Zas jsem vyzkoušel a velká spokojenost!
Podíval jsem se tak tam kam bych jen tak sám nedojel. Krásná příroda a dobré pivo.
Z Dejvic na Okoř až po Kralupy je to jak dělaný a tady je o tom psáno, informujte se!
http://www.euro.cz/praha/do-suchdola-pojedou...
Dopravní podnik tak i letos pokračuje v testování přepravy jízdních kol na pravidelných autobusových linkách. Lidé mohou cyklobus zatím využít v rámci linky 147 do Suchdola. Cyklisté s jízdními koly budou moci do cyklobusů kvůli časové náročnosti nastupovat a vystupovat pouze na vybraných zastávkách.
Nakládka jízdního kola bude možná v zastávkách Dejvická a V Podbabě, vyložení pak v zastávkách Internacionální a Výhledy. Speciální autobus bude cyklistům k dispozici do konce října.
„Už vloni jsme vybrali tuto linku, která doveze cyklisty směrem z centra a pomůže jim překonat stoupání do Suchdola. Cyklobus přepravoval až 12 kol denně, pevně věřím, že se zájem bude ještě zvyšovat,“ řekl náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD).
týká se jen běžných kol. Tedy ne lehokol, ne koloběžen, ne dětských kol, ne elektrokol.
Když už něco propaguješ, tak aspoň nelži.
Pěkně si původní informace zeštíhlil. Jenže ono se ne všecko hodí do krámu, že?!? Zvláště když je potřeba marketingově podpořit nesmysl na stometrové převýšení s mírným stoupáním https://mapy.cz/s/1yONB
Těch až 12 cyklistů v žádném případě není denně – původní článek si totiž musíš přečíst celý a ne jen nadpis
http://praha.idnes.cz/cyklobus-kola-dopravni...
Pak se dozvíš, že 6 - 12 zájemců jelo pouze o víkendu, ve všední den jen 2 – 4. Osobně si pak myslím, že jezdili stále stejní cyklisté a 1x se svezl cyklopalmovka.
Zkrátka je to akce na prd. Jsou určitě lokality, kde by takový autobus mohl být určitě využíván více.
A mimochodem – jen debil se může nechat vyvézt do Suchodola a odtud jet na Okoř nebo do Kralup. Z tohohle kopce totiž musíš zase sjet dolů, protože ze Suchdola je to tak nějak na všechny strany jen a pouze dolů :o)))
Děvče z tebe by měl Chocholoušek radost!
Není to akce naprd, jen je to pro užší okruh cyklistů třeba jako jsem já, mám slabý motor, slabou baterku a fyzicky na tom nejsem nejlépe.
Co víc stále se jedná o testovací účel, kdy oni lépe než ty vyhodnotí jestli je to rentabilní a dobré nasadit i jinam kde se to třeba i využije líp.
Mohu jen doporučit, velmi ochotný řdič mi mé kolo vzal do autobusu, ptotože vypadalo, že bude pršet.
Doporučuji i přes psycoRadku!
Soudě dle zvýšeného výskytu podobných komentářů si myslím, že jsou asi vycházky nebo opušťáky ?
Hmmm, pěkně to z tebe leze. Takže ačkoli bus není určen pro e-kola, ty se tam s ním necháváš přepravovat a dokonce ti ho pan řidič ukládá dovnitř do busu. Že by ta jeho ochota pramenila z toho, aby to nebylo vidět nebo že má úplně prázdný bus?!?
Podmínky přepravy jsou zde http://www.dpp.cz/cyklobus-na-lince-c-147-opet...
Jen by mě zajímalo, zda jsi započítán do statistiky 2 – 12 cyklistů nebo tě pan řidič vozil jen tak nad rámec této dopravy.
Dovolím si citovat z loňského PR článku ke spuštění této dopravy:
„...Cílem spuštění zkušebního provozu je ověření, zda je přeprava jízdních kol, která je v autobusové dopravě zatím spíše doménou rekreačních linek, prakticky využitelná i v hustém městském provozu. Na základě vyhodnocení zkušebního provozu bude DPP řešit případné úpravy organizace provozu či technického provedení celého zařízení a následně rozhodovat o možnosti nasazení ve standardním (pravděpodobně sezónním) provozu.“
Chceš mi snad tvrdit, že z Dejvic do Suchdola je hustý městský provoz?!? A pak by mě docela zajímalo to vyhodnocení provozu a kolik let vlastně má ten zkušební provoz trvat.
Ne, neočekávám, že jako zakladatel tématu budeš tuto dopravu kritizovat. Zvláště když tě tam vozí v rozporu s přepravními pokyny. Ale když už to propaguješ, tak by to aspoň mělo mít hlavu a patu a ne že se ukáže, že ji vlastně využívá člověk, který se svým typem kola nemá v tomto busu co dělat a využívá ji jen proto, že je líný pořídit si novou baterii. Argument s fyzičkou zcela pomíjím, protože pak už vůbec nechápu, proč rovnou nejedeš po rovince podél Vltavy. Mimochodem – kudy z toho Suchdola sjíždíš zase zpět do údolí?!? Neříkej, že to bereš přes Kozí hřbety. Ale o nesmysluplnosti nápadu vozit cyklisty do Suchdola, tu už bylo napsáno dost.
Nečekám od tebe relevantní odpověď a na tvoje nesmysly fakt nejsem zvědavá. Je mi jasné, že se musím ptát jinde.
Budu na tebe hodný, dej s panáka a budeš zas v klidu! Tohle nemůžeš přežít, utrápíš se a složí tě infarkt!
Já jako starý děděk poznám jestli je někdo psycho!
Kotě klid!
Není cyklobus ve městě popřením tvrzení, že cyklistika je také doprava?
Příklad: Jedu na kole z Krče 5,5 km na nádraží Smíchov. Dále metrem do Zličína. Odtud na kole 3 km do Řep. Ha! Dle Tvého světonázoru - je v tomto případě cyklistika také doprava? Nebo když na kole, tak na kole MUSÍM absolvovat celou cestu? A určitě bude spousta podobných případů, kdy by někdo místo metra podobně využil cyklobus v kombinaci s jízdou na kole.
A další ideový zádrhel - zpátky jedu vždy celou trasu imrvére durchunddurch na kole, anžto sa mi páči Centrální park a Prokopák, a hlavně teda jako je to z kopce. A to už je úplný organizační bordel, ze kterého spadne Ropidí CML - vždyť takto se na Zličíně budou hromadit nevyužitá cyklomísta v metru! :-)
No, pokud se tím nedostanu z bodu A do bodu B, ale jen část cesty, tak bych tomu říkal méněcenná doprava. Pokud je to plnohodnotně použitelné pouze z kopce (nebo za vhodného počasí nebo s omezeným nákladem), tak je to spíše kratochvíle, zábavná aktivita, než skutečná doprava.
Mimochodem, poslední dny dělám taxíka tchýni, která se těžko pohybuje a potřebuje vyřídit věci kolem stěhování (důchod, výplaty z minulých zaměstnání etc.), návštěvy lékařů a chtěl bych vidět ty brněnský aktivisty, jak tohle zařizujou na kole a MěHroDem.
Ano. Jednomístný dopravní prostředek je pro přepravu dvou osob, z toho jedné obtížně pohyblivé, nevhodný.
To je jistě převratné zjištění a teď jsi to těm brněnským aktivistům natřel.
náhodou, někde na , zahraničním cyklowebu tuším . jsem četl, že někdo odvezl svou manželku k porodu na kole, snad na christiaii v ložním prostoru :)
Podle mě to ale nemohl být skutečný aktivista, protože ten by manželku nechal v klidu rodit doma :D
Inu, takže propagace využívání pražské MHD i prostřednictvím nosičů na kola pokračuje úspěšně.
Ale ten výlet Dejvice - Okoř - Kralupy via Suchdol mi nějak nedává smysl.
Kdybych už byla v Dejvicích, tak bych to sřihla přes Trojskou lávku a podél řeky až do Kralup a odtud na Okoř. Pohodička, klídeček. Tedy já bych si před to ještě předřadila cestu Ruzyně - Dejvice a nakonec zařdila úsek Okoř - Ruzyně.
Krásný kolový výletek tak na 75 kiláčků, počítám.
Když výlet, tak do Velkých Popovic!
Od června bude Pod ledem tanková plzeň. Zatím je jen v Kozlovně 11ka a nefiltrovaný samoser, tedy z tanku.
Jenže on nechtěl do Popovic, on chtěl do Kralup. Přes Suchdol, heč:-))
Kam chce není podstatné, podstatné je, aby dojel do Popovic, chce-li to brát přes smradlavé Kralupy, jeho věc :-)
A když na Okoř, tak doporučuju cyklovlak.
Letos s obměněnou trasou, to už na něj budu muset nastupovat až v Rathovici:-))
http://www.kudyznudy.cz/aktivity-a-akce/akce...
No jo, tak koukám, že vláček už mi z Dejvic nejede. Ale to neva, na Okoř vede spousta cest :o)))
http://www.vrstevnice.com/akce/grandaction/okor...
Jen teda přes Suchdol jsem ještě nejela :o)))
No jo.
Okoř se nám tady v tu naší přípražskou stranu pořád plete. Jenom letos už se mi do kolních výletů namotala dvakrát.
A Suchdol jen jednou, když jsem chtěla do bazénu a zrovna tam byly jakési závody. A to jsem tam jela autem. No fuj!
No dyť je to taky takovej krpál. Jak jinak by si ho chtěla zdolat?!? :o)))
Já letos ještě Okoř odškrtnutou nemám, ale bude. A už vím i kudy - je to s podivem, ale opět se mi podařilo najít cestu, kudy jsem ještě nejela. Akorát teda přes ten Suchdol to nevyjde :o)))
Okoř je nudná i v té staré odrhovačce "na vokoř je cesta..."
A Ze slova Suchdol dostávám žízeň.
Správný cyklobus by měl jezdit z Velkých Popovic na Prahu. Prostě protisměrně, z kopce dolů. Nabere "osvěžené" cyklisty a valí na Stověžatou.
Pokusím se v této věci intervenovat u našeho pívovaru, jen co se naučím pár slov japonsky...
Cyklorikša, to je ono!
Jindřichu, ty jsi génius.
To jsem, a asi i dobrej tenista.
Říkali, že mám postavu na baseball, ale v tenise se víc vydělá.
Nikdy jsem to nehrál, ale jsem si jist, že na to mám talent! Nebo myslíš, že bych víc trhnul na baseballu?
Ve staré Praze se na opilce používala košatinka. Ovíňeného šoupli do košatinky a už s ním mazali.
Něco takového by bylo dobré zřídit i u nás. Když by se totiž někdo zřídil, šlo by zařídit tak, aby zřízeného odřídili domů a předešlo se tak možnému řízení za řízení pod vlivem. Teda jen, kdyby zřízený neměl dobrou vyřídilku, pak by totiž byl vyřízenej jak neřízená střela.
Pěkné, ale tohle se bude v japonštině blbě artikulovat:-))
Na tom by si polámal jazyk i Marian.
Udržel jsem se dlouho, ale teď už si taky musím rýpnout.
Jak mají propagátoři vymyšlenu ochranu přepravovaných kol? Když totiž bus zastaví v zastávce, není problém vzít za rychloupínák a odnést si jako suvenýr třeba sedlo i se sedlovkou.
Když to jede meziměsto, tak není kolem busu takový šrumec jako při poskakování po Praze. Navíc třeba brdský cyklobus bere kola dovnitř a ne na záď busu.
Jinak pro cyklodopravu po Praze to má nulový význam. Pro sváteční výletníky by to i k něčemu mohlo být, kdyby to jezdilo po smysluplnější lince.
Já to tedy jednou jedinkrát z Okoře do Prahy přes Suchdol jel, ale nic hezkého a příjemného to není. Okoř jezdím každoročně minimálně jednou, ale kromě té jedné výjimky vždycky jinudy (Vltava, Šárka).
Hmm, a v autobuse nebo tramvaji, když ti někdo vytrhne z ruky kabelu s portmonkou a uteče ještě otevřenými dveřmi (skutečná událost)....nebo, když ti v metru někdo popadne na zemi stojící kufr a uteče (reálná situace)...
Kdo v těchto případech nese odpovědnost?
Oni to budou mít ošetřeno jako v tom vlaku "přepravce nezodpovídá..."
Pověsíš kolo na hák, a zodpovídáš si za něj, i když technicky nemožné, páč místenku máš do jiného vagónu.
Tvoje rozhodnutí, tvoje riziko.
Už si vlakem s kolem dlouho nejel, že?!?
Dneska jsou místa na kola i místenky ve stejném vagonu.
Ale kdeže. Pořád se to děje, že je to jiný vagón. Třeba i v nočním vlaku. Nebo je to skoro na druhém konci vagónu. Anebo je to i blízko, ale sedíš ke kolu zády. Ano, ten problém prostě existuje.
Pokud jde o rušnost zastávek, tak stačí Dejvická. Z autobusu vůbec nevidíš, co se vzadu děje.
Co se týká rizika, je samozřejmě na cyklistovi. Můžeš se pojistit, možná by něco vyplatil i dopravce, ale při delších cestách (například dovolená) to ani zdaleka nenahradí způsobenou škodu.
Největší riziko je při přístupnosti kola zvenku (kolo na zádi busu) v hustém městském provozu. Stejně tak v zastávkových vlacích. V dálkových spojích musí mít zloděj / vandal také jízdenku, což není záchrana, ale trochu to v kulturních krajích riziko snižuje.
No, není to přesně tak jak říkáš, ale i místenka ve stejném vagonu nic nezaručuje, pokud nemáš místo hned vedle kola na které si vidíš.
Ale je to fuk, ty stejně všechno víš líp...
To bych neslučoval. To je přepadení. Takto lze ukrást cokoli (moment překvapení nebo násilí).
Kolo na zádi městského busu je něco jiného. Otočit páčkou, vytáhnout a v klidu jdeš. Chtěl jsem tím ale naznačit něco jiného a sice smysluplnost celého řešení.
Jako plácnutí do vody a PR je to možná dobré. Pro větší rozsah použití je ale nutno řešit drobnosti jako jsou například:
- nutná účast řidiče na opačném konci autobusu,
- kolo by mělo být odstrojené (hmotnost, riziko krádeže),
- zabezpečení (při stání se kolem busu pohybují běžně lidé, typicky za zádí - např. přecházení. Krádež kola nebo jeho části je velmi snadná, pohyb je v podstatě na decimetry od kola),
- znečištění kola (vír za zádí nemalou busu).
Je rozdíl, pokud se toto řešení použije na trase mimo město a na delší vzdálenost anebo v MHD.
Na druhou stranu chápu, je to test a zase tolik to rozpočet DP (potažmo města) nestálo.
Celé je to kokotina, aby se mohlo říci:"my pro cyklouny něco děláme, koukejte, zavedli jsme linku cyklobusu z Dolní Prdele do Horní Prdele.
Je fajn, že kola mohou do metra, to leckde jinde není. Nesnažme se chtít víc, než dává smysl.
A tenhle cyklobus smysl nemá.
Samozřejmě to není pro každýho, ale pro mě to má výhody a tak proč to nevyužít a navíc to už mám zadarmo.
Jste tady tak všichni negativní a jen hledáte špatnýho na všem.
Nejsou všichni takový odborníci a tak namakaný!
Věřím, že to nasaděj i ta kde to bude mít víc smysl, nebo taky mám podlehnout tomu, že jsou to v dp debilové co nevědí, že je to k ničemu?
Uvědom si, že ty jako elektrokolista nemáš v tomto busu co dělat a tady tě vozí jen proto, že tu nikdo jiný nejezdí.
A stále si nám nesdělil, kam se z toho Suchdola dá smysluplně vlastně jet.
Ostatně, není úplně jasné, zda bych taky nebyla vyloučená z přepravy.
Co si představujete pod termínem "dvoukolo"?
Jednokolo (monokolo) - dvoukolo (bikolo,bicykl)
"Přepravovat lze pouze běžná kola, nikoliv kola s pomocným elektrickým nebo spalovacím pohonem, jednokola (tzv. monokola), dvoukola a koloběžky, které by nebylo možné na nosič bezpečně upevnit. Z jízdních kol musí být před naložením sejmuta všechna doplňková vybavení (světlomety, brašny, láhve apod.)"
Já si pod pojmem dvojkolo představuji tandem.
Ale chápu to tak, že z přepravy budou vyjmuta jen ta, která nepůjde bezpečně upevnit na nosič.
Zajímavé je, že třeba lehokola z přepravy vyjmuta nejsou :o)))
Tak si představ děvče, že jsem si to včera zopáknul a nebyl jsem rozhodně sám, bylo nás pět!
Jo ty tvý kecy užs to psala několikrát a tak neměla bys to už konečně naprášit do dpp?
Ze Suchdola vede víc cest od konečný z výhled je zrovna jedna pěkná cestička směrem na kozí bobky a Horoměřice k lesu, ale to ty jistě víš, jen tady děláš dusno jako vždycky mimochodem.
Ano, na dpp i panu Dolínkovi jsem několik dotazů ohledně tohoto cyklobusu psala. Čekám na odpovědi.
A co se týká cest, tak myslím, že ze Suchdola znám všechny možnosti. Právě proto mi to jako start pro výlet přijde nesmyslné. Ale to už se opakuji.
Takže jsi ho fakt naprášila?
Jako ten cyklobus?!? Proboha, tak o tom snad jak dpp, tak i pan Dolínek vědí, když stojí za jeho zrodem a provozem.
Myslel jsem šoféra co mě vezl, tedy dva šoféry co maj aspoň nějakou úctu, která ti zjevně chybí nejvíc.
Tak pokud to bereš jako "úctu", pak k tomu nepotřebuješ cyklobus a můžeš jet čímkoli.
Jinak mě zajímá projekt jako takový a jeho financování, protože bych opravdu nerada, aby myšlenka cyklobusu v Praze zmizela jen kvůli tomu, že se testuje na nesmyslné trase, kde je takřka nulový zájem.
Zdar. Když odhlédnu od žabomyších válek, tak jsem se trochu zasnil, jak by se mi líbilo řešení přepravy kol v pražských autobusech.
Představoval bych si nízkopodlažní kloubový autobus, který by měl zadní část vyhrazenou pro přepravu kol s jejich majiteli. Kolik by se tam vešlo míst kolo + sedadlo? 8? 10? Přičemž bych se vybodl na nějaké zavěšování kol jako ve vlaku, místa by musela být uspořádána tak, aby kola normálně stála. Výhody: nízkopodlažní = lidi si naloží kola sami a rychle, sedíte u kola a hlídáte, na kolo neprší, a protože se nic nezavěšuje na přihlouplé věšáčky, tak mohou dovnitř i elektrokola...
Přičemž vyšší úroveň uspořádání by byla taková, že sedadla v celé zadní části by byla sklopná. V průběhu týdne by tak bus fungoval jako obyčejný autobus, a třeba o víkendu s předpokladem vyššího pohybu cyklistů by se část sedadel sklopila a vznikla by místa pro kola. Přičemž vůz v takové cyklo-úpravě by třeba zvenčí byl označem velkým (snadno demontovatelným) symbolem kola... ZELENÉHO kola, samozřejmě :-)
Je to hodně ujeté?
Také by se mi líbila přeprava busem v Praze - pokud by měla smysl a logiku.
No. Tak z tohoto příspěvku jsem samec velké spárkaté zvěře z čeledi jelenovitých. Tvůj příspěvek na mě působí dojmem, že tvrdíš, že stávající přeprava busem v Praze smysl a logiku nemá. A teď - podle Tebe proč? Jakože je nelogický nesmysl přepravovat se v Praze na kole? Nebo přeprava samotná je OK, ale nelogický a nesmyslný je stávající ZPŮSOB přepravy?
Ufff, těch příspěvků je tady POUZE 45, tak co kdyby sis to pozorně přečetl a nemusel se teď tak blbě ptát??? :-/ I když tam Radka v té větě zapomněla na jedno důležité slovo... To ale v kontextu toho všeho okolo je hned jasné.
Takhle to dopadá, když se čtou jen poslední příspěvky a neví se co se děje/dělo o kousek vedle ;-)
Bus do Suchdola nepovažuji za smysluplný díky trase, kde má vozit cyklisty a i nakládání/vykládání kol dopravu spíš komplikuje. A jsem docela zvědavá, jestli mi dpp či pan Dolínek sdělí, kolik tahle sranda stojí.
Ty tu říkáš, jak by se ti přeprava kol líbila.
No a já s tebou souhlasím - ano, přeprava kol by v Praze měla smysl a logiku, pokud by byla přeprava kol zjednodušená (viz třeba tvůj námět) a dále pokud by takové busy byly na smysluplných trasách.
Bylo by potřeba vyřešit bezpečnost.
Pokud autobus prudce zabrzdí, tak kola popadají, včetně jejich majitelů.
Takže buď zavěsit nebo o něco opřít a přikurtovat.
Stejně jako ve vlaku.
Dost autobusů už má dneska vytahovací pásy podobné těm v autě, myšleno pro kočárky, ale celkem levné a blbu vzdorné řešení, které už je k dispozici.
A všimni si, že v metru připoutání kol neřeší vůbec.
Řekl bych, že v metru je mnohem menší pravděpodobnost, že bude prudce brzdit nebo zatáčet.
Ano, samonavíjecí pásy je docela dobré řešení. U nás jsou i v některých vlakových vagonech. Ale zase to omezuje počet přepravovaných kol, protože se musí nejdřív o něco opřít, aby se dala přikurtovat.
V Praze je docela dost autobusů, kde by to mimo špičku nemělo dělat problém naložit 2-3 kola dovnitř bez očesávání, nebo hákování. Sedačky sklopné, řidítka dáš nad podélné madlo, pás a celkem pohoda..
Ano metro nezatáčí kdovíjak razantně, ale vzhledem k tomu, že kola dnes smí i doprostřed vagonů a tam je není o co opřít a musíš držet sebe i kolo tak i normální brždění do stanice občas dělá problém...
U nás dost cyklistů ve vlaku překvapuje zastávka v Praze Kyjích, celé těleso je tam nakloněné a ano i mě tam kolo spadlo když jsem si ho jen opřel na chodbičce o invalidní plošinu.... a to se prakticky stává +- v rychlosti chodce, vlak tam nebrzdí ani razatně netočí a přesto tak 1x z měsíc vidím lidi se spadlým kolem
Mimo špičku už je možné jezdit s kolem i některými linkami tramvaje.
Myslím, že řešit to stejně u busů, by bylo asi nejjednodušší.
Navíc když ten blbobus do Suchdola je také v režii dpp.
Popravdě, nikdy jsem tu potřebu jet na kole v tramvaji neměl :)
Nesmyslnost nasazení cyklobusu na trasu do Suchdola mě docela míchá, a tak jsem zaslala několik dotazů ohledně tohoto projektu, jeho financování a vyhodnocení na dpp - podle odkazu na kontakty na této stránce http://www.dpp.cz/cyklobus-na-lince-c-147-opet... na tiskové oddělení. A stejné dotazy jsem zaslal také panu Dolínkovi na magistrát a v kopii na jeho sekretariát.
A zatímco pan náměstek Dolínek dělá mrtvého brouka, tak z dpp došla po týdnu první reakce:
Vážená paní,
děkujeme Vám za Váš zájem o cyklobus.
Prosíme Vás o zaslání Vašich dotazů prostřednictvím žádosti o povinně poskytované informace dle zákona č. 106/1999 sb. Bližší informace o podání žádosti naleznete zde http://www.dpp.cz/zadosti-o-povinne-poskytovane...
Njn, tak si to holt nastuduji a podám znovu :o)))
Ale aspoň je vidět, že to někdo četl. Na rozdíl od magistrátu...
Hele, a nedali to na tuhle trasu právě proto, že je to fakt zkušebně a pokud možno s ne zas tak velkým zájmem cyklistů?
Ono kdyby to dali někam, kde o to bude mnohem větší zájem, tak tam asi budou dost velké zmatky + zdržení apod., protože to ještě nemají úplně vyladěné.
Třeba...
Jako co se na tomhle dá asi ladit ?
Jediný co mě napadá, že by s autobusem jezdil rovnou jako člen osádky revizor / pan " hákař" který by zrychlil odbavení :) a v mezičase kontroloval jízdenky ....:D
jaképak ladění, jaképak zmatky. Prostě šofér přistaví na zastávce koukne se od volantu a jak je to dětské kolo, elektrokolo nebo lehokolo či kolbrnda tak řekne tohle neberu a zavře dveře a jede dál. Řidič je pán.
řiditel autobusu :)
https://www.youtube.com/watch?v=8qacVvm-8ao
Když chci něco vyzkoušet, tak to snad vyzkouším v zátěži a ne tam, kde to nemá logiku?!? Z tohohle testování vychází jediné - cyklobus v Praze je nesmysl. Takže vlk se nažere a koza zůstane celá.
Je to stejné, jako by někdo chtěl vyzkoušet využívání elektrospotřebiče v domě, kam není zavedena elektřina a na základě toho, že spotřebič není využíván, tak by se nevyráběl.
Hele, nechci vrazit vidle do tohohle projektu. Jen chci, aby se konečně někdo zamyslel nad smysluplností téhle trasy.
Myslím, že pokud by byl tenhle bus nasazen jinde - třeba z Tróje (od lávky) nahoru do Bohnic, tak by využitelnost byla mnohem vyšší.
Á jak je vidět, tak některým vůbec nedochází, že neúspěch tohoto testování povede k jedinému - ke zrušení projektu.
Je to jednoduché. Já tenhle bus občas potkávám, když jedu z kopce dolů od nás do Bubenče. Z kopce dolů to natáhnu a bus z kopce dolů žádné kolo neveze, protože je to v zadání. Prostá reklama na cyklodopravu v podobě prázdného nosiče na kola.
Vozí kola pouze nahoru.
Zda nějaká kola veze nahoru, to už nevím, nejsem tak hloupá, abych z Bubenče na Ruzyň supěla delší trasou, že?
Prostě podpora využívání MHD formou prázdných nosičů na kola na zádi busu č. 147:-))
Tak směrem do kopce vozí ty 2-4 cyklisty denně a o víkendu 6-12 :o)))
A to jsi vyčetla kde? Když jsem mluvil s řidičem tak ta čísla jsou dle něho minimálně čtyřnásobná!
Takže tady nevymýšlj blbosti a neshazuj něco co je v plenkách, oni vědí proč to dělají dle sebe a neřídí se čarodějnicema.
To jsem vyčetla na stránkách dpp, který bus provozuje
http://www.dpp.cz/cyklobus-na-lince-c-147-opet...
Stejná čísla najdeš i v ostatních informacích, které se týkají tohoto busu.
Jak vidíš, co tobě říkají řidiči, nejsou čísla, která jsou směroplatná.
A to užívání vulgarit by sis mohl odpustit - i když i to o tobě leccos vypovídá...
Nějak nechápu, co tě tak strašně štve na tom, že má někdo zájem o podrobnější informace ohledně projektu "cyklobus" a jeho financování a nebojí se na to zeptat na místech, která za tímto projektem stojí.
Holčičko moje kdybych byl vulgární tak ti odpovím jinak ovšem když věříš tomu co támhle píšou a ne řidičům. Ta čísla jsou zcela záměrně zkreslená věř tomu nebo ne, nebo z minulýho roku víš.
A tak je s tebou tady se všim, chceš bejt nejchytřejší, všechno znáš, ale chování slepičí nebo sjeté konzumací ostřejších likérů.
Pokud by ta čísla byla úmyslně zkreslená, pak by projekt někdo zcela úmyslně a vědomě posílal do kopru.
Jenže pak by poněkud bylo proti logice, proč tedy cyklobus provozují i letos. Na volby bych to nesváděla.
A jestli si to nepostřehnul, tak já se ptám, a to právě proto, protože všechno neznám.
To, co tady tvrdí kdosi, kdo se vydává za chudinku kmeta, ke kterému je nutno chovat se s úctou, zatímco on sám má chování řeznického psa, je pro mě irelevantní.
Kdybys mi místo těch keců dala řízek, když mám bejt za řeznickýho čokla.
Sveď si to na co chceš, vyfabuluješ si vždycky co se ti hodí a ostatní jsou jen pitomci co ovšem pochopili, že s tebou se nemá smysl vůbec bavit a vést vážnou diskuzi.
Myslíš, že vedle řízku zvládneš i odpověď?
http://www.nakole.cz/diskuse/21751-doporucuji...
Můžeš uvést důvod proč by měli zkreslovat čísla a záměrně uvádět o polovinu nižší údaje?
Řekl bych, že to máš poněkud pomotaný, logické by bylo kdyby si o polovinu přidali aby zdůvodnili proč to mají a proč na ten provoz mají chtít od magistrátu víc peněz.
Mimochodem ty ses ptal všech řidičů na té lince a dělal sis roční součet, že víš že skutečné údaje jsou jiné než uvádějí?
Už jsem si možná mohl zvyknout, ale pořád mi přijde zvláštní taková " náhoda" , že se občas přivalí taková vlna "různých osob" ať už medvíďat, cyklopalmovků nebo ee cosi a dalších , kteří ve vzácné schodě , prostřednictvím různých témat, vlastně nechtějí diskutovat, ale prudit a pomlouvat jednu osobu.
A tak si říkám, nechcete už jít někam kam patříte, tedy do společnosti upatlaných umaštěných a záštiplných kde si budete navzájem foukat na bebíšta a dělat si čárky pokaždé, když vás zachvátí snaha prudit debatu vašim slizem ?
Maš pravdu, schizofrenie je to co tady máte všichni společný. Má vůbec smysl tady něco řešit, když diskuze vede jedna osoba a s ní pár razítek?
Tak nic, žádná odpověď, ale o ledasčem to vypovídá.
A co si čekal?!? Vždyť vidíš, co tady blábolí.
Nejdřív bus vychvaluje, ale pak se zjistí, že v něm vlastně nemá co dělat, protože jezdí na elkole. Nakonec má ještě vichr z toho, jestli někdo neprásknul řidiče, že ho takhle vozí.
Pak blekotá o skvělých trasách a nakonec z něj vypadne, že jede přes Kozí hřbety na Horoměřice. Ostatně kam jinam, když na všechny ostatní strany sjede zpět k Vltavě, do údolí Unětického potoka nebo do údolí Lysolajského potoka.
No a když se nenajde nikdo, kdo by nad busem chrochtal blahem, tak akorát prská jak křeček a uráží.
Jestli on to nakonec není nějaký provokatér - připomíná mi Filipovského ze Švejka :o)))
DP příjemně překvapil a zodpověděl mé dotazy týkající se cyklobusu do Suchdola. A protože nejsem lakomá, tak se o ně s vámi podělím.
Stejné dotazy jsem zaslala i panu náměstkovi Dolínkovi, ale ten nepřekvapil a dělá mrtvého brouka.