka...

           

      1. Láďo, ja se do tebe nenavážím. Naopak, jsi mě nahlodal natolik, až je mi z mého dosavadního snažení trochu šouflo...
      2. Ještě jedna ležákistka je manželka od Turiji Kempe - Alarka, ovšem od té doby, co se z Brna odstěhovali, je není vidět :-|
      Jinak dávám za pravdu jiným, kteří zde vyslovili domněnku o pomněnce, totiž, že ležák je spojen s exhibicionismem. O tom jsem moc neuvažovala, když jsem na něj prvně nasedla a totálně lehokolu propadla. Bylo to totiž v NL a tam už nejste tak moc divní.
      Na tu exhibici mě naučil si zvyknout nink. Hodil mě do vody, ať plavu. Jednoho nepodstatného dne řekl: "Evan, vezmeme to přes Masaryčku", tzn. projet na ležácích v people špičce nejrušnější pěšozóní ulicí v Brně. Tam už se neschováte.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: evan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Eva, Eliska, Blanka, Alarka...

             

        To bych opravdu nerad. Vydrz, delas to dobre.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (lada lehokolo.com)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Dávám za pravdu názorům, které tu zazněly a říkají něco o tom, že ženám vadí jezdit na nezvyklém zařízení. Soudím tak podle toho, že když jedu někam na koloběžce, tak ona se raději drží v mírném odstupu za mnou (jedouce na kole), natož, aby jela na koloběžce také.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      toz tak to nepozoruju, peda si kolobku prala tak jsem ji jednu zelenou vyrobil, ted na ni jezdi sama po meste a nekdy mi dovoli si ji pucit /zatim svou nemam/...
      exhibicionismus je celkem navykovy :-)), teda aspon s lezakama, no dobre, ale kdyz ono to fakt jezdi uplne jinak nez normalni kolo :-))
      mezi lidma je to sranda i pokud exhibicionismus vypustime nebot to vyzaduje predpovidat na jine urovni nez v beznem provozu...

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (nink)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Jak tak koukám (vlastně čtu), pánové, tak nás máte docela dobře prokouknuté. Sama jsem na lehokole ještě nikdy nejela, ale zkusit bych si to určitě chtěla. Myslím, že lehokola mají stále velice malou publicitu mezi veřejností. Přeji evě(n), aby se jí dařila propagace lehokol.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2006
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Díky!

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: evan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Jinak názor Nizozemce:
    Jacob: maybe women have a bit hesitations with the laying position and don't have much interest in fast bikes and technical image.
    Evan: a technical image? the bikes aren't more technical than normal, are they?
    Jacob: no, not much more, BUT: they're different, so it's probably harder to see through this technical stuff. People are already used to normal bikes, they don't need to think about how it works, they just use it. In case of recumbent people will have to think about how it works.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      nešlo by to i pro nás blbce, co se ve škole učili akorát rusky a slovensky? Prosím.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        Jinak názor Nizozemce:
        Jacob: možná ženy trochu váhají kvůli ležící pozici a příliš je nazajímá rychlost a technický image.
        Evan: technický image? ta kola nejsou techničtější než ta obvyklá, ne?
        Jacob: ne o moc ne, ALE: jsou odlišná, takže je zřejmě těžší prohlédnout tu technickou stránku věci. Lidé jsou zvyklí na klasická kola, nepotřebují u nich přemýšlet jak to funguje, prostě je používají. V případě lehokola se lidé musejí nedřív zamyslet jak to vlastně funguje.

        Je to tak dobře, Evo?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2006
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dámské lehokolo

               

          jj, vždyť umíš anglicky lépe, než já!
          díky za překlad

          [ Zpět ]
          Datum: 14.04.2006
          Autor: evan
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Možná je to i tím, že na lehokole nevypadá holka tak elegantně, jako na vzpřímeném, kde si může vzít i sukni (viz Vašáriová v Postřižinách). :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2006
    Autor: Krata
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Myslím, že i tento názor má něco do sebe. Na druhou stranu, pánové, myslím, že nejeden z vás se rád podívá na "zadní partie" sličné cyklistky. U lehokol byste o tyto pohledy přišli. 8-))))

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        Zase bychom dobře viděli na jiné partie, hehehe, myslím.... např. na nohy, které jsou na lehokole podstatně výš a tedy více na odiv....

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Marty ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dámské lehokolo

               

          Nebo na pedály. :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 20.04.2006
          Autor: Krata
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Propagace lehokol pro ženské

         

    Díky vašim poznámkám jsem přišla na jednu z cest, jak ženské oslovit. Na ležáku se hubne, anižby to člověk nějak plánoval, o to silně usiloval. Obzvláště břicho jde rychle "dolů". Jinak to tvaruje stehenní a hyžďové svalstvo (ostatně jako i na vertikálním - jen mi přijde, že mnohem mnohem rychleji). Takže žádné bezbublinkové minerálky, ale ležák (aji s pivní dietou, jdou ta kila dolu ;-))!
    Už se chytáte některá? ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Propagace lehokol pro ženské

           

      Možná správnej směr Evo :o)) Na tu mojí mi to ale nepomůže :o( Ona to ví a chodí pravidelně do posilovny, kde maj rotoped lehokolo. Ale jednak tam prej nemusí držet rovnováhu a za druhý na ní každej nečumí a nechodí se jí ptát jak se na tom jede. Když jsme spolu byli v létě na dovče a já za tu dobu než si stačila koupit zmrzlinu, měl kolem sebe asi dest lidí, který se ptají pořád na to samý, tak dělala, že mě nezná a jela napřed :o)) Ale asi je to fakt ten správnej směr přesvědčování. Možná ještě nezahodím flintu do žita a zkusím to znovu. Dík

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Propagace lehokol pro ženské

           

      Vidíš, to břicho je jedna z věcí, na kterou se nejčastěji ptají ženský, to jsem si před tím nevzpomněl.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Propagace lehokol pro ženské

           

      Já jsem dřív vždycky po Vánocích ztloustl z 61,5kg na 63kg, ale od té doby, co mám lehokolo, nevydžím v zimě nejezdit a už jsem se nikdy nedostal nad 62kg. A že jsem se snažil:-).

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2006
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Nemyslím si, že ženské "netouží" po lehokole jen díky nedostatku exhibicionismu, pokud důvod, proč si pořídit lehokolo posunujete tímto směrem. Exhibicionismus je geneticky vlastní většině populace (už díky tomu, že je evolučně výhodný:-)). Souhlasím s Jirkou As, že je to hlavně o přístupu k životu, nespokojit se jen s něčím konvenčním a zjišťovat, jak se mohu posunout o něco dál. V případě lehokol ale tento postoj jde ruku v ruce s technickými znalostmi a dovednostmi. A je málo ženských tak technicky zdatných a zapálených jak evan. A ještě méně ženských má takto založeného partnera, který je dokáže strhnout (Honza Galla a Eliška)

    [ Zpět ]
    Datum: 15.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (ln)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Mimochodem vite ze prvi dva exemplare Azubu sly do Krkonos dvema manzelum! Tedy do silenych kopcu a muzi a zene. Takze tech lehocipedistek bude v CR trochu vice. Evin high racer je taky dost specialka. Eva je kratka a zatocit super oversize hlinikovou trubku aby sla dostatecne nizko se proste neda... Zustal bych u 20x26 pro zeny. S Eliskou a Pavlem Falytnkem jsme ted byli o Velikonocich na Labske cyklostezce. Takova povodnova turistika. Nastesti vsichni tri na maxech. Myslim, ze Azub 5 by Elisce sedel vic. Zeny proste potrebuji mit trochu te jistoty a pevnou pudu pod nohama a to na Maxovi moc neni. Zvlaste kdyz je nalozeny.

    Jinak nevim, proc zeny na lehokolech nejezdi. Moje kocka ma na lezaku najetych nekolik tisic km a moje sestrenice stavi uz druheho karbonoveho leho ore. Tak nevim :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 18.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (honzagalla ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Mam celoodpruzeny Azub4 a moja manzelka Renata (157cm) to vyskusala niekolko krat. Odvazila sa jazdit len na bezpecnej ceste bez premavky, lebo sa necitila bezpecne prave kvoli vyske sedadla.
      Na druhej strane aj to je pravda, ze zeny maju mensi zaujem, resp. menej zien ma zaujem vyskusat si lehociped. Moj lehociped vyskusal cca 100 muzov ale len 10 zien.
      Podla mna najlahsie by bolo upravit Azub Max s kotucovymi brzdami tak, ze vymenit kolesa 26x26 na 24x24 alebo 20x20. Cely stroj by sa takto posunul nizsie, geometria riadenia by sa zachovala lebo vidlice by ostaly povodne na kolesa 26''. Esteticky asi nic-moc ale baby by to mohli vyskusat...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Csaba)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        24" by se snad ještě sneslo, ale 2,54cm na výšce sedla nedělá takovej rozdíl, s 20" už by se lišila geometrie předku. Při zachování rozvoru a všech úhlů bys měl kratší trail asi o 14%. Netuším, nakolik by to vadilo. Může být, že to nepoznáš, ale těch blbých pár procent může taky překročit nějakou mez a začne se to chovat hnusně, to neumím předpovědět.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.04.2006
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dámské lehokolo

               

          Mas pravdu s tym trail-om ten sa meni aj pripade ze das len mensie kolesa a geometriu nemenis. Ale ak zmenis nastavenie zadnej vidlice, tak aby zadna cast lehocipedu sa znizila, tak "opravis trail" a zaroven dostanes sedadlo este nizsie. Takto ziskas mozno dalsi 1 cm k tym 2,54cm (v pripade 24'' ) a pouzitym tensich plastov, co su aj nizsie, dalsich 0,5cm. V pripade 20'' kolies uz neviem posudit, ci by stacil rozsah moznosti nastavenia zadnej vidlice na "opravu trailu", ale paradoxne by mohlo este pomoct vyssia predna vidlica (vyssim zdvihom, alebo vidlica na 28'' koleso)

          [ Zpět ]
          Datum: 20.04.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Csaba)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Pro nezanedbatelnou část ženské populace je v íc "in" ON-LINE bruslení, které má i větší mediální podporu ...
    Většina mužů si svou hravost podrží až do vysokého věku, ženy jsou racionálnější (no, jak která, že ...)

    [ Zpět ]
    Datum: 20.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      No, o mediální podpoře kolečkovejch bruslí teda nic nevím. Moc jsem si nevšim. Vím nejvejš o pár webech kamrádů, ale jinak? Všechny akce jdou v podstatě mimo oficiálná kulturní a mediální proudy a pokud nepatříš k týhle subkultuře, tak se o nich můžeš dozvědět jedině z načerno vylepenejch plakátů po městě. Jinak když kolečkové brusle chceš psát anglicky, tak in-line brusle , on-line je o něčem jiném:o)) Ale třeba si ženy přebraly brusle stejným způsobem jako navrhovala Eva lehokolo a co se týče posilování těch správných partií a schazování kil, jsou brusle opravdu skvělý!! Spálí se víc kalorií než při běhu, díky minimálním otřesům se nevytahává hrudník, jako při běhu a šlachy a pod se spíš protahují než zkracují. A na těch nohách a zadečku je to bruslení vidět opravdu znatelně a pro muže příjemně na pohled:o))

      [ Zpět ]
      Datum: 20.04.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        Za opravu mé anglické neznalosti ďekuji, snad si to už konečně budu pamatovat ...
        Mediální podpora : v časopisech typu Katka, Tina etc.,etc....v rubrice o hubnutí ...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.04.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dámské lehokolo

               

          Jo máš pravdu. Tyhle časopisy jsem nikdy nečetl, takže jsem se pozeptal mezi kolegyněmi v práci a potvrdili, že tam několikrát jízdu na kolečkových bruslích pro hubnutí či udržení postavy propagovali, ale jízdu na kole také, takže mediální podpora je zhruba stejná.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.04.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        Ona by se taková jakási mediální podpora dala vidět i v tom, že často se objeví holka na bruslích v televizi (reklama, film...), ale na lehokole ne.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.04.2006
        Autor: Krata
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Má tu snad někdo něco proti in-line bruslení??? :-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 20.04.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mira.l)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    ... no je každopádně zajímavé, že zatím všechny ženy-ležákistky, o kterých jsem kdy slyšel, jsou partnerkami nějakého ležákisty. O nějaké, která by jezdila na ležáku (nebo dokonce stavěla) jen tak sama od sebe jsem ještě neslyšel ...

    [ Zpět ]
    Datum: 20.04.2006
    Autor: PavelŠ
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dámské lehokolo

           

      Tak tak, ženská se do toho sama nepustí. Minimálně potřebuje nakopnout. Teď jsem se s jednou o tom bavila. Párkrát jela na mé překližce a hrozně jí to chytlo. Až by si to kolo i koupila. Ale nemá partnera, který by to sdílel s ní a já bydlím asi 200km od ní, takže se s ní na kole moc často nepotkám.
      Nepotkat kdysi dávno jednoho Holanďana, tak je minimálně o dvě překližky v ČR méně.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.04.2006
      Autor: evan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        Ještě doplním: nebýt jedné ženské, tak nink své ležáky a velomobily ještě stále asi skicuje do šuplíku. Taky potřeboval nakopnout. Nebo se mýlím?

        [ Zpět ]
        Datum: 20.04.2006
        Autor: evan
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dámské lehokolo

               

          mas samozrejme naprostou pravdu...
          ta zenska si byla ty samozrejme :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 21.04.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (nink)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dámské lehokolo

             

        On asi každej potřebuje tak trošku nakopnout. Já o lehokole taky slyšel a jednou nebo dvakrát ho i viděl, ale nenapadlo mě, ho vlastnit. Spousty volnýho času jsem trávil na kolečkových bruslích a jednou jsem na Letný jel do půjčovny půjčit brusle pro známýho, kterýho jsem lanařil k bruslení a v tý půjčovně měli Azub Cé. A když jsem si ho půjčil a zkusil, tak teprve přišlo naprosto nezvratné rozhodnutí, že lehokolo za každou cenu chi.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.04.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • První výsledky online

         

    Lehni - všem!
    Vyvěsila jsem první dvě fotky rozpracovaného dámského lehokola, na kterém teď dnem i nocí dělám.

    http://www.blids.nl/o106/news.shtml

    Jak se vám líbí? ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 30.04.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: První výsledky online

           

      No, mě moc!! Bude to krásný kolo, jen mě furt připadá náhon na přední kolo divný :o)) A nevýhodný. Vlastně jsem to ale na vlastní oči viděl jen na srazu na Ninkově "žehličce" a dost možná to bude jen zkostnatělým myšlením. Lehokolo mi taky nejdřív přišlo divný :o)) Každopádně se mi líbí tvar rámu i posez. Jo a váha kola, která proti mýmu azubu bude někde na polovině :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 30.04.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Úplné výsledky online

           

      Tak už je dopracovaný. Viz link výše.

      [ Zpět ]
      Datum: 04.05.2006
      Autor: evan
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Úplné výsledky online

             

        Krásný stroj, doufám, že ho brzo uvidím z blízka.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.05.2006
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Úplné výsledky online

               

          v sobotu? dáme zase Bicybo výlet?

          [ Zpět ]
          Datum: 04.05.2006
          Autor: evan
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Úplné výsledky online

               

          Jo a dík za pěkná slova :-) Při tvé hmotnosti ti dovolím si naněj i sednout ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 04.05.2006
          Autor: evan
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dámské lehokolo

         

    Těžko na otázku odpovědět, když nejsem žena (skoro bych mohl být, nad udávanou průměrnou výšku mám jen tři centimetry) ale i když z jiných příspěvků jsem pochopil, že hotové kolo pro menší postavu existuje, zřejmě těch 40 000 raději \"vrazí\" do něčeho jiného. Já bych je za něj také nedal. Svou roli určitě sehraje i obava z pádů a případných odřenin, než se lehokolo zvládne. Teoretické řešení je v tříkolce - svou jsem dal dohromady ze starých dílů - nestála vlastně nic a upadnout se nedá. Chce-li někdo formovat figuru, tak větší hmotnost tolik nevadí. Prakticky je ale důvod v tom, že musí chtít jezdit - i když poslední dobou jezdí čím dál víc děvčat, na \"hobby\" akcích, kde dělám občas pomocného pořadatele, je poměr mužů/žen tak 30:1. U lehokol je logicky větší, protože souhlasím s Evou (mimochodem tímto před ní smekám), že není mnoho žen, které \"vletí\" do dílny, nebo garáže s pilkou a autogenem, či pryskyřicí, si stvoří nějaký lehostroj.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.05.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel-Drak ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

630 cyklistů (3 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024